Pārdošanā nonācis jaunais Honda minivens «FR-V» 14

 
15.marts 2005 11:16

No šodienas Honda dīlera Bensons Auto salonā var apskatīt un iegādāties jaunāko Honda modeli kompakto minivenu FR-V. Šis auto savu konkurentu starpā izceļas galvenokārt ar asprātīgo sēdekļu izvietojumu- 3 priekšā un 3 aizmugurē.



Ērtās sēdekļu konfigurācijas iespējas ļauj pārvadāt līdz 6 cilvēkiem un vienlaicīgi arī pietiekami lielu bagāžas apjomu. Kurš bērns gan nav vēlējies sēdēt priekšā blakus pieaugušajiem? FR-V dod tādu iespēju, tajā pašā laikā ļaujot vecākiem pieskatīt bērnu un nenovērsties no ceļa.



FR-V atšķiras no tīri utilitārās kompaktās MPV (C-MPV) klases, piedāvājot arī sportisku, dinamisku stilu. Kopā ar izvēli no diviem jaudīgiem dzinējiem, platu šasiju, kuras mērķis ir novērst šūpošanos, komfortablu salonu un savā klasē ļoti labu manevrēšanas spēju, kas nodrošina patīkamu braucienu, kā arī mazu pagrieziena rādiusu, FR-V piedāvā C-MPV pircējam daudz augstāku braukšanas komforta līmeni.



FR-V piedāvā ļoti ērti un viegli pārveidojamu interjeru, kura pamatā ir seši atsevišķi nolokāmi un pārbīdāmi sēdekļi ar dažādām salona iekārtojuma iespējām. Daudzfunkciju priekšējo vidējo sēdekli iespējams pārveidot par galdu vai lielu roku balstu. Sēdekļa atzveltne ir atverama kā kastīte sīkumu glabāšanai.



Jau modeļos Jazz un Accord Tourer Honda bija ieviesusi ļoti vieglu aizmugurējo sēdekļu nolaišanas mehānismu. FR-V turpina šo tradīciju un, lai atvērtu bagāžas nodalījumu, pavisam jāizdara tikai 3 kustības. Nav vajadzīga neērta sēdekļu atliekšana, tāpat tie nav jāizņem no mašīnas un jāmeklē vieta glabāšanai. Sēdekļus var vienkārši nolaist un tie pilnībā piekļaujas grīdai.



Tā kā bērniem paredzētas vietas gan priekšā, gan aizmugurē, priekšējam vidējam sēdeklim un diviem malējiem aizmugurējiem sēdekļiem ir ierīkoti ISOFIX stiprinājumi drošākai bērnu sēdeklīšu nostiprināšanai. Arī sēdekļu pamatņu aizmugurē ir stiprinājumu vietas. Ja priekšējā sēdeklī atrodas mazs bērns, Honda iesaka atbīdīt sēdekli iespējami tālāk atpakaļ.



Honda inženieriem ir izdevies paveikt grūtu uzdevumu, konstruējot FR-V bastiekārtu- novērst C-MPV klasei raksturīgo šūpošanos, vienlaikus nodrošinot augstu braukšanas komfortu, ērtu vadāmību un labu reakciju uz stūres pagriezieniem. Tāpēc mašīna ir patīkami un viegli vadāma, bet brauc vienmērīgi, ir stabila pagriezienos un ātrā ceļā.



Latvijas tirgū FR-V ir pieejamas divas komplektācijas iespējas- ar 1,7l 125Zs dzinēju un 5-pakāpju mehānisko pārnesumkārbu, kā arī jaudīgāka 2,0l 150Zs versija ar 6-pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Abu versiju aprīkojumā ietilpst pilna elektropakete, klimatkontroles sistēma, CD atskaņotājs un 6 atsevišķi transformējamas sēdvietas. 2,0l versija ir aprīkota ar VSA stabilitātes kontroles sistēmu, vieglmetāla diskiem, elektrisko jumta lūku, kruīzkontroli, signalizāciju u.c. Sīkāka informācija un cenas- www.bensonsauto.lv
 
Visi komentāri
 
160328. viesis 15.marts 2005 11:19
0 0 Atbildēt

Ko visi taa saakushi dziities peec taas platiibas un ietilpiibas? Hamburgeri laikam dara savu...

160329. viesis 15.marts 2005 11:20
0 0 Atbildēt

No prieksas ka Peugeot, bet salons interesants, man tomer patik.

160334. viesis 15.marts 2005 11:29
0 0 Atbildēt

Baigais jau nu NOU HAU! - ups soarry prieksh eiropas nebijis gadijums :) :) :)

Galvenais lai regjistreejot tehniskajaa pasee ieraksta sedvietas :) - citadi dabus MAXAAT sodus par lieku pasazhieri :) :) :) :)

160338. viesis 15.marts 2005 11:35
0 0 Atbildēt

Kur lai dabon 15 000Ls?

160381. viesis 15.marts 2005 13:22
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu - *******.

160392. viesis 15.marts 2005 14:00
0 0 Atbildēt

No sāniem BMW X3

160396. viesis 15.marts 2005 14:07
0 0 Atbildēt

Nau slikti, bet ne visiem deriigi un vajadziigi.

160412. viesis 15.marts 2005 15:42
0 0 Atbildēt

mjā, bet pat bensona smaids nenodrošina Latvijas iedzīvotājiem baudīt jau kaimiņos sasniedzamo 2.2 litru dīzelīti :(

160414. viesis 15.marts 2005 15:50
0 0 Atbildēt

Kāds tolks no dīzeļa ? Ietaupījums praktiski nekāds (ņemot vērā dīzeļu dārgākās apkopes). Tad jau ekonomiskāk sanāk benzīnieku pārtaisīt uz gāzi.

160457. viesis 16.marts 2005 2:04
0 0 Atbildēt

nu nez kameer uz ielas neredzeeshu, nezvai savas domas mainiishu - kroplis!

160475. viesis 16.marts 2005 9:41
0 0 Atbildēt

160414. viesis :

taisnība, ja brauc maz. Jaunu uz gāzi neviens dīleris Tev neļaus pārtaisīt. Aizmirsti.

160530. viesis 16.marts 2005 10:47
0 0 Atbildēt

abet bildes nelādējas

160692. viesis 17.marts 2005 10:07
0 0 Atbildēt

Japs , šitas man noderētu.

160699. viesis 17.marts 2005 10:09
0 0 Atbildēt

Viesim. Nesaprotu, tikai, par kādām dārgākām dīzeļu apkopēm runā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti