Sapnis par pārākumu tehnoloģijās 27

 
29.marts 2005 10:36

Ir grūti formulēt sajūtas, kas liek izvēlēties lietas mums līdzās. Apģērbu, ikdienas patēriņa priekšmetus, mājas elektroniku, interjera akcentus, auto!

Esam atšķirīgi pasaules uztverē, skatījumā uz notikumiem un parādību skaidrojumā. Mūsu uzskatus veido apkārtējā pasaule- vecāki, skola, augstskola, draugi, darbs.

Arī sapņi. Bieži vien tieši sapņi palīdz mums nospraust mērķus dzīvē, izvēlēties savu dzīves ceļu. Satikt mīlestību un iegūt laimi. Varbūt vēlmē sapņot cilvēki izvēlas elkus un rada savus pielūgsmes objektus mantiskajā, materiālajā pasaulē. Ikdienas mietpilsoniskā līmenī mums ir svarīgi, lai piederētu vismaz tādas lietas kā kaimiņam vai labākajai draudzenei, jo, iespējams, tas apliecinātu mūsu varēšanu primitīvā līmenī. Lai izskatītos skaisti, prestiži un dārgi, mēs izvēlamies labas lietas- fetišus, ko noteikusi materiālā pasaule. Labas lietas izraisa cieņas pilnus apkārtējo čukstus gan atrodoties uz ielas, gan augstākās sabiedrības ballītē. Šie zīmoli palīdz pretimnācējam , bankas darbiniekam, darba devējam uztvert mūsu dzīves gājumu , ļauj nosaukt mūs par veiksminiekiem.

Zīmolu radīšanai tiek tērēti milzu līdzekļi. Saskaņā ar teoriju, materiālajā pasaulē nav perfektu lietu. Viss atrodas ceļā uz pilnību, viss attīstās. Arī automobilis. Audi izvēlētais ceļš saucas: „Pārākums tehnoloģijās”(„Vorsprung durch Technik”). Tas nozīmē, ka, iespējams, kaut kur ripo dārgāki, pilnīgi varbūt, kaut kur drāžas dizainā pilnvērtīgāki auto, taču ikvienam Audi īpašniekam ir skaidrs, ka viņš ir iegādājies auto, kas tehniski ir viens no pilnvērtīgākajiem Homo Sapiens radītajiem spēkratiem visā pasaulē no Horna raga līdz pat Barenca jūras šaurumam.

Ja ikdienas steigā Audi īpašniekam aizmirstas mašīnas formu pilnība, par šī automobiļa tehniskajiem panākumiem aicina atgādināt jaunā, vienotā, monolītā stilā vertikāli veidotā radiatora reste, kas modernos Audi spēkratus dizainiski vieno ar leģendārajām Auto Union „sudraba bultām”. Uzmetiet acis Audi radiatora restei! Varbūt nākamajā acu skatā katrā Audi īpašniekā mēģināsiet sazīmēt kāda leģendāra autosportista vaibstus.

Audi to provocē, jo ir pasaulē pilvērtīgākās pilnpiedziņas transmisijas -quattro īpašnieks. Ikvienam Audi īpašniekam pieder priekšrocības šo auto vadīt droši arī situācijās, kur citu automašīnu stūrēšana prasa profesionāla sportista prasmi. Šis priekšrocības ir iekļautas tikai un vienīgi Audi cenā. Vai var nopirkt laiku? Vai var pagarināt stundu, nedēļu, gadu? Nē! Vai var nopirkt sajūtas? Parasti jau ne, taču tomēr eksistē izņēmumi, kad svētkus var izraisīt pavisam ikdienišķas lietas! Laba rīta kafija, ērts krēsls darba vietā vai sajūta vadot tehniski izcilu auto!

Ceļš uz pilnību

Spēks, izturība un enerģija! Tieši šos jēdzienus ietver sevī radiatora reste - ikviena automobiļa identifikācijas pase. Rūpīgi pārdomāta ergonomika - vienīgi šāds apzīmējums piestāv Audi interjeram. Lūkojoties gan uz mēraparātu paneli, gan uz progresīvi veidoto viduskonsoli ar MMI (Multi Media Interface) vadības paneli par spīti modernajām tehnoloģijām, viegli pamanāms nezūdošais markas stils. Tieši Audi elegance un izsmalcinātība ir šī automobiļa panākumu atslēga. Četri savstarpēji savienotie apļi mūsdienās tiek uztverti kā Audi harmonijas, pabeigtības, kvalitātes un pilnības simbols. Nekas nav absolūts, taču Audi ir tuvu pilnībai tieši tehnoloģiju dēļ.

Jaunāko modeļu Audi radiatora reste simbolizē dizaina evolūciju no horizontālām plaknēm un līnijām uz vertikālu, monolītu plakni un vienotu, elegantu, agresīvu, muskuļotu kopēju stilu visā automobilī. Novatoriskā stila kulminācija slēpjas modernajā vienotajā vertikālajā radiatora restē, kas atgādina unikālos, uzvarētāja lauru smaržas apvītos Auto Union no Rozemeijera, Nuvolari, Karčiolas un fon Brauhiča laikiem. Ļaudis mīl personības un leģendas! 1932. gadā aizsākās Audi un NSU savienība, kas turpinājās līdz 1969. gadam. Tieši šo divu tehniski unikālo auto kopdarbības rezultātā 1971. gadā dzima jēdziens: „Vorsprung durch Technik” jeb „Pārākums tehnikā”, ietverot gan Audi tehnoloģijas, gan leģendāro NSU rotormotorus. Tie bija pietiekami argumenti pretenciozajam sauklim, par kura atbilstību šobrīd neviens nešaubās. Tauta dievina tos laikus, kad zāle bija zaļāka un debesis zilākas, kad ļaudis bija draudzīgāki un auto- skaistāki!

Jā, Audi spēlē uz nostalģiskām jūtām, uz Homo Sapiens atmiņas producētām ainiņām, uz vācu nacionālās pašapziņas, uz visu to apziņas kam patīk vācu kvalitāte, darba kultūra un simpatizē švābu automobiļu panākumi sportā. Radiatota reste- tā nav tikai evolūcija četru auto paaudžu garumā- no pieprasītā Audi 100 caur Audi V8 uz ambiciozajiem Audi A6(C5) un modernajiem Audi A6(C6).Radiatora reste- tā ir iespēja atcerēties un neaizmirst,..... iespēja padarīt neatkārtojamu katru automobili. Audi tas ir izdevies.! Der atcerēties pēdējo gadu futūristiskos konceptautomobiļus Pikes Peak quattro,Nuvolari Quattro, Le Mans quattro! Arī šiem spēkratiem bija vienotās radiatora restes, kas iezīmē kopējo šī zīmola identitāti tuvākajā nākotnē. Audi uzstādījis jaunu atskaites punktu sportiskā premium segmenta limuzīnu ceļā uz nākotni. Audi lietotāji tiek aicināti jaunajā dizaina ērā, kas uzcelta uz iepriekšējo modeļu ceļā pavadīto kilometru dinamikas pieredzes, komforta un ērtību simbiozes, kura augusi agrāk vēl nepieredzētā līmenī.

Kā sasniedzams Audi progress? Tas radās 19. gadsimtā, kad ļaudis vienatnē dzinās pakaļ jaunām, idejām, skaidroja parādības un svaigas domas. Kā Pītera Pena „Nekurzemē” dzima dīvaiņi, kas vēstures griezumā nu aplūkojami kā automobilisma pionieri. Mūsdienās izgudrotāju smadzenes bieži vien darbojas kopsolī vai soli pēc mākslīgā intelekta un modernajām tehnoloģijām, kas nosaka jauno automobiļu vajadzības dizainā un tehnoloģijās. Jaunais Audi A6 ir spilgts piemērs- cilvēka prāta un datoru mākslīgā intelekta kopdarbs. Audi oriģinālais un vienlaikus respektablais dizains ir kā svaiga gaisa malks starp klasiskā dizaina premium segmenta sedaniem. Tā motora un piekares tehnoloģijas pārsteidz visu līdzšinējo Audi īpašnieku sapņus par Ingolštates autobūvētāju futūristisko izpratni pilnpiedziņas transmisijā, daudzvārstu motoru būvē un komfortu interjerā.

Aizsācies ar unikāliem Auto Union AG sasniegumiem sportā pagājušā gadsimta trīsdesmitajos, Audi kā leģendāro Auto Union, Wanderer, Horch, NSU mantinieks, šobrīd iemieso leģendāro zīmolu lepnumu, izpratni par autobūves kultūru un kvalitāti. 2004. gadā Augusta Horha( August Horch, 1868-1951) ģīmetne tika ievietota autobūves slavas zālē, līdzās citām personībām, kas cilvēcei devusi automobilizācijas ēru. Horhs radīja izpratni par skaistu un superjaudīgu auto. Zvikavā Augusts Horhs 1904. gadā izgatavoja pirmo Horch, bet 1910.gadā ģēnijam dzima doma, kas turpmāk pārauga Audi leģendā. Iegūt īpašumā sestās paaudzes Audi A6, moderno Audi A4 vai A3- tas nozīmē saņemt augstāko braukšanas izaicinājumu jaudas pārpilnajam motoram, joprojām vienam no ekonomiskākajiem savā segmentā.

Nesamierināmo pretinieku – superjaudīga sportiskuma un izcilu degvielas ekonomijas rādītāju savietojamība šajā motorā ir Audi inženieru veiksme. Šai veiksmei nav gadījuma raksturs. Tas ir izcilu tehnoloģiju panākumu rezultāts. FSI degvielas sadegšanas process, kas aizgūts no Audi sportiskajām uzvarām 24 stundu LeMānas ātrumsacīkstēs, vai beidzamās paaudzes tiešās iemidzināšanas augstspiediena rampas(Common Rail) tehnoloģijas ar pjezo izsmidzinātājiem – tie ir tikai vieni no daudziem uzskaitījuma vērtajiem panākumiem, kas summējas modernā auto lietotājam- Tev, man viņiem , visiem mums. Pašpārliecinātība? Jā, tieši tā vislabākajā nozīmē nosaucams sportiskā stila un elegances visizcilākais savienojums Audi izpildījumā! Sestās paaudzes A6 automobilis vai modernais A4 ir daudzo cienītāju tūkstošu uzticības vērts, jo iemieso visu par ko šo auto ir iemīļojuši, dievina un cienīs visos kontinentos.

Jauninājumu gūzma - elektromehāniskā stāvbremze, elektroniski kontrolējams spiediens riepās, izmaiņas automobiļa dimensijās ļauj neaizmirst zīmola iepriekšējos produktus, taču, vienlaikus ikviens jauns Audi modelis viennozīmīgi ir gluži cits, nevis vienkārši uzlabots auto. Jaunais A6 ir otrais modelis pēc A8 , kas aprīkots ar MMI. Tas apliecina Audi vidējās un lielās klases modeļu nozīmīgumu ražotāja piedāvājumā. Audi daudzvārstu motori mūsdienu izpratnē, tās ir piecas jaudas ierīces. Trīs benzīna motori un 3,0 TDI dīzelis ir labi pazīstami agregāti. Ievērības cienīgs ir 4,2litru V8 ar 335 zirgspēkiem.2002. gadā šis motors debitēja sportiskajā Audi S4, taču šobrīd veiksmīgi tiek pārdots arī A6 masveida ielas auto versijā. Nākošais solis jaunumu pasaulē - 3,2 litru V6 FSI motors, kas spēj 255 Zs.

Svaiga vēsma Audi motoru piedāvājumā ir arī 2,4 litru V6 177Zs motors, kas būs lieliska izvēle ekonomiskajā A4 un A6 versijā. Taupīgajiem prestiža kārotajiem labi pazīstams arī 2,0l 140Zs TDI dīzeļmotors. 6,1litrs dīzeļdegvielas uz 100km ceļa premium segmenta automobilim! Vai tas nav lieliski? Šeit tiešām var aizmirst, kur atrodas degvielas tvertnes vāciņš! Vai jēga runāt par quattro pilnpiedziņas transmisijas nepieciešamību tiem, kas pēc saspringtas darba dienas, stresa noņemšanai, savā limuzīnā vēlas arī nedaudz pasportot? 1980. gada Ženēvas autosalonā Audi pasauli iepazīstināja ar pastāvīgas pilnpiedziņas sistēmu pasažieru automobilim. Šodien quattro ir visā pasaulē pazīstama preču zīme. Audi quattro transmisija -tas nozīmē 27 dažādus patentus, kā arī vairākkārtēju žurnāla „Automobile Magazine” prestižo balvu „Gada tehnoloģija”. Šis zīmols ir viens no kvalitatīvākajiem pilnpiedziņas tehnoloģijas sinonīmiem vispār. Laikā no 1982. gada līdz 1984. gadam quattro izcīnīja četrus pasaules čempiona titulus rallijā.Viens no dominējošajiem Audi reklāmas virzieniem vēsturiski meklējams panākumos rallijā un sacīkšu trekos.

Audi pieredze -tie ir galvu reibinoši panākumi un sāpīgi zaudējumi, kuru rezultātā tika analizētas pieļautās kļūdas un radīti ģeniāli auto. Audi jebkuros laikos pulcē izcili talantīgus auto inženierus un milzīgus līdzekļus investē jaunu tehnoloģiju attīstīšanā. Audi novitāšu popularizēšanai tiek izvēlētas pārdrošas idejas. Spilgtākā epizode šogad piedzīvoja savu turpinājumu. Kaipolā, Somija, 2005. gada 24. janvārī, plkst. 13:27, 300 kilometrus uz ziemeļiem no Helsinkiem –Pitkävuori. Ir grūti noticēt, ka. Audi inženieris Uve Bleks atkārtoja varoņdarbu, ko pirms viņa 1986.gadā paveica rallists Haralds Demuts, sarkanajā Audi 100 CS quattro (136 ZS) uzbraucot Pitkävuori tramplīnā. Toreiz nofilmēja klipu, kas kļuva par leģendāru quattro piedziņas reklāmu.

Lai atzīmētu quattro divdesmit piekto gadadienu, Audi uzfilmēja turpinājumu šim notikumam. Audi A6 4.2 quattro ar 6-pakāpju tiptronic ātrumkārbu, kas devās augšup pa tramplīnu, bija ikdienišķs auto. Tikai divi nelieli izņēmumi: automātiskā ātrumkārba bija uzstādīta uz pirmo pārnesumu – nelielais jaudas zudums, kas rodas, pārslēdzot ātrumu, būtu padarījis uzbraukšanu ar auto tik stāvā leņķī neiespējamu, un riepas ar sešu milimetru radzēm. Šādas riepas tiek izmantotas arī rallijos. Ar pirmo pārnesumu, 4200 apgriezieniem minūtē un ātrumu 60 kilometri stundā Audi A6 sturmēja tramplīnu, neticami viegli pieveicot 80 procentu slīpumu. Jau pēc deviņām sekundēm Bleks bija tramplīna startā 47 metru augstumā virs zemes. Zīmīgi, ka slavenā rekorda atkartojums notika tikai nedaudz agrāk par citu Audi spēju atzinumu. Žūrija, kas izveidota no četrdesmit astoņiem pasaulē slaveniem auto žurnālistiem, februāra sākumā paziņoja: godpilnais “Pasaules gada auto” (“World Car of the Year”) tituls piešķirts Audi A6.

Aldis Bite
 
Visi komentāri
 
162015. viesis 29.marts 2005 10:48
0 0 Atbildēt

Subaru

162017. viesis 29.marts 2005 10:49
0 0 Atbildēt

Teiksim tā... labāk vienu reizi redzēt, nekā 10h klausīties cik tas viss ira kruta! :)

162035. viesis 29.marts 2005 11:07
0 0 Atbildēt

Izskataas, ka raxta autors niekojies ar zāli :D

162036. viesis 29.marts 2005 11:08
0 0 Atbildēt

Zāles iespaids riktīgs. :)

162044. viesis 29.marts 2005 11:33
0 0 Atbildēt

Es neko nejēdzu no tehniski pilnvērtīgākajām Homo Sapiens radītajām radiatoru restēm visā pasaulē no Horna raga līdz pat Barenca jūras šaurumam. Tapēc izvēlējos Toyota Prius.

162046. viesis 29.marts 2005 11:38
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē "80 procentu slīpums"???

Man saprotami ir grādi, gradiāni un radiāni.

80% no kā??? Vai jūs saprastu, piem., 80 procentu ātrums vai spiediens riepās...

162048. viesis 29.marts 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Pēdējam viesim:

Aplauzies, vecīt. Sprēgāt ar pārcilvēcīgām zināšanām matemātikā, bet nezināšanu par dzīvē (tajā skaitā Ceļu satiksmes noteikumos) izmantotām mērvienībām nevajag.

n % slīpums nozīmē, ka uz 100m (vot neatceros pa horizontālo kateti vai hipotenūzu - pie normāli maziem % tas īpaši lietas būtību nemaina) iznāk pievārēt n metru vertikālo starpību (vertikālā katete).

162051. viesis 29.marts 2005 11:51
0 0 Atbildēt

Naaakamo rakstu par BMW superruulziibu, luudzu :)

162053. viesis 29.marts 2005 11:54
0 0 Atbildēt

-> Gasjs, uz 100m horizontāli, 80m vertikāli :)

162072. viesis 29.marts 2005 12:46
0 0 Atbildēt

sviestains raksts :/ leeta komercijaa

162087. viesis 29.marts 2005 13:42
0 0 Atbildēt

pēdējais viesis to Gasjs: 80% uz nobrauktiem 100m 8m pacēlums, tā ka tā ir hipotenūza, līdz ar to leņķis ir ~53 grādi. Zināju šito, bet šitajā kontekstā aizmirsu ;) Bet sprēgāt gribas, palasot to iznireļu komentus, kurus aizskar, ka policija dara savu darbu, kamēr paši pa salenieku vairs uz 120 neatļaujas nēsāties.

162091. viesis 29.marts 2005 13:49
0 0 Atbildēt

ieraudziju ka raxts ir nenormali garsh un vispar nesaku lasit.

162107. viesis 29.marts 2005 14:40
0 0 Atbildēt

vācu kvalitāte, vācu kvalitāte...nekā tur nav...nesen autobild lasītāji izteica savu viedokli par vācu auto....augstāko novērtējumu no pašmāju produktiem saņēma opel (un ta ne 100% vācu auto) ...maz kas ir atlicis no kādreizējās vācu autobūves kā kvalitātes etalona. nespējot reažot kvalitātīvus auto, un tajā pašā momentā nenogrimt izraisija visu vācu automārku, kā pieejamu braucamrīku, iznīkšanu...retais var aptļauties kaut vai to pašu golfu...

atliek vien ar skaļiem saukļiem un ļoti veiksmīgu mārketingu piesaistīt potenciālos pircējus...

162111. viesis 29.marts 2005 14:46
0 0 Atbildēt

"Zīmolu radīšanai tiek tērēti milzu līdzekļi."

tālāk nav jēga lasīt. būtu labāk tos līdzekļus ieguldījuši reālās tehnoloģijās, nevis cilvēku smadzeņu drāšanā.

visi autiņi sāk palikt vienādi :(

162114. viesis 29.marts 2005 14:56
0 0 Atbildēt

Ibio, tik garš gabals par radiatora resti... tālāk nelasīju, bet autoram nav visi mājās, nu toč...

162116. viesis 29.marts 2005 15:07
0 0 Atbildēt

Vakar nopirku A6 radiatora resti, lai izmantotu ka sietu pret mušām virtuves logā. Pārākums tehnoloģijās ir jūtams uz katra tās kvadrātcentimetra. Mans virtuves logs tagad atgādina AutoSovietUnion sacikšu auto priekšu, un tas ir coolākais, ko Homo sapiens var iespraust savā virtuves logā. Mans pārākais logs tagad izdalās uz visas SovietUnion a-la Mr. Hruschev mājas fona. Un vēl es esmu nevjepennij mārketinga speciālists, no rīta ar kolēģi pīpēju zāli, tagad viņa raksts par pārāko radiatora resti ir ielikts iauto, bet manējais nav, un es sēžu un ar skumjām rakstu šo sviestu. Asaras saskrien acīs, kad es skatos uz savu jauno radiatora resti virtuves logā. Cik tas ir elegans, es vienkārši ohu-jevaju. Kad varēšu nopirkt atlikušo audi daļu, lai nolikt viņu uz balkona, sacerēšu vēl garāku tekstu, a pagaidām iešu vēl ievilkt kādu kosjaku. Čau!

162117. viesis 29.marts 2005 15:10
0 0 Atbildēt

šodien vāczemiešiem ar to autokvalitāti ir biškiņ sliktāk ,nekā 90-tajos gados. Varbūt, galvenais veidols tiek likts uz spilgtiem dizaina risinājumiem ( kaut vai tā pati raksta autora 25 reizes slavinātā radiatora reste ) , bet ar to ekspluatācijas ilgumu jau paliek arvien švakāk. To jau šodien ir apliecinājuši daudzi jo daudzi PROFESIONĀLIE audisti kopš 90-to sākuma, uzskatot, ka "cigārs" bija krietni izturīgāks braucamais nekā piem. iepriekšējās paaudzes A6. Līdzīgi iar arī ar citiem vācu dārgās klases braucamajiem. Lasīju vienā amerikāņu žurnālā rakstu, kur amerikāņu skatījumā tika SLAVĒTS vecais w-126 mersis kā faktiski nenobraucams auto. Labu vārdu netrūka arī jaunākam w - 140 klases mersim, bet pašreizējā laidien S-klases mersis tika itin nopietni kritizēts, kā kaprīzs un neizturīgas braucamais. Līdzīgi jau ir ar citiem dārgās klases braucamajiem. BMW klasē LABUS vārdus joprojām dzird par 700-tās sērijas e-23 (pie mums jau retums), slavēti kā PAŠI LABĀKIE tiek arī e-32 sērija. Par e-38 modeli slavas raksti jau krietni noplakuši ļoti dārgās remontu izmaksu dēļ, par pašreizējo ši modeļa paaudzi vispār tiek runāts RETI un MAZ...

Par populārākās pasaulē - BMW 500 - tās sērijas modeļiem arī tiek runāts daudz un nevienozīmīgi. Bet kopsavilkumā iznāk, ka pēc izturības, ekspluatācijas,ilglaicības un pieejamības kritērijiem viennozīmīgs līderis ir un paliek E-34 modelis. Gan vecajā eiropā, gan USA, gan arī pie mums. Vēl šodien e-34 -tajiem var pārmest nelielu "morālo novecošanu", bet reāli pat 1988.gadā izlaistie auto vēl joprojām ir tehniskā kārtībā un atrodas apritē uz ceļiem visā pasaulē. Jaunākais e-39 modelis SMAGI iekrīt uz ritošās remontu izmaksām, bet pašreizējais modelis vēl joprojām pozitīvā nozīmē pārāk radikālā izskata dēļ nav piesaistījis sev pasaules uzmanību.

162118. viesis 29.marts 2005 15:14
0 0 Atbildēt

radiatora reste ir audi izturīgāka detaļa. Nopirkšu arī sev :)

162148. viesis 29.marts 2005 16:26
0 0 Atbildēt

Raksts ir pienācīga profesionāļa atbilde Superziga rakstam TVNETā par MB dīzeļu pārākumu gaisā, ūdenī un uz zemes. Gaidām BMW spīkera tekstu.

Darbinieks

162151. viesis 29.marts 2005 16:30
0 0 Atbildēt

Visa viņu spožā zvīņa ir palikusi 80-tajos. Kas ir tagad?

162153. viesis 29.marts 2005 16:37
0 0 Atbildēt

kas tad tik daudz ir speejiigs izlasiit???????

162164. viesis 29.marts 2005 17:10
0 0 Atbildēt

hmm... laikam esmu par slinku tik garu rakstu lasiit :(

162203. viesis 29.marts 2005 23:37
0 0 Atbildēt

2 ikdienas viesis. Ta ari ir. Parastajam ikdienas auto braucejam pat sapnos neradas cik izmaksa uzturet tadu auto pec garantijas beigam. piem par ritoso dalu. Piemeram Subaru piekare ir jaiegulda 2 reiz mazak naudinas neka Audi, VW krutaja piekare. Ta nav reklama, ta ir dzives isteniba.

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-C55/18 UP.Browser/5.0.3.3 (GUI)

162223. viesis 30.marts 2005 8:58
0 0 Atbildēt

Godiigi sakot, taa Audi jaunaa radiatora reste ar bamperu pa vidu izskataas mazliet neveikli un nepavisam ne peec Auto Union. Veco modelju restei nebija nekaadas vainas. Vai OOOO nav blondiini par galveno maarketinga speciaalistu pienjeemushi. Visur baazh gjiimii to jauno resti, A3 taisa feisliftu peec 10 meeneshu razhoshanas, jo ir tachu izstraadaajushi paaraako tehnologiju, bez kuras nu nekaadi. Radiatora resti.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

162297. viesis 30.marts 2005 14:26
0 0 Atbildēt

nu ko apsmejat autoru- viņš bija iemīlējies, kad to rakstija.

162327. viesis 30.marts 2005 17:35
0 0 Atbildēt

mjā. reste - tas ir viss.

162526. viesis 31.marts 2005 22:50
0 0 Atbildēt

Šis jau te nav autora teksts, bet tulkots reklāmraksts, kas tiek ievietots kā žurnālista raksts. Un tā arī, manuprāt, tas arī jālasa normālam pieaugušam cilvēkam. Izskatās, ka pēc jaunā jaunā dizaina izveides, ir izvērsta t.s. globālā reklāmas kampaņa brendam (tramplīnā brauciens, Audi uz sienas pie Vidzemes tirgus, šāda rakstura raksti visur). Man beidzot arī patīk jaunā A4/6 dizains, bet Cvikavu laikam tomēr ar "C" raksta, jo tā ir vācu pilsēta. =)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti