Ceturtdienas vakara «murgs» uz Salu tilta 62

 
18.marts 2005 10:54

Ceturtdienas vakarā daudzi autovadītāji pievērsa uzmanību uz Salu tilta stāvošajiem auto - paceltiem ar domkratiem. Daudzi jau tajā pašā brīdi saprata, kas par vainu...


Tā izskatījās Salu tilts pa dienu - šķita, ka bedres būs "aizlīmētas". Arī zīmju kombinācija bija ekselenta... Interesanti, kur nokļūs auto, ja vadītājs sekos zīmei?

Izrādās, ka Salu tilts pēc atkušņa ir pārvērties par pilnīgi nederīgu braukšanai ar automobiļiem - par spīti tam, ka uz tilta pa dienu bija strādājuši ceļa remontētāji, uz tilta visās joslās ir redzamas nenormālas bedres.

Un tāpēc paši neuzmanīgākie, neveiksmīgākie vai zemāko riepu īpašnieki pārsita savu spēkratu riepas. Ceturtdienas vēlā vakarā iAuto redzēja vairākus desmitus automašīnu, kas uz tilta bija apturētas, lai nomainītu riteņus. Dažiem auto bija pārsistas pat vairākas riepas - šādos gadījumos ar rezerves riteni nepietika.


Par laimi, Salu tilts pa dienu izskatās apmēram šādi un tad vadītājiem ir laiks ne tikai pamanīt lielās bedres, bet arī izlasīt jaunākās avīzes, nodzīt bārdu un uzkrāsot lūpas...

Arī Ceļu policija iesaistījās šajā "nakts atrakcijā". Virzienā no Centra uz Salu tilta pirmā posma vidējā joslā stāvēja CP automobilis ar iedegtām bākugunīm. Izskatījās, CP auto stāvēja pirms bīstamas bedres un tādā veidā brīdināja autovadītājus. iAuto novēroja, ka zilās bākugunis "stipri samazināja" braukšanas ātrumu un tas vadītājiem palīdzēja laikus pamanīt un izvairīties no bedrēm.

Nezinu, ko savos automobiļos darīja Ceļu policisti, bet līdz pat plkst. 23 nekādu izmaiņu uz Salu tilta nebija - bedres turpināja gaidīt savus upurus. Šķiet, kopš plkst. 19, kad jau tika manītas mašīnas ar pārsistām riepām, Ceļu policijai bija pietiekams laiks paziņot ceļu uzturētājiem par avārijas stāvokli uz Salu tilta. Arī nakts laikā taču bedres var aizlāpīt?

Esiet uzmanīgi arī turpmāk, jo nemaz neticas, ka tuvākajā laikā situācija īpaši uzlabosies. Interesanti, vai mūsu nodokļu/akcīžu naudiņas līdz tiltiem vispār nenonāk? Un vēl - pirms dodieties pāri Salu tiltam, pārbaudiet, vai jūsu mašīnas rezerves ritenis ir normālā stāvoklī - varbūt, tfu, tfu, tfu kādreiz noder!

iAuto
 
Visi komentāri
 
160840. viesis 18.marts 2005 8:12
0 0 Atbildēt

Mjā, baisa situācija. Ne tikai uz salenieka. Visās malās.

"Tad tāda tu esi eiropa" ...

:/

160841. viesis 18.marts 2005 8:12
0 0 Atbildēt

Un tā katru gadu..

160842. viesis 18.marts 2005 8:15
0 0 Atbildēt

Atbildīgās amatpersonas cietumā ar mantas konfiskāciju. Par pārdotajām mājām un īpašumiem aizlāpīt bedres.

160843. viesis 18.marts 2005 8:19
0 0 Atbildēt

Vienkārši atbildīgās amatpersonas ir S U K A S."Pavasaris mūs pārsteidza nesagatavotus".

160845. viesis 18.marts 2005 8:23
0 0 Atbildēt

Maitas tik taisa zīmes ar visādiem ierobežojumiem un sprauž visās malās, bet ceļiem redz naudiņas nepietiek.KUR IR MANS CEĻU NODOKLIS?

160846. viesis 18.marts 2005 8:24
0 0 Atbildēt

tas ir kaut kas nenormals...es katru dienu braukaju uz darbu par tiltu, vakar tas sausmas redzeju, bet ta ka jau aptuveni zinu kur ir bedres tad veiksmigi mainot joslas izlaviereju...

160847. viesis 18.marts 2005 8:31
0 0 Atbildēt

Vai esmu pashavdiibaa ieveeleejis to, kursh speec uzlabot situaciju uz celja?

160849. viesis 18.marts 2005 8:45
0 0 Atbildēt

Shoriit Juurmalaa, Slokaa, Ventspils shosejas saakumaa taa ie.pi.sos, ka zobi noklabeeja.....

autinjam gan liekas ka nekas... tfu tfu tfu...

160852. viesis 18.marts 2005 8:55
0 0 Atbildēt

Jelgavā Mātera ielai pagājušo gadu uzlēja jaunu asfaltu, bet kataklizmas rezultātā tas izskatās vēl sliktāk kā 20 gadu vecs. Kurš par to maksās? Akcīzes nodoklis, vai nemākulīgie asfalta taisītāji?

160853. viesis 18.marts 2005 9:01
0 0 Atbildēt

tas nav tikai Rīgā, Bauskā ir tieši tāpat! Es zinu ,kas jādara ,lai pasargātu auto .Visi liekam riepas 175,80,r13,C.

160854. viesis 18.marts 2005 9:05
0 0 Atbildēt

Arvien vairāk domāju par džipa iegādi... ar lieliem ripuļiem! Domāju- atmaksāsies: bedres, 4x4, CSNg, respekts

160856. viesis 18.marts 2005 9:06
0 0 Atbildēt

Labi, ka maksaajam celju nodokli un lielaas nodevas CSDD ( Celju satiksmes DROSHIIBAS direkcijai) bet to naudinju notrallina Dakaaraa utt.

160857. viesis 18.marts 2005 9:07
0 0 Atbildēt

vakar vakarā ap 18:20 pēdējā brīdī pamaniju to lielo bedri un nobraucu pa pašu maliņu - busiņš laikam nodomāja, ka es gribu kantēties :):)

160858. viesis 18.marts 2005 9:11
0 0 Atbildēt

Visa nelaime ir sistēmā. Piemers: priekš Salu tilta pārasvaltēšanas tiek izdalīts 1000000.-Ls. kompanija , kas vinne tenderi (visdrīzāk "Rīgas tiliti"jeb ka tur viņi) 10% no tendera vērtības atdod organizētājiem (RD), par 30% no atlikušas vērtības tiek izstrādāti mistiskie darbu veikšanas projekti (lasi - uzbūvēta jauna māja kompānijas vadītājiem, vēl 10% aiziet darba algām un tehnikai. par pārējo naudiņu notiek pārasvaltēsana. Rezultats - ja visi darbi tiktu veikti par 1000000, tad kvalitāte būtu 100%, bet tā 50% un n-tā kaudze sasistu riepu un auto, kas protams savā ziņā arī nav nemaz tik slikti, jo ir darbs servisiem un riepu tirgoņiem, kas savukart ceļ viņu materialo labklājību, u.t.t.. SISTĒMA - RULZZZZZZ

160862. viesis 18.marts 2005 9:19
0 0 Atbildēt

Visa nelaime ir nepiemerota ātruma izvēlē ! Viss, tēma slēgta. Visiem strādāt !

160864. viesis 18.marts 2005 9:24
0 0 Atbildēt

Uz salinieka bez bedreem jau var saliekt pauktu un isist bukses, a tagad vel bedres.

160866. viesis 18.marts 2005 9:25
0 0 Atbildēt

Masnupraat gan ar aatruma izveeli tur ir maz sakara... jo ja uz brauktuves ir SHAADAS bedres tad aatruma ierobezhojuma ziime "70" ir jaanomaina uz "bedrains celjs"!! Jo savaadaak ja ir uzlikta ziime 70 tad manupraat celja segums ir atbilstoshs shaadam aatrumam...

160867. viesis 18.marts 2005 9:25
0 0 Atbildēt

Iekshzemes IKP it kaa pieag, bet kopeejaa situaacija valstii tikai pasliktinaas, celji nekaadi, policisti brauc dzeerumaa un netiek sodiiti, valdiiba savaa starpaa tikai kaskji taisa....tyad rodas jautaajums n...j es kaut kaadus nodokljus te maksaaju, jaasaak domaat par pievienoshanos to praatiigo cilveeku tuukstoshiem, kas no shitaas banaanu republikas ir aizbraukushi.....

160870. viesis 18.marts 2005 9:27
0 0 Atbildēt

KAS NOTIEK LATVIJAA

160871. viesis 18.marts 2005 9:29
0 0 Atbildēt

Paskatieties kads celjs ir Imantaa,aizmirsu kaa vins saucas bet tam pirms paris gadiem garaa posmaa uzleja jaunu asvaltu,sakumaa jau vareja just ja uzslejusi suudu,jo bija tadi vilnisi iebraukati,nezinu no kaa,nu un taga var redzet kadaa kartaa vins liets,plans kaa vafele,jo saak jau atdalities no vecaa celja nost un bedres jau ir,tadi ir musu celju buvetaji.Un taga visi tie atri asvaltetie celji,transejas sak birt kopaa,ljoti labu piemeru var redzet kalnciema ielas likusm aiziet uz ventspils,nu tur kur pirms krusta baigais satregums parasti,pirms gadiem 4 apmeram,tur laboja celja segumu,es neszinu ko viji tur uzleja pus joslai,bet tas asvalts staav veel sodien un bez nevienas bedrites,bet talaak jau jaunais asvalts ko leja pirms daziem gadiemm saak jau gurt nost

160872. viesis 18.marts 2005 9:29
0 0 Atbildēt

gan jau paarsvaraa cieteeji bija "zemprofilnieki" ar supa-dupa-ulta-sport seedinaatiem rulziem :) ar standarta izmeera blekha diskiem un kaartiigiem baloniem vaig braukt :) bet nu ja nopietni tad bedres ir besiigas...

160874. viesis 18.marts 2005 9:36
0 0 Atbildēt

vajg pirkt džipus! :)

Tad tādas problēmas nebūs! :)))

PS

LAbi, ka es es netrāpījos uz salu tilta... droši vien būtu kādu disku atstājis...

160877. viesis 18.marts 2005 9:48
0 0 Atbildēt

redziet, šādi ceļu uzturētāji var rīkoties tieši tāpēc, ka viņi neizjūt nekādu atbildību un kamēr nav līķu uz ceļiem tikmēr neviens nepakustina ne pirksta, daudzreiz jau tas ir pierādijies, ka rīcība seko tikai pēc traģiskiem notikumiem un preses iesaistīšanās.

situācija varētu mainīties, ja cietušie vērstos tiesā par zudējumu un kompensācijas piedziņu no ceļu uzturētājiem, tad pēdējie sāktu rūpigāk darboties, lai nebūtu jācieš zaudējumi kompensāciju dēļ.

160878. viesis 18.marts 2005 9:54
0 0 Atbildēt

aivariņš: ... ja viņus sūdzētu tiesā, tad pirms katra 100m ceļu posma uzliktu zīmes - uzmanību nelīdzens ceļš.... un viņi būtu tevi brīdinājuši! :)

Zīmēm nauda vienmēr atradīsies...

Es to redzēju Berlīnē... pirms katras bedrītes zīme... kad prasīju autobusa šoferim, tad viņš paskaidroja vienkārši: lai nevarētu nevienu tiesā iesūdzēt! :)

Vot kā...

160879. viesis 18.marts 2005 9:55
0 0 Atbildēt

varbūt uzreiz iebraucot Latvijā no visā pusē pieliek zīmi - Uzmanīgi , iebraucat Latvijā! 24 stundas jālieto gaismas, pilsētās jābrauc uz 50 un visi ceļi ir bedraini... atbildību nenesam!

160880. viesis 18.marts 2005 9:57
0 0 Atbildēt

man kaadreiz uznaaca kjeceriiga doma, par shietiem jokiem iesuudzeet valsti tiesaa: tipa pamatojums: Mees valstij maksaajam autotransporta nodevu un veel akciizes nodokli, par to vinji uztur celjus kaartiibaa. Tad sanaak ka sheit valsts un autobrauceeja attieciibas sanaak komerciaalas, tobish, Valsts ir pakalpojuma sniedzeeja(kvalitatiivi celji) a mees autobrauceeji - pateereetaaji. Kas tad notiek ja pateereetaajs sanjem nekavalitatiivu pakalpojumu? Pareizi, iet uz pateereetaaju aizsardziibas biroju(kas buutiiba ir valsts iestaade :)) un saka ka luuk shii nekvalitatiivaa pakalpojuma deelj man automashiinas piekare luuzt un man ir tik un tik zaudeejumi...

Protams tie zaudeejumi ir preciizi jaapreekjina.

Bet nu par sho lietu labaak mok kaads jurists vareetu izteikties...

160882. viesis 18.marts 2005 9:59
0 0 Atbildēt

tas ir tāpat kā iet pie mammas sūdzēties, ka tētis sadeva pa pakaļu... :)

drīzāk vajag pieprasīt publiski izveidot no akcīzes nodokļa 100% autoceļu fondu!

160883. viesis 18.marts 2005 10:01
0 0 Atbildēt

jā Vīgant, tev ir taisnība ar zīmēm viņi noņemtu atbildību no sevīm, bet šaubos ka vakardienas murgs bija noklāts ar zīmēm

160884. viesis 18.marts 2005 10:02
0 0 Atbildēt

... pa to naudu pietiktu ne tikai ceļus saremontēt, bet arī normālu bāni uztaisīt uz lielākajām latvijas pilsētām, pāris tiltus pāri daugavai sataisīt un metro zem Rīgas izrakt, lai tie autobusi atbrīvo ielas vieglajiem auto.... un starp metro un pilsētu (arī pazemē, vēl var ietaisīt dafiga sabiedriskās pazemes stāvvietas... sabūvēt estakādes pār pretīgākajiem krustojumiem un uzbūvēt speciālu tuneli smagajiem auto nokļūšanai pa taisno ostā!

160886. viesis 18.marts 2005 10:03
0 0 Atbildēt

.. šorīt no rīta uzliks zīmi (kaut kur mališā, krūmos,sniegā) un ej pierādi, ka pirms tam viņas tur nebija :)

160887. viesis 18.marts 2005 10:04
0 0 Atbildēt

Situaacija mainiisies tad, kad visiem ministriem obligaati buus jaabrauc ar personiigajaam mashiinaam, kuras staajoties amataa obligaati jaaseedina uz -50mm, un OBLIGAATI jaabuut vismaz 17" ripuljiem ar zemprofila mizaam. Tam pasham jaaattiecaas uz Valsts Prezidenti... :DDDDD

160888. viesis 18.marts 2005 10:08
0 0 Atbildēt

mo: tad būs kā venspilī... maršrutā no priekšniecības mājām uz darbu (Rīga->Jūrmala) ceļi būs apskaužami labā stāvoklī!

160889. viesis 18.marts 2005 10:09
0 0 Atbildēt

To MO

Tu esi traks? Šie tak līdz darbam netiks!!!! A ko tad? Kā mēs bez viņiem? :)

160890. viesis 18.marts 2005 10:10
0 0 Atbildēt

nāksies nomainīt darba mašīnas pret darba helikopteriem! :)

160892. viesis 18.marts 2005 10:13
0 0 Atbildēt

To Magistrs

Padomju laikā nebija labāki ceļi???Hm. Da tu laikam neesi sen bijis uz pleskavas šosejas!!!

160894. viesis 18.marts 2005 10:18
0 0 Atbildēt

Valdiiba seedinaatos pepelacos buus ar savaam pakaljaam tuvaak zemei... oi... atvainojiet... tuvaak tautai un ar savaam pakaljaam un zobiem reaali izjutiis savu atbildiibas nastu. ;DDD

160895. viesis 18.marts 2005 10:23
0 0 Atbildēt

es tā īsti nezinu, bet domāju ka ceļu uzturētāji varētu gūt konkrētus zaudējumus!!

Kāpēc?

Tiek pārsista reipa => izsauc mentus kuri sastāda aktu par situāciju => ar šo aktu dodamies pie ceļu uzturētājiem pēc kompensācijas => Nemaksā? => savācās lielāks bariņš un uz tiesu!!

P.S. šitam vajadzētu iet cauri, jo nemanīju tilta sākumā zīmi ka ceļš ir nelīdzens!

Ja gadījumā tā nav tad pakomentējiet kur es kļūdos!

160896. viesis 18.marts 2005 10:29
0 0 Atbildēt

kļūdies tur, ka nav jau tāda bariņa... katrs ir pa sevi :)

160909. viesis 18.marts 2005 11:16
0 0 Atbildēt

bomžu valsts

160915. viesis 18.marts 2005 11:22
0 0 Atbildēt

Vajag apvienoties un samesties kādam advokātam, lai tad viņš nokārto lietu ar 100 sasisajiem diskiem, tad arī sāks strādāt un reaģēt, jo no bļaustīšanās Iauto tikai sabojāsiet nervus un visi Rīgas domē uzšpļaus un brauks dienesta auto.

160919. viesis 18.marts 2005 11:24
0 0 Atbildēt

bet ja uz bedres sasit riepu un disku tad jau iespeejams ir arii kirdik, atbalsta aabolam, amiitim amiisha gultnim un stuures aabolam un ja veel taa labi uzsit tad to rata pajobinju var noraut pa vuisam ... un kas tad maksaas?

Godiigi sakot veel neesmu dzirdeejis nevienu gadiijumu kad celja uztureetaajs buutu izmaksaajis kaadu kompensaaciju...

160921. viesis 18.marts 2005 11:28
0 0 Atbildēt

volns ... vakar paarbraucu paar salinieku un nekjeeru nevienaa nopietnaa bedree, kura vietaa vinjas ir - negribaas shodien ritenjus nolauzt ...

160926. viesis 18.marts 2005 11:31
0 0 Atbildēt

tas būtu līdzīgi tam kā ir dzidēts ka pirms pāris mēnešiem ka slidenā ceļa dēļ radās avārija...

avarējušais iesūdzēja tiesā ceļu uztur;et;ajus par slideno ceļu..

TYiesa piemirsa punku par pareizu ātruma izvēli CSN!

Šinī gadījumā nav nekāda punkta CSN jo nav arī brīdinājuma par sūdīgu ceļu!

160929. viesis 18.marts 2005 11:34
0 0 Atbildēt

"Kā aģentūru LETA informēja Rīgas domes informācijas un sabiedrisko attiecību projektu koordinators Dzintars Zaļūksnis, autovadītāji radušos zaudējumus var lūgt kompensēt domes Satiksmes departamentam vai Ceļu pārvaldei."

160936. viesis 18.marts 2005 11:43
0 0 Atbildēt

Nee nu luugt jau vienmeer var, tik vai rezons kaads buus :(

160937. viesis 18.marts 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Izskatas, ka bojara un ex-komunistu valdisana rigas dome ir atstajusi kartejas gruti izdzesamas pedas rigas seja, par kuram vares runat vel labu laiku.

160963. viesis 18.marts 2005 12:28
0 0 Atbildēt

Nu ko jūs te šūmejaties! Vienkārši jāpalielina ceļu nodoklis un pie akcīzes kādi saņķiki jāpiemet......Gan jau Šlesers pie tā strādā.......

160975. viesis 18.marts 2005 12:49
0 0 Atbildēt

Nevaig vispār tos ceļus remontēt! Lai takš tauta beidzot uz tramvajiem un vilcieniem pārsēžas...

160976. viesis 18.marts 2005 12:49
0 0 Atbildēt

varbuut atkartojiet punktu par pareizu aatruma izveeli un tad domaajiet ko suudzeet tiesaa.... :D :D

160977. viesis 18.marts 2005 12:51
0 0 Atbildēt

jaaiecelj par celju uztureetaajiem un akciizes sadaliitaajiem utt liidzeklju paardaliitaajiem IGAUNJI !! aciimredzami ka jamie ir paaraak lieli bremzes lai izfunktiereetu kaadas sheemas jaauzmutjii lai kaapiiti savaa kabataa ieliktu...i taisa celjus par visiem tam paredzeetajiem liidzekljiem... bet muuseejie... koroch.. iepirkumu uzraudziibas birojs un knab nav liimenii...

zb 2 gadu laikaa pa Latvijas aareem braucot 3x mainiit visu hadeni... un ne jau vieglajam bet busam :(

Kindzulis

160978. viesis 18.marts 2005 12:54
0 0 Atbildēt

imits: aizej uz veikalu.. nopeerc pienu (piemeeram) atver izdzer norauj pljuuku un tad izlasi vai gadiijienaa nebij terminjsh beidzies...

Pareiza aatruma izveele saki... nu nu... ja uzstaadiita ziime 70 tad nu luudzu arii braucam... ar pareizu 70 :)

160979. viesis 18.marts 2005 13:00
0 0 Atbildēt

viesi 160978: izlasi 112.punktu un tad te meetaa savus aspraatiigos komentus.... ceļa apstaakli nebija atbilstosi lai brauktu uz 70, jo nevareeja laikus pamaniit un apbraukt bedres, taatad braucam uz 30 km/h.... :)

160985. viesis 18.marts 2005 13:39
0 0 Atbildēt

Domāju, ka bedres ir likumsakarīgs rezultāts šajā ziemā PRAKTIZĒTAJAI super biežajai koncentrētā sāls kaisīšanai uz salu tilta. Reali jau asfalta maisījums to sāls koncentraciju tādās devās nevar izturēt, tas uz tilta vibracijas+ sāls rēķina sadrumstalojas un izšķīst. Cik atceros, padomjlaika normatīvi vispār neatļāva uz Rīgas tiltiem bērt virsū sāli - uz Vanšu tiltā vēl 80-tajos tas bija kategoriski aizliegts. Lūk, tagad arī redzam faktisko rezultātu. Šoziem biju komandējumos vairākās ārvalstīs - Vācijā un Francijā. Tur šogad arī ziemas apstākļi nelutināja. Bet, nekur nemanīju, ka uz tiltiem virsū būtu bērti kaut kādi maisījumi. Tos tīrīja ar moderniem karstajiem pūtējiem un metāla birstēm, vēla ar kaut kadiem citiem pie mums neredzētiem agregātiem.

160987. viesis 18.marts 2005 13:43
0 0 Atbildēt

Vispār jau tiesā varētu arī neko nepanākt - laika apstākļu pēkšņas izmaiņas ieliks zem Force majoure un viss.

160995. viesis 18.marts 2005 14:18
0 0 Atbildēt

Braukt pie stūres un vienlaicīgi fotografēt ir kaitīgi veselībai ! :)

161001. viesis 18.marts 2005 14:55
0 0 Atbildēt

Nu, Zviedrijā (konkrēti Gotlandē) ceļus kaisa ar sīkām akmens šķembām.... kuras pēc tam pavasarī atkal vāc kopā... Nu, nav tas labākas variants - tās šķembas iet pa gaisu, nav patīkami pa ielu iet - ka garāmbraucošais ar sīkiem akmentiņiem Tevi nober...:(

161007. viesis 18.marts 2005 15:26
0 0 Atbildēt

Ko jūs dir*šat par pareizu ātruma izvēli. Tas attiecas uz ceļa metereoloģiskajiem apstākļiem (ceļš ir aizsniedzis, slapjš vai uzsalis) nevis uz pēkšņi priekšā uzrodošos tranšeju, kas tur vakar vēl nebija, turklāt nekādas zīmes kas par to brīdinātu arī nebija. Šādas bedres ir tīri ceļa uzturētāju atbildība.

161012. viesis 18.marts 2005 16:55
0 0 Atbildēt

Da IMITS , droshi vien, ir vienkarshi kaads losis no Celju paarvaldes, Rigas domes vai pareizais pensionaars!!! Pilniigi piekriitu VENTURAm!

161019. viesis 18.marts 2005 17:35
0 0 Atbildēt

Jāsūdz tiesā...

161041. viesis 18.marts 2005 19:38
0 0 Atbildēt

To imits! Uz ceļa daudz bedru! Ievērojam drošu braukšanas ātrumu 0.0 km/h! Un visi veseli un droši STĀVAM!

161080. viesis 19.marts 2005 15:37
0 0 Atbildēt

Celju Paarvaldes direktoreetaajam patiesiibaa bija gruuti paarkaapt no A6 uz peedeejaas paaudzes septiitaas seerijas BMW (JZ-21).... kaa saciit jaasaka materiaals trieciens .... budzets izsmelts.... bet es noveelu vinjam iep.st kaadaa no taam *******ing bedreem un lai vinjam pliist riepaa taa lai sievai platiite no mutes izbirst..........

Deputaati pashi saka nav jeega tiesaaties... neko nepanaaksiet.... viena sieviete tiesaajusies seshus gadus un tikai tad dabuujusi kompensaaciju..... Pavasara bums tas esot..... ja celja segums ir nomainiits pilniibaa vasara, tad nekaadu pavasara bumu nav.... iesaku izdaliit viesiem bosiem (Riigas Tilti, CP un citiem) pa koka medaljai, bet ne jau, lai godinaatu, bet lai svara ietekmee vinji nolaistu savas tukshaas galvas un ieraudziitu kaadii ir celji un tilti... driiz tuuristi braux uz Latviju, lai apskatiitu dziljaako bedri....Es saprotu, ka visus tos alkaanus gruuti atraut no glaazeem, bet varbuut vareetu saakt mainiit visu segumu nevis bezjeedziigi beert asvaltu pelkjees..... pa nakti nosleedz Ulmanja gatves tiltam vienu joslu un uzmochii jaunu segumu uhjn aizmirst uz pieciem gadiem.....naktii jaamaksaa darbiniekiem vairaak BMW ellinju nesanaaks nomainiit nu taa arii dziivojam..... ES LJOTI LEPOJOS AR SAVU *******ING TEEVZEMI! :))))))

161356. viesis 22.marts 2005 10:00
0 0 Atbildēt

bet nu kā tās bedres aizlāpa ,vienkārši, guļošie policisti uz Salu tilta.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti