Lasītājs: Satiksmes «organizācija» 31

 
20.aprīlis 2005 0:05

Reizēm Rīgas Domes Satikmes departaments ir spējīgs patiesi pārsteigt... Reiz es uzdevu, manuprāt normālu jautājumu, kas palīdzētu sakārtot jezgu divos nopietnos satiksmes mezglos - Slāvu un Mūkusalas apļos.

Skatīt jautājumu:
[6218] Vai šogad, atšķirībā no pārējiem gadiem, ir paredzēts uzkrāsot ceļu horizontāls apzīmējumus tādos, satiksmes intensitātes ziņā "necilos" objektos kā Mūkusalas un Slāvu aplis?
Un tagad īsts šedevrs - atbilde:
Ņemot vērā salīdzinoši augsto satiksmes intensitāti šajos satiksmes mezglos joslas šajos apļos neapzīmējām. Šādu rīcību atbalstīja Latvijas Valsts ceļi. Piemēram Dzirciema ielas aplī krāsojam katru gadu, jo tur pārpratumi nav.
ar cieņu: RD SD
Tad iznāk, ka tur ir tikai viena josla? ... ka var nogriezties no apļa no jebkuras vietas? Tā man arī atbildēt CP inspektoram, ja mani aptur par nogriešanos no 2. vai 3. joslas? Joslas tur neesot jādala, jo tas ir pārāk noslogots mezgls...

Kustība, ievērojot joslas, šajos mezglos vienmēr ir klibojusi un garantējusi nevajadzīga stūķa veidošanos... Ja patiesi visi brauktu atbilstoši joslām šajās vietās, nebūtu nedz stūķu, nedz puses no avārijas situācijām...

Ar nožēlu iAuto lasītājs

Redakcijas piebilde: nogriezties pa labi vai kreisi, ja vien nav īpašu joslu sadalījuma (zīmes), drīkst tikai no malējā stāvokļa...
 
Visi komentāri
 
165203. viesis 20.aprīlis 2005 0:53
0 0 Atbildēt

Kaut kas nesen teica, ka aplis ir viens liels krustojums, kurā nekādas joslas neir :) Ja gribam joslas, atceramies, ka CSN iesaka vizuāli mēģināt sadalīt brauktuvi joslās.

165204. viesis 20.aprīlis 2005 8:06
0 0 Atbildēt

nu jaa, kur vairaak vajaga - tur nekraasos, jo aatri noies. a tehnologjijas nepastaav, lai vareetu uzkraasot un tureetos paaris gadus?

beediigi.

zirgz

165205. viesis 20.aprīlis 2005 8:08
0 0 Atbildēt

Malējais stāvoklis ir pa visu apli ;)

165207. viesis 20.aprīlis 2005 8:39
0 0 Atbildēt

Es kaut kā nesapratu, kā tie krāsojumi varētu samazināt stūķus šajos apļos??!!!! Kam tie krāsojumi ir vispār vajadzīgi, manis pēc vispār varētu nekur tās līnijas nekrāsot, lai tik aizbāž bedres.

165209. viesis 20.aprīlis 2005 8:45
0 0 Atbildēt

RD SD jsu izsenis ir izceelies ar shaada tipa pazinojumiem. Sniegu tiiriit nav veerts - taapat sasnigs, striipas kraasot nav veerts - taapat noies... Laipni luugtum tik maksaat akciizes un celja nodoklus.

165210. viesis 20.aprīlis 2005 8:56
0 0 Atbildēt

Man nekad nav bijushas probleemas pa shiem apljiem un braucu tur biezhi un daudz. Autoram varu ieteikt domaat ar galvu un paredzeet situaaciju uz priekshu, nevis stuurgalviigi pietureeties pie likuma burta (lasi- CSN graamatinjas)!

165211. viesis 20.aprīlis 2005 8:56
0 0 Atbildēt

nez cik RD SD gudras galvas domajusas sho atbildi, drosi vien vesela darba grupa izveidota un par shtukas izteretas... mliin planaas pieriites

165212. viesis 20.aprīlis 2005 8:57
0 0 Atbildēt

Nju sakraasos joslas, un taalaak???? Iisti jeegu shim pasaakumam gan nesaskatu:))) Lai mazinaatu sastreegumus var dariit daudz ko citu, bet par to jau iauto daudz reizju ir runaats un rakstiits, bet vai tad RD SD nolaidiisies tik zemu, ka ieklausiisies vienkaarshajaa tautaa....taa nju mees visi niikuljojam sastreegumos:((((

165213. viesis 20.aprīlis 2005 9:01
0 0 Atbildēt

Arii iz Briiviibas ielas shobriid gandriiz nekur nav redzamas liinijas... un tad... vai tad tas noziimee, ka var vaaleet pa diagonaali, griezties no dajebkurienes... ???

165215. viesis 20.aprīlis 2005 9:38
0 0 Atbildēt

Šeit es gribētu piekrist raksta autoram, ka sakrāsotās joslas viennozīmīgi palīdz precīzāk organizēt un vadīt automašīnu satiksmes plūsmu. Un to es vairāk gribēt attiecināt uz uz iesācējiem un ne pārlieku drošiem braucējiem (un nevajadzētu šajā vietā teikt, ka lai tādi sēž mājās un nekur nekust ), tādu ir ļoti daudz. Piem., mana sieva, kura tiesības ir ieguvusi nesen un braukšanas pieredze nav pārlieku lielu, jūtas daudz drošāk un pārliecinošāk, ja, pateicoties uzkrāsotajām joslām, ir skaidri redzams, pa kādu trajektoriju tad īsti ir paredzēts izbraukt lielos un sarežģītos krustojumus un apļus.

Domāju, ka krāsojuma iztrūkums uz asfalta praktiski ir necieņa izrādīšana pret satiksmes kustības dalībniekiem. Nemaz negribas salīdzināt, kāds ceļu krāsojums ir jebkurā normālā eiropas valstī, kur ne tikai strīpas ir uzvilktas, bet ir sazīmētas bultas un pat veseli teksti, norādot jebkuru iespējamo kustības virzienu un darbību.

165217. viesis 20.aprīlis 2005 10:00
0 0 Atbildēt

Šorīt arī šakāļi stāvēja, viens pipuks ar rāciju pie pļa un otrs ar auto otrpus tiltam, lasīja no trases tos, kuri startē uz tilta no nosacītās trešās joslas, jā jā nepārteicos trešās, bet pie sevis tā padomāju, kāpēc gan lejā nevarēja, tad sodīt visus, kuri neievēro, respektīvi arī visus no nosacītās otrās joslas, jāaaa.....:)

P.S.

paskaitīju, ka 10 sekundēs 7 mašīnas pārkāpj, minētajā krustojumā, noteikumus un no tā izriet, ka katram var piešūt agresīvu braukšnu + naudas sods, no tā izriet, ja visi republikas menti tur savāktos un sodītu, protams, pirms tam nesazīmējot joslas, tad pēc nedēļas darba soda naudās kā minimums 1 milj. Ls un vesels bars lohu, kuri iet godīgās braukšanas kursos, protams, par maksu :)

165218. viesis 20.aprīlis 2005 10:03
0 0 Atbildēt

Un ir arī termoplastiskās līnijas, kas kalpo vairākus gadus...

P.S.

Tāpēc jau pie mums arī ir tā, ka braucot no Igaunijas pa šoseju arī miglā viss ir skaidrs - stabiņi ar atstarotājiem abās ceļa malās viens pēc otra, līnijas vienmēr labā stāvoklī, visuslīnijā vēl iestrādāti papildus atstarotāji - prieks braukt! Iebraucot Latvijā, miglā, nav īsti skaidrs, kur ceļš, kur nomale...

Līnijas tak nav jākrāso, jo tāpat nodils!

Citās valstīs laikam ir idioti, ka krāso līnijas tā, lai tās vienmēr būtu redzamas...

Tad jau nekrāsojam vispār! Ne uz Brīvības ielas, ne uz Krasta ielas, ne uz tiltiem, jo tur tak ir nenormāla satiksme un līnijas esot bezjēdzīgas...

Krāsojam tās tikai tur, kur nav satiksmes, jo tur tās nevienam netraucēs un neradīs pārpratumus, kā arī tik ātri nenodils un n eizdzisīs...

165220. viesis 20.aprīlis 2005 10:04
0 0 Atbildēt

viesis 09:38

labi teikts, taisnība - pa apli daudz brauc kā piedzērušies, ignorējot kaut kādas nosacītas joslas vai taml.

viesis 10:00

a es ta domāju, ko šie tur stāv? Imho, laba metode - ja policis stāv starp joslām tilta sākumā, trešās joslas līdēji pagūst kaut kur ielīst - policists ir labi redzams.

Bet problēma tur ir - statiksme ir tik intensīva, ka uz tiltu pastāvīgi iet divas joslas, kas arī ir pret noteikumiem; viena josla ir par maz.

165221. viesis 20.aprīlis 2005 10:08
0 0 Atbildēt

Pavērojiet, kā tiek ievērota pirmā josla uzgriežoties uz apļa no Dārzciema ielas... Kura tad tur īsti skaitās pirmā josla un pa kuru tad visi brauc.

Tas patrs attiecināms un nogriešanos uz piedrujas ielu...

No kuras joslas un kā notiek nogriešanās uz Lubānas ielu vai Krustpils ielu...

Laikam vienīgā cik necik ievērotā nogriešanās ir uz Dārzciema ielu.

Tur tak ļautiņi brauc kā pagadās - kas par joslu sadalijumu uzskata asfalta joslu šuves, kas attālumu no apmales, kas ne vienu ne otru...

Un cik šis braukšanas stils atbilst braukšanai pa joslām...

Neticiet - aizbrauciet pavērojiet paši...

165224. viesis 20.aprīlis 2005 10:21
0 0 Atbildēt

Man ir aizdomas, ka mūsu satiksmes organizētāji paši nezin kā sakrāsot tos apļus, jo tie ir diezgan sarežģīti, ar sab.trans. pieturām utt. Tāpēc lai nebūtu jādomā kā, nedara nemaz.

165226. viesis 20.aprīlis 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Piedavaaju uzrakstiit puplisku veestuli Aksenoka k-gam lai patriec Riigas satiksmes departamentu, jo vinju bezadrbiibai vairs nav robezu.... tas nav vieniigais kur prasaas, ne cik peec finansiaaliel ieguldiijumiem, cik peec vienkaarsha darba UN TAA IR VISAA RIGAA!!!

Kursh par?

165227. viesis 20.aprīlis 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Raksti, es parakstīšu

ventura

165228. viesis 20.aprīlis 2005 10:40
0 0 Atbildēt

165221. viesis, cik atceros, tad aplii _iebraukt_ driikst arii no otraas joslas.

Iisteniibaa tur prasaas tikai kautkaadaa veidaa noraadiit ka pirmaa josla driikst tikai griezt nost no aplja, bet otraa - braukt pa apli, vai griezt nost. Vismaz pie taas izejas, kas uz tiltu.

Bet vispaar tur visa satiksme pilniigi jaapaarveido, tas ir absurds ka pusei riigas jaabaazhas caur vienu (vispaarjau diviem) caurumu, un ja tur kautkas notiek, tad visi seed un gaida.

Bet tas jau tikpat bezceriigi kaa tilti.

165233. viesis 20.aprīlis 2005 10:51
0 0 Atbildēt

Amatpersonu cienīga atbilde :)

Anarhija ir kārtības māte. Šos apļus vislabāk var izbraukt kad brauc uz dullo - jo pārsvarā visi tā arī tur brauc. Protams neapskaužamā situācijā nonāk tie, kas mēģina ievērot kādu loģiku un noteikumus... Un izrādās, viss notiek ar RD Sat.dep. atbalstu un svētību, vai nav jauki?

Līnijas tomēr diezgan labi noder autovadītāju ievirzīšanai 'pareizā gultnē', un tiešām izskatās, ka kungiem patiesi slinkums domāt, kā tad šīs līnijas sazīmēt.

165234. viesis 20.aprīlis 2005 10:52
0 0 Atbildēt

kaarteejai pieraadiijums, ka cilveeki pie stuures brauc ar rokaam, kaajaam un aciim, neviss ar galvu.... Ja nav sazīmētas joslas, vsjo – katastrofa !!!

165241. viesis 20.aprīlis 2005 11:07
0 0 Atbildēt

2 DeaDMoroZZZ

Neiet runa par tim, kas tur brauc katru rītu (kaut gan arī tiem derētu pamācīties braukt), bet tiem, kas atbraucis no pampāļiem.

Normālam lauciniekam jau tāpat nav skaidrs, kā Rīgā vispār var pabraukt un tad jamais nokļūst šinī satiksmes šedevrā - krustvārdu mīklā ar n-tajiem nezināmajiem...

Ineteresanti gan, kāda velna pēc tad vispār vajadzīgi ceļa horizontālie apzīmējumi?

Ņemam ārā tos no likuma un nekrāsojam vispār - Latvija būs pirmā Eiropas valsts ar šādu jaunievedumu... Pat zirgam tad būs jāsmejas...

Runājot par Satdep brandžu:

1. Tur nav vaurspīdīgas pārvaldes un finansējuma.

2. Nevar publiski iegūt informāciju par ceļu būves un uzturēšanas līgumu finanšu sadalījumu (lai visi varētu iepazīties) ar izmaksu apjomu un pamatotību.

3. Nav atbildīgo un PATS GALVENAIS - materiāli atbildīgo amatpersonu, kas ar savu maciņu vai brīvību trīcētu par to, lai šajā jomā viss būtu sakārtots, darbu izmaksas atbilstu realitātei, un kvalitāte neklibotu...

Aksenoka k-gam būtu vērts padomāt par materiālo atbildību šādam departamentam, jo prasot atbildīgo personu uzvārdus Satdep lapā atskan tikai noklusēšana vai izvairīšanās no atbildes...

165246. viesis 20.aprīlis 2005 11:17
0 0 Atbildēt

Koks ar diviem galiem. Nu savilks skaistu ceļa apzīmējumu, tad būs iemesls arī nopietnāk CP vīriem skatīties vai draiveri to ievēro un relatīvi samazināsies iespēja nogriezties no otrās joslas (Slāvu aplī uz tiltu citādi nemaz nevar rush stundās). Teorija ir skaisti, bet prakse ir pavisam kas cits.

165249. viesis 20.aprīlis 2005 11:22
0 0 Atbildēt

Vai kāds no jums ir pamēģinājis pariņķot pa pirmo joslu kādā no diviem minētajiem apļiem? Man domāt tur vairāk par 3 riņķiem nesanāktu, jo atrastos kāds, kas nošķiltu tevi no kreisās puses. Variants ir braukt ar nospiestu skaņas signāla pogu, tad varbūt izdotos izmest kādus 10 riņķus.:)

165255. viesis 20.aprīlis 2005 11:38
0 0 Atbildēt

Šitas teksts jau ir vēl ļoti labs, kā atbilde es domāju, pirms pāris gadiem tas pats departaments, laikam deva atbildi, ka tur ir pārāk sarežģīta satiksme un tāpēc nevar tās joslas sazīmēt. Vēl toreiz nodomāju, ka normāla padarīšana ja amatpersonas nezina kā pēc likuma jābrauc pa šo apli tad kā lai vienkārš mirstīgais autovadītājs to lai izdomā, nu pilnīgs murgs manuprāt...

165256. viesis 20.aprīlis 2005 11:41
0 0 Atbildēt

Pa nakti tur nav nemaz tik traģiska satiksme, lai krāso kaut katru 2-o nakti, ja nevar normālu krāsu nopirkt.

Līnijas ir vajadzīgas, jo palīdz braukt!

165261. viesis 20.aprīlis 2005 12:02
0 0 Atbildēt

Arī es Mūkusalas aplī esmu ticis pie pirmā punkta, par savlaicīgu labējā malējā stāvokļa neieņemšanu nogriežoties uz K.Ulmaņa gatvi. CP-ists tēvišķīgi, itkā ar vainas apziņu, sāka ar tekstu, ka šeit gan nav horizontālā apzīmējuma, utt.

Reāli jau problēmas nerodas, ja vadītāji ir ar līdzīgu pieredzi, kaut ko nozīmē arī "acu kontakts". Tie, kas grib iebraukt aplī, cenšās iespiesties maksimāli tālu, lai noķertu savu momentu.

165283. viesis 20.aprīlis 2005 14:52
0 0 Atbildēt

RD SD atbilde ir vienkāši "s nog sšibaķeļnaja". Tātad ja aplī problēmu nau tad strīpas ir jākrāso, bet ja problēmas ir (liela intensitāte un kapitāls bardaks dēļ tā ka nav joslas uzzīmētas) tad strīpas nekādā gadījumā nevar būt uzkrāsotas? Tad kādēļ CP soda tos kuri brauc dzērumā un nesoda tos kuri brauc skaidrā par to ka brauc dzērumā? M? Kā jums šitāds kalamburčiks?

Kādēļ vispār tika sākts būvēt Dienvidu tilts ja uz ceļiem ir šitik liela intensitāte un problēmas?

P.S. - Kāds Tvaika ielas iestādes telefona Nr?

165285. viesis 20.aprīlis 2005 14:59
0 0 Atbildēt

Vasilijspetrovichs : Ja tāds papīrs taps labprāt uz tā pievilkšu krustiņu arī par sevi.

165297. viesis 20.aprīlis 2005 15:51
0 0 Atbildēt

Nu, ja godīgi, tad - kāds jautājums, tāda atbilde :P

165341. viesis 20.aprīlis 2005 22:59
0 0 Atbildēt

Raāla atbilde. Jasaprot tā, ka amatpersonas pašas nezin ka tur braukt. Slāvu aplis no Lubānas ielas puses loti nervozs, tāpēc cenšos to izmantot pēc iespējas mazāk. Bēt pa Mūkusalas apli jabrauc katru dienu. Nobrauktuves no/uz Salu tiltu un pagrieziens Bauskas virziena ir reāls sviests. Vispirms jasaprot vai uz tām uzbrauktuvēm ir divu joslu kustiba. Uzbraukt uz tiltu mēģina pa no malējas kreisās joslas. Nobraukt no tilta vel krutak. No Zaķusalas tur ir ieskriešanas josla, bet dažs labs pa to mēģina nobraukt no tilta. Tā vien skaties ka kads labajā sānā neišauj. Bauskas virzienā nemaz nav reāli pēc noteikumiem nogriezties, jo uzbraucošie uz apla no Bauskas ielas celu vienkārši nedod. Tāpēc daru kā pagadās, parmetot krustu un gaidot kas man būs labajā sanā.

165344. viesis 20.aprīlis 2005 23:17
0 0 Atbildēt

Nez kāpēc pie Centrālstacijas pietika prāta noorganizēt kreiso pagriezienu zem dzelzcela pārvada. Viss visiem ir skaidrs un pat luksofors ar aizturi strādā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti