Šķiet, ka pat snobiskajam Jaguar nav citas izvēles, kā vien nedaudz nolaisties no saviem augstumiem un ņemt vērā patērētāju vēlmes, kur ASV tirgū arvien pieprasītāki kļūst palielinātas ietilpības auto ar visu četru riteņu piedziņu - apvidus auto, universāla un neliela minivena krustojums.
Sekojot Mercedes R-class un nesen izziņotā BMW SFC pēdās, arī Jaguar ir spiests ķerties pie sava modeļu klāsta papildināšanas ar auto, kas būs "pilnpiedziņas krosovers ar paaugstinātu jumtu" un, iespējams, varētu stāties X-type vietā."Jaguar tomēr varētu nonākt pie 4x4, bet Land Rover nekad neražos divu riteņu piedziņas auto," tā vēl šī gada sākumā izteicās abu kompāniju vadības pārstāvis Džo Grīnvells (Joe Greenwell) apliecinot, ka Jaguar jau lūkojas krosoveru tirgus segmenta virzienā.
"Esmu jau ieteicis Aienam [(Ian Callum), Jaguar galvenais dizainers] izpētīt tirgus prasības un izmantot radošu pieeju," apliecina Grīnvells. "Es nevēlos īpaši ietekmēties no tradīcijām. Ja rezultāts ir acij tīkams, ātrs un Jaguar garā - kādēļ ne!"
Šķiet, ka šis projekts varētu tikt realizēts ātrāk nekā tas notiek parastā kārtā. Vēl jo vairāk tādēļ, ka Jaguar gatavojas izmantot Ford EUCD platormu (zināma arī kā "C1 Plus"), kas pirmo reizi izmantota Ford SAV, kas debitēja Ženēvas autošova ietvaros un konceptuāli atbilst Jaguar. Pārdošanā auto varētu nonākt jau 2007. gadā un tuvāka informācija par to gaidāma jau pavisam drīz.
ja tas ir Jaguar tad es laikam būšu nēģeris!