Koncerns BMW tiecas iekarot arvien jaunas tirgus nišas. Prezentējuši pirmās sērijas hečbeku, minhenieši nav apstājušies pie sasniegtā un jau gatavo veselu klāstu jaunu modeļu uz "kapeikas" platformas.
Šobrīd testus jau veic trīsdurvju hečbeks, ko BMW gatavojas pozicionēt tirgū kā kupeju. Pēc tam tirgū jāparādās universālam, kas visticamāk kļūs populārs eiropiešu vidū, īpaši savienojumā ar dīzeļdzinēju.2006. gadā tirgū izies auto atvērtā versija, tomēr pagaidām nav zināms, vai tas būs kabriolets, vai rodsters - tāds "mini Z4". Turklāt, lai arī rudenī tiks prezentēta versija ar trīslitru dzinēju, sportiskajiem M paredzēts sagatavot pašu mazāko BMW, galvenokārt, lai varētu konkurēt ar topošo Audi S3. Tiesa gan, lai potenciālie klienti neapjuktu, BMW nolēmis, ka "imidžmodeļi" rodsters un kupeja tiks apzīmēti ar otrās sērijas indeksu.
Visas versijas tiks aprīkotas ar jau no piecdurvju modifikācijas pazīstamajiem dzinējiem un transmisijām. "Visvārgākais" būs 115 Zs 1,6 litru dzinējs, tad 150 Zs divlitru, kas ļauj auto sasniegt 100 km/h 8,7 sekundēs. Tas tiks uzstādīts "utilitārajām" versijām, piemēram - universālam. Visjaudīgākais no bāzes dzinējiem ir 163 Zs dīzelis, kam 100 km/h sasniegšanai vajadzīgas 7,9 sekundes, bet maksimālais ātrums ir 220 km/h.
Turklāt pats mazākais BMW rodsters un kupeja tiks aprīkoti ar trīs litru V6 benzīndzinēju. Jaudīgākajāms versijām būs sešpakāpju mehāniskā transmisija, bet versijas ar mazākiem dzinējiem tiks pie piecpakāpju kārbas. Divlitru benzīn- un dīzeļversijas tiks komplektētas ar sešpakāpju "automātu".
Šāda apjomīga modeļu klāsta paplašināšana saistīta ar to, ka BMW pirmo sēriju pozicionē kā auto jauniem un enerģiskie cilvēkiem, kas pēc nav paspējuši nodibināt ģimeni, kā arī ģimenes pāriem bez bērniem. Ir lielas iespējas, ka šai auditorijai iepatiksies jaunā sērija. Turklāt liels šīs sērijas auto ārdosānas apjoms BMW ir ļoti svarīgs - koncerns vēlas pārdot līdz 200 000 modeļu gadā.
skaists :-D it iipashi tas tumshaakais exsemplaars! kur taadus kropljus var razhot?! :(