Pats jaudīgākais Audi A6 53

11.februāris 2002 11:40

Kompānija Audi izplatījusi pirmo oficiālo informāciju par pašu jaudīgāko populārā biznesa klases sedana Audi A6 modifikāciju. Jaunais auto, kas, saskaņā ar tradīciju, nes vārdu Audi RS6, aprīkots ar visjaudīgāko dzinēju, modificētu piekari un ieguvis dažus jaunus dizaina elementus.

Zem RS6 pārsega novietojies V8 4.2l biturbodzinējs, 450Zs. Šis dzinējs darbojas pārī ar pusautomātisko Tiptronic pārnesumkārbu un līdz 100 km/h ieskrienas 4,9 sekundēs. Maksimālais ātrums ir 250 km/h. Bez tam, jaunais auto no bāzes modeļa atšķiras ar hromētu atpakaļskata spoguli un stilīgajiem riteņu diskiem. Dažām izmaiņām pakļāvusies arī automobīļa piekare un bremžu sistēma. Pārdošanā Audi RS6 parādīsies jau šī gada rudenī. Jaunā auto cena vēl izpausta netiek, bet Audi pārstāvji saka, ka tā būšot "pilnībā konkurētspējīga". iAuto//Lenta.ru
 
Visi komentāri
 
11813. viesis 11.februāris 2002 11:53
0 0 Atbildēt

100km/h - 4.9 sec! nu moins...

Vajadzētu vizināt ar šo ļautiņus un bildēt to sejas mirklī, kad tiek sasniegts tas 100km/h - laba viepļu galerija sanāktu. ;-)

Vienīgi vēlāk salons būtu jātīra. ;-(

11814. viesis 11.februāris 2002 11:54
0 0 Atbildēt

KAD REDAKTORS UZLADES SAVU MOBILO!

Apnika jau lasit LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((LADEJOS LADEJOS((

Redaktors 11.februāris 2002 11:56
0 0 Atbildēt

nu nelasi :))

11817. viesis 11.februāris 2002 12:02
0 0 Atbildēt

Ja veel shi ladeshanas ierice normali atspogulotu processu, bet rada tachu SUDUS. Vecit, shi lietinja tikai palidzet zaudet lasitajus.

11819. viesis 11.februāris 2002 12:13
0 0 Atbildēt

Interesanti, ko BMW liks pretī? Esošais M5 nobālēs!

11820. viesis 11.februāris 2002 12:22
0 0 Atbildēt

Lūzeri, tas auģiks tiks izlaists mazās sērjās un priekš nolikšans uz bufetes! Palasījāt - BITURBO!!! Nu ja, audi jau nemāk labu motoru bez turbo uztaisīt. BEZ TURBO TA NEIET TA BUNDŽA! Pē, nepatīk man tas biturbas, triturbas un kvatras! Ejiet, audifani, noilaižiet kadu ..........

11827. viesis 11.februāris 2002 12:45
0 0 Atbildēt

Bez turbīnas un Quattro nevarētu dabūt tik labu dinamiku un manevrētību? Tie, kas ir mēģinājuši URQ, S2 vai kādu citu, apstiprinās to! Neviens BMW nevar ne ko tādu parādīt!

11831. viesis 11.februāris 2002 13:02
0 0 Atbildēt

SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11832. viesis 11.februāris 2002 13:02
0 0 Atbildēt

Man pat trūkst enerģijas, lai izdvestu "BMW rulzz", jo atkal pamanīju to sakaino lietiņu, ko Audi bāž zem kapota- bi-turbo!!!

Kad vienreiz Auģiks spēs 'po pacanski' nostāties blakus BMW? Kad Auģiks iemācīsies uztaisīt normālu atmosfērisko dzinēju bez nekādiem sakainiem bi-turbo?

A to te sanāk- "Uzmaucu savam krāniņam plastmasas uzgalīti, un man tagad ir garāks..." :E

11834. viesis 11.februāris 2002 13:10
0 0 Atbildēt

Bimmer, Crysler un citie aprobezhotiee! Vai juus isteniibaa esat tik stulbi jeb tikai teelojat? Ja domaajat ka Audi nav atmosfeernieki kuri no litra izspiezh daudz vairaak nekaa BMW tad varu secinaat ka esat VIENAKARSHI APROBEZHOTI, STULBI TIINJI(es neveelos apvainot tiinjus saliidzinot juus ar shiem dundukime)!

11835. viesis 11.februāris 2002 13:18
0 0 Atbildēt

Bet tad nav ko tos sūda bi-turbo likt blakus BMW atmosfēriskajiem :E, lai tad ņem Alpina un tad mērās, bet Audistiem jau bail, nerunājot nemaz par to, ka lielākā daļa BMW ar tādu pašu kubatūru drāž tos Audi bi-turbo

11836. viesis 11.februāris 2002 13:18
0 0 Atbildēt

Driz bus jauns AUDi ar Quattro (Biturbo x 2) turbinam, lai atrak braukt vaditajs palidzes dzinejam stradajot ar kajam, edot tikai RAMA un lidojot)

11839. viesis 11.februāris 2002 13:21
0 0 Atbildēt

Bimmer: runaajot par alpinaam... ir viena taada ar 6l dzineeju, un ir Audi S8... cik katrs no vinjiem izspiezh no litra? Uzraksti pls. Labi?

11843. viesis 11.februāris 2002 13:49
0 0 Atbildēt

Interesanti ko AUDI AG paarstaavji saprot ar vaardu salikumu "konkureetspeejiiga cena". Stipri vien vienkaarshaakiem izstraadaajumiem jau cena nav konkureetspeejiiga.

11853. viesis 11.februāris 2002 14:45
0 0 Atbildēt

Tas ir ĀĶIS bembistu lūpā!!!!

R.

11854. viesis 11.februāris 2002 14:55
0 0 Atbildēt

Nu reāls daikts, es teiktu!!!!! Jauns ir jauns..... bet a6 dizains mani gan nesaista (izskatās pēc govs) sorry.....

11856. viesis 11.februāris 2002 15:18
0 0 Atbildēt

Par to ne pa tēmai lādēšanos - domāta ir rupja lamāšanās.

Skaidrojošā vārdnīca

11858. viesis 11.februāris 2002 15:42
0 0 Atbildēt

Biimeriit, atceries, ka bMW suuraakie dzineeji arii bij turbo, turklaat BMW ar turbiiniiteem njeemaas veel tad, kad audi taas pat padomaa nebija :-) Katrs iet savu celju, viss reizee nu nav iespeejams, turklaat atceries, ka autoshosejaa (bez turbiinaam) beemvushkas draazh kaa aazhus ne tikai Audi, bet arii Nissani, Alfas un citi , tavaa leksikaa "sakaini rati" ;-) Nu nav tas triisburtu salikums muuzhiigaas laimes kjiila, nav. Es te ieraapos vienaa 98. gada 3niekaa, prasu iipashniekam, diizelis , vai? Nea, 4cilindru benziinnieks, bet autinjaa vibraacija taada, ka bail. Es shim saku , tas nav normaali, nee, MIKASaa paarbaudiijushi, viss OK. Jaa, ko lai saka ...es savaa , tik daudz apliktajaa zviedru tankaa motoru vipaar nedzirdu un nejuutu, ne tukshgaitaa, ne braucot :-( Kur tad ir tas krutums? Ar Audjikiem arii ir naacies braukt, nu nebij nevienam taadas vibraacijas :-(

11868. viesis 11.februāris 2002 16:11
0 0 Atbildēt

*******s, nu neesmu es vainīgs, ka tu tik maziņā bīmerītī iesēdies (cik saprotu- E36), būtu izbaudījis kaut vai vecā E34 un/vai E32 rulzību, tad būtu pavisam cita runa... 4-cilindrīgie bembuki, kā saka Perfs, ir "mazlitrāžas" BMW un par tiem mēs te daudz nespriedelējam, jo ar tiem brauc tie, kas vienkārši grib BMW, bet arī afigenna lēti braukt. Lēti braukt un kruta braukt ir divas dažādas lietas! Par tām vibrācijām tu tur biki pārspīlē, pats esu dzirdējis, kā vecais BMW E28 dīzelītis klusi darbojas un Audi miļņica td kā traktors perd... Abi auto stāvēja blakus vienā daudzstāvenes pagalmā, abi saimnieki sildīja, bet tas troksnis nāca no Audi, es vēl rēcu, jo gāju kopā ar vienu Audistu.

Par tiem turbo... Man pie #$%@#, ka tas Audi bāž tur bi-turbo vai quattro-turbo iekš tā sava suksa, bet tad lai nelien blakus BMW, kurš ir sevi pierādījis kā megarulzis. Jā bija arī BMW vēsturē turbīnas, ar kurām bāza ārā visus pasaules auto (BMW 2002ti no 28 sacīkstēm gadā uzvarēja 27!!!). Karoče, tad nesāciet tos savus turbosuksus likt blakus BMW (arī vecos 2,2 trubo), jo kad nostāda BMW atmosfērisko blakus Audi atmosfēriskajam, tad jūs sākat kunkstēt un vaidēt...:E

11871. viesis 11.februāris 2002 16:20
0 0 Atbildēt

Bimmer: tu speciaali ignoree to ko es rakstu lai nebuutu jaauzraksta ka tomeer BMW atmosfeernieks zaudee Audi atmosfeerniekam???

11872. viesis 11.februāris 2002 16:27
0 0 Atbildēt

Rubbzi, tikai nesaki, ka vēl neesi pamanījis BMW forumā topiku- "Kurš tad to BMW kodīs, ja ne pats?" kuram ir divas daļas, tur arī bija šis salīdzinājums ar visiem zirgiem, degv. pat, rivokiem un cenām... Labāk neskaties, jo Auģiks tur visos pakāsa...

11873. viesis 11.februāris 2002 16:31
0 0 Atbildēt

Idiņš, pilnīgs idiņš!!!!!!!!! Kaut kā tos "atmosfēriskos" neredzēja Rīgā, kad sniegs sniga. Quattro.

11874. viesis 11.februāris 2002 16:39
0 0 Atbildēt

Bimmer: www.motorcities.com/articles/02audiS8.html - Audi S8 (Dzineejs 4.2 litri, 360 bhp)

www.users.wineasy.se/aahl/e38b1260.htm - ALPINA B12 6,0 E-KAT(e-38) (dzineejs 6 litri, 430 bhp).

Luudzu esi tik miilsh, un izreekjini cik HP izspiezh no litra katra no markaam.

11877. viesis 11.februāris 2002 16:46
0 0 Atbildēt

Eu, Quattro, tagad tu te tukšu bazaru dzenā, jo sniedziņš sen jau nokusis un tu nevarēsi pierādīt, ka, redz, kaut kādi BMW neesot pa ziemu gasējuši, nāpsli, vajadzēja vērīgāk ieskatīties tās automašīnas emblēmā, kas tevi apdzen...

Rubbdzi- nu naizin, naizin... cik tad tam S8 ir turbīnas? Btw, tam S8 jāliek blakus BMW ar 4,4 dzinēju (jauno), kuram pagaidām ir 333Zs bez nekādām turbinām, redzēs, kas darīsies, kad Alpina tam ķersies klāt...B)

Bet, ja tu gribi tā mērīties, tad Perfs te vienreiz bija iebāzis linku, kur piedāvā tos pašus E38 ar 5,4 motoru un 700Zs jaudu...:o

11878. viesis 11.februāris 2002 16:46
0 0 Atbildēt

Par taam vibraacijaam es nepaarspiileeju nebuut, vienkaarshi ******* ir tas auto - es ljoti labi zinu , kaads ir BMW 2.5 diizelis, tikai tur ir viena lietinja, tas ir seshcilindru motors :-) Bet konkreetais bembels man atstaaja taadas haltuuras iespaidu, nu nav shamajai firmai vairs taadu dzelzhu kaa kaadreiz :-) Turklaat tu laikam vaaji orienteejies automobiljos un vispaar tehnikaa - es nerunaaju par troksni, bet par VIBRAACIJU, kuru juut salonaa.

par 2002 Tii (ar 2 i!) tev taisniiba, bija arii F1 motors ar turbo , taa ka gan jau buus atkal, viss veesturee atkaartojas :-) Tikai katram ir sava liinija , ko ietureet - BMW censhas savu dzineeju parametrus kaut drusku tuvinaat Audi un MB , lietojot Vanosus , Valvetronicus un taa taalaak, Audi, kaa sens turbiinu fakjiirs, speelee tajaa laucinjaa, MB savukaart vaalee valjaa ar pievadkompresoriem, ar kuriem tam pieredze ir jau no pagaajushaa gadsimta 30. gadiem. Un katrs no vinjiem ir rulllz, un (diemzheel) nav neviens no vinjiem nav mega un nreiz rullzaaks par citiem, nu nav! Tu esi braucis ar MB 220Kompressor?

Pameegjini, un tu sapratiisi, kas ir iists "ceelaajs" :-) Tikai, kas dos nabagam ar lielgabalu shaut ...

11882. viesis 11.februāris 2002 17:05
0 0 Atbildēt

Tu tur losi, 2002-02-11 16:46:18! Tu ko, pavisam? Tu esi braucis iekš E34 dīzeļa? Un ko te pird, ka kaut kādam, tur 3ijniekam vibrācijas bija baigās! Pac braucu ar to šešinieku dīzeli UN NEESU JUTIS NEVIENU KAUT MAZĀKO VIBRĀCIJU! Nu nav viņas! Un noliec blakām to pašu tevis slavēto audi - tā paša gada un būs diena pret nakti! Audī dīzelī vibrē viss kas ir iespējams - sākot no abšivkas beidzot ar stūri. Laime dieva ka nenopirku to audisūdu ar dīzeli - vo būtu ratus nopircis! Pē.

11884. viesis 11.februāris 2002 17:44
0 0 Atbildēt

Eu, Quattro, man nāk rēka par tevis teikto- "...BMW censhas savu dzineeju parametrus kaut drusku tuvinaat Audi un MB..." tādu rēku es pat no automobīļu jomā aprobežotā Vziņa nebiju dzirdējis...:D

11896. viesis 11.februāris 2002 21:37
0 0 Atbildēt

Njaaa.......

laikam jau arii shoreiz Latviju sagaida tas pats, kas pirms gada ar rs4 paraadiishanos. Zjeel, bet ja jau rs4 toreiz bija pasuutaams par nedaudz virs 40tk Ls, un neatradaas ne1ns, kas buutu ar mieru to briinumu (nebaidos shii vaarda) pacelt, tad shis rs6, liekas, ir veel nereaalaax. Maxaas tas noteikti, ka liidziigi kaa s8 - ap 70tk Ls, un buus briinums, ja kaads to pasuutiis. Nez' cik ta exemplaaru buus shoreiz - varbuut kaads zina? rs4 bija laikam kaadi nepilni 4000 uz visu planeetu :) Jaacer vieniigi uz laika faktoru, ka kaads gudriniex peec neilgas pabraukshanas atljausies kaadu rs4/rs6 paardot, un tas atceljos uz Latviju. Gaidiisim!

11899. viesis 11.februāris 2002 21:48
0 0 Atbildēt

Bimmer: zini, tam S8 NAV neviena trubiina. Vismaz kad me vinjam gar motoru graapstiijaas nebija neviena ;) Hmm, man staastiija par S8 kam jauda pacelta liidz vairaak nekaa 830zs. Nu un?

Bimmer, beidz muldeet nepatiesiibu! Man vienkaarshi ir piegriezies tas ka tu saki tikai daju no patiesiibas faktus sagrozot taa lai visu nostaadiitu Tev veelamaa gaismaa! Un, starp citu, Tu kaadreiz esi padomaajis par to ka turbiineetiem dzineejiem ir viens liels pluss - mazaaka masa un izmeers! To jau tu neatziisti! Tu jau tikai gribi nolikt otru marku gar zemi jo esi... lapi. Me neturpinaas.

11904. viesis 11.februāris 2002 23:19
0 0 Atbildēt

Pizdjecc!!! blja zajibal Bimmer tu esi ka vecs smirddigz auns, kursh ieskreejis siena kaudzee un censhaas to nostumt. to ko tu saki, lielakoties ir pilniigi neargumentteti, izklausies jau peec komunista!!

bjla, ja Audi nemaak uztaisiit nevienu normaalu atmosferisko, tad nu tad nu superiigasi 318 BMW ar 1,9 litru 118Zs motoru, nezheeliigi sako, saliidzinaajumaa ar Audi A4 1.8 ar 125zs (esmu braucis, takaa atbildu ko runaaju).

kaut vai njem par piemeeru manu super mega rulz 1.6 motoru `81 ar 85zs, Bmw `81 gada 1.6 bija 75zs!!!

besii araa tie duriki kas dirsh un neatbild ko saka

11905. viesis 11.februāris 2002 23:22
0 0 Atbildēt

hehehe fleimotaaji :D

es jau negribeetu noraadiit uz naakamo BMW M5 ar 550 hp un F-1 tehnologjiju dzineeju 2003. gada beigaas.... peedeejais smejas gardaak... :P

11908. viesis 11.februāris 2002 23:49
0 0 Atbildēt

Perfectyon: kad tas laicinsh pienaaks tad arii parunaasim, a pagaidaam... ;)

11938. viesis 12.februāris 2002 10:22
0 0 Atbildēt

Chrysler, beidz runaat muljkjiibas un pieveersies labaak skolotaaja teiktajam, citaadi stundas beigaas atkal dabuusi pieziimi! :-) Nezinaashana no atbildiibas neatbriivo, atceries to! Manaa lietoshanaa ir bijushi triis BMW ar 6cilindru dieseliem, visi ir attaisnojushi iesauku "RolsRoiss starp dieseliem" - gan 324td, gan 525td, gan 525tds. Runa iet par E36 ar 4cil BENZIINA motoru, un taa kaa man dziivee ir naacies braukt ar neiedomaajamu skaitu auto , tostarp arii ar taadaam dziivaam legjendaam, kaa Ferrari 308 GTB , Lancia Stratos un Lamborghini Countach, sho to par vibraacijaam es zinu gan :-) Manupraat konkreetajam auto kaut kas nebija kaartiibaa ar dzineeja uzkares spilveniem, ja tik speeciigi atdod vibraazhu uz kuzovu - ja MIKAS apgalvo, ka viss ir OK, labi, tas tikai liecina par shii kantora kvalifikaaciju! Tiesa, pats dzineejs arii bij visai trokshnjains, bet veel pavisam nesenaa BMW veesturee arii ir dzineeji, tai skaitaa pat R6, kuri ir bijushi neadekvaati trokshnjaini un taml., to atziist arii pats BMW AG. Nevienas autofirmas celjsh nav viena vieniiga saules taka - spozhi panaakumi mijas ar kljuudaam, kuras vairaak vai mazaak sekmiigi tiek labotas.

Starp citu, manam koleegjim ir Audi ar 1.9 tdi tieshaas iesmidzinaashanas diizeli - patiesi excellents auto, tukshgaitaa nav pat iisti noprotams, ruuc vai ne :-) Tu aciimredzot runaa par veco paaudzhu Audi diizeljiem (1.6d un td) - jaa , tie nebija nekaads HighTech, bet konverteetie dzineeji reti taadi ir (ja tu zini , ko tas noziimee). Savukaart BMW tais gados 4cil diesela nebija vispaar, ja buutu, diezi vai tas buutu galvas tiesu paaraaks par visiem citiem - to gadu valdoshaa filozofija diizelju druvaa bija drusku cita un "lelo paarmainju" laiks veel tikai brieda (visi tie commonrail, tieshaas iesmidzinaashanas jaunaa paaudze, suuknjsprauslas, utt.). Taa ka neesi nu tik paarliecinaats par to, par ko vienkaarshi nezini :-)

11957. viesis 12.februāris 2002 11:41
0 0 Atbildēt

Lasu es jūsu komentārus un smejos par visiem, kas te plātās, cik tur tādam un tādam Audi jeb BMW ir zirgi, ieskrējiens, dzinējs, u.t.t. Un ko tas parāda, ja jaunajam Audi jeb BMW ir baigie zirgi un nāvīgais ieskrējiens, ja Audi ir turbīnas, bet BMW iztiek bez tām?!?! Priekš lielākās daļas no jums, tas absolūti neko neizsaka un nenorāda uz jūsu pašu kaut kādu rulzību jeb krutumu, jo paši braukājat ar vecām mašīnām, kurām nav šīs jaunās tehnoloģijas un megadriving spējas! Kāda jēga te vispār mērīties ar jauno mašīnu rādītājiem? Tas ir bērnišķīgi.

Pats braukāju ar vecu '92 Audi S4 un man galīgi nekrata, kādi ir rādītāji jaunajiem Audi. Zinu, ko spēj mans vecais kaujas zirgs un tādēļ mērīšanās šeit ir lieka.

11973. viesis 12.februāris 2002 13:27
0 0 Atbildēt

lielaakaa dala komentaaru atgaadina beernudaarza bazaru -manam teetim taada masiina, a manam taada. Pats braucu ar BMW un auto marku netaisos mainiit, un katrs autinu izveelas taadu ,kaads pasam labaak tiik.Taapeec pateikt otram ka vina autins ir suuds,ir tas pats kaa pateikt aciis draugam,ka vina draudzene ir cuuka.

12029. viesis 12.februāris 2002 20:42
0 0 Atbildēt

Jaaaa... Nu te konkreetaas lietas aizskartas...

Laikam jau Audi tik ļoti min uz nerviem ar savu zirgu-no-litra pārākumu, ka nervi netur.

Protams, mašīnai ir lērums nepatīkamu problēmu. Kuras ir aizmirstamas, lietojot tās ekstras, kuras Audi ir.

Tāpat ir ar VISĀM markām. Var jau te saskriet 17 šķībacainie un bļaut KIA rulzzzz!!!! Ko tas maina?

Dzīves patiesība rāda, ka, kas grib gāzelēties ar arhaisko pakaļpiedziņu un baudīt tās priekšrocības, izvēlas "klasiskos" DaimlerBenz un BMW, kam patīk līkumā bērt virsū rullē ar ne tik klasisko (kopš 1927. gada, vai?) priekšpiedziņu.

Protams, ka tiem, kam pie kājas, ka auto biškiņ skaļāks un dārgāks, velk ar visiem 4. Arī suns ar 4x4 skrien labāk par cilēku ar dibenpiedziņu;)))

Ja nemaldos atmiņā, zviedri vienu golfu, kas vispār savā būtībā ir taburete, bija savīlējuši līdz 980 Zs vai tā.. Nu un?

Būs vēl viena ļoti laba mašīna rindā aiz URQ, S-mašīnām, RS2 un W12 kādi jau daži Latvijā ir. Mēs to varam pieņemt zināšanai, jo ar tādu arī pēc 10 gadiem Jums nebraukt diendienā.

Ziniet, cik būs degvielas patēriņš? -Pietiekami. Pietiekami, lai tā ieskrietos un tā brauktu. Kā rallī, kur ik pēc dopa jāmaina kluči, riepas un sazin kas vēl...

Jūs to varat atļauties, BMW rulzi?

Than shut up motherf *******es. Baigie experti.

12032. viesis 12.februāris 2002 21:02
0 0 Atbildēt

He he

jaanocelj tak ir tie bmw rullzi beidzot no pjedestaalia! Cik ta var blatot? Nu un, ka brauc ar bmw, taapeec jau nevajag sevi par galiigiem pridurakiem pataisiit, ik uz solja kladzinot, ka bmw rulez! Apnicis jau tas texc! zb! Ja tas bmw rulez, tad vinjsh rulez, bet ja to n-reizes atkaarto, tad ar konkreetaa cilveeka nerviem un saprashanu kaut kas nav kaartiibaa.

12034. viesis 12.februāris 2002 21:11
0 0 Atbildēt

l#$%^&* saraxtiijushi te visaadas muljkjiibas. :E

12055. viesis 13.februāris 2002 9:13
0 0 Atbildēt

Beeeeem veeeeee, beeee em veeeeee hu*&^as tie Juusu BeEmVe

Audi

12156. viesis 13.februāris 2002 23:27
0 0 Atbildēt

bimer esi cilveeks un samierinies ka tav rulzzzeejoshais bmw nejeedz taisiit ne turbo ne bi turbo. Un ja taa padomaa tad kaada starpiiba ko tu uzmauc uz sava (cik var saprast peec tavas gudraas runaashanas, ka ne pirmo reizi taadu darbiibu veic) galinja, galvenais ka meitenei labi :P

12231. viesis 14.februāris 2002 13:40
0 0 Atbildēt

Ko juus te audisti pirzat! BMW ///M taa ir pavisam cita filozofija!

12255. viesis 14.februāris 2002 16:44
0 0 Atbildēt

viesis 2002-02-13 23:27:14

Tu domā ka tāda firma kā BMW nemāk uzlikt turbīnas??? Tu maz esi redzējis turbīnu? (prasta kā taburete) Uzskatu ka vanos, valvetronic un citas lietiņas no bmw ir 10 reizes sarežģītākas un prasījušas lielāku inženieru darbu nekā tās turbīnas. Laikam bmw autobūves folozofija ir savādāka. Negrib un neliek iekšā turbīnas. No SECOND HAND lietotāja viedokļa :))) bmw vispār ir ideaļņiks. Liels motora resurss. Turbo dzinējiem resurs ir stipri mazāks, turbīnas arī jūk nost... Vobščem BMW rullē :)

12993. viesis 21.februāris 2002 17:53
0 0 Atbildēt

12995. viesis 21.februāris 2002 17:57
0 0 Atbildēt

ta ko tad varat pateikt sliktu vai labu par audi a 6 driz taisos tadu pirkt a audi a6 2,5 td. ludzu izsakiet domas gads kautkur 1996 paldies. sandris no londonas

14382. viesis 2.marts 2002 11:24
0 0 Atbildēt

BMW 525tds negribi?

14391. viesis 2.marts 2002 13:52
0 0 Atbildēt

Skaisti!

14411. viesis 2.marts 2002 23:54
0 0 Atbildēt

To:Sandris no Londonas

autiņš padārgs, bet ja kopts, tad kalpos ilgi

to:Redaktorz

eeee....bildē ir S6!!!!! RS6 ir tikai pikaps (kombi, universālis).........

14421. viesis 3.marts 2002 12:45
0 0 Atbildēt

Ko juus gudrie vissi saprotat no Audi A 6,vot man druskam ir vecais Audi 100,cepure nost un kaaja virsuu.Taa kaa padomaajiei par vecajiem Audiem un nestumiet savas slimaas fantaazijas par A 6

14425. viesis 3.marts 2002 14:25
0 0 Atbildēt

to:viesis 2002-03-03 12:45:59

cigārs, ja????

14432. viesis 3.marts 2002 16:34
0 0 Atbildēt

taa arii nesapratu ko tas viesis tur gribeeja teikt....

15333. viesis 7.marts 2002 13:25
0 0 Atbildēt

Kas ir BMW vai Audi salīdzinājumā ar Lotus? Nulle. BMW ir vienkārši kvalitatīvs auto, tāpat arī Audi - tikai drusciņ zemāka prestiža autombīlis. Ir gan skaisti BMW (ne jau šeit aplīmētie ar stiklašķiedras spoileriem) gan skaisti Audi, katram savas priekšrocības.

15912. viesis 12.marts 2002 11:06
0 0 Atbildēt

Ko tur vairs komentēt.

Pāsrpēj visus iespējamos sapņu mašīnu variantus.

Esmu RS fans.

15977. viesis 12.marts 2002 15:38
0 0 Atbildēt

To Audiman: Tu kljuudies RS6 buus abaas versijaas gan sedans gan pikaps!!! Un bildee ir RS6 nevis S6, tu kljuudies!!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē: Renault krosoveru izaicinājums 6

Ko krosoveri prot bezceļos? iAuto.lv testē trīs Renault apvidus automobiļus - priekšpiedziņas Captur, kā arī Kadjar un jauno Koleos ar pilnpiedziņu. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" līdz 2022.gadam investēs 34 miljardus eiro nākotnes automobiļu attīstīšanai 1

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" piektdien paziņoja, ka nākamajos piecos gados plāno investēt vairāk nekā 34 miljardus eiro jaunās tehnoloģijās, lai kļūtu par globālu līderi elektrisko automašīnu jomā. Lasīt vairāk

 

Kā pārmācīt tos, kas braucot raksta īsziņas (+ video) 22

Puiši ir neiecietīgi un bez žēlastības "izjoko" tos, kas braucot pie stūres, raksta īsziņas. Lasīt vairāk

 

Jau nākamgad - "Fendt" piesaka elektrisku traktoru (+ foto) 9

Vācijas kompānija "Fendt", kas specializējas lauksaimniecības tehnikas ražošanā, nākamgad laidīs klajā kompaktu elektriskās piedziņas traktoru ar 68 Zs jaudu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti