Sievietes! Kam domāts skaņas signāls? 145

 
12.aprīlis 2005 12:41

Šorīt gribot negribot iznāca braukt cauri slavenajam sastrēgumam, kas radies Bauskas ielas pārvada remonta (ķieģeļu) rezultātā.


Karte: www.oto.lv

Vaiņodes un Ģimnastikas ielu krustojums. Visi auto uz Vaiņodes ielu, lai izbrauktu uz K.Ulmaņa gatvi. Automobiļi vēlas iegriezties gan no Ģimnastikas ielas abiem virzieniem, gan vairāki grib tikt pāri Ģimnastikas ielai uz Ulmaņa pusi. Braucu no Valdeķu ielas puses un vēlos pagriezties pa labi. Protams, ka tur no rīta izveidojies kārtīgs sastrēgums...

Saprotu to, ka man ir galvenais ceļš, tomēr arī no citām pusēm braucošie vēlas tikt turpat, kur es. Nedaudz piebremzēju satiksmi, lai ielaistu sev pa priekšu Vaiņodes ielā divas mašīnas. Viena no tām bija arī CP mašīna.

Kamēr esmu uz 20 sekundēm piebremzējis, aiz muguras stāvošā auto vadītājs sāk nežēlīgi taurēt. Pagriežu galvu un ieraugu, ka pie ~10 gadīga auto stūres sēž sieviete un "ārdās". Pat paspēja pirkstu pie deniņiem grozīt utt. Gribēju jau izkāpt un aiziet uzjautāt, kas viņai par nelaimi, ja viņai jālieto skaņas signāls. Tomēr nolēmu to nedarīt, jo tad sastrēgums būtu ievilcies vēl vairāk.

Interesanti, ka arī CP pārstāvji nekādi nereaģēja uz šādiem "muļķiem", kas domā tikai par sevi, nepalaižot nevienu mašīnu...

Mīļās dāmas un citi līdzīgi domājošie! Skaņas signāls pilsētā ir jālieto tikai tad, kad tas nepieciešams, lai novērstu avārijas situāciju.

Redzot šādas situācijas, nāk prātā tās sievietes, kas katru dienu traucē normālo satiksmi ar mācību automašīnām. Tad gan šāda varenība nav novērota.

Dāmas! Atcerieties, ka esat uz ielas, nevis kaut kādā bodītē, kur varat klaigāt, ka "kāds lien bez rindas"! Esiet nedaudz iecietīgākas, jo visiem ir jābrauc!

Un visbeidzot ieteikums instruktoriem! Pastāstiet dāmām, ka skaņas signāls nav palīglīdzekis stresa noņemšanai grūtajās dienās!

E.Biele, iAuto
 
Visi komentāri
 
164188. viesis 12.aprīlis 2005 12:45
0 0 Atbildēt

:)

164189. viesis 12.aprīlis 2005 12:49
0 0 Atbildēt

mjā, švaki tām autovadītājām ar nerviem ir :)

164190. viesis 12.aprīlis 2005 12:50
0 0 Atbildēt

Nu es parasti taureetaajiem un citiem nepacietiigajiem pieeju klaat un pajautaaju lai paskaidro man ko es taadu izdariiju. Tad kad vaardu pluusma beidzas no taureetaaja puses es pasaku paldies un paprasu vai tage driikstu braukt. Un tad leenaam iekaapju mashiinnaa piespraadzeejos triis reizes noslaapstu un braucu mieriigi taljaak. :P

164191. viesis 12.aprīlis 2005 12:50
0 0 Atbildēt

manuprāt, pārdodot sievietēm autiņu, tam būtu jāatvieno skaņas signāls :))

164192. viesis 12.aprīlis 2005 12:50
0 0 Atbildēt

Sievieteem vispaar ir probleemas ar toleranci uz cela.Taa vien liekas,ka vinas redz to,ka kaads vinai traucee.To ka pastaav taada kaa pieklaajiibaa,to vecenes nerubii!

164193. viesis 12.aprīlis 2005 12:51
0 0 Atbildēt

Nu patiik man mazas riebekliibas - ko padariisi...

164195. viesis 12.aprīlis 2005 12:53
0 0 Atbildēt

Dārgais "ērgli" , ja kaut kas nepatīk, tad sēdimājās un skaties uz savu maziņo ........, jo tikai tā var izskaidrot Tavu nepatiku attiecībā uz mūsu slaveno policiju un sievietēm. Iesaku kādu reizi pamēģināt ~ 17.30 pie centrālās stacijas sākt laist visus autobusus un trolējbusus, varbūt tad noies ....., ja tik ļoti uzvilkies no skaņas signāla un pirksta :)

164196. viesis 12.aprīlis 2005 12:54
0 0 Atbildēt

man ari patik pipinat!

savadak noperku auto bet jamo fitchu nemaz neizmantoju :D

uz ielam pilseta pipinu ka ieraugu smuku meiteni jo uzskatu ka vina var izraisit avarijas situaciju. ej nu pieradi ka ta nav :D

censhos pipinat vienmer un visur ari nakti nokapju leja garazha mazliet uzpipinu un pec tam apakal gulta!

164197. viesis 12.aprīlis 2005 12:54
0 0 Atbildēt

es deelj vienas taadas duras paaris gadus atpakalj bez spogulja paliku. Tiku nolamaats visiem iespeejamiem un neispeejamiem vaardiem tikai deelj taa ka es neiebraucu krustojumaa lai tur arii paliktu staavot visu sarkanaa signaala ciklu un peec tam vinja mani saaka kanteet :D:D:D. Man blakusseedoshaa persona arii dabuuja riktiigu vaardukraajumu guuzmu, bet tad kad izkaapu un attaisiiju vinjas auto durvis tad mute bija ciet, seedeeja klusu kaa peliite. Sievietei jau nesitiisi, bet protams teicu vinjai lai brauc blakus ielinjaa lai sagaidiitu CP, vinja aizlaidaas (tas viss notika uz Chakenes 18.00 vakaraa un mees bijaam aiznjeemushi abas joslas.)

164198. viesis 12.aprīlis 2005 12:55
0 0 Atbildēt

Njā, ievērības cienīgs raksts. Redaktors labāk kā masu mēdiju pārstāvis būtu no CSDD oficiālu skaidrojumu dabūjis, kas par to Bauskas ielas bardaku ir atbildīgs nekā rakstījis rakstu, kura informatīvā vērtība ir nulle.

katru minūti Rīgā kāds un kādu taurē.

164200. viesis 12.aprīlis 2005 12:57
0 0 Atbildēt

Tur vienk.nav ko muti dzeseet.Sieviete pie stuures ir TOPORS un viss(ar loooti retiem izneemumiem)!

164201. viesis 12.aprīlis 2005 12:58
0 0 Atbildēt

sievietes vairāk kā vīriešu kaitina čamas pie stūres (iepriekš aprakstītais pētījums) :)

164203. viesis 12.aprīlis 2005 12:59
0 0 Atbildēt

domaajams ka reds nebija domaajis ka kaads lieto skanjas signaalu bet gan to kad tas tiek lietots. Latvijaa liela dalja a-vadiitaaju ir auni kas iekjeerushies stuuree vadaas tikai un vieniigi peec principa: man galvenais celjsh, taatad nevienu nelaidiishu un po ka sastreegumaa tup. Palaizjot tak kaadu sev priekshaa ash veel 1h buus jaaseezj. Ja kautkas nepatiik shitaadiem tad seediet pashi maajaas un neviens nebuus jaalaizj. Secinaajusm: lielaakaa dalja vadiitaaju ir aunapieres :D

164204. viesis 12.aprīlis 2005 13:00
0 0 Atbildēt

ja visi brauktu ideali paliktu garlaicigi.

viss pec noteikumiem bez taureshanas un zhestikuleshanas :D

164207. viesis 12.aprīlis 2005 13:02
0 0 Atbildēt

Normals najezds :) Man jau patiik shitie dzimumu kari :)

164208. viesis 12.aprīlis 2005 13:03
0 0 Atbildēt

aha, sievietes visbiezhaak arii nepalaizh sastreegumos, kad vajadzeetu kusteeties peec raaveejsleedzja principa.

shodien braucu pa Salu tiltu virzienaa uz centru- pa pirmo joslu brauc LEXUS dzjips ar aatrumu aptuveni 40km/h un raada kreiso pagriezienu, tip negrib braukt uz Krasta ielu bet grib braukt taisni uz Centru. es taa kaa biku piebremzeeju, lai palaistu, bet taa kaa nekaadas reakcija nebiju, braucu garaam. pie stuures protams seezh blonds zakjis un nemaz nedomaa griesties uz otro joslu bet leeni ripojot ar savu iesleegto kreiso pagriezienu puuderee savu viepli :)

lieki teikt, ka aiz dzjipa jau normaala rinda bija iekraajusies, taa nu shii arii aizlaida nost no Salu paarvada virzienaa uz Krasta ielu. protams aizmuguree braucoshie respekteejot auto marku neuzdroshinaajaas neko iebilst, jo stikli toneeti- nevar redzeet vai seezh zakjis vai riiklju raaveejs :)

164210. viesis 12.aprīlis 2005 13:07
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi vispārini, Red !

Man tā ir gadījies arī ar vīriešiem, bet tāpēc jau neraxtīju tev raxtu par to (kuru droši vien tu nebūtu publicējis) ...

Man toties katru dienu gadās vīrieši, kas konsekventi nerāda pagriezienus ... sevišķi ja viec kreiso ...

164211. viesis 12.aprīlis 2005 13:07
0 0 Atbildēt

a ko ta tu lien ja tev nav galvenais, besii aaraa sitie prieksaa lideeji, pagaida ka palaiž un ta brauc...

164213. viesis 12.aprīlis 2005 13:09
0 0 Atbildēt

sviesc :lol: pie tam pilniigs :lol:

164215. viesis 12.aprīlis 2005 13:09
0 0 Atbildēt

Citreiz jau riktiigi reeka naak- ir gadiijies redzeet taadas uzvilktaas daamiites... Nedo dies palaidiisi kaadu sastreegumaa no saanu ielinas priekshaa taurees kaa traka :D Ja man nav iipashi labs gariigais, tad saaku speciaali leenaam saakt braukt utt... Lai jau tur vaaraas savaa sulaa :)

164218. viesis 12.aprīlis 2005 13:11
0 0 Atbildēt

veči, jūs tak esat reāli bremzes! :)

164220. viesis 12.aprīlis 2005 13:13
0 0 Atbildēt

to audifans0

Te jau negaaju gluzhi raksts par priekshaa liishanu, bet gan par maniereem ;) Buutu pameegjinaajis shodien no ziepchika uz centru tikt- visas iespeejamaas ielas pilnas ar mashiinaam un lielaam rindaam

164223. viesis 12.aprīlis 2005 13:23
0 0 Atbildēt

man, savukārt, šorīt uz vantenieka viens vecis pīpināja tad, kad palaidu troļuku no pirmās joslas otrajā (tajā, kas pēc tam ir pirmā).

Andra

164224. viesis 12.aprīlis 2005 13:23
0 0 Atbildēt

Šādām sievietēm ir kaut kādas problēmas, un sievietes kā zināms problēmas mēdz sataisīt bieži un nezin no kā :)

164227. viesis 12.aprīlis 2005 13:32
0 0 Atbildēt

REDAKTOR, Tu esi rīkojies kā mūlāps, goda vārds.

Labi, palaidi vienu, nu ok, rāvējslēdzēja princips un viss pārējais. Bet nafig laidi arī otro? Protams, dāmīte varēja sastresoties, ka Tu visu ielu tūlīt palaidīsi. Vienu palaidi, un BRAUC. Ne Tev būt samarietim, kas neierobežotu mašīnu skaitu tagad laidīs priekšā.

Man arī ir maršruts no rīta, kur no sākuma man ir galvenais ceļš, un pēc tam uzreiz man ir visi jālaiž. Viss notiek civilizēti, mana rinda rāvējslēdzējā laiž otru rindu, un pēc tam abas rindas tiek palaistas uz galvenā, bez kāda stresa. Bet reti kurš mūlāps palaiž vairākas mašīnas, tas jau būtu pilnīgs čau.

Un dāmas liec mierā, viņu vairums, atšķirībā no Tevis, vismaz nav ne reizi tiesības nodzērušas. :)

164228. viesis 12.aprīlis 2005 13:36
0 0 Atbildēt

nu nu, piezīme par 10gadīgo auto jau nu ir uzbrauciens - kāds tam sakars ar situāciju. Būtu vēl uzraxtījis, cik krutā auto pats brauci. ja es buutu bizenaajsm tad teiktu - ibio :)

snow :D :D :D

andra - es biju tajaa troļukā un nevarēju sarast ko tur viens aiz muguras pēkšņi sāk pīpināt. Nolēmu, ka trolejbuss šim laikam kādu lampiņu nobrāza un nepamanīja..

Redaktors 12.aprīlis 2005 13:42
0 0 Atbildēt

Rakstīju par 10-gadīgu, jo šoreiz nebija blondīne ar 2mēnešus vecu džipu. :)

164236. viesis 12.aprīlis 2005 13:44
0 0 Atbildēt

Kas notiks, ja katrs uz galvenā ceļa braucošais par savu pienākumu uzskatīs palaist kādu no mazāksvarīga ceļa?

Veidosies situācija, kāda ir nobraucot no Vanšu tilta centra virzienā - visi "gudrie" dodas pa labi, lai pēcāk izgrieztos atpakaļ uz Valdemāra ielas. Stulbākais ir tas, ka "labo" idiotu, kas laiž netrūkst. Viņi pat nemana, ka viņus čakarē kā vecās kaķenes.

Vēl jautājums - kāpēc ir izdomāts jēdziens "Galvenais ceļš"?

---------

vzinis

164238. viesis 12.aprīlis 2005 13:45
0 0 Atbildēt

To nezinite:

Sab.transports ir labāks par SAAB transportu? :)

164240. viesis 12.aprīlis 2005 13:50
0 0 Atbildēt

Ko, vai tiešām taisnība, ka raksta autors ir dzērājs, kas kādreiz zaudējis tiesības? Kāpēc tad viņam atļauj šeit rakstus likt?

Redaktors 12.aprīlis 2005 13:51
0 0 Atbildēt

Es atļāvu!

164243. viesis 12.aprīlis 2005 13:55
0 0 Atbildēt

sievietes samērā bieži tā izpaužas - taurē un nervozē visur, kur vaig un nevaig...

164244. viesis 12.aprīlis 2005 13:56
0 0 Atbildēt

:) alkagoļiks končennijs

labi vismaz, ka ne anonīmais :)

164246. viesis 12.aprīlis 2005 13:58
0 0 Atbildēt

es bez piipinaashanas tak vispaar uz priekshu nevaru pakusteet, tas ir maldiigs uzskats, ka bendza ir vajadziiga, lai brauktu!

164247. viesis 12.aprīlis 2005 13:59
0 0 Atbildēt

B..n vel atgaadiniet Redam! ka mazs buudams biksees slapinaaja, un smilshukastee speelejaas :(

Reizeem jau besii taa situaacija ka no korkja aaraa netiek! - bet uz to vajaga paskatiities filozofiski, visi kas seezh korkjii kautko kavee! jo ja neko nekaveetu tad vinji brauktu biki veelak :) Un kaa es jau vakar rakstiju par to rajonu tad tur ir riktigs kurzemes katls kur iekshaa tiek bet aaraa netiek :) - takaa ja tu nepalaidisi vienu garaam tad aiz vinja stavoshie netiks iegriezties kas savukart noved pie taa ka tu nekusties!

vobshem JA ESI NOKJEERIS SAVU ASTI TAD ATLAID! SAVAADAK VALJAA NETIKSI :))))

164248. viesis 12.aprīlis 2005 14:00
0 0 Atbildēt

kā lai cilvēki zin, ka tur brauc parasts labsirdis, nevis cilvēks, kurš nerubī kam priekšroka. jāsaprot, ka priekšrocības zīmēm kaut kāda jēga tomēr ir un ne visiem cilvēkiem ir laiks pus dienu sēdēt un gaidīt, kamēr kāds labsirdis laiž visus gribētājus.

164250. viesis 12.aprīlis 2005 14:00
0 0 Atbildēt

Nu vispār man arī diezgan bieži ir gribējies ne tikai lietot tauri, bet izkāpt un iedot pa tauri čammām. Tas neattiecas uz konkrēto gadījumu, bet uz gadījumiem, kad ļaudis stāv uz negalvenā ceļa un negriežas ārā pa labi uz galvenā, lai gan pa galveno visi zvetē pa otro joslu (LV īpatnība:) un pirmā ir brīva!

164252. viesis 12.aprīlis 2005 14:06
0 0 Atbildēt

dāmām vispār rokā jātur ir vīrieša loceklis nevis ātrumkloķis

164253. viesis 12.aprīlis 2005 14:07
0 0 Atbildēt

Jā, tēma ļoti aktuāla - pilnībā piekrītu raksta autoram. Dāmas tiešām reti kura zin skaņu signāla lietošanas noteikumus. šorīt uz vantinieka arī bija līdzīga situācija - viens auto pie uzbrauktuves un preses nama puses piestāja, lai palaistu garām citu auto, KAD viena agresīva dāmīte baltā 500-tajā bembī sāka spaidīt auto tauri. Un tā pamatīgi... Līdzīgas situācijas esmu vērojis arī pie gājēju pārejām,krustojumos u.c. intensīvas satiksmes vietās. Jebkurā gadījumā, autovadītājam ir jābūt ar normālu un stabilu psihiku , jāsaprot - ka aktīvu emociju izlāde pie auto stūres nopietni apdraud satiksmes drošību un citus satiksmes dalībniekus. NE VELTI pat daudzu aviokompāniju gaisa satiksmes pilotiem,drošības faktora dēļ, pat ir atļauts PĒC pēkšņa STRĪDA ar sievu - atteikties no pilotējamā reisa. Līdzīgi būtu jārīkojas arī autovadītājiem - ja ir stresains noskaņojums, nepatikšanas darbā vai ģimenē, TAD labāk no auto vadīšanas atteikties. Pat pašam neapzinoties, stresains autovadītāja noskaņojums var būtiski ietekmēt satiksmes drošību. Īpaši jau intensīvas satiksmes apstākļos un PIK stundās.

164257. viesis 12.aprīlis 2005 14:13
0 0 Atbildēt

kuce :)

164258. viesis 12.aprīlis 2005 14:16
0 0 Atbildēt

Manuprāt, ja lielā sastrēgumā kāds ielaiž vienu auto tas ir normāli, pieklājīgi, bet ja sāk laist vairāk kā vienu, tas nu ir patizls vadītājs un ar pieklājību te maz sakara.

Un tā agresija ar kaut kādu ārā kāpšanu ir pilnīgs sviests, kur nu vēl ja aizmugurē brauc dāma.

Vairāk cieņas puišeli!

164261. viesis 12.aprīlis 2005 14:19
0 0 Atbildēt

emmm, puišeli! :)

konkrētajā situācijā tur tikai 2 auto vien stāvēja. tad ko, anonīmais puņķutapa :) - vienu palaist, otru ne?

164264. viesis 12.aprīlis 2005 14:21
0 0 Atbildēt

Vot joberi, paskatieties uz sevi un tad gudrojiet te stāstiņus par vecenēm, kas pīpina. Varbūt cilvēks dikti sanervozējies, vai kavē svarīgu tikšanos un te viens īblis laiž visus gribētājus. Kā lai nepīpina. Ja jūs tik ļoti aizskar skaņas signāls, tad aizbrauciet kaut vai uz Iāliju, tur vispār sajūta tāda, ka bremžu pedālis savienots ar pīpinātāju, jo skan praktiski nepārtraukti.

Redaktors 12.aprīlis 2005 14:21
0 0 Atbildēt

to 164258. viesis

puišelis varbūt esi Tu pats, kaut gan gribas cerēt, ka CSDD (IP) nestrādā puišeļi. problēma šoreiz nav palaist vienu vai divus auto. tas aizņēma TIKAI 15-20 sekundes. un čiksa taurēja jau tad, kad apturēju, lai palaistu pirmo auto. un otro es palaidu, saprotot, ka aiz manis braucošā dāmīte noteikti neievēros rāvējslēdzēja principu.

p.s. un, starp citu, ārā izkāpšana ļoti labi iedarbojas. pēc tam cilvēks ilgi negribēs taurēt.

164266. viesis 12.aprīlis 2005 14:24
0 0 Atbildēt

Kapeec sviests? Ja uztaauree - tad kaads ir pamaniijis ka priekshaa braucosham auto kaut kas nav kaartiibaa - vot i jaaizkaapj un jaapaintereseejas - kas tad iisti naff kaartiibaa. Un taa nav necienjas izraadiishana kad uzklausa neapmierinaata vadiitaaja probleemu. TAS IR CIENJAS APLIECINAJUMS.

Atkaartoshos kaapju aaraa nevis lai lamaatos bet lai pieklaajiigi pajautaatu - vai manam auto kaut kas karaajas vai arii man frizuura nav kaartiibaa. Un tad parasti saakas necinja pret mani ar lamu vaardiem. Kad straume beidzas tad pasaku paldies. Unn aiz uztraukumiem nevaru pedaaljus sanumureet. Luuk kaads rezultaats tiek panaakts ar agresiju. Ja to jums vajaga - taureejiet cik uziet. Man nekur nav jaasteidzas. :P

164267. viesis 12.aprīlis 2005 14:26
0 0 Atbildēt

Lai gan jaatziistas - ne vienmeer mamutu teelot ir viegli. Citreiz jaasanjemas lai smiekli nekljuutu par nodeveeju...

164270. viesis 12.aprīlis 2005 14:38
0 0 Atbildēt

haaaaahaha. jautrs raksts :)

164272. viesis 12.aprīlis 2005 14:42
0 0 Atbildēt

Mja ne vilti maacija ka puuce ( un liidz ar to arii uupis) ir gudrs putns. :D

lapsa - viltiiga,

bet es laacis - leenigs - un iepuutiet man. :D

Bet runaajot par teemu, tad nekaiteetu visiem tiem gudriishiem kam ir sievas miljaakas un miiljotaas meitenes ar autovadiitaaja tiesiibaam apskaidrot dazjas itkaa pashsaprotamas lietas par paarvietoshanaos ar auto.

Piemeeram maneejai bija probleema saprast ko es ar tiem pagriezieniem meedzu mirkshkjinaat, gan tad kad kaadu laizju apdziit, gan ari tad kad pasakos par to ka mani ir palaidis. Un taa veel visaadas siikas lietinjas.

Taapat man bija diivaini kad ziemaa braucot uz Madonas pusi, muusu joslaa traapiijas avareejusi mashiina + traktors + ne pa jokam slidens celjsh. Sieva ilgi (saliidzinot ar briidi kad pamanija shkjeersli) turpinaaja braukt nemainot aatrumu peec tam saaka intensiivi bremzet (jo pretii pa sameera lielu gabalu naaca pretii auto) kas uz taa plika ledus neveedaas, un faktikski taa arii buutu iesliideejushi tajaa avareejushajaa auto.

Naacaas nobljauties dzen garaam, un tad mieriigi aizbraucaam.

Taa kaa dazjreiz vai nu cilveeki kaut ko nezin vai nesaprot vai pietruukst pieredzes. Un mums viirieshiem taada zinjaa ir paveicies mees speejam labaak koncentreties vienai konkreetai lietai.

Taapeec nevajag cept dzimumus aizskaroshus rakstus par visaadiem siikumiem lai arii nepatiikamiem.

164274. viesis 12.aprīlis 2005 14:45
0 0 Atbildēt

Autors ar taads nedaudz pikts izklausaas :D

164276. viesis 12.aprīlis 2005 14:52
0 0 Atbildēt

stulba bāba un, jāsaka, arī ne visai izdevies šovinistisks najezds.. ja pēdējās 2 rindkopās sievieškārtas apzīmējums tiktu aizvietots ar vispārīgu autovadītāja apzīmējumu, viss būtu bumbās.

izklausās pēc kārtējā kvebekas universitātes zinātnieku pētījuma, kurā novērots, ka ūsainu autovadītāju reakcija ir par 15% lēnāka kā to, kuri klausās metallicu..

tikpat labi varam bīdīt tekstus par onkām ar nosvīdušiem pauriem un kepkām, kas ir ne mazāks bieds uz ceļa par dāmām..

lai gan.. viss lieliski saprotams.. piedodiet, meitenes :)

164278. viesis 12.aprīlis 2005 14:54
0 0 Atbildēt

Kas tad šajā notikumā ir galvenais - tas viens autovadītājs(a) idiotiski uzvedās uz ceļa vai tas, ka šis autovadītājs bija sieviete? Varbūt sieviete pie stūres ar vājiem nerviem ir retums atšķirībā no vīriešiem?

164280. viesis 12.aprīlis 2005 14:57
0 0 Atbildēt

Galvenais, jau ka neviens vīrietis nekad nesignalizē un neskatās kā uz jocīgu, ja dāma kādā analoģiskā sastrēgumā pirms sevis ielaiž pat ne divas, bet tikai vienu mašīnu.... vai ne?

galvenais jau mums uzsvērt - re kādi mēs toleranti, tikai tās vecenes, tās gan ir kazas, un noteikti vēl nedabūjušas...

no savas pieredzes varu teikt, ka idiotiski taurē gan veči, gan vecenes un tas jau nav atkarīgs no dzimuma, ja esi idiots pie stūres, tad jau nekas vairs neglābs...

164281. viesis 12.aprīlis 2005 14:57
0 0 Atbildēt

Es balsoju par to ka sho rakstu vajadzeetu dzeest. :(

164284. viesis 12.aprīlis 2005 15:02
0 0 Atbildēt

Nu šoreiz man liekas uzbrauciens sievietēm ir galīgi garām. Taurē jau nu vīrieši arī bez vajadzības. Tādiem cilvēkiem ir vienkārši jāpiedod un 'jālaiž pār galvu', jo viņi, iespējams neredz to ko redz tanī brīdī tas uz ko viņi izmisīgi taurē, un vienkārši neizprot situāciju. Nevis jāraksta stulbs raksts, it kā visas sievietes to vien darītu kā tauri spaidītu vienalikus ar gāzes pedāli. FUI autoram...

Vajadzēja droši kāpt ārā un iet parunāties. Būtu jūs abi ar to sievieti līdzvērtīgi sarunbiedri (sorry).

164285. viesis 12.aprīlis 2005 15:03
0 0 Atbildēt

nja. es ar saki ka jadzeesh, savadaak ka nesanaak kashkjis :)

164291. viesis 12.aprīlis 2005 15:13
0 0 Atbildēt

He, he, raksta autoram vajag aizbarukt uz Eiropu, vislabāk Šveici, Austriju, Itāliju, Franciju! Tur visu laiku pīpina tā, ka maz neliekās! :))))

Tas ka pie mums kāds uzpīpina, tas ir labi ja 5% no tā ko tur autors varētu dzirdēt.

Man pīpināšana netraucē, lai tak pīpina ja grib.

Un vispār to punktu, ka pīpināt drīkst tikai lai novērstu avārijas situāciju, jāņem no noteikumiem ārā. Tomēr interesantāk ar to tauri nekā bez.

164293. viesis 12.aprīlis 2005 15:16
0 0 Atbildēt

Lielākās problēmas ar palaišanu ir tādas, ka

1) palaidēji tā vietā, lai tikai samazinātu ātrumu, apstājas pavisam

2) palaižamie guļ un laiž garām momentus, kad varētu tikt tur, kur viņus laiž

palaist pa vienam vai diviem auto - no vienas puses, palaist divus auto uzreiz ir ātrāk, no otras - visa rinda aizmugurē dabū gaidīt uz diviem auto vairāk. Neapmierinātība ir ļoti cilvēcisks iznākums...

164294. viesis 12.aprīlis 2005 15:18
0 0 Atbildēt

Šī teksta autors ir cilvēks ar spēcīgu bērnības traumu. Nez jau nu vai sievietes ir tās lielākās taurētājas. Esiet objektīvs.

164295. viesis 12.aprīlis 2005 15:22
0 0 Atbildēt

nu veči parasti taurē "par lietu"

164296. viesis 12.aprīlis 2005 15:24
0 0 Atbildēt

superīgs šovinista rakstelis! :D

164297. viesis 12.aprīlis 2005 15:25
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kam traucē taurēšana, ja godīgi, man arī viena roka ir visu laiku uz tās taures pogas - esmu gatavs taurēt par jeb ko.

Un ne jau tādēļ, ka esmu baigi neapmierināts vai kas, vienkārši priekš fun. Nesaprotu, kāpēc tā streso par to taurēšanu.

Redaktors 12.aprīlis 2005 15:26
0 0 Atbildēt

labs, ne? man arī patīk. sen nebiju rakstījis šādā stilā. meitenes un līdzīgi domājošie jau bija atslābinājušies. :)

164300. viesis 12.aprīlis 2005 15:34
0 0 Atbildēt

sievietes biežāk rīkojas neadekvāti situācijai, kā arī bieži vien ir sajūta, ka viņām uzliktas klapes - eksistē tikai viņa, viņas mašīna un josla, pa kuru brauc. nerēķinās ar pārējiem.

vakar redzēju tādu skatu - brauc pa krastmalu virzienā uz akmens tiltu opels. jaunkundze pie ruļa. brauc pa vidējo joslu. pēdējā brīdī madāma laikam atcerējās, ka jābrauc pāri tiltam un no otrās joslas griež pa kreisi (tā vietā lai pabrauktu 100m tālāk un apgrieztos), un, protams, pat nesamazina ātrumu, neskatoties uz to, ka pretī braucošie griež pa labi uz tiltu. man pa gabalu skatoties nolija auksti sviedri, bet gribētos zināt, kā jutās pati zvaigzne..

šitādas sievišķu izdarības gadās redzēt itin bieži. esmu sevi pat pieķēris, ka parasti, redzot kaut ko tamlīdzīgu, mēģinu saskatīt vadītāju - ir vai nav sieviete.. parasti ir..

bet uzbrauciens gan nav smuks.. pat ļoti..

164302. viesis 12.aprīlis 2005 15:43
0 0 Atbildēt

Jehh - vadiityaaji neiedalaas dzimumos un netiek klasificeeti peec automarkas. Noteikumi visiem vieni. Lai cik tas nebuutu beediigi.

164304. viesis 12.aprīlis 2005 15:47
0 0 Atbildēt

Nja..ak mes nabaga sievietes..sezot pie stures tik taurejam un taurejam...Un pec tam pasam jasamierinas ar aptauretiem viriesiem ;)

164307. viesis 12.aprīlis 2005 15:50
0 0 Atbildēt

ja jūs, nabaga sievietes, vismaz mājās pārstātu nemitīgi taurēt.. :)

164308. viesis 12.aprīlis 2005 15:54
0 0 Atbildēt

man jau liekas, ka redam ir problema - kada, to lai vinjam pasaka psihologs. nu ka var sacept shadu raksteli par to, ka viena blondine sataureja uz Redu ? cik nav tadu gadijumu ikdienas satiksme - ja mes par katru sikumu un vel pietam tada toni rakstisim savus pardzivojumus, tad visiem masveida vajag aiziet pie psihologa....izrunaties, citadi tas paliek smiekligi.

Un papildus - shis rakstelis ir shovinistisks, lai gan atzistu, ka videja aritmetiska sieviete autovaditaja brauc briesmigi un bez izpratnes par pieklajibu, toleranci un situaciju.

Redaktors 12.aprīlis 2005 16:00
0 0 Atbildēt

nē, man nav nekādas problēmas, ja nu vienīgi nelaimīgā kārtā jau daudzus gadus maršruts ved caur šo "mācībnieku nolādētu" rajonu....

164317. viesis 12.aprīlis 2005 16:25
0 0 Atbildēt

Visa lieta ir dzīves uztverē - veči brauc apmēram ta:

1) Pietuvojos priekšējam

2) Apdzenu(apsteidzu)

3) Pārkārtojos uz 1. joslu

4) Nogriežos pa labi...

Dāmītes brauctā:

1)Uz darbu

2) Uz veikalu

3) uz mājām

Tā lūk:)

164318. viesis 12.aprīlis 2005 16:36
0 0 Atbildēt

Nu red, tagad jau mums Balozjniekiem un visiem paareejiem kas paarvietojas pa un cauri Ziepim buus veel ilgi jaachakareejas deelj taa Bauskas ielas remonta. Buus dakuja taureetaaju.

P.S. Starp citu vakardien chutj ne uzraavos uz CP Balozju mezjaa. Veseli 3gab. bija ierindaa labi ka bija ljaudis kas pamirkshkjinaaja :D. Taa ka uzmaniigi brauc pa to celju. Vinji bija nostaajushies srazu aiz viena no liikumiem taa ka ieraudziit vinjus vareeja tikai peedeejaa briidii braucot gan no Riigas gan uz Riigu.

164319. viesis 12.aprīlis 2005 16:39
0 0 Atbildēt

būtu nu labāk par visiem ņēmušies un to meža ceļu pa taisno uz Ziepčiku iztriekuši braucamu :)

visiem būtu labi

164320. viesis 12.aprīlis 2005 16:40
0 0 Atbildēt

Autoram šodien bērnu dārzā mantiņu atņēma? Man varbūt nepatīk kā kasieres veikalā kases aparātam pogas dauza ;-D NU UN?

164321. viesis 12.aprīlis 2005 16:45
0 0 Atbildēt

Nu tur jau ar greideri pa priekshu jaamauc lai iztriektu to celju :D

Redaktors 12.aprīlis 2005 16:45
0 0 Atbildēt

peksi - man par to mežu ir nedaudz po, jo "ads-servisā" var dabūt TO... un tad es visu zinu (dzirdu) samērā ātri (laicīgi)... :)

164323. viesis 12.aprīlis 2005 16:45
0 0 Atbildēt

nu bet būtu vērts, ne? :)

164325. viesis 12.aprīlis 2005 17:01
0 0 Atbildēt

vinji jau pashi peedeejaa briidii tur tikai vareeja kaadu ieraudziit taapeec ir liela iespeejamiiba kad briidii kad uz tevi izshaus, vinji paspees aatraak nofikseet tavu aatrumu nekaa tu paspeesi nobremzeet :D Es parasti tam mezjam uz 130 braucu cauri :D:D:D Bail no mezjiem :D:D:D:D:D:D

164333. viesis 12.aprīlis 2005 17:46
0 0 Atbildēt

man shkjiet ka netikai sievietes spiezh tauree pie jebkaada siikuma...piekriitam?

164335. viesis 12.aprīlis 2005 18:17
0 0 Atbildēt

kopēja latvijas draiveru koncepcija:

boabas taurē ja priekšā braucošais pasarg dies' palaidīs kaķi pār ceļam, bet veči sāk taurēt tikai kad sāk žņarkstēt bleķi, kad kamazs piegriež ceļu :)

164336. viesis 12.aprīlis 2005 18:23
0 0 Atbildēt

pēc komentiem spriežot, lapsa no rīta laižot uz šanci ir ar taurītes uzspiedienu bija uzsalutējusi redam, a tas steigā bija brilles nometis uz paneļa tāpēc, ka vajadzēja nobildēt kādu pārkāpēju.

rezultātā pamanija tikai blondu ērkuli, bet neatjēdza, ka tā takš dzimtā lapsiņa :)

164341. viesis 12.aprīlis 2005 18:54
0 0 Atbildēt

Mjaa..saadi raksti laikam tikai Lv-land ir publiceejami..

Protams ir cuuciigi lietot skanjas signalu nevietaa, piekriitu. Bet veids kaa tas tiek aprakstiits... Daudzmaz attiistiitaa valstii es pienjemu,ka si raksta autors peec saada raksta..saubos vai jel kad uzdriiksteetos kautko rakstiit..

Protams..daudzi nomokas ar stereotipiem, tacu, veids kaa tiek naturaali "uzbraukts" sievieteem.. tas ir zemiski!!!! Ar kaadam tiesiibaam var vienas sievietes cuuciibu..vispaarinaat uz tik daudziem cilveekiem..liidz gandriiz nonakot pie sleedziena..sievietes nemaak braukt.

Laikam vien atliek cereet,ka tie padomijasl aika cilveecinji pasi izniiks... Citaadli saak jau apnikt tie lauznji un aamuri.

164342. viesis 12.aprīlis 2005 19:27
0 0 Atbildēt

Grūtāsm dienas ir vismaz tikai reizi mēnesī, kad vajag pataurēt, savukārt daudziem večiem jātaurē visu laiku. Laikam tāpēc, ka sperma spiež uz smadzenēm:)

164345. viesis 12.aprīlis 2005 20:52
0 0 Atbildēt

Sieviete pie stuures vairs nav sieviete. Vinjaam beerni jaaudzina nevis ar mashiinaam jaabrauc. Varbuut viena sieviete no 100 normaali brauc.

164346. viesis 12.aprīlis 2005 20:54
0 0 Atbildēt

Lielaakaa dalja sievieshu savas tiesiibas un mashiinas ir nopelniijushas ar savu kaajstarpi. Ko no taadaam citu var sagaidiit?

164347. viesis 12.aprīlis 2005 21:14
0 0 Atbildēt

to 164346. viesis 12.04.2005 20:54

&164345. viesis 12.04.2005 20:52

..jums, peertikji, banaanus kokos buutu jaaeed!!! nevis cilveeki jaateelo! Baigie "viiriesi"..soferi atradusies :D

164349. viesis 12.aprīlis 2005 21:35
0 0 Atbildēt

Žetons redam! Uzkāpa dāmām uz varžacs un nu iet pūka pa gaisu. Īīhā... jautrība sit augstu vilni! :D

Ņemšanās pa portālu pāris dienas garantēta. :>

164351. viesis 12.aprīlis 2005 21:50
0 0 Atbildēt

No redaktora tādu sviestu negaidīju..

164352. viesis 12.aprīlis 2005 21:52
0 0 Atbildēt

nu jaa.."uzkaapa uz varzaciim" uz ko tad citu Lv lauku kneevelji ar mazajiem pinciisiem buutu speejiiig...

..suudzeeties par sievieteem i-netaa :)))))))) Tur i jaabuut ritiigam luuzerim :D

164353. viesis 12.aprīlis 2005 22:10
0 0 Atbildēt

Par ko spriedze:) Es taados gadiijumos aatri aizbraucu, atstaajot daamu vienu pashu, maigs uzsitiens ar kreiso kaaju uz bremzes un ar labo bish iegaazeejot vai tml. Ir vairaaki varianti, kaa kaadu karsto taados gadiijumos atseedinaat. Deelj taadiem niekiem jau nav jaasatraucas, tas tak ir jautri :)

164355. viesis 12.aprīlis 2005 23:25
0 0 Atbildēt

Lielaakaa dalja sievieshu savas tiesiibas un mashiinas ir nopelniijushas ar savu kaajstarpi. Ko no taadaam citu var sagaidiit?

---

Tiesiibas nopelniiju, pati, mashiinu nopelniiju pati, braucu pati un cik varu, tik remonteeju arii pati.

Toties ar savu kaajstarpi varu dariit ko veelos un nav jaaatceras par meteriaalajiem apsveerumiem.

164356. viesis 12.aprīlis 2005 23:27
0 0 Atbildēt

Bet no otras puses, kaajstarpe ir potenciaali ienesiigs resurss, par kura izmantoshanu nevienam nav jaavaikstaas. Apmeeram taads pats dabas resurss kaa nafta Kuveitaa:)

164363. viesis 13.aprīlis 2005 1:05
0 0 Atbildēt

paradi videjo pirkstu pa logu un viss:)

164375. viesis 13.aprīlis 2005 8:06
0 0 Atbildēt

Ar to taurēšānu ir tā, ka vairumam 10-gadu un jaunākiem auto stūres vidū ir airbags un visi mēģinājumi taurēt beidzas ar airbaga dauzīšanu :) 5 gadus atpakaļ, kad strādāju datorservisā, braukāju ar mazo Renault Clio un tam taures poga bija pagriezienu kloķīša galā. Visi mēģinājumi pīpināt parasti beidzās ar airbaga dauzīšanu, kamēr atcerējos, kur patiesībā ir tā poģele. Tad jau arī situācija ir beigusies.

Man arī ir sanācis, ka aiz manis pīpina, ja gribu kādu palaist, bet ir ielas, kur bez "pārējo žēlastības" vispār izgriezties nevar! Piemēri - Elizabetes un Ausekļa krustojums, Cēsu un Tallinas, kreisais no Elizabetes uz krastmalu pāri tramvaja sliedēm, vēl daudzi citi, kur kreiso pagriezienu veicošais ir atkarīgs tikai no pārējo žēlastības jo iet pamatīga plūsma.

Konkrētā dāmīte rīkojās nepareizi, bet nu Reds te dikti ir sabraucis sieviešu dzimumam augumā. Kāda veca sāpe, vai? :)

164379. viesis 13.aprīlis 2005 8:21
0 0 Atbildēt

apmēram 8 gadu laikā, ko braucu ar auto, skaņas signālu esmu lietojusi reizes 3 - gājējiem, kas uzskata, ka var skriet pāri ielai mana auto priekšā.

un kas man būtu jāsaka par kāda 20 gadīga audi šoferi, kas šorīt man aizgrieza priekšā? šaubos, ka pat pārdodot savu grabažu, viņš spētu man vienu spoguli nomaksāt. tagad būtu jāraksta - instruktori, lūdzu, iemāciet vīriešiem, ka uz ceļa ir jāuzvedas pieklajīgi un ceļa satiksmes noteikumi ir jāievēro.

164384. viesis 13.aprīlis 2005 9:39
0 0 Atbildēt

piipinaashana ir tikai viena blusa no daudzaam sievieshu spalvainajos pizjikos. tas ka dailjais dzimums konkreeti bremzee satiksmi ir viennoziimiigi.esmu paskaitiijis ka 60% bremzeetaaji ir tieshi baabas.10% ir veci klabari, 20% maaciibnieki 10% nenosakaamu iemeslu deelj. ir ljoti maz sievieshu kas labi prot vadiit auto.

visu cienju sievieshiem kas saprot ka nav radiitas valdiit paar taadu lietu kaa daudziem autombiilja zirgspeekiem. seediet smirna un ljaujiet vadiit viirieshiem!

164389. viesis 13.aprīlis 2005 9:46
0 0 Atbildēt

Šis raksts jāuztver kā pārmetums Lapsai, jo ik pavasari hormonu vētras pārvērš redaktoru par kaismīgu sieviešu nīdēju :) Visiem (gan jau arī Lapsai) ir zināms maģiskais līdzeklis, kas nomierina vīrieša nervus un samierina viņu ar dabas mātes skaistāko kļūdu. :) :)

164395. viesis 13.aprīlis 2005 9:49
0 0 Atbildēt

Kas par līdzekli? Autotaure?

164396. viesis 13.aprīlis 2005 9:49
0 0 Atbildēt

šodien uz vanšu tilta atcerējos snow komentāru un ka sāku smieties.. :) txz!

164441. viesis 13.aprīlis 2005 10:18
0 0 Atbildēt

Ar šādiem rakstiem iauto vispār nav cienīgs saukties par masu informācijas līdzekli, pat ne par "dzelteno" presi.

164457. viesis 13.aprīlis 2005 10:39
0 0 Atbildēt

Nevajag springt, normaals raksts, savaadaak tachu ir garlaiciigi dziivot :D Piekriitu, ka 9 gadiijumos no 10 paarlieku (virs videejaa tb) lielas distances ieveerotaaji, aatruma bremzeetaaji, nesaprotamu manevru veiceejas (tipa nevar saprast kas nu tagad buus - taados gadiijumos parasti nebraucu garaam "shaubiigaas" situaacijaas, bet nogaidu, kas nu sekos) utml., ir tieshi sievietes. Sorry, bet taa tas ir.

164460. viesis 13.aprīlis 2005 10:42
0 0 Atbildēt

"Salīdzinot vīriešu un sieviešu viedokli par pārkāpumiem, kas kaitina visvairāk, secināts, ka agresīva braukšana, braukšana alkohola reibumā, kā arī braukšanas ātruma pārsniegšana vairāk nepatīk sievietēm. Savukārt vīriešus vairāk nekā sievietes kaitina pārāk lēna braukšana un satiksmes kavēšana. Sievietes kopumā minējušas vairāk kaitinošu aspektu, līdz ar to pētījuma autori secina, ka viņas uz ceļa ir satrauktākas un mazāk pārliecinātas par sevi.

Pētījums liecina, ka sievietes kopumā retāk pārkāpj satiksmes noteikumus, taču viņas biežāk nekā vīrieši kavē satiksmi, nepareizi pārvadā pasažierus un kā gājējas nepareizi šķērso ielu."

www.iauto.lv/article.php?sid=8484&id=42

164470. viesis 13.aprīlis 2005 10:59
0 0 Atbildēt

nu vīrieši!!!

pirms 10 minūtēm strauji bremzēju, jo viens ar vecu golfu izdomāja apgriezties pāri divām nepārtrauktām līnijām. vīrietis! ar ko viņš savu auto ir nopelnījis, nu ne jau ar galvu.

164471. viesis 13.aprīlis 2005 11:01
0 0 Atbildēt

nu - lai nopelnītu vecu golfu, daudz prāta(?) nevajag :)

tas - ja runājam par to pelnīšanu

164650. viesis 13.aprīlis 2005 17:36
0 0 Atbildēt

Pilnīgi un absolūti piekrītu un pievienojos autoram, bet manuprāt varēja jau nu iztikt bez rupjībām pēdējā teikumā, kas attiecas uz visām sievietēm. Tas nav gluži korekti par tām "grūtajām" dienām.

164704. viesis 13.aprīlis 2005 21:06
0 0 Atbildēt

nu, katru dienu no rita lidz vakaram mums stasta, ka sievietes "grutajas dienas" var veikt tikai vieglus vingrojumus. laikam ar smadzenēm saistītie vingrojumi neietilpst pie vieglajiem...

164714. viesis 13.aprīlis 2005 23:04
0 0 Atbildēt

reex 12.04.2005 16:25

Visa lieta ir dzīves uztverē - veči brauc apmēram ta:

1) Pietuvojos priekšējam

2) Apdzenu (apsteidzu)

3) Pārkārtojos uz 1. joslu

4) Nogriežos pa labi...

Dāmītes brauc tā:

1) Uz darbu

2) Uz veikalu

3) uz mājām

--------------------------------------------------------------------------

Taka 13.04.2005 08:06

Ar to taurēšānu ir tā, ka vairumam 10-gadu un jaunākiem auto stūres vidū ir airbags un visi mēģinājumi taurēt beidzas ar airbaga dauzīšanu 5 gadus atpakaļ, kad strādāju datorservisā, braukāju ar mazo Renault Clio un tam taures poga bija pagriezienu kloķīša galā. Visi mēģinājumi pīpināt parasti beidzās ar airbaga dauzīšanu, kamēr atcerējos, kur patiesībā ir tā poģele. Tad jau arī situācija ir beigusies.

Man arī ir sanācis, ka aiz manis pīpina, ja gribu kādu palaist, bet ir ielas, kur bez "pārējo žēlastības" vispār izgriezties nevar! Piemēri - Elizabetes un Ausekļa krustojums, Cēsu un Tallinas, kreisais no Elizabetes uz krastmalu pāri tramvaja sliedēm, vēl daudzi citi, kur kreiso pagriezienu veicošais ir atkarīgs tikai no pārējo žēlastības jo iet pamatīga plūsma.

Konkrētā dāmīte rīkojās nepareizi, bet nu Reds te dikti ir sabraucis sieviešu dzimumam augumā. Kāda veca sāpe, vai?

-------------------------------------------------------------------------

164379. viesis 13.04.2005 08:21

apmēram 8 gadu laikā, ko braucu ar auto, skaņas signālu esmu lietojusi reizes 3 - gājējiem, kas uzskata, ka var skriet pāri ielai mana auto priekšā.

un kas man būtu jāsaka par kāda 20 gadīga audi šoferi, kas šorīt man aizgrieza priekšā? šaubos, ka pat pārdodot savu grabažu, viņš spētu man vienu spoguli nomaksāt. tagad būtu jāraksta - instruktori, lūdzu, iemāciet vīriešiem, ka uz ceļa ir jāuzvedas pieklajīgi un ceļa satiksmes noteikumi ir jāievēro.

-------------------------------------------------------------------------

Ar sho diskusiju varam uzskatiit par sleegtu:)))

165019. viesis 17.aprīlis 2005 15:15
0 0 Atbildēt

Jeslji za ruljom $%$#izda, eto nje jezda.

No comments.

165026. viesis 18.aprīlis 2005 0:33
0 0 Atbildēt

pilnīgi pretīgs un šovinistisks raksta gabals. un grūto dienu piesaukšana.. jā... vareni.. Veči ir svētie uz ceļiem.. Tas laikam fakts, vai ne, autoriņ?

165033. viesis 18.aprīlis 2005 9:27
0 0 Atbildēt

Nu dažas vecenes jau nu toč ir baigās fūrijas pie stūres.

165044. viesis 18.aprīlis 2005 11:02
0 0 Atbildēt

muļķigi.

165055. viesis 18.aprīlis 2005 12:15
0 0 Atbildēt

Nu, kas jauns šī izcili muļķīgā raksta autora dzīvē? Tiešām pa šo laiku neviens vēlreiz nav uzpīpinājis???

165188. viesis 19.aprīlis 2005 16:57
0 0 Atbildēt

Lasu, lasu Juusu komentaarus un domaaju par sievieteem pie stuures - par taadaam kaa es.:) Es arii meedzu uzpiipinaat, bet tas parasti notiek situaacijaas, kad kaads tieshaam nekauniigi lien priekshaa un ir iedomaajies, ka pie stuures uz celja atrodas viens pats un vinjam vieniigam ir kaut kur jaabrauc vai jaasteidzas. Neshaubiigi palaizu kaadu, pat bez piipinaashanas, man nav zeel, tachu tam, ka sievietes pie stuures sievietes buutu kas shausmiigs gan negribu piekrist. Dazkaart pie stuures esmu redzeejusi arii aunainus viirieshus:( Tas nu taa...

167002. viesis 9.maijs 2005 9:40
0 0 Atbildēt

neesmu shoviniste un par shoferiem uzskatu - visi vienaadi - kaa kljuudaas viirieshi, taa to dara arii sievietes. Pati nepiipinu, bet ar lielu prieku paraadu fakuci visiem tiem, kuriem nepatiik mana braukshanas maniere - piedodiet, viirieshi, bet nevienai sievietei pie stuures nekad nav gadiijies redzeet vinjai adreseetu manu fakuci :)

167113. viesis 10.maijs 2005 15:40
0 0 Atbildēt

Teikšu atklāti - nu reāli besī, ka var šādi te uzsvērt tieši sievieti pie auto stūres, manā 11 gadu praxē ir nācies vairāt idiotisku rīcību pārpilnus tieši vīriešus pie auto stūres sastap, kur nu vēl braukšanu dzērumā!!! :P

167147. viesis 11.maijs 2005 9:10
0 0 Atbildēt

kāpēc sievietes pie stūres vienmēr ir jāapdirš. Vai tas palīdz vīriešiem celt savu vērtību vai pašapziņu vai kā.... Un sen jau vajadzēja pie tā pierast ka sievietes brauc un brauks. Labi es protams neaizstāvu to sievieti, tā darīt nevajag. Starpcitu man viens vecs šoferis ar 60 gadu braukšanas stāžu teica, ka kā šoferi sievietes ir stipri labākas un uzmanīgākas, un tieši vīrieši esot tie vislielākie muļļas uz ceļa, un ja nav muļļa, tad ir atkal otra galējība-pārgalvība, neuzmanībā utt.

168529. viesis 28.maijs 2005 22:05
0 0 Atbildēt

psssss......te visas "daamas" taa apliek!!! vareetu padomaat , ka vinjas ir vieniigaas kas tauree, un dzzeki nemaz!!! vinji esot tie klusaajie un pieklaajiigaakie.... >:(((

168530. viesis 28.maijs 2005 22:07
0 0 Atbildēt

pssssss.....vareetu padomaat ka sievietes tikai piipina un ir taas lielas bremzes..., bet dzzeki jau arii piipina un vienmer bljaustaas...!!!! taapeec nevajag sievietes ssitik zemu nolikt!!! >:(((

168537. viesis 29.maijs 2005 17:06
0 0 Atbildēt

vakar mini svaarkos gaaju pa ielu un viriesi taureeja kaa dulli , ta ka nerunaasim par sieviesu gruutajaam dienaam .......

169574. viesis 7.jūnijs 2005 12:23
0 0 Atbildēt

Nafig es šodien ielīdu iauto, sen nebiju bijusi un vairāk ar nenākšu. Kas par debīliem rastiem. Komentus nelasīju, bet tikpat labi tās DĀMAS vietā varēja būt treniņbikšains bembists :p

169575. viesis 7.jūnijs 2005 12:27
0 0 Atbildēt

vajag taču mācēt pa ilgiem laikiem ienākt iauto un atrast TIK vecu rakstu :)

169984. viesis 13.jūnijs 2005 13:54
0 0 Atbildēt

E.Biele k-gs no i-Auto. Neko dumjāku neesmu lasījusi, jo ja būtu pīpinājis vīrietis, tad jūs droši vien paklusētu. Braucu jau 15 gadus un labi pārzinu satiksmi Rīgā -dumji pīpinātāji, priekšā līdēji un ceļa nogriezēji var būt gan vīrieši, gan sievietes. Man jūsu sievas vai draudzenes vietā būtu kauns par šo rakstu. Ar cieņu Ilze

170217. viesis 15.jūnijs 2005 13:51
0 0 Atbildēt

Man bija cita situācija, ka no blakus joslas,strauji un negaidīti man priekšā ielīda vīrietis ar savu auto un nobremzēja. Dabūju strauji bremzēt-sadursme nebija aiz kalniem, bet šoreiz paveicās.Skaņas signālu nelietoju, bet īsti ar prātu šim kungam kaut kas nav kārtībā! Šim kungam arī jāatceras, ka viņš nav vienīgais satiksmes dalībnieks! Acīm redzot dzimumam nav šeit nozīmes- tā ir konkrēta cilvēka braukšanas stilā, mākā un savstarpējā pieklājībā.

170661. viesis 21.jūnijs 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, ka skaņās signāli bez iemesla ļoti traucē satiksmei un var pat izraisīt negadījumu. Jo plūsmā nevar saprast kam šis signāls domāts. Un ja man noslāpa motors, tad signalizēšana mugurpusē nepaātrina motora pielaišanu, bet palēnina. Kamēr paskatos apkārt - kas pa problēmu, jau iedegās sarkanā gaisma.

Inga

175621. viesis 16.augusts 2005 12:54
0 0 Atbildēt

ai, ai... nevajag tak atkal brukt dāmām virsū :(

Mana braucējas pieredze rāda, ka nervozāki tomēr ir vīrieši, kas uzskata, ka sieviete pie stūres ir braucoša katastrofa, un mazliet pieklājības uz ielas beidzas ar autora aprakstītajiem žestiem pie deniņiem no braucēju - vīriešu puses 95% gadījumu :(

175622. viesis 16.augusts 2005 13:03
0 0 Atbildēt

Piekrītu Ilzes rakstītajam, ka savstarpējā cieņa un iecietība nav atkarīga no dzimuma.

Vīriešu neizdarības, neveiksmes un neprašana tiek 'norakstītas' uz apstākļu sakritības, bet sievietes - uz blonduma rēķina.

Mans nu jau bijušais draugs, bieži vien mašīnā uzburkšķ šoferim citā mašīnā "Tur jau gan sieviete pie stūres. Gan jau ka blondīne..." bet cik gan reti gadījās, kad tas tiešām tā arī bija... jauns džeks - knapi pāri sava BMW stūrei pāri redz...

175881. viesis 18.augusts 2005 18:20
0 0 Atbildēt

Pilnībā pievienojos Ilzes rakstītajam + no sevis - cien. autors ir nekas vairāk kā šovinists...

176068. viesis 22.augusts 2005 1:15
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot nāk smiekli par rakstu un dažiem komentāriem...:)) Sievietes pie stūtes to un shito. Pati arī esmu sieviete pie stūres, bet bieži vien ir redzamas situācijas, kad var vien pabrīnīties kā džeks var tik tizli braukt... Tā kā kultūra uz ceļa laikam nav atkarīga no dzimuma:))))))))))

178429. viesis 9.septembris 2005 10:58
0 0 Atbildēt

es arī taurēju; un reti kad tās ir sievietes, uz kurām taurēju, tās es tikai nolamāju par sava dzimuma durām, bet viņu loģiku un rīcību es saprotu - takš līdzīga manējai. Bet vīriešu rīcību un loģiku uz ceļa es saprotu, bet nepieņemu. Līdz ar to taurēju un taurēšu, JŪS, APTAURĒTIE, STULBIE (TIEŠĀM STULBIE, JO REDZAT TIKAI SEVI UN SEVIS IEDIOMĀROS LIKUMUS), TAURĒM TAURĒJAMIE VEČI!!!!!!!

178432. viesis 9.septembris 2005 11:03
0 0 Atbildēt

UN, CIENĪJAMAIS REDAKTOR, ACĪMREDZAMI JŪS BIJĀT ARĪ PELNĪJIS ŠĪS TAURES, JA JAU REIZ TĀS JUMS DEVA IEDVESMU UZCEPT ŠO RAKSTIŅU.

179454. viesis 19.septembris 2005 18:24
0 0 Atbildēt

Es neesmu sieviete, bet jāatzīst, ka raksta autors ir sieviešu nīdējs.

182590. viesis 18.oktobris 2005 15:02
0 0 Atbildēt

Bielem tiešām laikam kāda personīgāka problēma ar tiem sieviešiem.

No manas pieredzes- neko nedarīsi, katrā vietā jābrauc tā, kā konkrētajā pilsētā ir pierasts. Starp citu Rīgā cilvēki (pārsvarā jau vīrieši) brauc diezgan draņķīgi. Parkoties vidējais Latvijas vīrietis nemāk galīgi. Arī vidējā sieviete. Un ārprātā uztraucas, ka taurē. Es gan sen neesmu taurējis, bet principā man patīk. Tāpat vidējais autobraucējs ķer ārprātīgu kreņķi par pilnīgiem sīkumiem- visādiem noskrāpētiem buferiem un nolauztiem spoguļiem. Nevajag pirkt mašīnu, kam žēl spoguļus aplauzt. Nekad nepērku auto, kas pārsniedz pāris mēnešu ienākumus. Un bez bēdu.

184352. viesis 6.novembris 2005 20:59
0 0 Atbildēt

jā, bet ko lai saka, kad esam mainītās lomās? Kā lai es nolamāju to stulbeni, kas kā neaptēsts taurēja man aiz muguras uz Čaka ielas, kad es neparko nebraucu krustojumā, jo tas bija pilns un nekustējās no vietas. Tad viņš mani vajāja pie katra nākamā krustojuma, acīmredzot gribēdams pateikt, ka esmu stulba sievele. Kaut jūs visi idiņi vienreiz aizvērtu savas smirdmutes.

184906. viesis 11.novembris 2005 16:05
0 0 Atbildēt

Ja tā būtu rīkojis vīrietis, šaubos, vai šis raksts vispār būtu tapis. Nedomāju, ka var šāda vaida uzvedību var attiecināt uz visām sievietēm, tāpat kā visiem vīriešiem.

187515. viesis 6.decembris 2005 17:12
0 0 Atbildēt

Ko tad tu lai ieksaa divas masiinas?

Saprotu to, ka katra masiina palaiz pa vienai!

Tu nu gan tagad esi malacis, ja palaidi CP masiinu!

188436. viesis 15.decembris 2005 14:09
0 0 Atbildēt

Kapeec rakstaa uzsvars tiek likts uz to ka tauree sieviete? Vechi saveejos skanjas signaalus ir atsleegushi? Taureejam mees visi, dzimumam nav noziimes. Izklausaas, ka autors ar kreiso kaaju no gultas izkaapis.

Un par taam gruutajaam dienaam - sviests. Kaa kaut ko taadu vispaar var uzrakstiit. Tad jau autors noteikti ir nogribeejies.

189419. viesis 27.decembris 2005 20:31
0 0 Atbildēt

Sviests!!! Skaņas signāla lietošanai ar dzimumu nav nekādas nozīmes!!!!

190990. viesis 17.janvāris 2006 23:58
0 0 Atbildēt

1."Gandrīz gribēju kāpt ārā, lai pajautātu sievietei..." - un ja auto sēdētu 4 skūtgalvas, arī gribētu pajautāt, vai tad gan gribētu izlikties, ka Tevis nav?

2.20 sekundes, lai palaistu 2 mašīnas? Fūres vai varbūt traktorus?

3."Tur tikai 2 mašīnas bija..." - jābūt stulbam, lai braucot pa galveno ceļu, cēlsirdīgi palaistu ABAS nabaga mašīnītes, kas trāpījušās uz MAZĀKSVARĪGĀ ceļa, un aizturētu 5 mašīnas uz GALVENĀ ceļa.

191855. viesis 29.janvāris 2006 1:00
0 0 Atbildēt

Vai autors ielika līdzīgu rakstu arī kungiem domātajā sadaļā? Jo diemžēl starp vīriešiem stulbu taurētāju u.c. nebūt nav mazāk. Jāpiekrīt tam, kurš teicis: saprāta lielums uz Zemes ir konstants, bet iedzīvotāju skaits pieaug...

Redaktors 29.janvāris 2006 17:22
0 0 Atbildēt

to 190990. viesis 17.01.2006 23:58 62.63.181.115 [ho] [ip] [un] [ban]

>1."Gandrīz gribēju kāpt ārā, lai pajautātu sievietei... " - un ja

>auto sēdētu 4 skūtgalvas, arī gribētu pajautāt, vai tad gan >gribētu izlikties, ka Tevis nav?

neko negribētu (nevajadzētu) izlikties - 4 skūtgalvas reizēm ir gudrākas par 1 sievieti

starp citu - jūties baigais skūtgalvis? :)

192135. viesis 3.februāris 2006 13:09
0 0 Atbildēt

Uzraksti uz aizmugures bampera: "Honk If You Think I'm Jesus"

192572. viesis 9.februāris 2006 18:35
0 0 Atbildēt

;DDDDDDD

aizvēsturisks raksts un komentāri, bet man pēdējā stunda pagāja konvulsīvos smieklu krampjos. jomajo, nu ka nav tai aitai vilnas, ta nav... slauku asaras ;`DDD

192573. viesis 9.februāris 2006 18:38
0 0 Atbildēt

un btw piefiksēju tekstu zem "Pievienot komentāru" - "visi komentāri, kas saturēs rupjības, būs kādu aizskaroši, vai offtopic, var tikt izdzēsti bez brīdinājuma".

sekoši rodas jautājums - štrunts par komentāriem, kāpēc pats raksts vēl joprojām NAV IZDZĒSTS? "Kādam" čābīgi ar sapratni vai kā?....

214662. viesis 19.oktobris 2006 15:17
0 0 Atbildēt

Nu ja vīrietis kaut dienu padzīvotu sievietes ādā, diez vai jebkad uzdrīkstētos kaut ko bilst par sievietes brauktprasmi:))))

Neiesaku kritizēt citu braukšanas māku - nekad nezini, kā pašam var gadīties, pat jau ir nezin kāds braukšanas stāžs;)))

229469. viesis 19.marts 2007 18:44
0 0 Atbildēt

Dīvaini, bet man tikai nervozi vīrišķi ir patrāpījušies, kas bļauj un lamajas, ja kads kadu pa priekšu palaiž.

234322. viesis 19.maijs 2007 21:52
0 0 Atbildēt

hmm,interesants stāsts, tikai man par brīnumu, notika analoģiski pretējs gadījums, tikai, ak, tu šausmas, pie stūres sēdēja kārtīgs,,vecis'', kurš bija nervozāks par jebkuru sievieti:))

Tā kā daudz sanāk braukt pa Rīgas ielām, šādus skatus - ar nervoziem šoferīšiem (pārsvarā vīrieša dzimuma,žel viņi taču ir stiprais dzimums!!!!) sanāk redzēt pat ļoti bieži.Pats interesantākais šos gadījumus vērot no malas - jo nervozais šoferītis ar tāaaaaadu pārākumu, pēc tādas ārdīšanās, skatās pa malām, ka smieklus ir grūti savaldīt:))

277023. viesis 21.maijs 2010 16:42
0 0 Atbildēt

Es gan ik rītu braucot uz darbu redzu kādu pamātīgu jefiņstūrmani (vīr. dzimtē) pie stūres. Piemērs.... lai izbrauktu krustojumā.... stāv 2 m krustojuma un lūr, vai nav tālumā kāda mašīna, ko pagaidīt,lai palaistu, jo pašam nepietiek ar 5 sek, lai izgriestu savu grabažu!! Kā, lai tādam nepīpina? Protams, ka bezjēgā nevajag pīpināt, bet tādus gulošos gulbjus, gan vajag padzenāt. Un tādu ir daudz un piemēru arī ir daudz.... sāk pat likties, ka sievietes brauc labāk, tikai vīriešiem kaut kādi stereotipi iesisti tajos pauros!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti