21. trolejbusam maina galapunktu 15

26.aprīlis 2005 8:30

No 2005. gada 1. maija trolejbusa maršrutam nr. 21 Iļģuciems – Baznīcas iela tiks mainīts galapunkts no Baznīcas ielas uz Brīvības ielu.

Turpmāk 21. maršruta trolejbuss kursēs no Iļģuciema pa K.Valdemāra ielu, A.Briāna ielu, Tallinas ielu, Cēsu ielu, Brīvības ielu, Bruņinieku ielu, K.Valdemāra ielu un tālāk pa maršrutu atpakaļ uz Iļģuciemu.


Informāciju sagatavoja Inga Blumfelde, SIA "Rīgas satiksme" sabiedrisko attiecību konsultante
 
Visi komentāri
 
165759. viesis 26.aprīlis 2005 9:10
0 0 Atbildēt

Beidzot pie praata nakuusi :)

Tagad uz Tallinas ielas buus 2x lielaaks sastreegums :)

165760. viesis 26.aprīlis 2005 9:12
0 0 Atbildēt

Ja tas trollis griezīsies no Tallinas uz Cēsu, tad es gribu redzēt to smuko skatu,kā viņš to darīs. Situācija bieži vien būs tieši tāda pati kā autobusam nogriežoties no Brīvības uz Stabu.

165768. viesis 26.aprīlis 2005 9:33
0 0 Atbildēt

Mjā - tas krusts daudz par šauru. Noteikti aizliegs stāvēšanu tajā mazajā Cēsu ielas posmā, un varbūt pat uzliks luksoforu...

165770. viesis 26.aprīlis 2005 9:42
0 0 Atbildēt

savelk tos ragaiņus tik pa visām šaurajām centra ielām un pēc tam paši brīnās, ka centrs kļūst neizbraucams...idioti SD!

165772. viesis 26.aprīlis 2005 9:50
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais viesis nesaprost parastu domu - centam ir jābūt priekš sabiedriskā transporta, ne jau priekš vieglajām automašīnām.

165773. viesis 26.aprīlis 2005 9:54
0 0 Atbildēt

Kā vienmēr no vienām auzām ārā - otrās iekšā. Problēma atkal tiek nevis risināta, bet pārcelta uz citu vietu.

Vienīgais variants kā no Tallinas ielas (virzienā no Valdemāra ielas) nogriezties uz Brīvības ielā Juglas virzienā ir veikt kreiso pagriezienu no Tallinas uz Cēsu. Parasti tur sakrājas vairāku automašīnu rinda. Pa labo pusi vēl var izspraukties cauri un to var izdarīt pat 5. trolejbuss kas iet taisni. Bet ja tagad trolejbusam no tās šaurās šķirbas būs jāgriež pa labi tad ar pakaļu var aizķert tos kas stāv rindā lai nogrieztos pa kreisi. Ar lielāku loku griezties arī nesanāks, jo bieži tur stāv mašīnas kas grib no Cēsu ielas tikt pāri Tallinas ielai, tātad loks jātaisa uz Tallinas ielas. Un tikmēr kamēr trolejbuss nedabūs nogriezties būs kārtīgs "aizcietējums".

Ceru ka kļūdos.

165775. viesis 26.aprīlis 2005 10:02
0 0 Atbildēt

165772. viesis - bet tu savukārt nesaproti citu domu - ja visi tie kas braukā pa centru sāks izmantot sab.trans. tad 1) tajā vairs nebūs viets, jo tas jau tagad ir pārpildīts; 2) palielinot sab.trans. skaitu atkal būs sastrēgumi, tikai šoreiz traucēs lielais sab.trans. skaits.

Jau šobrīd vietām sabiedriskais transports "nosprūst". Spilgts piemērs ir pie centrāltirgus stacijas pusē, pie cirka, pie Saktas un pie Katedrāles. Manuprāt problēma ir jārisina kompleksi nevis "metodom naučnovo tika". Ir jāuzlabo gan ielu infrastruktūra gan jāoptimizē sab.trans. maršruti. Tad varēs sākt domāt par sab.trans. skaita palielināšanu un pārējā transporta ierobežošanu.

Mākslīgu sastrēgumu veidošana nav problēmas risinājums.

165776. viesis 26.aprīlis 2005 10:02
0 0 Atbildēt

Tā arī nesapratu KUR būs jaunais galapunkts???????? Vai Brīvības ielas vidū????

165779. viesis 26.aprīlis 2005 10:10
0 0 Atbildēt

IMO tomēr progress. Apsveicami ir 3 un 21 autobusu marsruti!

165783. viesis 26.aprīlis 2005 10:23
0 0 Atbildēt

domāju, ka būs daudzmaz OK

165784. viesis 26.aprīlis 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Videeji vienaa mashiinaa brauc 2 cilveeki. Sabiedriskajaa ar komfortu var saliist ap 70. Tad padomaajiet, kas aiznjem vairaak vietas, 35 vieglie vai viens garais trolejbuss. Ja visi brauktu ar sabiedrisko un veel palielinaatu taa skaitu taa, lai nebuutu jaaspiezhas, nebuutu neviena sastreeguma. Padomaajiet, no riitiem uz vantenieka to mashiinu juuras vietaa pietiktu ar paardesmit garajiem busiem. Riigaa vajadzeetu atstaat tikai vienu benziintanku. Tiem, kam PATIESHAAM to vajag.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

165794. viesis 26.aprīlis 2005 10:44
0 0 Atbildēt

Visi tie umņiki, kas domā, ka šis 21 trolejbuss samazinās transporta plūsmu šai vietā, rūgti maldās - šeit tač brauc "tranzītnieki", kam ar dzīvošanu 21 trolejbusa maršrutā nav nekāda sakara.

Attiecībā uz sab transp tīkla optimizāciju - viss Ok, pat apsveicami, bet šajā krustā noteikti būs kaut kas jāamputē - vai nu kreisais uz cēsu (diemžēl), vai jāuzliek viltīga slēguma luksofors.

165844. viesis 26.aprīlis 2005 14:07
0 0 Atbildēt

Pirmā doma: Beidzot! Valdemāra ielā būs vieglāk braukt, jo 21.vienmēr grūti sastrēguma laikā izgriesties no Lāčplēša. Un lai to izdarītu sastrēgums vēl jāpalielina.

Otrā doma: Stulbums! Tagad Tallinas, Cēsu, Brīvības, Miera, Briāna apvidus būs riktīgs ŠTOPERS!!! Tagad jau ap 5 vakarā pamēģiniet izgriesties no Miera (braucot centra virzienā) uz Tallinas! Nu un tagad būs vispār vāks! Ja tikai nemainīsies luksoforu/ceļa zīmju stratēģija šim posmam.

166719. viesis 5.maijs 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Zinat ko,tagad 21.trollim vairs nav nekaadu probleemu,ja nu vieniigi Kr.Valdemaara ielaa virzienaa uz Vanshu tiltu,kur vakaros pashi vieglie taisa "korkjus".

166792. viesis 5.maijs 2005 16:26
0 0 Atbildēt

A,to Cēsu -Tallinnas stūri, pat tas ar ermoņiku pa vidu, paņem pavisam viegli. Daudzi mierīgi laiž pāri par ietves stūri. Visādā ziņā, dēl troļļa tur nekādu sastrēgumu nav.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists aizmirst par gabarītiem (+ video) 9

Motociklists mēģina izspraukties pa vidu braucošam traktoram un stāvošam automobilim, taču, šķiet, ir piemirsis par sava braucamrīka gabarītiem. Lasīt vairāk

 

"AvtoVAZ" testē "Lada Vesta" sedana visādceļu versiju 6

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ uzsākusi jaunas "Lada Vesta" modifikācijas testus. Tas ir "Vesta" sedans ar paaugstinātu klīrensu, kas pievienosies tāda pašas koncepcijas "Vesta" universālam, kas pazīstams ar nosaukumu "SW Cross". Lasīt vairāk

 

IDB priekšnieks: Pāragri uzskatīt, ka mazinājusies kukuļošana satiksmes uzraudzībā 9

Pozitīvi vērtējama sabiedrības noraidošā attieksme pret kukuļdošanu, taču šobrīd ir pāragri uzskatīt, ka kukuļošanas problēma ceļu satiksmes uzraudzības jomā ir mazinājusies, aģentūrai LETA atzina Iekšējā drošības biroja (IDB) priekšnieks Valters Mūrnieks. Lasīt vairāk

 

iAuto fotogalerija: Lielais rallijkross Biķerniekos noslēdzies, Eiropas čempionu apbalvo Žans Tods

Ar spraigiem finālbraucieniem šovakar Rīgā, Biķernieku trasē noslēdzās kārtējais pasaules un Eiropas čempionātu posms rallijkrosā. Rīgas posmā noskaidrojās čempioni Super Car klasē abās ieskaitēs. Čempionus sumināja arī starptautiskās automobiļu federācijas galva Žans Tods. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti