Grandiozi Audi panākumi: Audi modeļi ieguva trīs godalgas Eiropas autorūpniecības lielākajā interneta aptaujā „Internet Auto Award”.
Katrs savā kategorijā triumfēja Audi A8, Audi A4 un Audi A3. Ingolštates zīmola izcilos panākumus papildināja arī jaunā Audi A6 novērtējums, kas kategorijā “vidējās klases lielie modeļi un luksus klase” to ierindoja tūlīt aiz Audi A8.Vairāk nekā 500 000 balsis tika iesniegtas balsojumam, kuru vadīja AutoScout24 – Eiropas lielākā tiešsaistes automobiļu tirdzniecības kompānija. Šāds rezultāts padara Interneta Auto balvu (Internet Auto Award) par visplašāko Eiropas interneta lietotāju balsojumu auto industrijā. Balsojumam tika kvalificēti modeļi, kurus jauno automobiļu konfiguratorā bija visbiežāk izvēlējušies AutoScout24 lietotāji. Izvēles iespēja bija starp 160 šobrīd esošiem modeļiem.
Kompaktklasē pirmo vietu pārliecinoši ieņēma Audi A3. Jaunais A4, kas tirgū ienāca 2004. gadā, kļuva par uzvarētāju vidējā klasē. Audi ieguva gan pirmo, gan otro vietu kategorijā “vidējās klases lielie modeļi un luksus klase” - jaunais Audi A6 gandrīz pārspēja Audi A8.
Audi ieņēma vietu uz uzvarētāju pjedestāla arī citā sacensībā: aģentūras „Saatchi & Saatchi” radītā Audi A6 reklāmas kampaņa ieguva trešo vietu konkursā Best Car Campaign. Šajā konkursā piedalījās 11 aģentūras ar 13 automobiļu reklāmas kampaņām.
Lai dzīvo radiatora reste!