Lasītājs: Rīgas ielas sastrēgumos 38

 
30.marts 2005 0:02

Sen nekas nav rakstīts, bet šo vajadzēja gan.... Daudz un izsenis tiek runāts par sastrēgumiem Rīgas ielās, protams, ka darīts ir nožēlojami maz, tikai un vienīgi grandiozu plānu projekti, žēl tikai, ka to realizācija būs novecojusi, kā padomju laiku asfalts uz Rīgas ielām.

Taču tas nav galvenais, galvenais sekos (story):

Katru darbdienas rītu pirms 9:00 mēroju ceļu Purvciems – Gaisa tilts – Brīvības iela – Lāčplēša iela – Vanšu tilts – Imanta. Man ir paveicies, jo lielākais vairums auto šajā laikā pārvietojas pretējā virzienā. No rītiem minētais virziens ir izbraucams samērā viegli, var teikt bez drausmīgiem „korķiem”, bet ne katru dienu...

Vairākas reizes sanāca pamatīgi iesprūst, sākumā nespēju atrast loģisku izskaidrojumu, taču vēlāk sapratu... visam pamatā šajās reizēs ir uz K.Valdemāra ielas stāvošie auto... ir nācies satapt „sprāgoņus” aukstajā laikā, auto, kas mierīgi krāmē preci veikalam ... un arī 24.03.2005 novērotās problēmas...



Auto stāv ar ieslēgtām avārijas ugunīm, pie stūres sēdēja kundze ar aizdedzes atslēgu rokā... ja nebūtu jāsteidzas uz darbu būtu vismaz pajautājis, kas par kreņķi gadījies.



Iespējams, ka arī man kādreiz būs vajadzīga „Ātrā palīdzība”... taču cienījamo vadītāj, kur tad ir bākugunis?... Un ja tās būtu ieslēdzis, tad cilvēki uz ietves droši vien pārdzīvotu tos 30cm, ar kuru palīdzību varētu trolejbusi, autobusi un kravas mašīnas (kas nav redzējušas aizlieguma zīmes) pa savu joslu varētu netraucēti turpināt ceļu....



Pilnai laimei niecīga avārija, kur iespējams pietiktu ar saskaņoto protokolu, taču izskatās, ka tiek saukta Ceļu policija... Sveiciens Duntes ielai!



Ko gribu pateikt? Varbūt ir jādomā par kaut kādām nezinu „Mobilajām brigādēm” , kas ir spējīgas... varbūt ... izsaukt evakuatoru, ātri reaģēt uz avārijas vietām, patriekt ratā preču krāmētājus... un miskastes mašīnas (apsolos tuvākajā laikā noķert miskasti, kas pirms 9:00 kursē pa Tallinas ielu) ... varbūt palīdzēt kundzītei nostumties no brauktuves lai sagaidītu tehnisko palīdzību... nu līdzīgi kā to dara TTP, kad runa ir par tramvajiem vai trolejbusiem... varbūt tā ir pašvaldības institūcija... vai jebkas cits tikai kaut kas jādara, jo mašīnu kļūst arvien vairāk...

Vasilijspetrovichs, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
162206. viesis 30.marts 2005 1:14
0 0 Atbildēt

ar to ir jasamierinas:)

162208. viesis 30.marts 2005 2:31
0 0 Atbildēt

taa ir visur pasaulee...

tai nebuutu jaabuut prioritaatei

162209. viesis 30.marts 2005 7:03
0 0 Atbildēt

Gribeejaas savas bildiites ielikt ? Nu un kas tur taads briesmiigs ? :D

162210. viesis 30.marts 2005 7:09
0 0 Atbildēt

Un atkal te paradiisies vesels leerums komentaaru - kas tad to nezin, ko atkal te raxta, publicee un fotografee.

Paldies Vasilij:), ka karteejo reizi atgadinaaji sabiedriibai, ka dzivojam meslos, ko pashi radaam. Apkakajas un tad raud - fui, te smird utt.

Par to ir jaraxta, jarunaa. Un jo vairaak shitada veida potees smadzenes, jo vairaak taadas damiites ar 'avareikaam' padomaas, ka varbuut vajag ielikt pirmajaa robaa un ar starteri novilkties malaa, vai arii izkaapt araa, aptureet uz 2 min 2 mashiinas ar vechiem un nostumties malaa, lai to korkji neradiitu.

162211. viesis 30.marts 2005 7:54
0 0 Atbildēt

Tie cilvēki, kas nespēj nostumt malā savas nosprāgušās naglu kastes, mani tiešām fascinē. Vismaz, katrs vecis var pastumt jebkuru vieglo auto. To es sapratu, kas ierudzīju, kā viens vīruks nosprāgušu GAZiku uz apmales uzstūma.

Riebjas vērot tizleņus, kas nespēj pastumt neko smagāku par savu pakaļu.

162213. viesis 30.marts 2005 8:15
0 0 Atbildēt

Cartman_626, tas bija augstu tēmēts. Pakaļas arī vairs nevar pastums, apskaties kā veikalos brauc jau iekšā ar saviem grabuļiem.

162214. viesis 30.marts 2005 8:29
0 0 Atbildēt

Tīri sakarīgs raksts . Tā jau arī ir .

162215. viesis 30.marts 2005 8:35
0 0 Atbildēt

pilniibaa piekriitu Cartman !

Man arii kretinee aaraa tie pida.ri un kuces, kas seezh savaa nospraagushajaa autinjaa ielas vidu (piemeeram, uz ulmanja gatves) ... Jebkuru vieglo mashiinu uz liidzenas vietas (asfalta) var pastumt gan sieviete gan viirietis ...

162218. viesis 30.marts 2005 8:41
0 0 Atbildēt

Tas par tiem spragonaam varu piekrist - seez histerijaa masiinaa , zvana pa tel utt , bet par to ka vajadzeetu padomaat kaa aaatraak brauktuvi atbriivot piemirst !

A pa tiem precu kraaveejiem un aatro paliidziibu nepiekritiishuu - padomaa pa kurieni tad lai vini piebrauc un aizbrauc un kur lai staav ?

162219. viesis 30.marts 2005 8:48
0 0 Atbildēt

Par tiem prechu kraveejiem.

Atvainojiet cieniitie, bet ir tada lieta, kaa planoshana un projekteshana. Jebkurai eekai, kas tiek projekteta, parprojekteta vai kaa savadaak saskanjota pasvaldiibas institucijaas ir elementaraas prasiibas kaut vai par taam pashaam stavvietaam darbiniekiem.

Tad kur paliek tads punkts kaa prechu piegaade un satiksmes organizacija shaados projektos? pirms deva tirdznieciibas atljauju jebkurai bodei uz lielakas ielas dereeja varbut padomaat, kaa tad notiks elementaara prechu piegade utt. Un ja fiziski nav kur shadu piegadi veikt, netrauceejot satiksmes pluusmu, tad varbuut vajag kaa RIMI, preces piegadaa 5 no riita?

Sods un tikai sods sheit noder par sastregumu veicinashanu un.....jaa, avarijas situaaciju radishanu un biistamas situaacijas veicinashanu:)

162220. viesis 30.marts 2005 8:51
0 0 Atbildēt

Tā nu tas ir. Man katru rītu sanāk braukt maršrutā Pļavnieki - Deglava tilts - Tallinas - Valdemāra - Dzirnavu. Itkā jau satiksme rit raiti, tikai līdz brīdim kamēr kādam neienāk prātā noparkoties tur kur normāls cilvēks neparkotos. Konkrēti mēdz gadīties ka kāds apstājas uz Deglava ielas posmā no MNL veikala līdz tiltam. Tad ir kaucošas riepas, lamas un vispārējs bardaks jo divām visai ātri braucošām un pilnām joslām pēkšņi jasalien vienā. Otra vieta kas mēdz izbesīt: Valdemāra un Melngaiļa ielu stūris. Pie trolejbusu pieturas ir kautkāda bode kur parasti laikaposmā no 8:00 līdz 8:30 apstājas viens dunduks preces izkraut. Proms apstājas starp trolejbusu pieturu un Melngaiļa ielu pirmajā joslā. Rezultātā nekavējoties ir štoperis pāris kvartālu garumā nemaz nerunājot par pireuetēm kas jāveic trolejbusiem lai izbrauktu no pieturas un tiem šoferiem kas grib nogriezties uz Melngaiļa ielu (proms šoferi ir spiesti to darīt no otrās joslas). Tai pat laikā pie veikala ir iebrauktuve sētā kā arī turpat uz Melngaiļa ielas (uzreiz kā nogriežas) ir stāvvieta. Tam preču izvadātājam sanāktu labi ja 2m tālāk nest savas drazas, bet viņam pofig, viņu tas netraucē...

162221. viesis 30.marts 2005 8:54
0 0 Atbildēt

Ja dazji satiksmes daliibnieku saaktu vairaak domaat ar galvu nevis ar dibenu, tad satiksme buutu krietni raitaaka:)

162222. viesis 30.marts 2005 8:57
0 0 Atbildēt

1. ātrajiem bākuguņi šajā gadijumā vajadzīgi, lai aklais pusaizmigušais apmierinātu savu kāri citus piespiest ievērot likumu?

2. saskaņotais protokols - gribi problēmas, raksti. pats esi mēģinājis?

3. Auto no brauktuves nemaz nedrīkst nostumt, jo nav kur - uz trotuāriem stāvēt ir aizliegts!

4. Valdemāra ielu izvēlas tikai galīgi Rīgu nezinošie :)

162226. viesis 30.marts 2005 9:19
0 0 Atbildēt

Iedomīgs gan tas autors, tikai man, tikai man. Ja Tev pašam vajadzētu to miskasti izmest, vai sūdīgi paliktu tad gan citu dziesmu dziedātu.

162230. viesis 30.marts 2005 9:43
0 0 Atbildēt

par mobilo brigaadi pilniibaa piekriitu, kaapeec uz visaam avaarijaam, kas kavee tramvajus vai trolejbusus TTP avaarijas auto ierodas aatraak nekaa CP? taadeelj, ka tas ir bizness, bet balsu pelniishana veeleeshanaam muusu tautas kalpiem kljuust par biznesu tikai meenesi pirms veeleeshanaam.

162234. viesis 30.marts 2005 9:55
0 0 Atbildēt

vzinis [?] 30.03.2005 08:57

1. ātrajiem bākuguņi šajā gadijumā vajadzīgi, lai aklais pusaizmigušais apmierinātu savu kāri citus piespiest ievērot likumu?

2. saskaņotais protokols - gribi problēmas, raksti. pats esi mēģinājis?

3. Auto no brauktuves nemaz nedrīkst nostumt, jo nav kur - uz trotuāriem stāvēt ir aizliegts!

4. Valdemāra ielu izvēlas tikai galīgi Rīgu nezinošie

Un tu jau esi tas vis gudraakais!!! Atradies unniks ibio.

Riciks

162236. viesis 30.marts 2005 10:03
0 0 Atbildēt

Bet kapec Jus domajat,ka tie autini ar avarijkam ir nospragusi.

Viens gaida sievu no veikala,cits bernu,lai aizvestu uz skolu,un tas ka veidojas korki vinus neinterese.

162239. viesis 30.marts 2005 10:07
0 0 Atbildēt

vzinis vienmēr bijis "ļoti" gudrs. :)

162241. viesis 30.marts 2005 10:09
0 0 Atbildēt

to vzinis

nesaki ka valdemāra iela s ūd s a to visi aizdomāsies, pamēģinās citus maršrutus un tad mūsu ātrākie ceļi atkal kļūs neizbraucami. Jo vairāk stāstīsi cik ātri kustās tāda un tāda iela jo grūtāk tev būs pa viņu pārvietoties....

162247. viesis 30.marts 2005 10:16
0 0 Atbildēt

Jebkurā daudz maz lielā pilsētā sastrēgumi IR, BIJA un BŪS. Protams, Rīgā satiksmes organizācija vietām ir novecojusi un neatbilstoša, un uzlabot var bezgalīgi. Un Rīgas satsrēgumi, manuprāt, nemaz nav nosaucami par īstiem sastrēgumiem - reti kad paiet ilgāk par 1/2 stundu, lai no tiem izkļūtu. Pie tam autovadītāji bieži vien nemaz neizmanto visas iespējas lai izvairītos no apstrēgušām vietām, jo vienkārši nezina noteikumus vai arī akli seko bara instinktiem.

Operatīvās brigādes biezas satiksmes apstākļos - HAHAHA, lai nepārkātu noteikumus, nepārvietotos pa ietvēm utml., šī operatīvā brigāde varētu pārvietoties ar helikopteriem, un notikuma vietā ierasties desantā. Lai aizvāktu kādu miskasti.

162254. viesis 30.marts 2005 10:31
0 0 Atbildēt

ko lejat "gudrīši".

Kuru no Jums reāli traucē ātrās palīdzības? - mani nemaz, bet tie visus noteikumus ignorējušie dunduki gan.

Kurš no Jums ir reāli dabūsji apdrošināšanas atlīdzību pēc saskaņotā protokola?

162270. viesis 30.marts 2005 11:26
0 0 Atbildēt

Autoram taisnība - VAR (ja GRIB) mazināt satrēgumus ātri un mobili reaģējot un novēršot negadījumus utt.

Biju aculiecinieks Austrijas policistu darbībai uz līdzīgu problēmu Vīnes centrā: karstas vasaras dienas vidus, Vīnes centrs, ieliņa šaura - pa vienai joslai katrā virzienā + parkošanās kabatas, satiksme - diezgan blīva... Un tā: aiz neuzmanības viena blonda jaunkundze ar savu kabrioletu nepaspēj nobremzēt un ietriecas priekšābarucošaja auto... Un pat diezgan spēcīgi - iespējams, ka vispār nebremzēja. (kā filmās - no sākuma dzirdu "āāāāā" un tad "bums" :))) ) Nodomāju - nu būs pamatīgs sastrēgums. Bet nekā! Iegāju kārtējā veikalā un apmēram pēc 10 min, iznākot ārā, redzu - policija jau darbojas! Vēl pēc ~5 min bija klāt arī evakuātors... Tā lūk! Un nekāda satrēguma...

162276. viesis 30.marts 2005 12:14
0 0 Atbildēt

Taatad aatraa paliidziibaa... man galiiki nekas pret to tikai pavirziities uz trituaara vairaak vareeja gan... un diemzeel likums visiem ir viens.. taapeec baakugunis diemzeel ir jaasleedz..

Saskanjotais protokols shiibriiza izpauzmee ir meeslu lapa un taapeec tas netiek pildiits.. tatad lai labotu situaaciju ir jaamaina protokols un apdroshinaataaju attieksme pret to...

Un tieshaam TTP irkrietni atraak par jebkuru citu operatiivo... nezinu izskaidrojumu, bet ja grib tad var...

162277. viesis 30.marts 2005 12:17
0 0 Atbildēt

Daudz reižu esmu bijis komandējumos Briselē, un esmu ielāgojis turienes braucēju ieradumus. Tur nebūtu iespējama situācija, ka sbojājies auto stundām nostāv uz kāda vidaukta vai tunelī. Evakuatori briselā nav īpaši steidzīgi, tāpēc parasti aši rīkojas paši šoferi. Nesen, kad braucu ar taksi uz lidostu, tunelī bija apstājies volvo ar bojātu dzesēšanas sistēmu. Tā auto vadītāja, cik varēja noprast, kādas vēstniecības darbiniece, bija apmulsusi, bez konkrēta rīcības plāna. Taksists nekāvējoties piebrauca viņai priekšā, piekabināja trosi, un deva mājienu par mašīnas vilkšanu. Auto tika izvilkts virszemē un novietots viena restorāna klientu stāvvietā. Pēc uzlīmes uz volvostikla, pats taksists notilkušo pa mobilo paziņoja SOS dienestiem. Tā ,ļūk, tās lietas vienkārši nokārtojas ES "sirdī". Bet pie mums, nesen, Jēkabielas galā , viena dāmīte ar bojātu golfiņu palīdzību gaidīja veselas dienas garumā. Dēļ sava kūtruma un attieksmes pret līdzcilvēkiem, paši arī bieži sēžam sastrēgumos un PIKos. Piebildšu, ak tajā pašā Briselē (un arī citās ES pilsētās) , CP dienesti jebkuros apstākļos piestāj pie malās stāvošiem bojātiem auto, noskaidro situaciju, un iespēju robežās palīdz paši. Bet pie mums - kā man stāstīja darba kolēģe, CP darbinieki pie ALFAs RIMI izbrauktuves viņu izlamājuši un piedraudējuši ar 40 ls sodu + 2 soda punktiem, ja viņa 10 sekunžu laikā nespēs iedarbināt savu "lūzni".... labi, ka viņai 9-tajā sekundē tas ir izdevies.

162286. viesis 30.marts 2005 12:59
0 0 Atbildēt

Diemzeel atri reageet nav muusu CP speekos labaak ir pasust masiinaa nekaa izcelt pakalu no auto pajautaat kas par probleemu.Es domaaju vasaraa taas CP motopeles var pietiekosi aatri reageet uz avaarijaam un operatiivi noveerst avaariju.Nazinu kaa bet Cepuri nost TTP kuri arii ziemaa looooti operatiivi sakarto "saveejo" satiksmi

162291. viesis 30.marts 2005 13:51
0 0 Atbildēt

Ko lai raksta - lauki (nosacītie) rullē...

Piedodiet dārgie rīžaņi, bet tā nu tas ir

162305. viesis 30.marts 2005 15:09
0 0 Atbildēt

Nu nu , nostumt vieglo jau var , bet grūti iedomāties skatu kā jauka meitene uz augstiem, spiciem papēžiem mēģina stumt savu MB kupeju , tai pašā laikā jauki muskuļvīri bargi taurēdami cenšas viņu sabraukt un neļaut savā priekšā šo naglu kasti malā nostumt . Rimi preces piegādā pats sev , tam ir zona preču piegādei , bet mazajiem veikaliem tādu nav , nakts varētu būt risinājums , taču papildus izmaksas personālam kurš strādā nktīs , saskaņot Rīgas Domē kādas nebūt stāvvietas , preču izkraušanas laukumiņus , jāsmejas . Latvijas un pilsētas likumi to neparedz un pārējais ir atkarīgs no "

maizes klaipa un radu rakstiem"

162314. viesis 30.marts 2005 16:00
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu Ikdienas Viesim par savu paša kūtrumu. Sniegainajā periodā šogad bija ikdienišķs rīta gadījums, kad tukšs auto evakuators nevarēja uzsākt kustību pa ledu pret nelielu kalniņu. Luksofors šajā virzienā mainījās strauji un viņam nebija iespējas kā nākas uzšūpoties. Kādi 4 auto ar visiem večiem pie stūres minūtes 10 lūrēja kā tas vecis mocās, kamēr es viens pats būdams rindā kāds 5 piegāju un viens pats (tā nav lielība, jo jebkurš, kas ir mēģinājis pastumt auto pa pliku ledu sapratīs, ka tas ir darbs ar vienu roku) palīdzēju tam smagajam aizbraukt. Pa ceļam uz savu auto tā kārtīgi nolamāju tos pārējos, bet vai kāds saprata par ko, nezinu. Palīdzi citam, gan tev arī palīdzēs...

162315. viesis 30.marts 2005 16:02
0 0 Atbildēt

Arī jauka meitene var pastumt MB kupeju. Un, ja nevar, tad vismaz var ar mīļu smaidu palūgt garāmbraucošo palīdzību.

162322. viesis 30.marts 2005 17:00
0 0 Atbildēt

Nu re - te jau slēpjas problēma - ir kundziņi (kā piem. Cartman), kas vēlas, lai viņu palīdzību kā īpaši izlūdzas.

Bet jauki, ka ir arī tādi autovadītāji kā Fun Fan, kas spēj paši novērtēt situāciju un savas iespējas, un nekautrējas palīdzet citiem cilvēkiem.

162325. viesis 30.marts 2005 17:13
0 0 Atbildēt

Nekā, CP apstājas gan pie noklusušiem autiņiem! Man vienreiz bija laime to piedzīvot.

162337. viesis 30.marts 2005 22:52
0 0 Atbildēt

Piekrītu Stroms.

Ir vietas, kur atļauts apstāties, bet nu cilvēks ar galvu uz pleciem to nedarītu. Es ar vienam gandrīz ieliku pakaļā, kas stāvēja aiz MNL uz Deglava ielas. Principā jau tur vajadzētu aizliegt pa dienu apstāties.

Piespiedu kārtā gan ir sanācis likt auto līdzīgā vietā - uz Mūkusalas ielas virzienā no Salu uz Akmens tiltu.

gina

162344. viesis 31.marts 2005 8:35
0 0 Atbildēt

Autor, varbūt aizej pakaries, un atbrīvo sevi no šī sloga, kad visa pasaule apkārt ir slikta un sazvērējusies pret tevi?

Nu ko var sīkumoties...

Nepatīk sastrēgumi - vācies prom no rīgas, neviens tevi te netur. Vai pārvietojies kājām. Vai jebkā citādi...

162348. viesis 31.marts 2005 9:35
0 0 Atbildēt

Ja centrā neko nevajag, tad domāju, ka šo maršrutu labāk braukt pa Vairoga ielas pārvadu - Skanstes ielu - Krastmalu.

162375. viesis 31.marts 2005 10:50
0 0 Atbildēt

Mlja, stulbenis. Uzraksti veel par to kaa tev besii celties no riitiem... un aatro palidzibu neaiztiec.

162456. viesis 31.marts 2005 14:59
0 0 Atbildēt

to:162375. viesis, 162344. viesis

Es protams iespeejams esu aizskaaris kaadu vaariigo juutu shiem cilveekiem,

TACHU ATSHKIRIIBAA NO JUMS ES NOJUUTOS LAIMIIGS SEEDOD SUUDU CHUPAA UN PRIECAAJOTIES, CIK IR SILTI UN LABI....

162861. viesis 4.aprīlis 2005 14:46
0 0 Atbildēt

Nu uz valdemārenes drīzāk vajadzētu preti ex-domei vidējo joslu sakarīgākai izmantošanai pārtaisīt. Līdzīgi kā vef tiltam no rītiem vienā virzienā (uz centru), bet pēcpusdienā otrā virzienā lai brauc mašīnas un tas debīlais pudeļu korķis kas tur veidojas nebūtu. A to tagad vesela josla pagriezieniem pa kreisi atvēlēta, kas tur galīgi nav vajadzīgi vairākumam satiksmes dalībnieku.

162869. viesis 4.aprīlis 2005 14:54
0 0 Atbildēt

Tev vecīt ir viegi teikt par tiem piegādātājiem,bet ja tev pašam būtu tā prece jāpiegādā uz ofisiem kuri strādā tikai pa dienu šaubos ka tu tā domātu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti