Latvijas Ceļu policijas skūpsts 50

 
13.februāris 2002 8:00

Nu jau trīsdesmit ceturto stundu esmu pie auto stūres. Jūtos fantastiski labi, jo tikko esmu izsprucis no kārtējiem miega tīmekļiem un sajūtu Dzimtenes smaržu. Aiz muguras palikuši gan varenie Alpi, gan Austrija, Vācija, Čehija, gan Polijas draudīgās āres un brāļu lietuvju plašie līdzenumi, viss kopumā ap 1800 km. Beidzot mana auto riepas spiedogo Latvijas ceļu...

Dīzelītis uzticīgi murrā, turbīna patīkami svilpo un spidometra bultiņa pierasti rāda starp 95 un 100. Virs galvas bagāžniekā atpūšas nogurušās un sniega trūkumu izjutušās slēpes, blakus, garā ceļa nogurdināta, snauduļo mīļotā sieviete. Pakaļējā sēdeklī nīkuļojošais Axels vēl aizvien domās atrodas kādā no savām trakulīgajām melnajām Zillertāles trasēm, kur atklāj sev karvinga slēpošanas noslēpumus. Aiz priekšējā stikla priecīgi ātri vijas Latvijas ceļš. Tūlīt es būšu mājās, mīļajā Rīgā, tūlīt, karstā dušā nomazgājis ceļa putekļus, es mīkstā tīrā halātā sēdēšu savā iemīļotajā klubkrēslā, baudīšu mājas cepeti, malkošu līdzatvesto “Chivas Regal” un mājiniekiem komentēšu safilmēto materiālu. Galva reibst no iespaidiem un prāts un miesa to vien gaida kā mieru savā gultiņā. TŪLĪT VISS BŪS...TŪLĪT, Iecava jau aiz muguras priekšā Ķekava un tad jau Rīgā iekšā... “Aizveriet durvis.” Pavēlēja ceļu policists, man iekāpjot trafaretajā policistu Roverī. “Kur jūs dzīvojat?” jautāja ceļu policists “Kāds stulbs jautājums”, es nodomāju pie sevis un atbildēju: “Rīgā.”. “Kas ir jādara autovadītājam, kad viņš ierauga sarkanās bākugunis?”, turpināja izjautāt policists “Interesanti, ko viņš ar to grib panākt?”, es nodomāju un atbildēju: ”Nekavējoties jāapstājas!”. “Kur Jūs strādājat?” policista aptauja turpinājās un tikai tagad es beidzot sapratu, ka policists uzdodot šos it kā neitrālos jautājumus, osta manu izelpu. Es dziļi ievilku elpu un nopūtos priekšējā stikla vidusdaļas virzienā, atbildēdams: “Remontēju automātiskās ātrumkārbas.”. Policists ieturēja nelielu pauzi, kuras laikā viņa oža, izanalizējot manas izelpas saturu, paziņoja smadzenēm:” Lazdu rieksti un šokolāde.”, un teica:” Jūs pārsniedzāt ātrumu. Jūsu braukšanas ātrums bija 106 kilometri stundā”. “Tā” es nodomāju: ”Esmu atgriezies mājās!” 106 km/h, esmu nu gan noziedzies, visu Eiropu izbraucu ar šādu ātrumu, pat Polijā poliči nolaida radarus pie šāda ātruma. Tālākajā sarunā es policistam pastāstīju par savu ceļojumu, par skaistajiem Alpiem, par to, ka šogad kalnos ir maz sniega, par nobrauktajiem 1800 km, par 34 stundām pie stūres, par prieku sajust Latvijas ceļu zem riteņiem, par vēlmi atkal ieraudzīt Rīgu un mājinieku pulkā iedzert viskiju, par pārlieku lielajiem manas automašīnas riteņiem (32 collas), kas kalpo par iemeslu mana spidometra rādījuma neatbilstībai patiesajam ātrumam, par ... “Man diemžēl nav automašīnas ar automātisko ātrumkārbu, tā kā Jūs man palīdzēt nevarēsiet. Būs jāmaksā sods.” absolūti vienaldzīgi noklausījies manu stāstu, paziņoja policists. “Ak tu maita! ” es bezspēcīgi pie sevis noteicu, pēkšņi saprazdams- šis ceļa posms starp Bausku un Rīgu ir tavs darba lauciņš, tavs peļņas avots, jo tādi, pēc mājām noilgojušies latvju dēli kā es, savu māju tiešu tuvumu sajūtot, neviļus pārsniedz ātrumu un tu to izmanto savā labā. Tu neiedziļinies pārkāpuma motīvos, jo tie tev ir sen zināmi, tevi interesē nauda, ko tu vari iegūt no šādiem, tāla ceļa nogurdinātiem un sentimentāliem antiņiem. Nu kā tas var būt, ka manā mīļajā Latvijā ir tik nejēdzīgi funkcionējoša ceļu policija. Vai tiešām 106km/h ir tik ārkārtīgi smags un nopietns pārkāpums, kurš ir jānovērš, ieslēdzot sarkanās bākugunis, policijas mašīnai ar iemontētu mobilo radaru kustoties pretējā kustības virzienā, policistam izlecot no vēl braucošas mašīnas un skrienot pāri ceļam ar izstieptu zizli rokā, vēl izvairoties no pretimbraucošajām mašīnām. Tiešām iespaidīga reakcija un izsmalcinātas kustības, gandrīz kā amīšu kinomēslos, tikai šoreiz dzīves ekrānā. Jā, starp citu, kāpēc neapstājās pārējie satiksmes dalībnieki, ieraugot sarkanās bākugunis? Nejutās vainīgi? Izvairījās no sadursmes ar skrienošo ceļu policistu? Redzēja, ka īpaši pavēl apstāties kādam citam? Kāds murgs, vai Jūs, tauta, nejūtiet, kā ceļu policija ar savu bezkaunību ietekmē mūsu prātus tā, ka mēs atļaujamies domāt – ja deg sarkanās bākugunis, tas ir nieks, jo tās ir domātas TAM puisim ar Land Rover, kuru stādina tas policists, kurš skrien man priekšā pāri ceļam. Mans nav jāapstājas, jo taisās drātēt VIŅU ne mani. Vienkārši nožēlojami. Tā domājot, mani pārņem absolūta situācijas tālākās attīstības vienaldzība un es samaksāju piespriesto 3Ls sodu(starp citu ļoti adekvātu summu, kuras noteikšanu iespējams ietekmēja ar fotoaparātu figurējošais Axels, kurš centās iemūžināt uz ceļa izveidojušos situāciju), saņemu kvīti un dodos uz savu auto, lai dotos mājup un pieliktu punktu šim skaistajam 10 dienu ilgajam ceļojumam. BEIDZOT ES ESMU LATVIJĀ, izjāts, bet priecīgs. R.Aploks. p.s. Axela komentāri par šo gadījumu. 1. Lai pievērstu Land Rover šofera uzmanību, pretimbraucošais policijas auto ieslēdza zilās un SARKANĀS bākugunis. Iedegtu mirgojošu zilu un sarkanu bākuguni drīkst lietot kopā tikai ar skaņas signālu un tikai pavadot citus transportlīdzekļus, pie tam kolonna ir jānoslēdz transportlīdzeklim ar zilām bākugunīm. Nebija ne skaņas signāla, ne kolonnas. Formāli, mēs drīkstējām turpināt kustību, bet policijas darbinieku rīcībā tas bija pirmais pārkāpums. 2. Nav arī saprotama operatīvo bākuguņu pielietošana situācijā, kad nepieciešams apturēt transportlīdzekli, kura vadītājs ir pieļāvis pārkāpumu, par kuru maksimālais sods var būt no Ls 1,- līdz 5,-, jo satiksmes noteikumi paredz, ka operatīvie transportlīdzekļi drīkst piedalīties ceļu satiksmē, lai glābtu cilvēka dzīvību vai novērstu smagus veselības traucējumus, novērstu draudus sabiedriskajai drošībai un kārtībai, sekotu no operatīvā transportlīdzekļa bēgošai personai, pārvadātu materiālās vērtības sevišķi lielos apmēros, pavadītu citus transportlīdzekļus (kolonnas). Lai nu tas paliek ceļu policistu interpretācijā, vai viņi glāba kādam dzīvību, vai mēs apdraudējām sabiedrības drošību, it kā mēs no viņiem arī nemukām. Iespējams, ka ar bākugunīm viņi pavadīja materiālās vērtīpas sevišķi lielos apmēros, proti, - ar piecīšiem piebāztos savus naudas makus. 3. Lai nemulsinātu apkārtējos satiksmes dalībniekus, kas zilisarkano uguņu apstulbināti tūlīt apstātos brauktuves malā, policists izleca no auto un no pretējās kustības joslas norādīja mūsu mašīnai apstāties. Tas bija jau nākošais policijas darbinieku pārkāpums, jo apturēt transportlīdzekli no pretējās kustības joslas ir aizliegts. 4. Viss ir pareizi – mēs pārkāpām, un par pārkāpumu saņēmām sodu, bet kā tad ir ar policistu pārkāpumiem??? Nākamais piemērs bija jau pēc 20 minūtēm iebraucot Rīgā , kad policijas busiņš bez ieslēgtām bākugunīm (ar ieslēgtām bākugunīm formāli var pārkāpt apstāšanās un stāvēšanas noteikumus) stāvēja uz Salu tilta, bet nadzīgie likumsargi ar radaru izmisīgi meklēja potenciālos pārkāpējus. Noskatoties radās jautājums, kas tajā vietā ir bīstamāk satiksmei – ar 60 – 70 km/h braucošais pārkāpējs, vai uz tilta neatļautā vietā novietotais policijas busiņš, kurš piedevām vēl traucēja redzamību no Krasta ielas uzbraucošajam transportam.
 
Visi komentāri
 
12001. viesis 12.februāris 2002 17:08
0 0 Atbildēt

Vienkarši musējiem POLICISTIEM vajadzēja naudu lai aizvestu mājās saviem mīļajiem bērniem kaut kādu gardumu...Protams stulbi , bet kuram negadās!!!

12007. viesis 12.februāris 2002 17:15
0 0 Atbildēt

Kārtējais piemērs mūsu "godātai" CP, kas sargā mūs visus no ļaunajiem likumu pārkāpējiem un paši rāda visiem "labo" piemēru, kā ir jāpiedalās satiksmes drošībā! Lai gods un slava CP....malači, ka ziedojaties sabiedrības labā!

12011. viesis 12.februāris 2002 17:19
0 0 Atbildēt

A es par ko te visu laiku žvadzu? :|

12012. viesis 12.februāris 2002 17:20
0 0 Atbildēt

Nu nekas īpašs. Atgriešanās mūsu dzimtenē no Rietumiem vienmēr ir paskarba neatkarīgi no tā ,ar kādu transportlīdzekli tas notiek. Te vienmēr kāds pamanās uzgāzt aukstu ūdens spaini uz galvas, lai ātrāk iejustos.

12026. viesis 12.februāris 2002 19:59
0 0 Atbildēt

Tik daudz muldeessanas par vienu mazu paarkaapumu,buutu tak ssiem ieskjiebis vienu goviiti un lieta dariita.Tas saucas,Laipni luudzam Latvijaa.Un nav ko daramatizeet,vai gribi lai tevi pazzeelo?Katru dienu CP to vien dara kaa kaass naudu,un ar sso rakstinju nekas nemainiisies...

12033. viesis 12.februāris 2002 21:10
0 0 Atbildēt

Jā, Raimond, šie bija labie policisti. Viņiem pienākas labie zārki...

Ir vēl arī sliktie...

Kopš ceļu policisti pēc citu policistu izraisītas avārijas aizbrauca no notikuma vietas un atstāja mani uz ceļa nomirt, es zinu, ka apgāzušos policijas mašīnu, kura vēl nedegs, tā neatstāšu...

Kā kalni?

12038. viesis 12.februāris 2002 21:57
0 0 Atbildēt

Nav drusku tā kā par ilgu - 1800 km, 34 h ???

12043. viesis 13.februāris 2002 8:20
0 0 Atbildēt

Izsaki priekšlikumus, kā mainīt situāciju. Tu raksti "pārējie vadītāji vienaldzīgi", bet ko tādā situācijā varēja darīt? Nospārdīt CP ar kājām? Siekalām šķistot pierādīt, ka viņi ir ēzeļi? Piketēt pie CP galvenās mītnes? Izsaki autor prikšlikumus...

12045. viesis 13.februāris 2002 8:33
0 0 Atbildēt

" Tā domājot, mani pārņem absolūta situācijas tālākās attīstības vienaldzība un es samaksāju piespriesto 3Ls sodu..." R. Aplok, jaTevi pašu pārņem vienaldzība, ko tad smilksti?

12053. viesis 13.februāris 2002 9:07
0 0 Atbildēt

Kārtējais ''apbižotais'' ņaudulis, kas uzskata, ka Latvijā CP nedrīkst darīt to, ko dara bez apspriedelējumiem visā pasaulē!

12056. viesis 13.februāris 2002 9:17
0 0 Atbildēt

Ņaudulis, ne ņaudulis, bet CP ar saviem bākuguņiem šad - tad izceļas. Stulbākais jau tas, ka autovadītāji apstulbst, jeb nezin noteikumus, un uz jautājumu kas jādara, ja iedegtas bākugunis, saka, ka jāapstājas. Es (tagad) būtu pateicis - nekas nav jādara - jābrauc vien tālāk, jo nebija skaņas signāls un bākugunis tika lietotas nelikumīgi...

tas tā, a par 3 Ls sodu - korekts sods, attiecīgam pārkāpumam. Man bez visas fotogrāfēšanas šādu sodu uzlika (pilsētā 65 km/h).

12058. viesis 13.februāris 2002 9:20
0 0 Atbildēt

Blaviens, sitos tiesam "daunus", idiotus, analfabetus-CP (sorry par izteicieniem,bet nevar notureties) vajadzetu,nu kaut vai dauzit no sakuma, pec tam runaat.

12060. viesis 13.februāris 2002 9:31
0 0 Atbildēt

paarsvaraa tie visi CP ir lOhi tie tik domaa kaa nopelniit kaarteejo pieciiti, nevis par satiksmes droshiibas nodroshinaashanu un kur nu veel likumu ieveeroshanu....

radies ir taads priekshstats ka vispretiigaakie Cp ir tieshi LATVIJAA

12066. viesis 13.februāris 2002 9:54
0 0 Atbildēt

Nu jau te gan tauta ņemās!

Lai gan raksta stiliņš pats par sevi man patika, tomēr saturs ne pārāk- ok CP pārkāpa noteikumus un par to viņi tiešām ir jādrāž, piekrītu, bet...

ja cilvēks deklarē, ka brauc jau 34 stundas, tad sorry, tas ir apmēram tas pats, kas rullēt dzērumā, reakcijas laiks tur ir bezgalīgs! Tas CSN ir rakstīts pie visām šīm lietiņām - narkotikas, dzērums, nogurums!

Bez tam, ja jau pārkāpi, tad pārkāpi, ko tur vairs lekties - visiem likumi ir vienādi, mēs katrs varam atrast sev pārliecinošus argumentus, kāpēc mēs pārkāpām - populārākie argumenti - riepu diametrs (nu tad uzliec pareizās!!!), steidzos mājās (kurš nesteidzas mājās?), nepamaniju ziimi (tad atver acis), esmu noguris, gribu gulēt (tad Tu nedrīksti vispār braukt!)...utt utt.

12072. viesis 13.februāris 2002 10:11
0 0 Atbildēt

Aplok , Tev paveicas , cik saprotu Tu Grenctale netrapiji uz mainas nodosanu , butu tur 1-2.5 stundas panicis + par atrumu izdraztu , tad uzreiz sajustu 'atgriesanos majas '. Man tadi gadijumi ir regulari , ja ta negadas , jutos it ka nekur nebutu bijis .

12076. viesis 13.februāris 2002 10:27
0 0 Atbildēt

Piekrītu Yukki,

(ne)Briinos, kaa CP llaava nogurussam vadiitaajam doties taalaak ...

12078. viesis 13.februāris 2002 10:45
0 0 Atbildēt

Vai nav pofig, kā apturēja? Ātrumu pārkāpi, tiki par to arī sodīts. Ne par ko citu. Ko gaudies? Vēl lēti cauri izbrauci! Tika demonstrēta iejūtība no CP puses, tikai 3 Ls. Un kvīti arī saņēmi, kāda te runa par gardumu mīļajiem bērniem (viesis augšgalā :> )...

12079. viesis 13.februāris 2002 10:51
0 0 Atbildēt

izsaku līdzjūtību...

(es arī nesen šķīros no 10Ls par 23h nokavētu apdrošināšanas polisi...)

šis atkal būtu manā uztverē vairāk raksts par CP cilvēcību, nevis par pārkāpuma būtību, kā tādu... jo!!, īstenība nekas naf tikai melns/vai balts :)

raksta autors pareizi argumentēja: nevienā valstī!! (labi: gandrīz nevienā) CP negrieztu auto otrādi un nenestos pakaļ autovadītājam, kurš būs pārsniedzis ~7km virs pieļaujamās normas... + CP ir vairāk 'homo sapiens', nevis kā pie mums - aukstasinīgi, mehāniski datorizēti IBM izstrādājumi: nedeg lampiņa/maksā!!!, pārkārtojies pilnīgi tukšā ielā šķērsojot pusizdzisušu balto līniju/maksā!!!... ak tad Tev vēl nav avārijas trīstūris? etc.

man arī ir spēcīgi 'devalvējusies' cieņa pret mūsu varonīgās CP pārstāvjiem :(

ar smaidu pa dzīvi,

Melvins :)

12084. viesis 13.februāris 2002 11:48
0 0 Atbildēt

Arī man vienmēr ir apjautājušies kur un par ko strādāju, tādā veidā noskaidrojot kādu labumu sev varētu iegūt, uz ko vienmēr esmu atbildējis - esmu students un stipendija man 7 Ls mēnesī.

CP maitas!

12087. viesis 13.februāris 2002 11:55
0 0 Atbildēt

Tur jau taa lieta, ka rakstaa neiet runa par to vai paarkaapi, vai nee, bet par CP attieksmi. Es arii daudz esmu braucis pa aarzemeem, bet man nav gadiijies, ka kautkur aptur pa tik nenoziimiigu paarkaapumu. Jaadomaa tachu ar galvi, vai cilveeks to dara apziniigi, vai nee. Un es nedomaaju, ka shis aatrums uz Bauskas shosejas buutu biistams.

Kretiini CP !!!!!!

12095. viesis 13.februāris 2002 12:57
0 0 Atbildēt

Badīgi tie mūsu CP ir, naktī caur murjāņiem, braucu ar 57km/h, +pretimbraucošais laicīgi, bija uzmirkšķinājis, protams, ka zaļais jāņtārpiņš klupdams, krisdamzs, skrēja pāri ceļam lai mani apstādinātu, tas nekas, ka viņu pretimbraucošais gandrīz vai notrieca, ments man saka ka esmu braucis 63km/h, radarā tiešām tāds cipars rādās, muļķis laiku neapskatijos. Tas vēl tā, es tiem mērgļiem nekad vairāk par 2 ls nedodu, bet šitais bija laikam stāvā badā, pirmkārt gribēja no manīm izkāst 5Ls, bet es no kabatas velkot ārā sīceni, lūdzu dievu, lai vairāk par1 ls neizvelkes, tā arī sanāca izvilku, 1,40Ls, saku šim ka tas vis kas man ir, uz ko saņēmu tiešu jautājumu, kas tev vēl tai kabatā grab, pateicu ka atslēgas, uz ko šis tad varbūt aiziesi uz mašīnu, un paprasīsi meitenei, laikam sāku smieties, šis man lika iepūst trubiņā, pēc visa šitā cirka es viņjam pateicu, vai nu tu ņem to 1 Ls, vai raksti papīrus, paņēma, laimīgu ceļu gan nenovēlēja, mērglis. Mūsu CP smird pa gabalu. :(

12097. viesis 13.februāris 2002 13:01
0 0 Atbildēt

Vinjiem, CP, rokaas ir vara, bet galvaa visatljautiiba!!!

Ierosinu visiem vadiitaajiem iesaistiities CP rindaas! Mees buusim neuzvarami un vareesim splaut virsuu satiksmes noteikumiem, kuri arii vinjiem ir saistoshi utt. un tjp.

12100. viesis 13.februāris 2002 13:15
0 0 Atbildēt

Cilvēki mīļie,

Par ko iet runa rakstā un par ko komentāros ?

Rakstā ir divas sadaļas 1) gaudošana par sodu , kas ir pamatos un adekvāts nodarījumam. Nav diskusijas vērts - ja pārkāpi, maksā sodu. Kurš sacka ka pārkāpums nav nozīmīgs, lai padomā, vai sods 3 Ls ir nozīmīgs ?

Savukārt otrā daļa man šķita interesantāka - tur tika aprakstīti CP izdarītie pārkāpumi un nelikumības. To arī uztveru par diskusijas vērtu tēmu.

12109. viesis 13.februāris 2002 14:40
0 0 Atbildēt

CP ir maitas un kretīni, jo ņem kukuļus????

Mēs esam labie pat tad ja paši tos dodam???? Ha ha ha.....

P.S. 3 Ls sods šajā gadījumā bija normāli!!!! Jautājums vienīgi, vai bija vērts to iekasēšanai izmantot tādus palīglīdzekļus kā bākugunis, mešanos zem riteņiem :))

12122. viesis 13.februāris 2002 16:30
0 0 Atbildēt

skaisti komentaari, bet... ja jau tev auto seedeeja jurists Axels (vismaz shkjiet ka cilveeks rubii fisku) vajadzeeja vilkt vinju liidz uz runaashanu ar inspektoru... to tev neviens nevar aizliegt... ja visi tie pashi argumenti buutu izklaastiiti CP inspektoram domaaju ka nebuutu jaagaudo par kalniem, neguleeshanu, lielaam riepam utt. cik nu man ir sanaakushas sahaadasrunaashanas parasti esmu ticis cauri sveikaa, jo vinjiem ne paaraak patiik tas ka kaads zin savas tiesiibas...gribeetos dzirdeet kaadaas CP amatpersonas comentu par attieciigo djeelu...

12153. viesis 13.februāris 2002 22:29
0 0 Atbildēt

Labs stils, vismaz bija interesanti lasiit. nu ja, par +9 km aptureet kaa biistamu noziedznieku nav pareizi. Eiropaa ar radariem nekur nestaav. Bet sods pamatots...

12158. viesis 14.februāris 2002 0:38
0 0 Atbildēt

Da menti ir PIDERASI, tas visiem zinaams, draateejiet vinjus kaa pienaakas.

Martins

12159. viesis 14.februāris 2002 0:45
0 0 Atbildēt

AA un veel, ja veelaties saliidzinaat ar Eiropu, tad tur vispaar tevi neviens neaiztiek ja paarsniiedz aatrumu liidz 20km/h

Martins

12163. viesis 14.februāris 2002 8:34
0 0 Atbildēt

Man jau ar patika kaa uzrakstits texts.

12164. viesis 14.februāris 2002 8:46
0 0 Atbildēt

Martins,

Spriezjot pēc taviem tekstiem, tavs izglītības un kultūras līmenis ir stipri zem CP neizglītotākā un nekulturālākā darbinieka līmeni ...

Protams neviens nevar aizliegt tev tā domāt un rakstīt, taču tas liecina par tevi, nevis par CP darbiniekiem.

Pamācies izteikt savas domas puslīdz saprātīgi un tad jau viss būs OK.

12168. viesis 14.februāris 2002 9:10
0 0 Atbildēt

2 wampirius

vinjam veel jaapaaugaas, man shkjiet ka eiropu Martins ir veerojis no auto pakaljeejaa benjkja, seezhot teetim aiz muguras... :)

12171. viesis 14.februāris 2002 9:46
0 0 Atbildēt

Nu, it kaa jau man ir princips taac, varbuut var teikt, ka mulkjiigs - ja brauc virs 100, reekjinies, ka var sanaakt maxaat... Ja pret to dotajaa briidii nav iebildumu (atmest CP pieciiti) un svariigi nokljuut laikaa tur, kur vajag, tad es taa ar braucu un CP negaudoju par riepaam, pirmo reizi svesjaa vietaa utml. Acis ir prieksj tam lai pa reizei arii uz spidometru paskatiitos.

Ja nu algas diena pariit - nu tad brauc uz 95 un neuzprasies.

Raicha

12174. viesis 14.februāris 2002 10:31
0 0 Atbildēt

Ja ceļu policija sodīja autoru par nieka pārsniegtajiem 7 km/h, tad kāpēc pati atļaujās izdarīt vairākas petlikumīgas rīcības? Domāju ka tāda ir raksta autora ideja. Pret autobraucēju CP ir ļoti prasīga (neieklausās nekādos argumentos), bet paši tai pat laikā demonstrē visatļautību. OBIDNO!!! Ja teiksim kino zālē CP būtu rezervētas vietas zem skaļruņiem vai koridŗītī pie ieejas zālē, autobusā tikai stāvvietas u.t.t. tad es neko neteiktu, jo savā veidā CP nestu upuri :))) Bet mūsu gadījumā sanāk s'pēle vienos vārtos.

12195. viesis 14.februāris 2002 11:34
0 0 Atbildēt

Visstulbākais ir tas, ka CP būtu jābūt likumības ETALONAM. Viņiem būtu jābūt pilnīgi 100% steriliem, un tikai tad viņi drīkstētu iedrošināties pacelt zizli.

Galu galā mēs no saviem nodokļiem viņus uzturam (un tikai mazu daļu no sava budžeta viņi savāc soda naudās) resp. maksājam par noteiktu kārtību uz ceļiem. Mums būtu tiesības prasīt noteiktu rezultātu. Ja CP paši pārkāpj noteikumus, kaut arī tikai niansēs, tad ir iemesls skandāliem.

12201. viesis 14.februāris 2002 11:53
0 0 Atbildēt

Vienkārši -PILNĪGS LOSIS! Lai vairāk CP tādus drāž-būs mazāk totālu idiotu uz ceļiem!

12225. viesis 14.februāris 2002 13:14
0 0 Atbildēt

Lasot komentaarus, rodas jautājums, vei tieshām mees esam tik perfekti, ideāli u.t.t.. Daudzi vēlas, lai policija mainās vienā dienāa, bet diemžēl tas nav iespējams. Pie CP nelikumībām esam vien pashi vainīgi, jo attieciigaa brīdī, lai mums neuzliktu administratīvo sodu, parasti smērējām kabatā viņiem naudu, un protams viņi pirmām kārtām ir cilvēki un lieks lats nevienam kabatu nespiedīs.

Nākošais par CP pārkāpumiem, ja mēs viņus ievērojam, kādēļ bļaujam pa visu pasauli, ka viņi pārkāpj, pareizāk būtu informēt viņu vadību, lai pieņem mērus un soda savus darbiniekus atbilstoshi likumiem un reglamentiem.

Es pa Latvijas ceļiem ar braucu ar ātrumu 109 km stundā, arī uz radara esmu paņemta, bet paldies Dievam neesmu aizturēta , bet ja tas notiktu, tad arī par savu pārkāpumu maksātu.

12233. viesis 14.februāris 2002 14:00
0 0 Atbildēt

Autoram

Laikam pirmo reizi biji Eiropā.:)

Man gandrīz vienmēr atgriešanās saistījusies ar "nolaišanos uz zemes". Vispirms riktīgi sabučo tēvzemes robežsargi, pēc tam savu artavu garastāvokļa ieregulēšanā cenšas ielikt brašie muitnieki, tālāk visa laba vēlējumu stafeti nododot Tevis nīstajiem CP.

Ieteikums - nākošreiz brauc plezīrā uz Krieviju, atgriežoties jebkuram CP darbonim pats metīsies ap kaklu!

12238. viesis 14.februāris 2002 14:33
0 0 Atbildēt

Savulaik, atgriezoties Latvijaa no celojuma, man sanaca pabraukt tikai kadus 500 m lidz pirmajai paceltajai rokai ar vaali. R.Aploka kungs tika no robezas lidz Kekavai. Veicaas!!!

12247. viesis 14.februāris 2002 16:00
0 0 Atbildēt

Tāpat jau arī CP-sti var savā starpā bazarēt, ka lūk visādi pietiekoši biezie braukā te ar labām mašīnām pa ārzemēm, bet viņi (CP) strādā suņa darbu, bet saņem mazu algu. CP lamātāji, vai jūs būtu ar mieru strādāt tādā darbā? Uz priekšu! Parādiet kā vajag strādāt...

12286. viesis 14.februāris 2002 19:13
0 0 Atbildēt

to Thunder:

Vai tad Cp kāds lika tur strādāt? arī viņi varēja iet strādāt tur, kur var džipu nopelnīt... CP nav darbs, tā ir diagnoze un dzīves veids, uztvere. Atceros, stāstīju CP kādu ļoti smieklīgu anekdoti - viņš nesmējās, jo nesaprata...

12289. viesis 14.februāris 2002 20:00
0 0 Atbildēt

viesis 2002-02-14 19:13:13

Protams ka varēja. Bet ne visi var atrast labi atalgotu darbu. Daļa tomēr tur iet strādāt, jo viņi iegūst kau-kādu varu (tipa uzskata sevi par krutiem)...

12294. viesis 14.februāris 2002 22:31
0 0 Atbildēt

Es domāju tā.Ja mēs CP tā gānīsim man priekšlikums,brauksim

visi uz jumta,un tad rakstīsim parto,kad CPvispār neko nedara.

Es pats braucu ar a/m nepiesprādzējies un netikai,un sodu esmu maksājis

vismaz reizes 10 un kas.Personīgi es ar CP kašķi nekad n

emeklēju.Zinu arī to, ja kasīsie nekas arī labs arī nebūs!

Pats es braukāju uz Vāciju jau 7.gadus,un ļoti labi zinu kāda''laba''eiropā ir Policija,ar tiem diskusījā neielaidīsies,kā šeit

un neko nesarunāsi.

12298. viesis 15.februāris 2002 0:05
0 0 Atbildēt

a bet cp vairs nemeedz briidinaat auto vadiitaajus , ka tas nav labi paarkaapt csn, bet uzreiz sods sods, it kaa vinji pashi nepaarkaapj tos csn ikdienaa, tehniskaas apskates pusei Jelgavas cp ladu nav, visi izruuseejushi, brauc bez droshiibas jostaam utt. vaitad vinji nezin ka paari bedreem ir labak braukt atraak nekaa lenaak, protams tas lauzj auto , bet aatraak taas bedres paiet.

veel nesaprotu kaa cp patruljnieki var staaveet privaatiipashumaa, kas biezji noveerojams riiga - jelgava posmaa. pie olaines kur atkal 70 uzlikts(ieprieksheejais laikam bija nolausts) atkal ganaas taadi kaa %$#@$. naf aptureet auto ja tam priekshaa nebrauc neviens un no muguras arii ap pus km, labs celjsh, naf vinjiem tas vajadziigs. laikam jau vinjiem patiik ka slikti par vinjiem domaa.

12304. viesis 15.februāris 2002 8:36
0 0 Atbildēt

eghhh CP neievēro noteikumus un tā ir sāpe. Sodīt viņi soda un tas ir OK, taču paši nepilda noteikumus un tas nav OK.

12305. viesis 15.februāris 2002 8:44
0 0 Atbildēt

Es domaaju, ka tie 106 km/h, kas it kaa nav nekas, tas ir taapat iedzert alkoholu piliiti. Tas ir kaut mazinjsh , bet tomeer paarkaapums. Viena lieta - kaa staav policija, otra - likt saprast policjiem, kur ir robezha, liidz kurai nerespekteet paarkaapumu, peec kura pamaniit.

Tad jau vajadzeetu celja satiksmes noteikumos raxtiit - vieglo automashiinu maximaalais braukshanas aatrums 90 km/h (klusinjaam liidz 110 km/h), bet celju policijai aatruma paarsniegshanu shajaa gadiijumaa nesodiit. Es negribu teikt, ka esmu burta kalps vai kas, bet domaaju, ka shaadi sludinaam anarhiju - mazinjsh kukuliitis, kjirugs druscinj greizi nogrieza, pavaars nedaudz pielika indi, maaju druscinj uzbuuveeja skjiibu, utt. Galiigs sviests vai ne ? Tad jau dedzinaasim likumus un sludiaasim saveejos. Raimonds 2R

12328. viesis 15.februāris 2002 11:24
0 0 Atbildēt

Visus jau nevajag vienaa maisaa baazt, jo parasti jau redz tos dranjkkus. Ir arii normaali vechi. Tas, protams, nenoziimee, ka esmu policijas pusee, jo pats regulaari maksaaju sodus, bet zinu, ka jebkuraa instituucijaa atrodas idioti, kas nomelno taas vaardu.

12330. viesis 15.februāris 2002 11:33
0 0 Atbildēt

Raksta stils ir OK. Bet saturs ir pilnigs murgs. Nedaudz parkapi atrumu, vai ne?Un kas talak-sliktie CP par to Tev panema 3 Ls.Pats parkapi- ko tad smilksti. 3 Ls sim parkapumam ir adekvats sods.Vai tad CP vajadzeja Tev izteikt pateicibu par mazo parkapumu un Tev piemaksat?

P.S. par Axela komentariem. Nu sie jau ir daudz sakarigaki.

12416. viesis 16.februāris 2002 22:47
0 0 Atbildēt

Axela komentaari... Nuu. Salasiijies satixmes noteikumu graamatinju un tagad teelo gudro.

Shis raxts kopumaa patieshaam ir sviests. Es nesaprotu kaads ponts kaut ko njaudeet par shito. Pavisam zoliidi - paari par 15 km/h, maxaa ragaa. Ir tachu kretiini, kas meegjina piesieties par knapi 10 paarkaaptiem kilometriem!

Tachu... Jebkuraa gadiijumaa - mums visiem jaaturas kopaa un pret CP 100X bezkauniigo riiciibu vienmeer jaaciinaas. Jaabildee, jaafilmee un jaasuudz tiesaa (tiem, kas to var). Un bildes jaaliek internetaa.

Vakarnakt mani apstaadinaaja leceklji no specrotas (Volvo). Sak, ko es te pa centru naktii vizinoties... Njirdz gjiimii, prasa kaapt aaraa, chakaree mozgu. Beigaas liek puust trubinjaa - labi ka peec "lielaa lauziena" (0,00) beidzot atseejaas...

Paaris nedeeljas atpakalj, braucot uz Jaunmaarupi shamie uz tilta ar divaam mashiinaam tuseeja. Shtopee tik nost. Kaapeec es nevaru, bet vinji var paarkaapt notiekumus???

12721. viesis 19.februāris 2002 15:44
0 0 Atbildēt

To viesis 2002-02-16

Atšķirībā no tevis - plātīzer - esmu ne tikai izlasījis satiksmes noteikumus, bet vinnējis trīs tiesas, panācis neskaitāmu administratīvo lietu izbeigšanu par dažādiem ar ceļu satiksmes pārkāpumiem saistītiem jautājumiem.

Un ja tu nespēj iebrauk raksta idejā, tad "stāvi pie ratiem un turpini pūst savā trubinjaa".

12929. viesis 21.februāris 2002 9:09
0 0 Atbildēt

Nu vecīt, ja Tu tur Eiropā pastāstītu poličiem, ka Tu brauc jau 32 stundas, Tevi ne tā vien izj..., un pelnīti. Interesanti, kāds bija Tavs uzmanības un reakcijas ātruma lietderības koeficients?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti