Par iebraukšanu centrā, iespējams, būs jāmaksā 34

 
14.aprīlis 2005 0:04

Iespējams, ka sastrēgumu mazināšanu Rīgas centrā varētu sekmēt ar administratīvajiem mehānismiem, piemēram, ieviešot maksu par iebraukšanu Rīgas centrā, šodien Rīgas pašvaldības portālā notikušajā tiešraides sarunā ar iedzīvotājiem atzina Rīgas domes priekšsēdētājs Aivars Aksenoks.

Viņš tomēr uzsvēra: jautājums par iespējamo maksas ieviešanu par iebraukšanu Rīgas centrā būtu rūpīgi jāapspriež, paredzot visus organizatoriskus aspektus, lai «tas nerādītu muļķīgas problēmas».

Tāpat viens no variantiem, kā varētu samazināt sastrēgumus Rīgas ielās, ir maksas paaugstināšana par autostāvvietu izmantošanu Rīgas centrā, apliecināja Rīgas mērs.

Attiecībā uz gājēju ielām Rīgas centrā Aksenoks atzīmēja, ka, pēc viņa domām, gājēju ielu skaitu varētu palielināt Vecrīgā. Savukārt citās Rīgas centra teritorijās gājēju ielu ierīkošana būtu vispirms rūpīgi jāapsver, lai paredzētu, kā tās varētu ietekmēt transporta satiksmi.

Jautāts par Kundziņsalas nākotnes attīstību, Rīgas mērs norādīja, ka, risinot jautājumu par Kundziņsalu, būtu jāatrod līdzsvars starp to iedzīvotāju interesēm, kas tur dzīvo, ka arī to uzņēmumu interesēm, kuru darbība ir saistīta ar Rīgas brīvostu.

Rīgas mērs uzsvēra, ka līgums par telekompānijas «Latvijas Neatkarīgā televīzija» (LNT) ēterā skatāmo raidījumu «Rīgas ziņas» tika noslēgts iepriekšēja sasaukuma domes laikā un patlaban šīs līgums domei ir juridiski saistošs. Tomēr Aksenoks informēja, ka patlaban tiek vērtēti juridiskie aspekti saistībā ar līguma laušanu ar LNT.

LETA
 
Visi komentāri
 
164719. viesis 14.aprīlis 2005 0:30
0 0 Atbildēt

Aksenok iedzer aspiriinu , ibio .

164733. viesis 14.aprīlis 2005 7:19
0 0 Atbildēt

forshi. mees straadaajam centraa, maxaajam nodokljus, maxaajam par "staavvietu" uz ielas, kas ir vienkaarshi ielas gabals, par kuru jau ir samaxaac celja nodoklis... tagad buus veel ieejas maxa riigaa. mosh veel arii par gaisu vajadzeetu nodokliiti? tie bauri, maitas, tak arii gaisu elpo un VALSTS skaabekli pateeree...

nezinu, mosh tieshaam sarkanos pie varas? shitie saak galiigi sieraa iet no alkatiibas.

164734. viesis 14.aprīlis 2005 7:51
0 0 Atbildēt

Vareetu taa dariit, bet no saakuma vajadzeetu perfekti savest kaartiibaa marshrutus, lai centru var viegli un aatri apbraukt.

164735. viesis 14.aprīlis 2005 7:59
0 0 Atbildēt

tas tak ir visvienkaarshaakais, uzlixim pikji augstaak un buus mazaak autinji, pacelsim benjas cenu un buus mazaak autinji, pacelsim auto nodokljus un auto buus mazaak, pacels sodus un buus labaak....nu pdc uz kurieni viss iet? :(

164737. viesis 14.aprīlis 2005 8:08
0 0 Atbildēt

Man simts gadi tas centrs nav vajadziigs, bet kaa lai tiek no paardaugavas teiksim uz pljavniekiem nebraucot caur centru? Valstiis, kur kaadaa posmaa ir maksas celji, obligaati ir arii kaada alternatiiva- kaads bezmaksas celjsh! Muusu gadiijumaa nav! Un kuraa no autobusiem Aksenoks taisaas spraukties? Manaa marshrutaa autobusi jau ir paarbaazti tagad!

164738. viesis 14.aprīlis 2005 8:31
0 0 Atbildēt

blin veel vien shizofreenikis pie varas ibiorio

164740. viesis 14.aprīlis 2005 8:36
0 0 Atbildēt

Tie ir centieni panākt , lai brauktu tikai biezie . Sprāgoņi, ******* .

164741. viesis 14.aprīlis 2005 8:48
0 0 Atbildēt

jo talaak,jo trakaak.......

164742. viesis 14.aprīlis 2005 8:49
0 0 Atbildēt

aksenokam jau laikam apnika par meru butt :D

164743. viesis 14.aprīlis 2005 8:50
0 0 Atbildēt

*******s, vēl viens ir galvu saspiedis. nu ja, tas jau ir ērtākais veids kā iekasēt naudiņu. tad varēs savējiem piespēlēt caurlaižu karšu izgatavošanu, barjeru uzstādīšanu un īpašo teritoriju apsardzi utt

164744. viesis 14.aprīlis 2005 8:55
0 0 Atbildēt

mnja, nav iisti pat ko teikt.. Jauno tiltu neljausim celt, vecos nojauksim, i nebuus sastreegumu... taa sanaak :(

164746. viesis 14.aprīlis 2005 9:05
0 0 Atbildēt

*******, pilnīgs muļķis Aksenoks ar savu komandu, ja valdības vīriem būtu jābrauc ar savu auto un būtu jāmaksā par stāvvietu no savas kabatas, tad laikam drusku savādāk skatītos uz šito lietu. Kamēr viņiem visu atmaksās valsts tikmēr visu arī cels un ierobežos, jo varu dot 100% ka tas viņus neskars.

Cilvēki mēs jau šos mērgļus uzturam

164747. viesis 14.aprīlis 2005 9:06
0 0 Atbildēt

var jau vēl vieglāk atrisināt - paceļam degvielas cenu apmēram līdz 1,2 ls/l un visi sastrēgumi atrisināsies, nevajadzēs ne tiltus jaunus ne tuneļus

kapēc tas nav ienācis nevienam prātā ?

164751. viesis 14.aprīlis 2005 9:16
0 0 Atbildēt

AAAAA Bļaut gribas!!!!!! No sākuma vajag sakārtot sabiedriskā transporta sistēmu, ieviest sistēmu Park and Drive un tikai tad spriest par maksas ieviešanu. Tagad ir pilnīgs apsurds, ka es no Pārdaugavas ar tramvaju varu nokļūt tikai līdz centrālam tirgum un tad jāpārsēžās uz citu maršutu un tas viens maršuts, kas iet cauri visiai rīgai, iet reizi stundā - APSURDS!!!!!

164753. viesis 14.aprīlis 2005 9:27
0 0 Atbildēt

Ai, ļaudis, nu ko var celt traci, ja nekas vēl nenotiek un arī diez vai notiks. Iemācieties izlasīt politisku runu. Vārdu salikums "rūpīgi jāizvērtē" nozīmē - tādā ideja bija, bet tai mēs ķersimies klāt, kad galīgi nebūs ko darīt.

164754. viesis 14.aprīlis 2005 9:32
0 0 Atbildēt

Aksenoks ir izcēlies beidzot!!! Kretīns!

164759. viesis 14.aprīlis 2005 9:42
0 0 Atbildēt

ideja kā māja

164764. viesis 14.aprīlis 2005 10:16
0 0 Atbildēt

Mana izvēle ir izdarīta - No Rīgas pazudīšu, cerams, jau šogad. Darbiņš man ir Rīgas nomalē, bet dzīvesvietu vairs Rīgā negribu.. pat ne Rīgas rajonā. Lai tie mani nodoklīši labāk kādai Ogrei tiek ...

164773. viesis 14.aprīlis 2005 11:01
0 0 Atbildēt

jaa, jaa, sarkanos pie varas, tjip "dzimteni" shami tak soliija atrisinaat sastreegumu probleemu riigaa :) tik nez gan, kaa shami to cer panaakt? pat tilta buuve tiek atlikta :)

164774. viesis 14.aprīlis 2005 11:04
0 0 Atbildēt

Nemaz nav tā, ka maksas ceļus visur var apbraukt pa apvedceļiem. Oslo ir 3 tā saucamie "riņķi", pirmais tieši ap centru, trešais pa pilsētas nomali. Jāmaksā par visiem (maksas punkts ir tālu pirms tu vēl izvēlies, kuru lietot), un iespējas apbraukt Oslo vienkārši nav. Jā, dienvidpusē var braukt pa tuneli zem fjorda, bet tas ceļš maksā vēl trīsreiz dārgāk.

Mani biedē tikai tas, ka maksāšanu par iebraukšanu Rīgā uztaisīs tikpat idiotisku kā Jūrmalā. Un tad būs vairs ne 2 km rindas, bet 20 km uz tiem maksāšanas punktiem.

164776. viesis 14.aprīlis 2005 11:21
0 0 Atbildēt

idiņš

164778. viesis 14.aprīlis 2005 11:34
0 0 Atbildēt

varēja pirms vēlēšanām šitādu prikolu izspert.. lasu otro, trešo un piekto reizi, un brīnos kur tādi rodas.. lab, ka mana sirdsapziņa tīra - nebalsoju.

laikam būs jāiet pie domes nolikt ziedus..

164783. viesis 14.aprīlis 2005 11:56
0 0 Atbildēt

didzisk

ja tu esi oslo bijis, tad zini, ka samaksājot tās 12nok pilsētai cauri var izbraukt 10 minūtēs, jo tur nav nekādu krustu ar gausmām, kā uz brūvībenes, tupat tālāk drammenei caurbraukšana maksā 20nok un tā vispār ir tāda maziņa salaspilīte vai ogrīte :)

liela saņemtās naudas daļa tiek ieguldīta pilsētas ceļos, a rīkā naudīņa tiek ieguldīta dažu pilsoņu kabatās, tā ir lielākā mūsu nabagzemes problēma.

rīgas problēma ir tāda, ka tie tirliņi, kas ir būvējuši tiltus pāri upei nemaz nav padomājuši kā uz tā tilta var tikt un kur otrā galā palikt

ejam pēc saraksta

1) vantenieks - kāda iksa pēc tramvajs pie NT lokās pāri ceļam traucējot normālu nobraukšanu no tilta

2) akmeņnieks - aī rindā jāstāv lai pārdaugavas pusē tiktu nost vai centra pusē tiktu virsū - rindas gals pārdaugavas virzienā aš pie stacijas sākas

3) salenieks - lāčplēsene nespēj apēst to mašīnu straumi

ja godīgi tad rīgai nav vajadzīgs tas jaunais tilts, jo arī tam ekonomijas nolūkos neuzbūvēs sakarīgas piebrauktuves :(

atliek mīt uz hesu :)

164786. viesis 14.aprīlis 2005 12:05
0 0 Atbildēt

Es vakar netīšām izlasīju, ka Rīgā paliek arvien mazāk iedzīvotāju, jo tie, kuriem nauda daudz maz turās, izvēlas dzīvot mājā ārpus Rīgas teritorijas. Līdz ar to nodokļi arī iet Rīgai garām. Lasot šo rakstiņu, man pārņem arvien lielāka pārliecība, ka jātin prom no Rīgas. Ceļi paliek arvien sliktāki, par tiltiem un tuneļiem var tikai sapņot, iebraukšana centrā par maksu, parkošanās par pamatīgu maksu, par benzīna cenām labāk vispār paklusēt. Normāli dzīvojam.

Ja man ievajagās nokārtot kādus dokumentus vai saņemt izziņu, tad protams jābrauc uz centru. Būtu labāk domājuši, kā savus kantorus pārcelt prom no centra, tad arī samazināsies mašīnu skaits.

Pats.

164788. viesis 14.aprīlis 2005 12:16
0 0 Atbildēt

Ja pa to naudu uzbūvētu pazemes tramvaju vai metro, tad var arī doāt par tādu maksas ieviešanu, dodot pretī normālu sabiedrisko, kā Oslo un citās pilsētās kuras nemaaz nav īpaši lielākas kā Rīgu, kurās ir pazemes transports.

164789. viesis 14.aprīlis 2005 12:18
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pekrītu tam idiotam Par iebraukšanu rīgas centrā ir jāmaksā un jau sen. Bet makasa notiks sekojoši

1. Mērs ar vietniekiem no personīgiem līdzekļiem maksā ne mazāk kā 565 Ls mēnesī.

2.Pārējie domes darboņi ne mazāk kā 365 Ls

3. visi pārejie ne vairāk kā 1 Ls mēnesī, ja iebraukšana rīgā ir mazāk par 15 dienām mēneši tad tiek piemērotas atlaides līdz pat no 50 lidz pat 100%.

lēmums ir pieņemts ar 14.04.2005

Caurlaides var iegādāties pie manis persōnīgi. Pre'tī dabūsiet makšajumu kvītis Tā kā nodokļus makšašu.

Vēl projektā ir vēl viens lēmums kuru centīsimies izbīdīt par likumu. Un tas ir ; Par valsts un pašvaldību darboņu stulbu un debīlu lēmumu utt. pieņemšanu atbalstīšanu konkrētais indivīts maksā speciālā fondā ne mazāk kā 1000 Ls līdz sava mūža beigām. fonds paredzēts apmaksāt pensionāru, studentu medicīnas pakalpojumu sniegšanai.

164807. viesis 14.aprīlis 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Pilnīgs stulbums!!!! Jopcik, popcik par ko lai balso? Kur šitāds sviests var rasties?

Raiciks.

164817. viesis 14.aprīlis 2005 14:48
0 0 Atbildēt

Aksenoks rok JL kapu...

164822. viesis 14.aprīlis 2005 15:14
0 0 Atbildēt

Vot pridurok, ieveleja uz savu galvu skaistuli!

164826. viesis 14.aprīlis 2005 15:45
0 0 Atbildēt

Liekam jaunu bildi iekšā - atkal cūķis ira priekšā. Uz šitiem grābekļiem centās uzkāpt vismaz iepriekšējās 2 Rīgas domes. Pagaidām visi laicīgi apdomājās un tomēr neuzkāpa uz tiem grābekļiem. Vai šī dome būs tā kas uzkāps?

1) Sabiedriskais transports ir par maz lai spētu pīķa stundās pārvadāt visus centrā strādājošos no guļamrajoniem uz centru un atpakaļ;

2) Nav normālu apbraucamo ceļu lai varētu apbraukt centru;

3) Iebraukšanas maksas dēļ daudzas kompānijas būs spiestas pārvākties ārpus Rīgas centra;

4) Līdz ar transporta ierobežošanu samazināsies cilvēku masa kas apgrozās centrā, bet katra cilvēka kabatā ir naudasmaks ko viņš labprāt atvērs ieejot kādā bodītē;

5) Kritīsies klientu skaits centra bodēs kas liks šīm bodēm bankrotēt vai pārvākties ārpus centra.

Tad ko? Gribam panākt to lai Rīgas centrā būtu pilnīga attīstības apstāšanās un sāktu parādīties vēl vairāk pamestu un nekoptu ēku? Kādēļ Rīgas centrs ir jāpataisa par neapdzīvotu tuksnesi? Arī 'biezie' dzīvokļi no centra pazudīs jo centrā vienkārši nebūs ko darīt.

P.S. - Rīgas centrs ir pietiekoši liels lai vidusmēra biroja darbinieks nebūtu ar mieru to šķērsot ar kājām, bet attiecīga sabiedriskā transporta ko varētu izmantot - nav.

164839. viesis 14.aprīlis 2005 16:55
0 0 Atbildēt

Idejas jau cēlas bez gala, bet miglains tomēr šķiet formulējums - Rīgas Centrs. Vai tas būs tas pats kas vēsturiskais centrs, vai mazāk / vairāk? Piemēram, skaitot līdz VEFam, kā savulaik bija iecerējusi slavenā Linda Baltiņa?

164846. viesis 14.aprīlis 2005 17:15
0 0 Atbildēt

Domāju, ka Rīgas Dome vēl kādu gadiņu pagaidīs. Jau tagad veidojas situacija, ka degvielas cenai PĀREJOT o,60 ls robežu, ikdienas braucēju skaits varētu strauji samazināties. Pie o,70 ls par litru, ielas jau varētu būt patukšas no privātauto...

164863. viesis 14.aprīlis 2005 22:20
0 0 Atbildēt

itkaa jau kautkur dodoties no paardaugavas uz citu daugavas pusi, centru var apbraukt nobraucot liekus 10km. Peec ssaada leemuma protams ka centraa nebuus korki, bet korkki buus uz visiem celiem pa kuriem centrs jaapbrauc(par to akseenoks nepadomaaja). Un ko dariit cilveekiem kas straadaa centraa. Deputaatiem jau pofig uz parasto cilveeku probleemaam, vinjiem dziivokli vecriigaa, nav ar auto jaizbrauc,jaaiebrauc centraa.

164875. viesis 15.aprīlis 2005 9:16
0 0 Atbildēt

Ja straadaa centraa un ir TIK AARKAARTIIGI SVARIIGI braukt uz darbu ar auto, tad samaksaasi.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti