Ženēvas auto izstādē debitēja jaunais «Citroen C1» 8

 
15.marts 2005 11:40

Šogad Ženēvas auto izstādē tika prezentēts jaunais Citroen C1. Plānots, ka Latvijā tas parādīsies jau šī gada rudenī.

C1 ir perfekts papildinājums Citroen supermini auto rindai - C2, C3 un C3 Pluriel. Jaunais modelis ar savu kompakto izmēru, pievilcīgo cenu un tehnisko aprīkojumu novietojas mini auto rindas sākumā. "Mazie auto Eiropā kļūst arvien populārāki. Pašlaik šis segments veido 30% no visa auto tirgus. Arī Latvijā cilvēki arvien biežāk iegādājas mazos auto un Citroen šajā segmentā ir ko piedāvāt, tādēļ patlaban Citroen tirgus daļa mazo auto segmentā Eiropā ir 9,1 % " skaidro Raimonds Dūda, SIA VEHO valdes priekšsēdētājs.



Citroen C1 nav tikai kompaktklases auto ar atraktīvu dizainu un ietilpīgu interjeru. Tam piemīt arī augsti kvalitātes un drošības standarti.

C1 noteikti var uzskatīt par pilsētas auto, kurš apvieno sevī visas īpašības, ko sagaida no šī segmenta automobiļiem . Tas ir tikai 3,4 m garš un 1,6 m plats. Modelis tiek piedāvāts divās versijās - ar trim un piecām durvīm.



C1 ir oriģinālas dizaina iezīmes, piemēram, caurspīdīgas aizmugurējās durvis un lukturi, kā arī aizmugures durvis, kas pagarinātas līdz aizmugures lukturiem ( modelim ar 5 durvīm). Iekšējais interjers, ņemot vērā kopējos auto izmērus, pārsteidz ar savu atjautību. Kompaktais, atraktīvais un možais mini auto paredzēts 4 pasažieriem.

Jaunais Citroen tiek piedāvāts ar ekonomisko benzīna (68 bhp 1,0l) un dīzeļa dzinēju (54 bhp Hdi) un ir ideāls braukšanai pilsētā. Jaunajam modelim pieejama gan manuālā, gan automātiskā (SensoDrive) ātruma kārba.



Kā jau visiem Citroen modeļiem, arī C1 ir augsti drošības standarti. Tas aprīkots ar daudziem augstas kvalitātes drošības elementiem: ventilējošajiem bremžu diskiem priekšpusē, ABS, CSC (Sānsveres stabilitātes kontrole, kas ir ļoti noderīga mazgabarītu automašīnai ar nelielu pašmasu), kā arī gaisa spilveni vadītājam un pasažieriem.


Informāciju sagatavoja Dagnija Dižbite, SIA "VEHO" sabiedrisko attiecību konsultante
 
Visi komentāri
 
160346. viesis 15.marts 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Nu no shitiem jauniem citroniem peec dizaina atziistu tikai C2 un C4, tie tieshaam izdevushies, a shitie c1 c3 taadi ziepburbulji vien ir.

160347. viesis 15.marts 2005 11:53
0 0 Atbildēt

Būs vien jāpiekrīt, ka autiņš smuks :)

Interesanti, kāda būs cena tādam mazulim? ...

160368. viesis 15.marts 2005 12:31
0 0 Atbildēt

Nu nav jau slikts peec aareejaa izskata.. tikai tas panelis man nepatiik...

160369. viesis 15.marts 2005 12:31
0 0 Atbildēt

Tāds kroplīgs.

160389. viesis 15.marts 2005 13:53
0 0 Atbildēt

cena līdz 9000EUR

160402. viesis 15.marts 2005 14:30
0 0 Atbildēt

Šis laikam būs tiešais konkurents Toyotas Aygo.

160405. viesis 15.marts 2005 14:38
0 0 Atbildēt

Aygo pie mums laikam sauks savadāk. Tiešie konkurenti būs kopā trīs (Pegy, CItrons un japānis). Katram cits izskats, bet taps visu uz viena konveijera un atšķirsies tikai pēc izskata un emblēmas. Pēc pēdējās visvairāk. :)

160419. viesis 15.marts 2005 16:19
0 0 Atbildēt

...bet no arpuses taads neizteiksmiigs, pat kropliigs... pelaaka pele!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti