Arī «MB G-Class» nomet kažoku 23

 
4.aprīlis 2005 10:27

Pats lielākais DaimlerChrysler apvidus auto - Mercedes-Benz G-Class pēc gada tik nomainīts ar jaunu modeli. G-Class pasaules tirgū ir noturējies veselus 25 gadus.

Visu šo laiku auto ticis papildināts ar jaunām funkcijām, mainīts interjers un ārējais dizains. Visdārgākā ir versija AMG, kas tik un tā ir diezgan pieprasīta. Vismaz ASV.



Lai neliktu vilties īstu bezceļu auto cienītājiem, kompānija izstrādā īpašu paketi nākamās paaudzes G klasei. Lai piesaistītu arī jaunus klientus, šis auto kļūs komfortablāks un salīdzinājumā ar līdzšinējo paaudzi tam būs vairāk dažādu opciju.



Zem motora pārsega vienlīdz labi varēs atrasties kā benzīna, tā turbodīzeļdzinējs. Dīzeļdzinēji būs divi - 231 Zs V6 un 300 Zs V8. Bet divi jaunie benzīna dzinēji būs V veida ar 8 cilindriem. 4,6 l dzinēja jauda būs 326 Zs, bet 5,5 l dzinēja - 308 Zs. AMG versijas jauda būs 460 Zs.



Gluži kā Detroitā prezentētie M klases un R klases Mercedes, jaunā G klase tiks ražota DC rūpnīcā Alabamā. Auto visdrīzāk debitēs 2006. gada janvārī Detroitā.
 
Visi komentāri
 
162775. viesis 4.aprīlis 2005 10:51
0 0 Atbildēt

Plikie G-wāgeni ir photoshops. Tas pats G.Lehmanns paarstraadaajis savus spiegu foto. Liidz oficiaalajai prezentaacijai neredzeet nemaskeetu G-wagenu....

162777. viesis 4.aprīlis 2005 10:59
0 0 Atbildēt

man šķiet, ar šito mašīnu mb zaudēs lielu daļu g klases piekritēju.

162793. viesis 4.aprīlis 2005 12:05
0 0 Atbildēt

nekads:(

162802. viesis 4.aprīlis 2005 12:22
0 0 Atbildēt

forma vienkarsha, kaa jau G-klasei pienaakas...domaaju, ka shitas tomeer aizies..

162806. viesis 4.aprīlis 2005 12:30
0 0 Atbildēt

Mazliet kantaināks tomēr prasijās.

G klases spēks bija, ka auto ražots tika sākotnēji tikai militārām vajadzībām. Attiecīgi - neiznīcināms.

Pirms pāris gadiem bija crashs, kurā pūdercukuru sašņaucies onkulis ar G bija iemeties pretējā joslā un sadūries ar Ladu, pārbraucis tai pāri un pēc tam vēl iznīcinājis Ford Transit ar ~ 5 līķu rezultivitāti kopsummā.

Žigulis nebija atpazīstams, tranzītu varēja pazīt mazliet, ar G mercim bija TIKAI norauti abi priekšējie riteņi.

Drosmīgais tankists tika cauri ar pāris skrambām un pamatīgu cietumsodu...

162807. viesis 4.aprīlis 2005 12:31
0 0 Atbildēt

Ceru, ka veco turpinās ražot, jo jaunais izskatās pēc plastmasas pokemona.

162824. viesis 4.aprīlis 2005 13:28
0 0 Atbildēt

skumīgi :/

162828. viesis 4.aprīlis 2005 13:35
0 0 Atbildēt

Mjaa, bet varbuut tomeer veco G klasiiti vareeja paturpinaat kaut vai ne zem MB vaarda. Zheel, tagad G buus taac pac ka visa peleekaa masa.

162866. viesis 4.aprīlis 2005 14:51
0 0 Atbildēt

vecais labais ML...

162870. viesis 4.aprīlis 2005 14:55
0 0 Atbildēt

nav slikti :)

ja man tadu uzdavinaatu, es labpraat panemtu :)

162888. viesis 4.aprīlis 2005 15:57
0 0 Atbildēt

Ko zin, varbūt viņu vēl varēs kādu laiku zem Puch firmas vārda dabūt...Vieniigi, vai būs visas tās ekstras un lielie dzinēji dabonami?

Anyway, kaa jau teicu, mans domaa, ka ar laiku aizies. MB acīmredzami centušies pieturēties pie vecā G formām - kantains un formā diezgan vienkārš. Jā, šarms vairs nav tas pats, bet cik ilgi var ražot to veco, kā nekā, mašīnai jau 30 gadi un kopš tā laika nekas gandrīz nav mainīts...Kad parādīsies ielās, vairs tik muļķīgs šitas neliksies...

162913. viesis 4.aprīlis 2005 17:27
0 0 Atbildēt

viss labais kādreiz beidzas. :-(

162932. viesis 4.aprīlis 2005 20:18
0 0 Atbildēt

gavno tas jaunais MB G

162941. viesis 4.aprīlis 2005 21:59
0 0 Atbildēt

piedoshanu... bet es nespeeju saskatiit gandriiz nevienu paziimi peec kura vareetu teikt - jaaa... vecaas g klases jaunaa versija. STULBUMS. Tak vismaz buutu uzdizaineejushi kauko kas vismaz ir attaali liidziigs lai saglabaatu esosho klientu cienju un respektu:(

162943. viesis 4.aprīlis 2005 23:04
0 0 Atbildēt

Kur shi pasule dodas (Lai neliktu vilties īstu bezceļu auto cienītājiem), ko vinji ar to bija domajushi. Panjirgaties

1) Virsbuve prieksh necekliem Hahahaaa

2) lukturi ipasji aizmuguree bamperii aahahahaaaa

3) Raamis integreetaijs AAAHAAAA hahahahahaa

4) Mersedes G serija Bezcelja karaliss AAAHAHAHAA

162949. viesis 4.aprīlis 2005 23:24
0 0 Atbildēt

viesi, par dažiem punktiem gan būtu nedaudz paklusējis. Bezceļa rādītāji šitam ir labāki kā vecajai G-klasei. Pat jaunā ML klase ir apmēram vienā līmenī ar to (vari smieties cik gribi, bet paši vācu žurnālisti to jau ir novērojuši). Protmas, visdrīzāk šito nekad tā nemīcīs pa mēsliem kā vecos W461 (kurus vienk. nebija žēl mocīt), bet, ja vaidzēs, tad tas neliks vilties...Ja gribi palasīt, ko AutoBild saka par "ui tik nespējīgo" ML, iemācies vācu valodu un palasi rakstu iekš autobild.de....

162950. viesis 4.aprīlis 2005 23:35
0 0 Atbildēt

elSprogo PRIEKSHKAM TEV NUGJI 4X4 LAI BRAUKTU PA IEKAM

KO TU SAPROTI PAR BEZCELJA BRAUKSHANU TU ZINI PRIEKSHKAM IR DOMATS RAMIS

UN VISPAR KADA SPECIFIKA BRAUCOT BEZCELJA JA PROTI VACU VALODU AIZEJ UZ NARVASENU UN NOPERS OFFROAD VAACU VALODAA BLAAA PRIEKSH elSprogo

162951. viesis 4.aprīlis 2005 23:37
0 0 Atbildēt

P.S. vai krievu zhurnalu 4X4

162954. viesis 4.aprīlis 2005 23:50
0 0 Atbildēt

malacis, Caps Lock tomeer beigaas atradi kur atrodas:D ambaalis taads :)labi, gudreniek, kad kad tiksi ar shito pabraukaat un saliidzinaat ar parasto G-klasi, tad man te staasti kursh kur labaak iet cauri. Es labaak ticu vaacu profesionaaljiem nevis kaadam, kursh uzdrukaa garu penteri un pa to laiku nespeej atrast, kur Caps Lock atrodas...Un ok, par to dzhipu ielaam atbalstu, tas tieshaam nav nekam vaidziigs, it sevishkji kaukaadi uber-kliirensi, 100% blokji utt. Tapeec parastajiem variantiem vinji taas visas 4x4 fiichas nepiedaavaa. Ok, ir pilnaa piedzinja, lai droshaaka braukshana, un tas arii viss...Ko padarīsi, tas ir trends...

162956. viesis 5.aprīlis 2005 0:29
0 0 Atbildēt

Jefinjsh tadiem ka tu arii to auto razho ar visam ficham ko vada kompis un sajuta braukt ar to auto kaa tranvaju, jo pasham ir tikai jaseezh iekshaa bet par biljeti jamaksaa izbraucot no mezha to vaidzes ne tikai paarkraasot bet ari parinsteleet, un tie plasmasi maksaa dargaak nekaa tu jeb kad sanjemsi algu

162957. viesis 5.aprīlis 2005 0:43
0 0 Atbildēt

shis ir auto prieksh manis un ar too es arii braucu gudriniek. bez liekam ekstram www.toms-fahrzeugtechnik.de/HZJ78.htm

no greznibas ir tikai kondicioniers un uz shiem dzelzhiem var paljauties bezceljaa

un visadi jefinji var zimeeties uz shosejam ar saviem Parketniekim

162985. viesis 5.aprīlis 2005 10:03
0 0 Atbildēt

tizls gan vinsh ir , vecais labais Gelandewagen 1000 reiz labaks un smukaks

177007. viesis 28.augusts 2005 18:39
0 0 Atbildēt

toc nekaads tad jau ml labaaks

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti