Kompānija Jeep tuvāko divu gadu laikā gatavojas atjaunināt savu modeli Wrangler, nomainot esošo auto ar pilnīgi jaunu. Tā pat nbūs modernizācija, bet gan patiesi jauns modelis- firma atsakās no TJ platformas par labu perspektīvajai TK. Pirmie auto tirgū parādīsies 2007. gada sākumā.
Modeļu klāstā savu vietu ieņems pagarinātas bāzes četrdurvju Wrangler, kas tiks konstruēts uz pagarinātas TKL platformas. Turklāt jaunajiem auto tiks saglabāta iespēja pasūtīt ekstremālās Laredo un Rubicon versijas.
Auto būs aprīkots ar benzīdzinējiem - četrcilindru 2,4 litru un 3,7 litru V6. Visticamāk, ka četrdurvju versija tiks pie 5,7 litru Hemi V8. Turklāt zem Detroitā prezentētā Gladiator motora pārsega gozējās 2,8 litru turbodīzelis, tā ka šo variantu izslēgt arī nevar. Tiks piedāvāta piecpakāpju mehāniskā un sešpakāpju automātiskā transmisija.
Turklāt kļuvis zināms, ka Detroitā prezentētais Gladiator arī nonāks sērijveida ražošanā - tikai ar četrdurvju virsbūvi. Kā paziņojuši Chrysler pārstāvji, tas notiks 2008. gadā.
Kompānijas pārstāvji Gladiator dēvē par "Flexible Utility Truck". Apvidus auto ir pamatīgs opciju arsenāls dažādām salona transformācijas iespējām - viegli noņemamo aizmugurējo sēdekļu vietā iespējams izveidot pat pilvērtīgas guļvietas. Kā pieprasa tradīcijas un vīrišķīgais imidžs, kravas telpa nosedzama ar buraudekla tentu. Durvis, ja tās traucē safari, arī var noņemt bez īpašu instrumentu izmantošanas un vienkārši atstāt garāžā.
Vējstiklu iespējams nolaist uz motora pārsega - opcija, kas nepieciešama džungļu iekarotājiem, bet vienkāršiem pircējiem ļauj lepoties vienkārši ar imidžu. Lai gan - ja kāds patiesi aizrausies ar auto ekstremālo izskatu un pārvērtēs savu vadītāja prasmi - pa priekšpusi ārā tikt būs ērtāk, nekā pa sānu logiem.
Svars: 1,882 kg
Garums: 5207 mm
Riteņu bāze: 3 515 mm
Platums: 1 947 mm
Augstums: 1 900
Dzinējs: 2,8 litru 4-cilindru turbodzīzelis, 163 Zs
Klīrenss: 348 mm
Riepas: 265/75R18
:) man patikt ar taad` braukt!