Kā gan nav dēvēta Honda CRX kupeja - gan "ierēdņu Ferrari", gan "sekretāru Porsche", tomēr modelis bija patiešām populārs. Diemžēl, japāņu kompānija 1999. gadā tā ražošanu pārtrauca, tā arī neko vietā neliekot. Tomēr Honda informācijas avoti ziņo, ka leģendārais vārds CRX atkal atgūšot savu vietu kompānijas modeļu klāstā.
Honda CRX bija tik pat daudz pēlēju, kā piekritēju. Pēdējie nu var līksmot - kupeja atgriežas. Tieši ar tādu pašu vārdu uz Civic bāzes tiek radīts nākamās paaudzes modelis.
Auto sola prezentēt 2007. gadā, bet aprīkots tas tiks ar dažādas jaudas benzīndzinējiem, ieskaitot 200 Zs agregātu Type-R versijai.
Pagaidām par auto veidolu nekas nav zināms, tomēr visdrīzāk, ka tas viens pret vienu līdzināsies konceptam Civic Si, kas pirms mēneša tika prezentēts Čikāgas motoršovā.
Konceptauto ir aprīkots ar 200 Zs DOHC i-VTEC dzinēju un sešpakāpju mehānisko transmisiju, bet par dizainu auto jāpateicas amerikāņu dizaina studijai Losandželosā.
Kompānija Civic Si palutinājusi ar 18 collu alumīnija riteņu diskiem un 225/40R18 izmēra riepām, bet bremzes nākušas no Brembo.
Civic Si raksturīga iezīme ir stiklotais jumts. Lielisku aerodinamiku nodrošina pilna aerodinamiskā pakete.
Pilna aerodinamiskā pakete - vai tas ir pakete ar spārniņiem un zilās krāsas šķīdumu ?!?!?
:-D :-D :-D :-D