Reizēm Rīgas Domes Satikmes departaments ir spējīgs patiesi pārsteigt... Reiz es uzdevu, manuprāt normālu jautājumu, kas palīdzētu sakārtot jezgu divos nopietnos satiksmes mezglos - Slāvu un Mūkusalas apļos.
Skatīt jautājumu:[6218] Vai šogad, atšķirībā no pārējiem gadiem, ir paredzēts uzkrāsot ceļu horizontāls apzīmējumus tādos, satiksmes intensitātes ziņā "necilos" objektos kā Mūkusalas un Slāvu aplis?Un tagad īsts šedevrs - atbilde:
Ņemot vērā salīdzinoši augsto satiksmes intensitāti šajos satiksmes mezglos joslas šajos apļos neapzīmējām. Šādu rīcību atbalstīja Latvijas Valsts ceļi. Piemēram Dzirciema ielas aplī krāsojam katru gadu, jo tur pārpratumi nav.Tad iznāk, ka tur ir tikai viena josla? ... ka var nogriezties no apļa no jebkuras vietas? Tā man arī atbildēt CP inspektoram, ja mani aptur par nogriešanos no 2. vai 3. joslas? Joslas tur neesot jādala, jo tas ir pārāk noslogots mezgls...
ar cieņu: RD SD
Kustība, ievērojot joslas, šajos mezglos vienmēr ir klibojusi un garantējusi nevajadzīga stūķa veidošanos... Ja patiesi visi brauktu atbilstoši joslām šajās vietās, nebūtu nedz stūķu, nedz puses no avārijas situācijām...
Ar nožēlu iAuto lasītājs
Redakcijas piebilde: nogriezties pa labi vai kreisi, ja vien nav īpašu joslu sadalījuma (zīmes), drīkst tikai no malējā stāvokļa...
Kaut kas nesen teica, ka aplis ir viens liels krustojums, kurā nekādas joslas neir :) Ja gribam joslas, atceramies, ka CSN iesaka vizuāli mēģināt sadalīt brauktuvi joslās.