Uzsāks Ķekavas apvedceļa projektēšanu 18

12.aprīlis 2005 11:21

Drīzumā iecerēts uzsākt Ķekavas apvedceļa un autoceļa A7 jeb "Via Baltica" posma Rīga-Ķekava projektēšanu, ko plānots pabeigt 2006.gadā, liecina VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) informācija.

Būvdarbus paredzēts veikt divās kārtās. Pirmajā kārtā līdz 2009.gadam tiks rekonstruēts pašreizējais autoceļš A7 posmā no 7,9. līdz 25.kilometram. Posma rekonstrukciju plānots uzsākt 2008.gadā. Savukārt apvedceļa būvniecības otro kārtu iecerēts realizēt pēc 2013.gada, kad valstij būs pietiekams finansējums.

Galvenie darbi, kurus iecerēts veikt projekta realizācijas gaitā, saistīti ar ceļa klātnes atjaunošanu un paplašināšanu, ceļa nestspējas palielināšanu, satiksmes drošības uzlabošanu pieslēgumos, krustojumos un Ķekavā, satiksmes organizēšanas tehnisko līdzekļu ierīkošanu, kā arī Ķekavas tilta rekonstrukciju.

Jau ziņots, ka pagājušajā gadā notika projekta būvniecības ieceres publiskā apspriešana, kurā tika piedāvāti trīs ceļa rekonstrukcijas un Ķekavas apvedceļa izbūves varianti.

Iedzīvotāji un uzņēmumi publiskajā apspriešanā atbalstīja variantu, kas paredz izbūvēt apvedceļu, pilnībā apejot putnu fabrikas kompleksu. Plānots, ka trase aptuveni trīs kilometru garā posmā šķērsos purvu. Kā atzīst LVC, tas ievērojami palielina zemes darbu apjomu, līdz ar to pieaugs arī projekta izmaksas.

Realizējot projektu, plānots rekonstruēt ceļa posmu no Rīgas robežas 7,9.kilometra līdz apvedceļa sākumam par divbrauktuvju ceļu. Autoceļa V3 Rāmava-Baloži pieslēgumu autoceļam A7 paredzēts ierīkot divos līmeņos.

Pāri plānotajam divbrauktuvju autoceļam A7 paredzēts izbūvēt gājēju un velosipēdistu ceļa pārvadu.

Uzlabojot satiksmes drošību Ķekavā, paredzēta ceļa segas rekonstrukcija. Plānots autoceļu A7 un V6 krustojumu, pagriezienu uz Ķekavas pagasta domi pārbūvēt par regulētu krustojumu, kā arī izbūvēt gājēju un velosipēdistu ceļu.

Pēc rekonstrukcijas autoceļš A7 līdz jaunizbūvētā Ķekavas apvedceļa sākumam kalpos kā divbrauktuvju ātrsatiksmes autoceļš, bet autoceļš A7 cauri Ķekavai līdz 25.kilometram - kā vispārīgas lietošanas ceļš. Ķekavā tas būs kā maģistrālā iela.

Pēc jaunā Ķekavas apvedceļa izbūves kravas tranzīta kustība cauri Ķekavai tiks slēgta, atstājot iespēju pagastā iebraukt tikai apkalpojošajam kravas transportam.

Plānots, ka SIA "Projekts 3", kas izvēlēts par uzvarētāju LVC izsludinātajā konkursā, projektēs autoceļa A7 posma 7,9.-25.kilometra un Ķekavas apvedceļu, sagatavos minētā A7 ceļa posma būvprojektu tehniskā projekta stadijā un būvdarbu iepirkuma dokumentus, izstrādās Ķekavas apvedceļa skiču projektu un iepirkuma dokumentus kompleksam būvprojektēšanas un būvniecības iepirkumam, kā arī būvniecībai nepieciešamās zemes iegūšanai.

LVC tas izmaksās 477 947 latus. Kopumā konkursā bija saņemti četri piedāvājumi.

Būvprojektēšana daļēji tiks finansēta no Eiropas Savienības TEN-T programmas līdzekļiem, bet būvdarbiem plānots lūgt Kohēzijas fonda atbalstu.


LETA
 
Visi komentāri
 
164166. viesis 12.aprīlis 2005 11:54
0 0 Atbildēt

Vot pie Kjekavas domes krusta tik veel truuka taads pats neapteests luksafors kaa pie Balozhu pagrieziena! :| Taada saujuuta, ka Balozhu celjsh ir svariigaakas noziimes nekaa Bauskas (spriezhot peec sarkanaas gaismas).

164174. viesis 12.aprīlis 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Kush kush - Balozhus liec mieraa, nesaku ka 'sis celjsh ir svariigaaks attieciibaa pret A7 , bet senaak kad nebija sheit luksafora - tas bija melnais punkts Latvijas kartee, jo avaariju skaits bija iespaidiigs!

P.s. 2 meeneshus jau balozhnieks:))

Redaktors 12.aprīlis 2005 12:17
0 0 Atbildēt

Nu tas luksofors jau bik bremzē, bet vismaz visi, kas vēlas var izbraukt. Gandrīz vienmēr ar pirmo "zaļo".

Arī 2 mēnešus baložnieks.

164178. viesis 12.aprīlis 2005 12:25
0 0 Atbildēt

Nu ja runaa par pasha luksafora reguleejumu - nu tad tur varbuut vareetu piesieties! Bet bez luksafora tas krustojums ir nebaudaams gan tiem kas brauc virzienaa uz Riigu un grib nogriezties uz Balozhiem , gan tiem kas grib izgriezties no Balozhiem uz Riigu!

P.s. Nu Red kad izvediisi uz Ziepiiti pa taisno, starpcitu kaads tur celjsh tagad!

164179. viesis 12.aprīlis 2005 12:29
0 0 Atbildēt

tas luksafors ir tieshi kakraz. Vai tas ka tu apstaasies pie taa sarkanaa un 1min pastaaveezi nozags 1min no tavas dziives??? Tishi taa vieta bija visdebilaakaa no visa taa posma Riga-Kjekava. Avaarijas, cilveeki. Tagad vismaz daudziem ljaudiim ir iespeeja tikt paari bauskas shtraasei nesasprigstot ka kaads vareetu nobraukt vinju. No balozjiem un Titurgas izgriezjas ljoti liels auto daudzums un ja tur nav luksafors tad tur ir vakars uz ezera. Nevajag jau domaat ka balozji ir tikai dazjas maajas mezja viduu.

Balozjnieks jau 5 meeneshus.

164180. viesis 12.aprīlis 2005 12:30
0 0 Atbildēt

ceļš pa taisno ir vnk drausmīgs

2 mēnešus baložniece :)

164185. viesis 12.aprīlis 2005 12:40
0 0 Atbildēt

Vēl ,ja atrisinātu izbraukšanu no Valdlaučiem uz Bauskas šoseju Ķekavas virzienā, tad laime pilnīga.Neapskaužu 23 maršruta autobusu šoferīšus, it sevišķi piektdienas vakaros.

164206. viesis 12.aprīlis 2005 13:01
0 0 Atbildēt

Ja tas ko tagad dara ar Kekavas tiltu ir saakums sai rekonstrikcijai tad uzskatu pilniiga naudas izmesana jo tilta platums nemainaas un sd tad sermuli skrien paar kauliem kaa fuures viena otru nenones tai vietaa.Dumi izskatisies uz krutas sosejas strunta tiltins.

164212. viesis 12.aprīlis 2005 13:08
0 0 Atbildēt

Es nesaku, ka luksafori nav vajadziigi, bet gan to ka gaismas nemainaas piemeeroti attieciigai satiksmei. Nu Valdlauchu krusts ar A 7 ir veel gruutaak izbraucams, bet ja tur uzbaaztu luksaforu, tad shaubos vai kaadam ienaaktu praataa taada aarpraatiiga gudriiba, kaa sinhronizeet to ar Balozhu luksaforu.

164214. viesis 12.aprīlis 2005 13:09
0 0 Atbildēt

par tiltu arii piekriitu. Man jau pat liekas ka vinjsh top veel shauraaks nekaa bija liidz shim :D

164219. viesis 12.aprīlis 2005 13:12
0 0 Atbildēt

akal izrādīsies, ka aizmirsuši eironaudu pieprasīt un dažus desmitus citronu kāds "projektētājs" veiksmīgi ieprojektēs kabatiņā....

164226. viesis 12.aprīlis 2005 13:27
0 0 Atbildēt

lapsa un Reds

Kopaa dziivojat, vai? :)

164229. viesis 12.aprīlis 2005 13:37
0 0 Atbildēt

ar mironovu, Tu domāji? :)

164254. viesis 12.aprīlis 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Nee es dziivoju pats par sevi - bet Reds tochna kaiminjos un lielas aizdomas ka lapsa arii:)))

164331. viesis 12.aprīlis 2005 17:43
0 0 Atbildēt

Tad kad uzsāks veidot otro kārtu būs jāmeklē finansējums pirmajā kārtā paveiktajam - smiekls pa visu seju!!!

164332. viesis 12.aprīlis 2005 17:45
0 0 Atbildēt

Un pie Baložiem būtu jāceļ pārvads, kaut gan pēc luksafora uzlikšanas izbraukšana no Baložiem rīta stundās ir vieglāka (nevis ātrāka) un avāriju arī nav (varbūt kāda ir palaista garām)

164337. viesis 12.aprīlis 2005 18:32
0 0 Atbildēt

-->JPSL buus apvedceljsh Kjekavai-lasi uzmaniigaak.

Luksaforu uz Gaismas ielas krusta NEVAJAG, vismaz pagaidaam, kur nu veel tad, kad buus uzbuuveets apvedceljsh un satiksmes intensitaate samazinaasies. Pilniigi nekaadu probleemu izbraukt, max ir bijusi 4-5 autinju rinda un tad tikai taapeec, ka nebija ziemaa nokaisiits, daudzi vienkaarshi nevareeja normaali uzsaakt.

Tur logjiskaak buutu pavilkt garaaku labo (kabatas) joslu virzienaa Bauska-Riiga, iepretiim pagastdomes krustam un kreiso atstaat TIKAI nogrieshanaas pa kreisi un tiem, kuri izbrauc no Gaismas ielas pa kreisi.

9 meeneshi Kjekavnieks.

164338. viesis 12.aprīlis 2005 18:34
0 0 Atbildēt

Tiltinja rekonstrukcija gan bija kruta...

Tagad gaajeejiem ir KOKA tiltinsh, lasi-ietves dalja ir no koka...

Uz jaunaas dzelzs atdaloshaas barjeras, kreisajaa pusee, virzienaa no Riigas jau kaads otrajaa nedeeljaa bija meegjinaajis uzraapties virsuu :) Plakana nabadziite :D

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nu nav jau viņš dusmīgs... 1

Krietni sen tas bija. Vēl pagājušajā gadsimtā, citur, ne Usmā, bet Ruduļu Jura aicināts par dižo ezeru rakstīt, nez kāpēc tieši šo rudens dienu uzreiz atcerējos. Lasīt vairāk

 

Līdz nākamā gada vidum Latvijā plānots uzstādīt 70 elektromobiļu uzlādes staciju 11

Līdz 2018.gada vidum Latvijā plānots uzstādīt 70 elektromobiļu uzlādes staciju, aģentūrai LETA pastāstīja Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) pārstāvis Rolands Rumba. Lasīt vairāk

 

Nav sliktākas markas pasaulē - klients publiski sadedzina “BMW” 7.sēriju (+ video; foto) 17

Sadedzināt, sadauzīt un iznīcināt - BMW niknākais ienaidnieks jau atkal rīko akciju, šoreiz pielaižot uguni 7.sērijas sedanam. Lasīt vairāk

 

Ko zog Vācijā? – 20 pieprasītāko auto modeļu un 10 marku saraksts 11

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis 2016.gada auto zādzību statistiku un publicējis 20 garnadžu iecienītāko auto modeļu un 10 marku sarakstu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti