Pārdomas par raidījumu «Ceļu! Policija!» 120

 
6.aprīlis 2005 10:25

5.aprīļa vakarā pavisam nejauši gadījās noskatīties TV5 raidījumu "Ceļu! Policija!". Sākums bija diezgan vienmuļš - statistika un dažādas avārijas. Bet pēc tam kāds sižets mani "aizķēra"...

TV5 un CP kopīgās nakts patrulēšanas laikā tika saņemts izsaukums uz kādu vietu Rīgā, kur vīrietis - autovadītājs - atsakoties "pūst trubiņā". Patruļa nervozi dodas uz notikuma vietu, kur to jau gaida patruļdienesta "bobiks" un kāda cita CP ekipāža.

Sižetā redzams vīrietis, kuram tiek pieprasīts "iepūst trubiņā". Viņš atsakās to darīt, jo uzskata, ka CP inspektoram nav pamata šādai pārbaudei. Ar "bobiku" atbraukušie policisti ir gatavi vadītāja "nepakļaušanās gadījumā" to vest uz medicīnisko ekspertīzi.

Vadītājs apgalvo, ka viņš alkoholu nav lietojis un neredzot nekādu pamatojumu "pūst trubiņā". Arī sižetā redzams, ka nekādu kustības vai runas traucējumu šim jaunietim nav. Papildus viņš vēl saka, ka bijis treniņā un varbūt tāpēc izskatoties aizdomīgs.

Ceļu policisti paliek pie sava - "jāpūš". Vadītājs pie sava - "nepūtīšu". Tad šī vieta atgādināja kādu vecu un labu krievu filmu "Kin-Dza-Dza", kur bieži bija dzirdams zelta jautājums bija "Eto vaše zadņeje slovo?" (Tas ir jūsu beidzamais vārds (atbilde)?).

Pēc ilgas skaidrošanās jaunietis neiztur un saka "ok, iepūtīšu". Ātri parādās LION un tiek veikta alkohola pārbaude. Kamera filmē LION rādījumu ... bet nekas uz skalas nemainās - 0,00 promiles. Tajā pašā brīdī vadītājam tiek atdoti dokumenti un viņš var doties tālāk.

Incidents it kā ir beidzies, bet TV5 vēl tiek sniegts komentārs - redziet, mūsdienu autovadītāji "labi zinot likumus" un nereti to mēģinot arī izmantot. Šoreiz gan jaunietim esot sanācis greizi, jo redziet, CP inspektoram bija tiesības pieprasīt vadītāja alkohola pārbaudi...

Tagad atgriezīsimies pie likumīgās puses. Jā, CP inspektoram bija tiesības pieprasīt vadītājam veikt alkohola pārbaudi, bet tikai tad, ja inspektoram ir pamatotas aizdomas par to, ka vadītājs sēdies pie stūres pēc alkohola lietošanas. Šoreiz vadītājs "neoda" un vienīgais, pie kā CP inspektori pieķērās, bija vadītāja it kā apsārtušās acis.

Jā, pieprasīt tiesības bija, bet gan TV5, gan CP pārstāvji aizmirsa piebilst, ka vadoties pēc MK 15.janvāra noteikumiem, vadītājam ir tiesības mutiski atteikties no "vadītāja alkohola pārbaudes", ko sižeta varonis arī vairākkārt darīja.

Rodas jautājums - cik reizes ir mutiski jāatsakās no "pūšanas", lai CP inspektoriem "pielektu"? Un vēl - kāpēc bija jāsauc pilns patruļdienesta "bobiks" un papildus vēl viena CP ekipāža? Vai tad vārds "nē" ir kaut kas grūti "sagremojams"?

Protams, var saprast CP inspektorus un TV5 - gribējās no mušas uzpūst ziloni. Vadītājs tika padarīts par antivaroni, kurš atsakās no alkohola pārbaudes. Bet tās bija viņa likumīgās tiesības! Ja vadītājs atsakās, tad viņš 2 stundu laikā ir jānogādā Hospitāļu ielā (ja Rīgā) un jāveic vadītāja medicīniskā pārbaude. Bet šī ekspertīze maksā naudu - 25Ls. Kas tad to būtu maksājis, ja vadītājam izrādītos 0,00 promiles? Policija. Un viņiem [CP] tas nav izdevīgi.

Šo raidījumu skatījās daudzi. Un daudziem, iespējams, radās pārliecība, ka atteikties no alkohola pārbaudes nedrīkst. Bet drīkst. Un pie tam - elementāri. Ar vārdu "nē". Un nevajag no tā iztaisīt kaut kādu traģēdiju.
Izvilkums no MK 2005. gada 11.janvāra noteikumiem "Kārtība, kādā nosakāma alkohola koncentrācija asinīs un izelpotajā gaisā un konstatējams narkotisko vai citu apreibinošo vielu iespaids"
...
3. Transportlīdzekļa vadītāja pārbaudi veic ar viņa mutisku piekrišanu.
4. Ja transportlīdzekļa vadītāja pārbaudi alkohola koncentrācijas noteikšanai izelpotajā gaisā nav iespējams veikt vai ja transportlīdzekļa vadītājs nepiekrīt pārbaudes veikšanai vai tās rezultātiem, darbinieks izdara attiecīgu ierakstu šo noteikumu 8.punktā minētajā protokolā un attiecīgo personu divu stundu laikā nogādā tuvākajā šo noteikumu 1.pielikumā minētajā ārstniecības iestādē medicīniskās pārbaudes veikšanai.
...
10. Ja saskaņā ar veiktajiem mērījumiem alkohola koncentrācija izelpotajā gaisā ir mazāka nekā Ceļu satiksmes likumā noteiktā alkohola koncentrācija asinīs, kuru sasniedzot aizliegts vadīt transportlīdzekli, transportlīdzekļa vadītājs pārbaudes izdevumus nesedz.
Cerot, ka jums tā negadīsies,
Elmārs Biele, iAuto
 
Visi komentāri
 
163370. viesis 6.aprīlis 2005 10:33
0 0 Atbildēt

Aizdomu pamats bija taads, ka vinjsh ir jaunietis! :) TV5 jau taada tenku "lapa" vien ir, taa ka neko objektiivu tur taa pat nevar saskatiit! Bet nu tas alkaans uz ritenja vispaar bija paranormaalais. Kaa menti kameras priekshaa atljaavaas vinju saakumaa palaist?

163372. viesis 6.aprīlis 2005 10:36
0 0 Atbildēt

es pat savaa laikaa luudzu lai man iedod iepuust,peec jautaajiena vai neesu dzeeri...NEDEVA ...vo maitas:)!

a te dod i negrib....:(((

joks,noveelu braukt bez probzaam:)

163373. viesis 6.aprīlis 2005 10:37
0 0 Atbildēt

Kāda jēga atteikties :/ iepūt un laid tālāk bez liekiem piedzīvojumiem.

163374. viesis 6.aprīlis 2005 10:38
0 0 Atbildēt

Eerik, es nesaprotu, vai vadiitaajam gabals nokritiis ja vinjsh iepuutiis tajaa sasodiitajaa trubinjaa??? Vai tieshaam pasham vadiitaajam no mushas ir jaaiztaisa zilonis??? Vai nav vieglaak iepuust un pateikt "alividerchi" un aizbraukt???

skutais 6.aprīlis 2005 10:39
0 0 Atbildēt

Man vairaak izbriinija kaa CP njirgaajaa par ritenjbrauceeju kas knapi vareeja nostaaveet uz kaajaam...

163377. viesis 6.aprīlis 2005 10:42
0 0 Atbildēt

Dazhreiz tas raidiijums ir tiiri OK, bet nu taa reize ar puushanu trubinjaa un velosipeedistu nebija fosha!

163378. viesis 6.aprīlis 2005 10:43
0 0 Atbildēt

Ir jautājums, kas to raidījumu apmaksā? Ja policija par mūsu(nodokļu maksātāju) naudu, cenšas sevi padarīt par labajiem, tad viņiem tas sanāk diezgan greizi. Visā raidījumā jūtams pārākums, augstprātība un nievājoša attieksme pret mums(auto, moto, velo braucējiem). Mēs redz sliktie, dodam kukuļus a viņi varonīgi atsakās ņemt :DDD Tas gan būtu supersižetiņš, ja izdotos nofilmēt ņemšanas momentu.

163380. viesis 6.aprīlis 2005 10:51
0 0 Atbildēt

Tas raidījums reizēm atgādina padomju laikus, kad labais milčonkuls pārmāca sliktos pilsoņus...sviests kaut kāds, kapēc neparāda tā kā tas notiek dzīvē...

163382. viesis 6.aprīlis 2005 10:56
0 0 Atbildēt

Es ar iedomājos cik neveikli būtu sanācis ja tas čečeņu tautības kungs būtu meiģinājis iesmērēt kādu piecīti

163383. viesis 6.aprīlis 2005 11:02
0 0 Atbildēt

nu nav tik traki, reizeem jau raidiijums ir ar normāliu info, lai gan ar noslieci uz CP pusi!

Šeit jau nu droši ka pat protokols nebija sāksts stādīt, kurš ir jāstāda pirms 1x pūšs...

Redaktors 6.aprīlis 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Nav vairs protokols pirms pusanas jastada. Vaditajs piekrit mutiski un pus. Ja ir %%, tad stada protokolu.

163387. viesis 6.aprīlis 2005 11:06
0 0 Atbildēt

Arui gadijas redzet so sizetu, no raidijuma viedokla jau vainigi ir vaditaji, bet man jau likas ka tas kartejo reizi apstiprina to ka CP prieks visi esat mazini un tiesibu jums nav.

163388. viesis 6.aprīlis 2005 11:08
0 0 Atbildēt

tpu izlasiiju ka Elmaaru par eeriku nosaucis esmu :D:D:D

163389. viesis 6.aprīlis 2005 11:08
0 0 Atbildēt

cerams tas netiks trakteets kaa rupjiiba :D:D:D

163390. viesis 6.aprīlis 2005 11:12
0 0 Atbildēt

menti tak nerubī likumus !!! tā vietā lai atšūtos vai nogādātu vadītāju uz pārbaudi, par kura lietderību ments acīmredzami šaubījās, tas āzis vēl pieaicina "papildspēkus".

atlaist to āzi no darba un viss !!!

ja neesi pārliecināts, tad neliec pūst !!!

bet ja liec pūst, tad ej līdz galam nevis tizlojies TV priekšā.

nez kā ir ar nogādāšanu uz pārbaudi ??? CP pienākumos ietilpst ārī vadītāja nogādāšana atpakaļ pie autiņa, ja ir pa nullēm ????

vai vienkārši pasaka - esi brīvs !!!

163391. viesis 6.aprīlis 2005 11:13
0 0 Atbildēt

He he. Var nepūst! Bet .... Manā praksē ir gadījums, kad dižajā Rīgas pārbaudes vietā tika konstatētas 0.6 promiles tualetes skalojamās kastes ūdenim! Toreiz man smiekli nenāca, labi ka ir dzelzs pakaļa. :)

P.S. Joprojām neesmu iepūtis nevienā trubiņā!

163397. viesis 6.aprīlis 2005 11:20
0 0 Atbildēt

Stulbs raidijums bija nekas normals nebija un par ritenbrauceju es tos CP policistus soditu par cilveka apsmiesanu TV kameras prieksa. Butu pieklajigi uzreiz aizgadajusi cilveku uz majam, bet no sakuma paskatas ka vins tizlojas apsmej un tad secina javed uz iecirkni. Idioti un tas ir viss pasi nezin likumus vel rada ka pa raciju sazinas, lai noskaidrotu kaads ir sods par brauksanu ar riteni dzeruma.

163399. viesis 6.aprīlis 2005 11:25
0 0 Atbildēt

ha ha ha...

163403. viesis 6.aprīlis 2005 11:36
0 0 Atbildēt

jautājums:par to nogādāšanu uz ekspertīzi,nogādāt jau nogādās bet vai atpakaļ arī ved???

163404. viesis 6.aprīlis 2005 11:45
1 0 Atbildēt

Vai nav arī administratīvo pārkāpumu kodeksā, vai kā viņu tur tagad sauc, punkts par atrašanos alkohola reibumā sabiedriskās vietās...It kā jau ar to riteņbraucēju C-*******i gribēja labu, sak, lai jau čoms ripina uz māju un izguļas, bet vai tad tiešām uzreiz nevarēja saprast, ka šamais to nav spējīgs izdarīt un momentā pļēguru noņemt no trases.

163410. viesis 6.aprīlis 2005 11:53
0 0 Atbildēt

Raidijums Celu policija, kartejais meginajums slavinat un pacelt cp izbalejuso godu.

Ja paskatiemies sizetu, kaut vai vakardienas.

Apstadina audi, jus parkapat atrumu. Nekada radara, nekadas prieksa stadisanas, pilnigs po..., uz siem noteikumiem.

Turklat tam pasam stalker radaram ir japaiet noteiktam sekundem starp merijumiem, a te tik bliez un po visi noteikumi.

Njaaa, nesak cpistiem spodrinat izbalejusi godu.

Un to visa Latvija var pa TV redzet, kada ir kultura, ka cp ievero pati noteikumus un kada ir tas vadiba.

163412. viesis 6.aprīlis 2005 11:55
0 0 Atbildēt

Var saprast arī nekompetentos CP, bet, ja jau paši ir tik principiāli pret tiem, kas nepamana 70 zīmes pārvilkšanu ar maisu uz vantinieka, tad vajag prasīt, lai likumu nezinošie CP sedz izmesto naudu par divu ekipāžu atraušanu no darba, kā arī viņu iztērēto degvielu. Par velosipēdistu - nožēlojami, ka tādi cilvēki strādā Policijā. Tā bija ņirgāšanās!

163414. viesis 6.aprīlis 2005 11:56
0 0 Atbildēt

Tieši šis raidījums parādīja mūsu policijas intelekta pakāpi, gan šis trubiņas sižets, gan sižets, kur viņi normāli iesmējās par pilnīgās lupatās braucošo riteņbraucēju, kas izpaudās kā viņa apturēšana un pēc tam skatīšanās, kā viņš pa ielas vidu ar to riteni mēģina vēl kaut kur aizbraukt, pēc 10 neveiksmīgiem metriem šis normāli nojaucās...visi policisti tajā brīdī norēcās par viņu...būtu viņš kaut ko salauzis vai sasitis normālā valstī par šo sižetu visu to ekipāžu atlaistu nah...

163416. viesis 6.aprīlis 2005 12:02
0 0 Atbildēt

Manā skatījumā jaunietis, kurš atteicās pūst trubiņā pats sevi uztaisīja par idiotu. Kas viņam gabals nokrita kad iepūta? Neredzu šajā gadījumā nekādu problēmu. Kontrolēt vajag un biežāk. Jautājums protams paliek cik zolīdi tas viņam tika paprasīts, bet tā ir jautājuma otra puse.

Kas attiecas uz velosip;ēdistu, tad tos CP-tus vajag atslānīt un atlaist no darba. Baisi paliek iedomāties, kas būtu noticis, ja pēkšņi uz ceļa būtu parādījusies kāda automašīna. Bet CP jau vienalga, ka džeks streipuļodams pārvelk pāri ielai un nogāžas.

163417. viesis 6.aprīlis 2005 12:08
0 0 Atbildēt

To Tusis [?] 06.04.2005 12:02:

Tu esi alnis, jo CP inspektoram ir jāprot atšķirt iedzērušu no nedzēruša. Nav ko tērēt pilsoņu laiku un budžeta līdzekļus liekot visiem pūst.

Neesmu pūtis un ceru nepūst. Vismaz valstij iemušus ietaupīšu. :)

P.S. Pirms pāris gadiem 8.martā atteicos no pūšanas, tika sasaukta vesala Cp armija ar dežūrvirsnieku priekšgalā, kurš tad VIENĪGAIS secināja, ka man nav jāpūš, jo nerodas aizdomas, ka esmu dzēris. :)

163418. viesis 6.aprīlis 2005 12:11
0 0 Atbildēt

Atvainojiet bet es taadus meeslus vienkaarshi neskatos, un ja runa ir par puusshanu vai nepuushanu, tad mani pirmkaart interesee kaada sakara mani kursh neko nav paarkapis kaads lunis driikstetu filmeet !?!?!? Cerams ka seja vismaz nebija redzma (t.i bija uzklaati trokshnji vai kas taac).

Un par to ka dzeeruju "laipni" nesavaaca un neaistransporteeja prom, es teiktu ka CP vajdzeetu bietee.

163421. viesis 6.aprīlis 2005 12:24
0 0 Atbildēt

Es šad tad skatos to raidijumu. No to policistu mutes nāk ārā tik prasta leksika... " nu", "davaj" katrā vārda galā , svetafors un visādi pārējie krieviskie vārdi. Vismaz jaunu tv kameras priekšā vajag piedomāt kā izteikties. Bet ko nu piedomāsi, ja jutams izglītibas deficīts. Ļoti praststu cilveku iespaidu atstāj CP policijas ekipāža.

163424. viesis 6.aprīlis 2005 12:28
0 0 Atbildēt

Man ir neaprakstams prieks par vienas formua lasitaju dalas psihalogiju .......... nu kadas problemas, aptureja cali uz ielas........nu lika iepust trubina..........idiots zmiedzas........ ta vieta, lai pec paris minutem varetu netrauceti turpinat celu.....sacela trobeli.

Milie cilveki........ nu neuztrauksimies par to, ka valsts iestazu vaditaji nosaka sev algas. kadas vien tik grib. Neuztrauksimies par to, ka dputati unministri brauc iepirkt sev partiku ar darba automasinam. Neuztrauksimies par to, ka valsti ir vispareja korupcija. Neuztrauksimies par to, ka lielakai dalai sabiedribas visi likumi ir dzili pie kajas.

Tapec ceru, ka tuvakaja laika Riga tiks ieviesti tiesi tadi pasi noteikumi ka Maskava, kur jebkurs milicis var apturet un parbaudit dokumentus ikvienam garamgajejam. Papildus tam, cerams, ka tiks ietiks ieviesta ari obligata alkahola parbaude ikvienam apturetajam.

Lietderigi butu padomat par kratisanu ieviesanu plkst. 3 pa nakti un aizturesanu lidz meneim (personas identifikacjas nolukiem)

163426. viesis 6.aprīlis 2005 12:32
0 0 Atbildēt

PATS PATS :))) He hee.. es ar to puisieti vienā treniņā trenējos.. Malacis.. Ja ir TIESĪBAS kāpēc gan tās neizmantot ??? Lai Policija vienreiz saprot, ka tiesības ir ne tikai viņiem...

Man gan ir jautājums par filmēšanu.. KĀ ĪSTI IR AR PERSONAS AIZSARDZĪBU ??? VAI VIŅA SEJU DRĪKSTĒJA VISIEM IZRĀDĪT ???

163430. viesis 6.aprīlis 2005 12:49
0 0 Atbildēt

Mūsu valstī policisti dara ko grib, tas, ka ņirgājās par velosipēdistu tā viņiem droši vien pierasta lieta, bez tam, Klijānu ielas poliči sēdēdami savos apartamentos nekautrējas ņirgāties arī par tiem vadītājiem, kuri ieradušies pie viņiem uz "paneli", tādi nu viņi ir - "piecīšu" karaļi, sory, tagad jau "čiriku" karaļi.:(

163432. viesis 6.aprīlis 2005 12:53
0 0 Atbildēt

Red, vai tad pirmo reizi skaties raidijumus, ka tapushi "sadarbiba"ar mentiem, kaut vai "KRIMINALINFORM" izcils vardu krajuma un intelekta shedevrs, tapat "ČP"... Šie etera šedevri skaidri parada mentu izglitibas un kulturas limeni. Un tadu amatieru tv ka TV5 vispar nav verts nemt nopietni...

163440. viesis 6.aprīlis 2005 13:38
0 0 Atbildēt

Nu tam puisim vajadzētu palūgt psihenes izziņu, jo ja promiles bija 0.00, bet ar galvu likās ka tā nevisai ...

Bet par velosipēdistu, nu labāk es tādu redzu pa TV5 nevis savas mašīnas priekšā pa ceļu ģenģerējot !

163441. viesis 6.aprīlis 2005 13:38
0 0 Atbildēt

Vienreiz mēģināju šo raidījumu noskatīties, bet neizdevās - pārāk jau nu tizls likās. Protams, šajā 'filmā' viennozīmīgs lomu sadalījums - policisti ir LABIE, un visi parējie - SLIKTIE.

Nu kāds var būt objektīvs raidījums, ja uzņemts tikai no CP viedokļa.

Par aprakstīto gadījumu un visiem, kas brēc - nu kas, varēja taču iepūst un miers, man liekas ka ir arī tāda lieta kā cilvēka pašcieņa. Un tas ir pašcienu aizskaroši, ja ments liek pūst trubā tikai tāpēc ka ir vakara stunda, un vadītājam ir drusku sārtas acis, bet kopumā nav itin NEKĀDU pazīmju par alk. reibumu. Tas saucas amatpersonas pilnvaru pārsniegšana, un to nu nekādi nevajadzētu veicināt.

163446. viesis 6.aprīlis 2005 14:05
0 0 Atbildēt

"P.S. Un, protams, sižetā par piedzērušos velosipēdistu parādījās Ceļu policijas īstā seja. Bieži jau negadās redzēt (dzirdēt), kā CP inspektori ņirdz par cilvēku... "

A kas viņiem ir jāraud? Un kā tu zini ka tikai CP ņirdza? Tu biji klāt? moš tie TV5 pajolīši arī rēca! Un ja nezini tad "bobiks" var tevi apturēt un pārbaudīt dokumentsu vai likt tev pūst trubiņā.. Bet ja atsakās tad viņi sauc CP..

Redaktors 6.aprīlis 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Parasti policiju aizstāv viesi, kuriem raustās parakstīties... :)

163452. viesis 6.aprīlis 2005 14:16
0 0 Atbildēt

Nemot vera so: "ja transportlīdzekļa vadītājs nepiekrīt pārbaudes veikšanai vai tās rezultātiem, darbinieks izdara attiecīgu ierakstu šo noteikumu 8.punktā minētajā protokolā un attiecīgo personu divu stundu laikā nogādā tuvākajā šo noteikumu 1.pielikumā minētajā ārstniecības iestādē medicīniskās pārbaudes veikšanai.", joprojam IR jasastada protokols, ja es to velos. Patiesais iemesls nerakstit protokolu jau ir loti vienkarss - vaditajam pirms paraksta ir tiesibas taja ierakstit savus komentarus. Un "patiesam slikti" izskatas protokols ar 0 promilem, bet ar vaditaja sudzibu par CP izdaritajiem parkapumiem (nestadisanas prieksa utt...)

163455. viesis 6.aprīlis 2005 14:23
0 0 Atbildēt

Es arii sho redzeeju....

Tas murgs, kaa var kautko taadu raadiit!!!!

Jaa Taa ir iiesteniiba un realaa dziive... jo vadiitaajs atteicaas "..iepuust inspektoram ..." kaadu leksiku un zargonu izmanto muusu policija....

Ar velisipeedistu vispaar aarpraats... tas ka panjirdz... BLIN KAS TAA PAR POLICIJU>>>

:(

Kauns pa visu giimji...

163463. viesis 6.aprīlis 2005 14:48
0 0 Atbildēt

Tam pajoliņam bija grūti iepūst? Taisa problēmas kur viņu nav...Poličiem vajadzēja uz med. iestādi to pajolu vest, iespējams, ka atklātos narkotikas.Tad lai slimnīcā atsakās no visa veida ekspertīzēm:)

Jaunatnei ir tāds sports, pakaitināt policistus, tikai tas bumerangs var ātri atgriesties.

163465. viesis 6.aprīlis 2005 14:49
0 0 Atbildēt

Starp citu, tas žurnālists kādreiz par CP ļoti tendenciozus sižetus taisīja, bet, kad pabraukāja reidos ar CP ekipāžām, uzreiz citādas domas palika par CP darbu. Tikai nabaga Bieli neviens neņem līdzi, tāpēc šis dusmojas uz visiem mentiem, bet vispār, var tikai pasmieties par daudziem komentāriem. Laikam lielākā daļa šeit salasījušies dzērāji, ka visi pret alkohola pārbaudēm! Nu muļķīši jūs esat, jūsu duraku labā tak tas viss notiek, bet, ko tur moralizēt, šeit salasījušies "labākie no labākajiem"-jāsmejas!!!

Redaktors 6.aprīlis 2005 14:50
0 0 Atbildēt

Nē, te nav dzērāji, un te nav runa par atteikšanos pūst. Mēs nezinām, kāpēc viņš atteicās no pūšanas. Mēs zinām tikai to, ka TĀS BIJA VIŅA TIESĪBAS.

163468. viesis 6.aprīlis 2005 15:04
0 0 Atbildēt

163465. viesis (IeM) 06.04.2005 14:49

Starp citu, tas žurnālists kādreiz par CP ļoti tendenciozus sižetus taisīja, bet, kad pabraukāja reidos ar CP ekipāžām, uzreiz citādas domas palika par CP darbu. Tikai nabaga Bieli neviens neņem līdzi, tāpēc šis dusmojas uz visiem mentiem, bet vispār, var tikai pasmieties par daudziem komentāriem. Laikam lielākā daļa šeit salasījušies dzērāji, ka visi pret alkohola pārbaudēm! Nu muļķīši jūs esat, jūsu duraku labā tak tas viss notiek, bet, ko tur moralizēt, šeit salasījušies "labākie no labākajiem"-jāsmejas! !!

-----------------------------------------------------------

Te lūk arī ir tipiskais ments! Visi duraki, viņš superkūls mens kurš rūpējas par mums. varbūt tu vari pateikt kā tevi sauc? lai varam par Tevi aizlūgt?

163469. viesis 6.aprīlis 2005 15:05
0 0 Atbildēt

163465. viesi,

neesmu vēl nevienu saticis, kurš būtu dzēris, bet nesmirdētu pēc alko. Un ja viņš bija uz adatas vai kā citādi, tad to jau uz ielas tāpat nenoķertu - tāds jāved uz pārbaudi.

Man jau domāt, ka vajadzēja nevis mentiem kladzināt, bet vest uz to pārbaudi, jo nav jau cilvēks īsti riktīgs, ja viņam grūti trubiņā iepūst. Bet nu jā mīziens mentam ielidot uz Ls 25 (laikam), nu nevajag maitāt tam puisietim dzīvi.

163471. viesis 6.aprīlis 2005 15:17
0 0 Atbildēt

to: 163465. viesis (IeM) 06.04.2005 14:49

Es Ljoti atvainojos, bet es neesmu dzerajs un nekad nelauju citiem braukt dzerumaa un Juusu DIEVU attieksme izpauzhas visaas Juusu darbiibaas...

Un Jums neviens nav devis tiesiibas visu ssaukt par dzeeraajiem, vai noziedzniekiem, kameer vaina nav pieraadiiita.

163473. viesis 6.aprīlis 2005 15:27
0 0 Atbildēt

163465. viesis (IeM) :) pabraukaaja liidzi... jauki... lai pabraukaa liidzi bez kameras varbuut i atsaaks raxtiit tendenciozi "apmelojoshi-nomelnojoshus" raxteljus ...

esmu gan pabraukaajies liidzi gan atskatiijies liidz nemanjai... un teikshu ka tv5 paraadiija veel ljoti kulturaalus kadrus... lai tagad paintereseejaas cik exkluziivi dabon pa ausi Kjengaraga iecirknii tur nonaacis pjanis.. manaa praxee viens tika pa taisno nogaadaats intensiivajaa...

nu jaa... Kindzulis (slinkums ielogoties)

163475. viesis 6.aprīlis 2005 15:32
0 0 Atbildēt

Ja man ir tiesības kautko nedarīt, ES DRĪKSTU TO NEDARĪT!!!

un, ja mani tas apgrūtina, ir pret maniem uzskatiem, vai gluži vienkārši es to nevēlos, es drīkstu to nedarīt!

moš tas džekiņš ni Iem sapratīs tagad bik labāk..

163477. viesis 6.aprīlis 2005 15:34
0 0 Atbildēt

to: 163465. viesis (IeM) 06.04.2005 14:49

Es Ljoti atvainojos, bet es neesmu dzerajs un nekad nelauju citiem braukt dzerumaa (cik nu manos speekos) un Juusu DIEVU attieksme izpauzhas visaas Juusu darbiibaas...

Un Jums neviens nav devis tiesiibas visus saukt par dzeeraajiem, vai noziedzniekiem, kameer vaina nav pieraadiiita...

163478. viesis 6.aprīlis 2005 15:37
0 0 Atbildēt

Principā raidījuma pamatdoma ir bijusi pareiza, jo ja mēs skatamies no sabiedrības labuma viedokļa, tad ir pareizi, ka tiek veikts mārketings (PR) lai celtu policijas reitingu sabiedrības acīs. Pašlaik LR ir nepieļaujama situācija, ka lielākā daļa sabiedrības neko labu par policiju nedomā. Diemžēl.

Ja raidījums nebūtu taisīts tik neprofesionāli propagandējot policistus kā LABOS un visus autovadītājus kā nožēlojamus blēžus, pārkāpējus un SLIKTOS, CP raidījumā runātu kulturālākā, inteliģentākā latviešu valodā, zinātu arī likumus un APK, un raidījuma vadītājs nelietotu tik uzpūtīgu un pamācošu toni, tad viss būtu pareizi, sabiedrība kopumā no šī raidījuma iegūtu, patīk jums tas vai nē.

Pašreiz diemžēl raidījums ir nožēlojams un uztverams drīzāk kā traģikomēdija par mūsu pašu TV un CP muļķību.

163482. viesis 6.aprīlis 2005 15:48
0 0 Atbildēt

Mani interesee viens jautaajums - kas un kaadaa veidaa un uz kurieni nogaadaa automobili gadiijumaa, ja mani trasnportee uz Hospitaalju ielu alko paarbaudei? Nesen mani aptureeja un deva iepuust. Uzjautaaju, kaapeec trubinja nav iepakojumaa, shis saka, mums meetaajas gan iepakojumaa, gan bez taa, varu atnest, ja gribiet. Iisti neiebraucu, bet nu beigaas iepuutu un viss. Vispaar neizprotu, kam ir izdeviigi nepuust, stiiveeties, un par visu vari pieraadiit savu taisniibu. Tas pats attiecas uz aptureeshanu - nu aptureeja, nu paprasiija dokumentus, atdeva, un tu brauc taalaak. Kur probleema? Nee nu ja dazhiem ir hobijs buut par skarbo policistu ienaidnieku, taa varbuut kompenseejot kaut kaadus savus kompleksus.. Bet nu man liekas, ka menti dara savu darbu, es daru saveejo un nekaada baisa naida man uz vinjiem nav. Galu galaa labu darbu dara - izkjer alkonautus.

Redaktors 6.aprīlis 2005 15:50
0 0 Atbildēt

Neviens jau nesaka, ka viņi sliktu darbu dara. Viss ir labi, ja neskaita attieksmi pret vadītāju. Tas, ka viņš iespītējās, nedod tiesības policistam aizmirst likumus!

163485. viesis 6.aprīlis 2005 16:03
0 0 Atbildēt

163465. viesis (IeM) 06.04.2005 14:49:

Aizmirsi galveno - žurnālistiem nav viedokļa, tikai kāre pēc skandāla, sensācijas, sadalīšanas labajos un sliktajos. Visu izšķir sponsors, ja maksā labi.

163486. viesis 6.aprīlis 2005 16:05
0 0 Atbildēt

Balstoties uz iepriekš minēto teoriju:

Jaunietis ir malacis, bet žurnālisti suņi, a CP inspektoriem totāls izglītības trūkums.

163487. viesis 6.aprīlis 2005 16:12
0 0 Atbildēt

Neesu redzējis to raidījumu, bet izkatās ka vienīgais, ko CP neizdarija neaizveda to pusi uz ekspertīzi. To vaidzēja darīt uzreiz bez liekām runām un skaidrošanās. Otrā kļūda, šim subjektam, ja reiz viņš šmigaini izkatījās vajadzēja veikt ekspertīzu uz narkotiku, citu apreibiošo vielu vai medikamentu lietošnu. Tādi tipiņi parasti teicami melo un māk slēpt savu visu veidu reibuma sarijoties dvs zin ko. Citi pat eļļu pumpē :)

/Ainārs/

163488. viesis 6.aprīlis 2005 16:13
0 0 Atbildēt

PiepZz:

Izskatas, kaTavs policista ideals ir Maskavas milicis :)

Man tadus sudus nevajag

163489. viesis 6.aprīlis 2005 16:14
0 0 Atbildēt

Malacis,Redaktor,par raksti?u 10 balles.Ar? ?irg??an?s par iereibu?u rite?brauc?ju ir nepie?aujama r?c?ba to mundierim.Ar? ar raid?jum? lietoto profesion?lo terminolo?iju ir probl?mas,piem?ram,luksofors da?iem CP ir "svetofrs",tad,ko ?eit run?t! MG 222 Par vakardienu atvaino,jo tavs raksti?? man da??ji nebija pie?emams un mazliet aizsk?ra manu profesion?lo pa?cie?u.

163490. viesis 6.aprīlis 2005 16:27
0 0 Atbildēt

Da ko jus te plucaties, tam raidijuma tapat nebus ilgs muzs ! :) Neviens reklamdevejs ne LV ne Pasaule censas nereklameties pie sada tipa raidijumiem ! Un Reitingi sim raidijumam ari ir smiekligi, lai neteikt nozelojami ! :):)

163493. viesis 6.aprīlis 2005 16:45
0 0 Atbildēt

Man tas džeks, kas atteicas pūst, neizskatījās + neizklausījās pilnīgi normāls, droši vien tiešam ļoti saguris. Tiesa tie ir pirmā mirkļa iespaidi, jo viņu parādīja pārāk īsu laiku un ne pārāk labā rakursā, lai varētu konstatēt ar lielāku pārliecību. Pie tam, ja nemaldos, tad CP pašās beigās viņam teica "vai nu iepūt te, vai uz Hospitaļu ielu". Varbūt tiešām vajadzēja uzreiz pēc pirmā atteikuma raut uz Hospitāļu ielu. Bet zinot to, cik dažiem cilvēkiem lēni pielec, varbūt nav slikti, ka to atkārtoja vairākas reizes. Rezultātā džekam kāda pusstundiņa ietaupījās un CP kādi 25 Ls :)

Galu galā mēs uz vietas nebijām un pašu sākumu šai epopejai arī neparādīja, tā kā mūsu spriedelējumiem ar patiesību visticamāk ir attāls sakars :)

Ilmārs

163494. viesis 6.aprīlis 2005 16:49
0 0 Atbildēt

Bet par to, ka to pārdzērušos riteņbraucēju uzreiz nenoņēma no trases, gan vajag dot bietē.

Ilmārs

163496. viesis 6.aprīlis 2005 16:57
0 0 Atbildēt

Mūsu policija patiesībā ir ļoti humāna, ja paskatamies par ko pasaulē policija ieliek ar ģīmi peļķē un arestē tad šausmas pārņem.

Šis jaunēklis ASV būtu rokudzelžos nonācis tiesā, par pretošanos varai un necieņas izrādīšanu valsts varai.

Ņemot vērā situāciju uz ceļiem (dzērāju daudzums) un mūsu vājību izrunāties, policijai vajadzētu vēl krietni vairāk mūs čakerēt .

Man ir tiesības sēdēt , klusēt un atteikties no iepūsšnas, nevis izrunāties, lamāties un skraidīt apkārt.

163497. viesis 6.aprīlis 2005 17:04
0 0 Atbildēt

Da tiem seskiem par iemeslu lai liktu puust var buut da jebkas!!! Man piemeeram bija koashi dzeltena MANTA. Arii lika puust, a kad apjautaajos kaapeec vini domaa ka esu dzeeris, taa arii atbildeeja: "...a tev mashiina taada!!!" Lieki buutu teikt ko man ar tiem tizleniem gribeejaas izdariit. Bet kaa jau parasti labaa miera labad...

163498. viesis 6.aprīlis 2005 17:12
0 0 Atbildēt

Par paareejo nevaru spriest, jo konkreeto raidiijumu neredzeeju, bet kur 163490. viesis sadabuuja info par reitingiem?? Es no droshiem avotiem zinu, ka tie ir labi!

163503. viesis 6.aprīlis 2005 17:32
0 0 Atbildēt

Paši jau vien taisiet tās problēmas-neesi dzēris,iepūti tajā sasodītaja trubā un brauc tālāk-kas tur ir sarežģīts vai nesaprotams.Bet tagad jau visi gudri-atteikties,neatteikties no parbaudes un tad brinās cik daudz avāriju šmigā notiek un cik daudz cilvēku iet bojā.Tas nav normāli-speciāli sarežģīt darbu cp inspektoram ar savu gudro runašanu.

163506. viesis 6.aprīlis 2005 17:40
0 0 Atbildēt

arba:

Mūsu policija patiesībā ir ļoti humāna, ja paskatamies par ko pasaulē policija ieliek ar ģīmi peļķē un arestē tad šausmas pārņem. Šis jaunēklis ASV būtu rokudzelžos nonācis tiesā, par pretošanos varai un necieņas izrādīšanu valsts varai.

----------------------------------------------------------

ASV labāk nepiemini.Pa Reality TV rāda tādu seriālu 'To Serve and Protect' (par ASV vai Kanādas policiju). Nenoliegšu, ka tas arī ir mārketings, bet labāk nostādīts. Tur policis sašmigojušos tipiņu, kurš iznāca no kroga un devās uz savu auto, lai kaut kur dotos, iesēdināja poliču auto, aizveda uz mājām, palīdzēja atslēgt durvis un novēlēja saldus sapņus. Cits piemērs - no personīgās pieredzes. Vakarā Losadželosā, kad stāvu krustojumā pie sarkanās gaismas, sapiebrauc blakus policis un sāk spīdināt virsū lukturīti. Iedegās zaļais, šis aizbrauc. Es arī braucu tālāk. Pie nākāmā krustojuma atkal spīdinās. Es atveru logu un jautāju, kas noticis. Policis saka, ka manam auto nav ieslēgtas gaismas. Domāju - tūlīt paprasīs vismaz 100 dolārus. Bet nekā. Ieslēdzu gaismas, šis novēlēja Drive Safely un aizbrauca. Un Štatos bieži vien poliči nevis skraida pa pilsētu un liek pūst visiem pēc kārtas, bet gan sēž autostāvvietās pie krogiem un vēro projām braucošo publiku. Ja kāds izstreipuļo no kroga un izrāda vēlmi braukt, viņam to vienkārši neļauj darīt. Vai arī ļauj un tur pat stāvvietā sašņorē.

163508. viesis 6.aprīlis 2005 17:53
0 0 Atbildēt

taisnība. es pa USA nobraucu apmēram gadu duezgan intensīvi, neviens pat nemēģināja apstādināt. Tieši otrādi, es vienmēr lūdzu palīdzību poličiem, ja bija nepieciešams (ceļu pajautāt, autiņu iedarbināt, kad aķis nosēdies utt.) Šeit laikam ments būs pēdējais, pie kā griezīšos

163509. viesis 6.aprīlis 2005 17:56
0 0 Atbildēt

jā, starp citu USA poličiem mašīnās vienmēr ir līdzi vadi un trose. mūsējiem ir?

163510. viesis 6.aprīlis 2005 18:01
0 0 Atbildēt

Wmax noperc normalu autinu-nebusar vadiem jaskraida ka pajolinam-Luuuzzeerrss.

163515. viesis 6.aprīlis 2005 18:23
0 0 Atbildēt

Uzskatu, ka inspektoriem aizdomas bija pamatotas. Ja tu atsakies, tātad tev ir ko slēpt, esi iereibis. Tas, ka smakas nav, nebūt nenozīmē ka vadītājs nav iereibis. Kā zinām, tad pēc narkotiku vai psihotropo vielu lietošanas no mutes nekādas smakas nav.

163520. viesis 6.aprīlis 2005 18:49
0 0 Atbildēt

163515. viesis 06.04.2005 18:23

_Uzskatu, ka inspektoriem aizdomas bija pamatotas. Ja tu atsakies, tātad tev ir ko slēpt, esi iereibis._

Tu esi tups vai izliecies? Nekāda pamata aizdomām nebija, kamēr jaunietim bez pamata lika pūst trubā. Viņš taču atteicās iepūst tikai pēc tam, kad policists bija pārkāpis savas pilnvaras - bez pamata licis pūst trubā.

163523. viesis 6.aprīlis 2005 19:28
0 0 Atbildēt

Ieteiktu palasiit Policijas darbinieka eetikas kodeksu. Buus ko protokolos pie paskaidrojumiem ierakstiit. Veel es daudziem CP arii to ieteiktu. It iipashi dazhiem Jelgavas CP - tiem, kas miesaas brangaaki (it iipashi tam emocionaalajam tipinjam ar jauno megani)... ;D

Par to puushanu/nepuushanu - man nav nekaadu pretenziju pret pieklaajiigu CP darbu. Iepuushu tai trubaa, paskaidroju, ka nedzeru un miers - katrs mieriigi dodamies uz savu pusi. Bet taadi emocionaali teevinji, kas pa Jelgavu tusee taa vien uzprasaas uz shaadu likumiigu provokaaciju. :)

163524. viesis 6.aprīlis 2005 19:34
0 0 Atbildēt

Versija:

Tas vīrietis izpīpeja kasi un blefoja, lai pavilktu laiku un itka piekristu iepūst trubiņā. Tā viņš panāca to, ka viņu nu noteikti pie radījuma 0.00 nevedīs uz asins pārbaudi. :)) Labs psihologs :))

163527. viesis 6.aprīlis 2005 19:59
0 0 Atbildēt

Ja saskaņā ar veiktajiem mērījumiem alkohola koncentrācija izelpotajā gaisā ir mazāka ... transportlīdzekļa vadītājs pārbaudes izdevumus nesedz.

Bet kur ir par koncentraaciju asiniis jebshu asinju vai uriina paarbauzhu teerinjiem?

Vai kaads man var izskaidrot kaapeec lai nedzeeris shoferiitis atteiktos no puushanas trubinjaa (njemot veeraa to ka shii proceduura aiznjem kaadas 30 sek)?

163530. viesis 6.aprīlis 2005 20:56
0 0 Atbildēt

tas raidiijums vispaar ir galiigi garaam.ments zin ka filmee ,kaa lai njem pieciiti.lai pafilmee no otras puses...sestdien draugans nedaudz bija promilees,bet ar 80.oo ls atpirkaas ka noskan .es vinju ne nosodu ,ne atbalstu,bet njem un kaa veel!!! tikai vairaak!!!

163531. viesis 6.aprīlis 2005 21:02
0 0 Atbildēt

163527. viesim

"Vai kaads man var izskaidrot......"

Ja pēc aicinājuma iepūst trubā ļautiņš pavisam civilizēti apjautājas, kas tad tieši policista kungam viņā licies tik aizdomīgs, bet atbildē saņem kaut ko no sērijas "dari, ko liek un turi muti", tad, pieļauju, ne vienam vien rodas grūti pārvarama vēlme nostāties pozā un maksimāli pakavēt policista tik dārgo (vistiešākajā nozīmē) laiku.

163533. viesis 6.aprīlis 2005 22:59
0 0 Atbildēt

Reto [?] 06.04.2005 21:02

Tieshi taa!!!

163540. viesis 7.aprīlis 2005 0:55
0 0 Atbildēt

163510. viesis 06.04.2005 18:01

Wmax noperc normalu autinu-nebusar vadiem jaskraida ka pajolinam-Luuuzzeerrss.

--------------------------------------------------------------

Tu mīzels, parakstūties rausties? ā tagad pieleca Lūzers bija tavs paraksts :)

P.S. ja vēlies varam satikties un padiskutēt...

163543. viesis 7.aprīlis 2005 1:22
0 0 Atbildēt

No pieredzes:

Mani personiigi aizskar, ka polichi aiz nekaa dariit liek man puust trubinjaa. Tipa ponta peec, tikai taapeec, ka aaraa ir tumshs. Labpraat to nedariitu, mosh esmu plaushu slimnieks un man gruuti taas 5 sekundes izpuust elpu.

Reiz arii iepuutu trubinjaa un kopaa ar dokumentiem policis gribeeja man iedot to trubinju ar celofaanu, tipa es vinjam atkritumu savaaceejs buutu.

163554. viesis 7.aprīlis 2005 8:24
0 0 Atbildēt

Cik man šķiet, vispirms bija jāuzraksta protokols, un vadītājam pirms pūšanas jāparakstās tajā- šeit neko tādu neredzēju.

zinu tikai to, ka bez protokola netaisos pūst.

vienreiz gan tā izdarīju, jo bija spiedīgs laika trūkums.

Cienījamais Jāni Romanovski un TV5 vadība- ja TV rādiet šādu sižetu, tad pārliecinies, vai viss atbilst likumu un noteikumu noteiktajā kārtībā, pretējā gadījumā sižets grauj ne tikai Ceļu P-istu, bet arī raidījuma prestižu- NAV OBJEKTīVI.

163575. viesis 7.aprīlis 2005 9:19
0 0 Atbildēt

Nu8 jau galigi izlepis esi,pat trubina negribas pust. Varbut vienreiz pietiks sludinat tekstus kas versti pret policiju,jo tas aiziet jau lidz apsurdam!

163585. viesis 7.aprīlis 2005 9:40
0 0 Atbildēt

Taa beidzot man ar gribas piebilst ka shis Bieles kunga pliekanais raksts, gan ir ne par ko, vai preciizaak peec tukshas kaskjeeshanaas, es redzeeju sho raidiijumu, un taa arii nespeeju saprast kamdeelj CP un veel dezjuurdalja ar to tipinju taa aukleejaas, jo vadiitaaja argumenti, bija ljoooti vaaji!!!!!

Vai arii varbuut ar sho rakstu Bieles kungs grib aicinaat autovadiitaajus nepakljauties policijas prasiibaam. Cien iauto varbuut tomeer padomaa pirms publicee shaadus rakstus????

163587. viesis 7.aprīlis 2005 9:44
0 0 Atbildēt

manam fāterim aizsvīda stikls, jo pečka laida tosolu garām, lika 2x iepūst.

163640. viesis 7.aprīlis 2005 11:18
0 0 Atbildēt

163585. viesis 07.04.2005 09:40

Vai arii varbuut ar sho rakstu Bieles kungs grib aicinaat autovadiitaajus nepakljauties policijas prasiibaam. Cien iauto varbuut tomeer padomaa pirms publicee shaadus rakstus????

-------------------------------------------------

Es gan to saprotu tā, ka Bieles kungs: 1) aicina policiju izvērtēt izvirzāmo prasību saprātīgumu un pamatotību 2) atgādina, ka, ja likumdošana pieļauj dažādus autovadītāja rīcības variantus, autovadītājam ir tiesības izvēlēties nevis policijas pieprasīto rīcības variantu, bet gan citu.

Tie, kas aizstāv policijas tiesības nepamatoti pieprasīt 'pūšanu trubiņā' - iedomājieties, ka regulāri 3:00 naktī pie jums mājās ierodas policisti un vēlas pārmeklēt jūsu dzīvokli (bez kratīšanas orderiem un citiem papīriem), jo viņiem esot aizdomas, ka tur slēpjas kāds noziedznieks, atrodas zagtas mantas utt. Vai arī šajā gadījumā jūs ar prieku to atļausiet, jo 'jums jau nav ko slēpt, jo jūs esat godīgs cilvēks' ? Tas neliksies vismaz kaitinoši ?

163643. viesis 7.aprīlis 2005 11:30
0 0 Atbildēt

to 163640. viesis 07.04.2005 11:18

Nevajag jau iisti galeejiibaas arii aiziet un jaukt personiigaa iipshuma paarbaudi ar trubaa puushanu....es neaizstaavu neviena intereses, pats esmu trubaa puutis, lai arii cik skaidraa buutu, ja cilveeks ir plaushu slimnieks un nevar puust trubaa, tad varbuut vinjam vispaar nonjemt tiesiibas, kaa fiziski nespeejiigam vadiit auto??? Skatoties konkreeto raidiijumu nesapratu tikai vienu, kaapeec CP vajag luugties, buutu aizvedushi uz hospitaalju ielu, cjalis buutu pacjakareejis 2 stundas, un naakamreiz padomaatu vai vinjsh tieshaam grib atkal zaudeet savu laiku!!!!

163657. viesis 7.aprīlis 2005 12:01
0 0 Atbildēt

to Edzjuss:

Runa ir par principu, kurš ir gan trubā pūšanas, gan īpašuma pārbaudes gadījumā. Ja es nepārkāpju likumus, noteikumus, utt., manai necilajai personai vispār nevajadzētu pievērst policistu kungu uzmanību. Apspriežamajā gadījumā autovadītājs tiek uzskatīts par potenciālo noziedznieku tikai tāpēc, ka atrodas uz ielas diennakts tumšajā laikā, nevis tāpēc, ka kaut ko pārkāpj. Uz šo situāciju var skatīties arī šadi. Ja autovadītājs, kurš pats zina, ka nav dzēris, normāli uzvedās utt., atsakās 'pūst trubā' un pieprasa medicīnisko ekspertīzi, viņš iznieko tikai savu laiku (un varbūt viņam ir garlaicīgi, un viņš to var atļauties) . Bet CP, vedot šo cilvēku uz ekspertīzi, 1) iznieko savu darba laiku, kuru apmaksā nodokļu maksātāji 2) 'čakarējoties' ar neiereibušu cilvēku palaiž garām iespēju noķert reāli iereibušus vadītājus, nevar laicīgi ierasties avārijas vietā utt. 3) valsts pakāš naudu par ekspertīzi. Tātad CP zaudē vairāk, tādēļ CP būtu jābūt ieinteresētiem 'nepiekasīties' vadītājiem bez reibuma pazīmēm. Un jo vairāk vadītāju pieprasīs valsts apmaksātas medicīniskās ekspertīzes, jo ātrāk CP iemācīsies atšķirt iereibušus vadītājus no neiereibušiem un jo mazāk viņi mūs, godīgos pilsoņus, traucēs ar savām trubiņām.

/ak, kāds naivums/

163664. viesis 7.aprīlis 2005 12:37
0 0 Atbildēt

Labak ir vienkarsi iepust un braukt talak prieks kam sev cakaret pratu un pusei CP ekipazu. Man jau gan likas, ka to keksu vajadzeja parbaudit ari uz narkotikam un tikai tad atlaist. Tads gudrinieks.... es negribu "pūst". Tak vareja iepust un pec pus minutes jau pazust, bet ne cakarejas ka tads mazs berns.....

163667. viesis 7.aprīlis 2005 12:53
0 0 Atbildēt

Edzjuss [?] 07.04.2005 11:30

savu laiku un Tavu nodoklju maksaato naudinju, jo par ekspertiizi buutu jamaksaa 25 Ls un to naktos dariit CP shaja gadijuma.

arii es varu izteikt savu sashutumu par sho raidiijumu un par konkreeto situaaciju.

Raidiijumam informatiivs raxturs=0.

kapeec gan nevareejapeec sizeta paskaidrot cilvekiem, kas un kaa? Notikums tika atspoguljots TIKAI truli no vienas puses un ljoti neprofesionaali, neiedziljinoties kaa tad iisti ir likumdoshanaa.

163674. viesis 7.aprīlis 2005 13:08
0 0 Atbildēt

to AutoNets: peec Tavaam domaam ir labaak, ja sadzeerushies idinji pa ielaam braukaa, atsakaas no puushanas trubinjaa un CP vinjiem jaatic uz vaarda, padomaajiet cilveeki miiljie ko Juus aizstaavat, kas tieshaam par maz ir dzeeraaju upuru Latvijaa, vai nav labaak 25Ls no nodoklju naudinjas nomaksaat, nekaa peec tam cilveeku beereet, jeb arii Latvijas iedziivotaaja dziiviiba ir mazaak veerta par 25Ls....???

163694. viesis 7.aprīlis 2005 13:31
0 0 Atbildēt

Paldies, tas apmeeram skaidrs. Bet diemzeel praksee CP var pamatot savas aizdomas ar vismazaako siikumu... Un kas notiek ja tieku aizvests uz ekspertiizi un taa ir man labveeliiga (esmu skaidraa)? Kas mani nogaadaas atpakalj tajaa vietaa kur CP mani savaaca un kas maksaas par manu laiku un celja izdevumiem? Jeb taa ir mana dariishana ka CP sagribeeja mani pavizinaat...?

163717. viesis 7.aprīlis 2005 14:53
0 0 Atbildēt

Nu viens labs rakstiņš, tikai gribētos lai vadītāji nepārprot, viņi drīkst atteikties no pārbaudes ar alkometru uz vietas, ja atsakās, tad viņu nogādā slimnīcā uz ekspertīzi, no kuras atteikties ir aizliegts.

163762. viesis 7.aprīlis 2005 18:24
0 0 Atbildēt

OK tad vajag kaa tajaa pashaa ASV kur policis tev pirms piedaavaajuma kaut kur puust var likt pastaigaat pa liiniju un aizveeraam aciim degunu samekleet :)

Lai nu par ko polichus var lamaat bet ne jau par to ka liek trubinjaa puust! Es saprastu ja pie mums iedzeeris cilveecinjsh pie stuures buutu retums bet diemzheel taa tak nav! Pat ja vinji straadaa neprofesionaali tik un taa tas ir apsveicami no manas puses jo shaadi vinji sargaa manu veseliibu un pat dziiviibu.

163765. viesis 7.aprīlis 2005 18:32
0 0 Atbildēt

Lekties ar CP daudz prāta nevajag. Nebūtu tēls lauzies kā jauna meitene - sen būtu mājās un čučētu. Man ir gadījies 1 reizi pūst trubā. Gabals man nenokrita. Visa procedūra aizņēma ~1-2 minūtes un es ripināju tālāk. Piebildīšu ka alkoholu principā nelietoju un nu jau gadus etak 5. Varbūt man bija jāsāk 1:00 naktī policistiem stāstīt ka es nedzērājs un viņi ar mani šitā? Kam tas ir vajadzīgs?! Pastaipīt pincīti un parādīt kāds es kruts? Man labāk patīk vērot CP kad šie ar nožēlu konstatē ka aparāts nerāda neko. :]

163767. viesis 7.aprīlis 2005 18:38
0 0 Atbildēt

P.S. - Starpcitu kāreizi vakardienas raidījumā bija spilgts piemērs. Tēls pilns kā tepiķis, bet ne pēc uzvedības ne pēc runas nevarēja neko pateikt. Vienīgi peregars gan jau ka no viņa vēlās, bet CP inspektora deguns nav sertificēts mērinstruments un tā 'rādījumi' nevar tik izmantoti par pierādījumu. Tas ko tu redzi un ko tu saod ir tikai un vienīgi tavs subjektīvais viedoklis kamēr tas netiek pamatots ar vairāku liecinieku apstiprinājumu tavam viedoklim vai arī tas netiek pierādīts ar sertificētiem mērinstrumentiem - šoreiz alkometru.

163774. viesis 7.aprīlis 2005 19:08
0 0 Atbildēt

Tas raidijums ir riktīgi sviestains. Tāds"Vakara Ziņu"televīzijas variants. Baigi grib nez kādu sensāciju atklāt. Pārsvarā paši aplaužas. Un to mentu uzvedību kameras priekšā vispār ir smieklīga. Reālajā dzīve ir pilnīgi citi teksti un attieksme.

163777. viesis 7.aprīlis 2005 19:42
0 0 Atbildēt

Man ir jautājums,a kur paliek auttiņš.MENTOSI uzreiz gatavi dzīt uz placi.ar cieņu Sadomazdohists.

163778. viesis 7.aprīlis 2005 19:46
0 0 Atbildēt

Tā varētu būt. Man personīgi nepieņemami bija poliču komentāri sižeta beigās. Morāle no sērijas "Lūk, pie kā noved liderīga dzīve". Vai nu vajadzēja arī puisim ļaut izteikties kameras priekšā un pamatot, kāpēc tieši viņš nevēlas pūst, vai arī vienkārši filmēt un ļaut skatītājam pašam izdarīt spriedumu. Nav jau skatītāji tik tik stulbi, ka viss jāiebaro ar karotīti. Bet vispār viltīgi - -ielikt tādu raidījumu otrdienā, skaidri zinot, ka vīrieša cilvēks diezin vai baudīs "romantisko kinovakaru."

163788. viesis 7.aprīlis 2005 22:16
0 0 Atbildēt

Autoram pilniiga taisniiba. Likums visiem viens un tam jaapakljaujas kaa shoferim, taa policistam. Varbuut shis gadiijums ir siikums, tachu tikliidz rodas shaads it kaa nenoziimiigs iznjeemums, var uzreiz diskuteet kursh likums (taa punkts) ir apejams un kursh ne. Tomeer ir jaabuut konsekvencei!

163811. viesis 8.aprīlis 2005 10:50
0 0 Atbildēt

nekas nav pret alko paarbaudeem, bet ja tas notiek nakts laikaa vairaakas reizes, un bez iemesla, tad dazhreiz gribas atteikties no taam...

163855. viesis 8.aprīlis 2005 14:37
0 0 Atbildēt

pilniigi piekriitu sim rakstam! arii es noskatijos so raidiijumu un iegrimu domaas??? Malacis

163885. viesis 8.aprīlis 2005 17:53
0 0 Atbildēt

Biele ir konkrets DAUNS!

163910. viesis 8.aprīlis 2005 21:32
0 0 Atbildēt

Vajag sākumā palasīt arī pārējos normatīvos aktus. Tas ir viens .Otrs- nevis 25LVL, bet gan 15 LVL. Treškāst- nez kā tas jaunietis justos, ka kādam vadītājam , kuram bija apsārtušas acis un kurš būtu bijis dzēris, atļautu braukt tālāk un tas notriektu viņa māti? Tad arī CP būtu liktā, jo redz- nebija veikusi pābaudi?

163924. viesis 9.aprīlis 2005 18:20
0 0 Atbildēt

Kādreiz Romanovskis taisīja raidījumus pret mentiem. Protams, ka no mentenes viedokļa visvienkāršāk ir nopirkt cilvēku, kurš taisa sižetus pret viņiem. Kopš ir raidījums "Ceļu! Menti!", nav pa TV5 arī raidījumu par mentu likumpārkāpumiem.

Žēl. Arī tā saucamais raidījuma "žurnālists" jeb vadītājs var nodot principus par naudu.

163943. viesis 10.aprīlis 2005 13:38
0 0 Atbildēt

SARAU-Norau Galv

164055. viesis 11.aprīlis 2005 16:00
0 0 Atbildēt

Ja jau Tu likuma priekšā esi tīrs un nevainīgs tad nav no kā baidīties. A šitie gudrinieki, kas "zīmējās - es nepūtīšu, es nedarīšu, tas nav mans ātrums, pierādiet..." vēmiens nāk. Tikmēr kamēr Tu te "jāj smadzenes" policijai cits sadzēries mudaks kaut kur sūdus taisa. Nav jau mums tā nedzērāju paraugvalsts, kur nevajadzētu nevienu pārbaudīt un nekontrolēt. Jo vairāk kontroles jo labāk, a tie kas no tā baidās paši zin kapēc.

164058. viesis 11.aprīlis 2005 16:08
0 0 Atbildēt

Atteikties jau var tikai ja zin ko par to paredz LAPK tad zūd apetīte un pareizi tas ir. Visi gudri palikusi...

164072. viesis 11.aprīlis 2005 16:50
0 0 Atbildēt

Domāju, ka džeks rīkojās pareizi. Man līdz šim - bezmaz 30 gadu laikā, kopš vadu auto, neviens gan trubā pūst nav piedāvājis. Pat specreidu laikā. Bet, droši vien, ja man kāds CP aktīvists šādu iespēju piedāvātu, NOTEIKTI ar viņu pastrīdētos, varbūt palūgtu pieaicināt kādu virsnieku sastāva pārstāvi , vai pat veselu konsiliju no vairākām CP brigādēm - dodot iespēju rast pierādījumus aizdomām par motīviem manam IESPĒJAMAM alkohola reibumam. Taču objektīvus motīvus CP attiecība pret mani reali neatrast - NEKAD līdz šim iereibis ar auto neesmu braucis, arī mans autovadītāja CP reģistra dosjē ir tīrs. Joprojām uzskatu, ka tamlīdzīgs CP darbinieka negodprātīgi veikts TESTS attiecībā pret godīgu autovadītāju, ir autovadītāja personību aizskarošs un CP NEprofesionalitāti apliecinošs akts.

164158. viesis 12.aprīlis 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Šajā pašā raidījumā pāris nedēļas atpakaļ bija vēl lielāks sviets, kad 401 rīkojuma ceļa zīmi pārkāpa gan kāds dzī*******s gan ātrās med palīdzības busiņš bez papagaiļiem. Kā Jūs domājat kurš tika čakarēts ? Nu protams, ka Džipists un par atro busiņu neviens pat nepieminēja:)

164745. viesis 14.aprīlis 2005 8:59
0 0 Atbildēt

Ko var visu laiku d****st. Iedomaajaties cik efektiiva vareetu buut dzeeraaju izkershana ,ja katrs mudaks buutu jaaved uz ekspertiizi??? Kameer vienu "gudrinieku'' ved uz ekspertiizi 10 dzeeraaji apdraud apkaarteejo droshiibu. Iepuust ''trubaa'' aiznjem 0,5min, un ja kas ir bezmaksas pasaakums. Neaizstaavu CP,bet nu shii nav iistaa teema par kuru piesieties.

P.S. neesmu CP darbinieks :))

164760. viesis 14.aprīlis 2005 9:48
0 0 Atbildēt

Neviens ned-irš ! Katram CP darbiniekam ir jābūt sava amata profesionālim, un jau no vadītāja rīcības un viņa sejas vaibstiem noteikt IESPĒJAMO reibumu ! Tas nav uzskatāms par normalu CP darba stilu, kad alkohola tests tiek noteikts VISIEM garāmbraucošajiem autovadītājiem pēc kārtas, kā tas reiz bija Jūrmalā, vēlēšanu dienā - SENSĀCIJU MEDNIEKI... Konsekventi palieku pie domas, KA autovadītājam - ja viņš NAV lietojis alkoholu, par to pirms pārbaudes godīgi jāpaziņo CP darbiniekam. Ja CP netic GODĪGAM autovadītājam, nu, tad jau labāk taisnību noskaidrot Hospitāļu ielā, nevis "atdot" savu pašcieņu CP peškam ar 6 klašu izglītību !? Varbūt, ja CP no saviem līdzekļiem vismaz 100 reizes būs spiesti samaksāt par savām kļūdam 25 ls, uzlabosies arī CP kvalifikacija.

165016. viesis 17.aprīlis 2005 11:05
0 0 Atbildēt

Policija rulleeeee.............:((((

165028. viesis 18.aprīlis 2005 8:45
0 0 Atbildēt

labs raksts, prieks kad kādam rūp arī auto vadītāju tiesības...

165064. viesis 18.aprīlis 2005 14:03
0 0 Atbildēt

Cik zinu kad puush trubinjaa tad trubinju atdod vadiitaajam, bet pagaajusho nedeell taa trubinja kuraa puuta mans draugs Riigaa taa bija lietota vismaz divas reizes jo es redzeeju kaa ielas otraa pusee Inspektors dod iepuust vadiitaajam un tad pieveersaas manam draugam kursh protams arii iepuuta, es domaaju ka es tochna vairs nekad nepuutiishu trubinjaa.

165099. viesis 18.aprīlis 2005 20:21
0 0 Atbildēt

Autovadītājam, ja viņš vada auto skaidrā prātā, un nav lietojis pirms tam alkoholiskos dzērienus, NAV jāizpilda policista griba iepūst test-aparātā. Autovadītājam vienmār vajag atcerēties administratīvā procesa formulu, ka policistam ir jāpierāda autovadītāja vaina, nevis autovadītājam fakts, ka viņš nav vainīgs. Tāpēc, tiešām, autovadītājam labāk un drošāk ir doties savu nevainīgumu pierādīt uz ekspertīžu iestādēm, nevis izpildīt nelikumīgu CP prasību uz ielas. Taču, tādā gadījumā jārēķinās ar brīvā laika zaudājumiem, kurus gan perspektīvā varēs kompensēt, piedzenot šādos gadījumos no CP paprāvas summiņas par nodarīto morālo kaitējumu. Tiesa, pašlaik gan ši norma vēl nedarbojas.

165107. viesis 18.aprīlis 2005 21:07
0 0 Atbildēt

Ak paldies par rakstu.Menti lohi.

165601. viesis 23.aprīlis 2005 12:55
0 0 Atbildēt

Uzskatu ka rakstau autors ir pilnīgs āzis, kā ari puka kas atteicās pūst trubā, tika izniekots tā jau pietrukstošo dienestu laiks.

166402. viesis 2.maijs 2005 15:38
0 0 Atbildēt

It kā neattieksies uz šo rakstu, bet uz iepriekšminēto raidījumu gan. Vienā no raidījumiem cēli rāda, kā noturējuši jaunieti, kuram nav ne vadītāja apliecības, ne a/m ir veikt TA, ne tai ir veikta OCTA. Noformējot "papīrus", CP darbinieki jauneklim piedāvā atrast kādu vadītāju ar tiesībām, lai tas aizdzītu a/m līdz mājām. Tas to nevar atrast, beigās pierunā to pašu CPolicistu lai tas aizdzen. Un tagad sākas pats interesentākais: ceļu policists piekrīt, lai gan a/m nav veikta TA, tā nav apdrošināta utt. Ar kādām tiesībām policists var braukt ar tādu a/m, un tas nabaga jauneklis nevar?(ja neņem vērā, ka viņam nebija tiesību). Un to vēl visu parāda TV. Interesanti, vai otrs policists savam pāriniekam sastādīja protokolu par to:)))

170019. viesis 13.jūnijs 2005 18:48
0 0 Atbildēt

Elmārs laikam sen nav dabūjis bietē?

Redaktors 13.jūnijs 2005 18:49
0 0 Atbildēt

Tas ir kā drauds, vai?

170342. viesis 16.jūnijs 2005 12:18
0 0 Atbildēt

tas mudaks ar savām tiesībām aizkavē gan savu laiku gan arī policijas darbiniekiem. Kāda tam jēga_ besī arā šie principālie cilvēciņi. Pēc tam brīnās ka neveidojas dialoga starp policiju un ļautiņiem.

171732. viesis 6.jūlijs 2005 20:18
0 0 Atbildēt

Bet, ja atsakies veikt ekspertīzi, tad atceries, ka par to ir diezgan iespaidīgs naudas sods un tiesību atņemšana.

171734. viesis 6.jūlijs 2005 21:25
0 0 Atbildēt

Gribi iestastit ka menti uz cela ar alkometru veic ekspertizi

127.0.0.1 212.93.97.204

SAMSUNG-SGH-E630/1.0 UP.Browser/6.2.2.6 (GUI) MMP/1.0

177568. viesis 2.septembris 2005 18:03
0 0 Atbildēt

a kas notiek ar auto, kamēr tevi ved uz expertīzi un vai tie menti tevi atpakaļ arī pēc tam atved, ja auto paliek uz vietas.

231604. viesis 10.aprīlis 2007 14:55
0 0 Atbildēt

Probleema ir arii taada,ka vadiitaaju bija aptureejusi saakotneeji ne jau CP,bet kaut kaadi bobikieshi,kuriem vispaar nevajadzeetu paraadiities uz cela.Bet kas attiecas uz puushanu trubaa daudzi cp inspektori paarkaapj likumu un dod puus trubaa visiem peec kaartas,bez pamatojuma.....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 21

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti