«Caterham Seven CSR 260» jau maijā 21

27.aprīlis 2005 10:46

Britu sporta auto ražotājs Caterham prezentējis pašu jaunāko, pašu radikālāko divvietīgo modeli, kādu briti jebkad redzējuši - Seven CSR 260. Tirgūt tas tiek gaidīts jau no pagājušā gada oktobra, bet pedantiskie ražotāji nesteidzās - tāds darbs steigu nemīl. Tā nu auto pārdošana sāksies tikai nākošmēnes, bet pagaidām uz Seven CSR 260 var tikai paskatīties.



Sporta auto ar 236 ZS 2,3 litru Cosworth dzinēju 100 km/h sasniedz 3,1 sekundē un spēj attīstīt maksimālo ātrumu 255 km/h.



Jaunais Caterham, kas viennozīmīgi raisa skaudību, ticies pie F1 stila piekares un tik pat lieliskas vadāmības kā sacīkšu bolīdam. CSR 260 sērijversijas pircēju rindā jau pierakstījušies 60 cilvēki, turklāt viņiem nāksies šķirties kā minimums no 50 000 eiro.



CSR 260 sacīkšu versija piedalīsies jaunajās Cosworth Caterham Masters 2005 sacīsktēs - tās ir sacensības "uz izdzīvošanu" un izturību sešos galvenajos pasaules sacīkšu trekos, ieskaitot Nirnburgringu, Valensiju un Spa-Frankošamp.


 
Visi komentāri
 
165927. viesis 27.aprīlis 2005 11:03
0 0 Atbildēt

tie caurumi seedekljos.. ja tjaas 3,1 sek nesatur?:)) forsh verkjiitis gan .

165930. viesis 27.aprīlis 2005 11:15
0 0 Atbildēt

4 ritenju motocikls. Vaagjis iistiem vechiem.

165938. viesis 27.aprīlis 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Vienkaarshi ideaals sveetdienu & līkumainu lauku celju braucamais...

165954. viesis 27.aprīlis 2005 12:31
0 0 Atbildēt

Nu neko interesantu neatrodu shaja motocikla un invalidu auto krustojuma!

Vispar shitie britu autobuves shedevri ir tad pats attavisms ka vinu murgaina monarhija un tiksminashanas ap to...

165958. viesis 27.aprīlis 2005 12:54
0 0 Atbildēt

ļoti līdzīgs pirms 2 gadiem Timrota konstruētajam

165959. viesis 27.aprīlis 2005 12:58
0 0 Atbildēt

Neko jaunu nemanu, angļi tādas taburetes, ko paši dēvē par ekzkluzīvām.... štancē jau kopš 20 gadiem!

Jabut barģās kundzes un zvērīga mazohisma piekritējam, lai ar tadu transporta lidzekli pārvietotos.

165967. viesis 27.aprīlis 2005 14:03
0 0 Atbildēt

Vai atkal no 10 mm finiera ? Nebūtu nekāds brīnums. Biezajiem penšiem, kuri dzīvo Skotijas pilīs - izklaidei. Kad biju tur ekskursijā, ne vienu vien 100-gadīgu tanti morganiem pie stūres manīju - šis jau stipri līdzīgs minētajam. Vispār, man tas angļu stiliņš reizēm nav izprotams. Vecs rolls-roice ,tas vēl ir saprotami, bet kāda jēga turienes biezajiem ir zīmēties ar pavisam sagrabējušām ford-granadām - gan saprast nespēju.

165968. viesis 27.aprīlis 2005 14:13
0 0 Atbildēt

IMHO tos pasus Caterhamus kaa replicas(izjauktaa veidaa vareeja pa kaadiem 10-12 k eur dabuut.Tad pats saskruuvee kopaa,aizved uz fabriikji,atraadi un mauc.

Bija vinjiem laikam arii ar 2 ko$a motoriem taads urbis.:O

165973. viesis 27.aprīlis 2005 14:46
0 0 Atbildēt

"ļoti līdzīgs pirms 2 gadiem Timrota konstruētajam"

nomineeju sho textu uz gada stulbaakaa texta titulu! :D

a "taas anglju taburetes" neskatoties uz to, ka tika konstrueetas 60tajos gados, veel joprojaam ir vieni no labaakajiem track day auto. viegli, jaudiigi, ar labu vadaamiibu - ko veel vajag? neonus, ljitakus uz 18" un 2kW subu salonaa? :D

165974. viesis 27.aprīlis 2005 14:46
0 0 Atbildēt

Latvijas apstākļos nopirkt un uzbūvēt līdzīgu auto jau var, tikai dabūt valsts Nr..., t.i. reģistrēt to CSDD... tas jau ir cits jautājums. Īsumā - to kas ir ļauts citās valstīs ( arī Igaunijā un Lietuvā, nerunājot jau par UK un citām civilizētām valstīm), Latvijā netiek jau klaji aizliegts, tomēr aprunājoties ar CSDD speciālistiem Miera ielā sapratu, ka nevajag neko aizliegt - pietiek izveidot atbilstošu "procedūru"! Kā man pateica - ja esi ar mieru iztērēt ~ 250'000 EUR (veicot CSDD oficiāli pieprasītos testus), tad pašbūvētu Caterham varēsi piereģistrēt CSDD ;-)

Shadow

PS - kas pats ar Super 7 nav braucis, tas lai kritizē ;-)

165978. viesis 27.aprīlis 2005 15:23
0 0 Atbildēt

Latvijas apstākļos nopirkt un uzbūvēt līdzīgu auto jau var, tikai dabūt valsts Nr..., t.i. reģistrēt to CSDD... tas jau ir cits jautājums. Īsumā - to kas ir ļauts citās valstīs (arī Igaunijā un Lietuvā, nerunājot jau par UK un citām civilizētām valstīm), Latvijā netiek jau klaji aizliegts, tomēr aprunājoties ar CSDD speciālistiem Miera ielā sapratu, ka nevajag neko aizliegt - pietiek izveidot atbilstošu "procedūru"! Kā man pateica - ja esi ar mieru iztērēt ~ 250'000 EUR (veicot CSDD oficiāli pieprasītos testus), tad pašbūvētu Caterham varēsi piereģistrēt CSDD ;-)

-----------------------------------------

Ja tam Caterhamam vai Donkervoortam ir ES papiiri, probleemu nav, mashiina ir legaala. Manam chomam Vaacijaa ir Donkervoorts ar Kosiisha 2.0 Turbo motoru, diezgan zveeriigs riiks. Probleemu pieregjistreet - nekaadu, shaada versija eksistee datu baazee. Visa proceduura aiznjeema ~20 minuutes.Secinaam - CSDD grib buut gudraaki par visiem citiem? Zvaniit, vai kaa?

165987. viesis 27.aprīlis 2005 16:22
0 0 Atbildēt

caurums benkjii prieksh slapjajaam biksinjaam? :):):)

165990. viesis 27.aprīlis 2005 17:09
0 0 Atbildēt

OK, vēlreiz un tuvāk: LV tikai teorētiski pastāv "individuālā tipa apstiprināšanas" procedūra. Reāli to neviens nav veicis un arī joprojām NAV institūcijas, kas būtu pilntiesīga tādu veikt. Savukārt bez tipa apstiprināšanas (Certificate of Conformity) dokumenta CSDD autiņu nereģistrē, ja vien tas nav ražots pirms 2000.g. Visi autobūvētāji (WV, BMW, utt) par katru modeli iesniedz CSDD sertificēšanas daļai minēto sertifikātu un nu tad auto ir legāls priekš LV ierēdņiem un likumiem.

Vārds "individuāla" izcels, jo sērijveida auto tiek vienreiz sertificēts (izmaksas kā jau iepriekš minēju) un tālāk viss notiek, savukārt pašbūvētam auto - ikvienam ir jāveic šo sertifikāciju "individuāli" par katru auto. Atšķirība ir tajā faktā, ka daudzās man zināmās valstīs viņu CSDD analogā ir atbilstoši apmācīts cilvēks/institūcija, kas "uzrādīšanas kārtībā" paskata uzbūvēto brīnumu un dod atdzinumu drīxt braukt vai nē. A bet LV ir vēl vienkāršāk - saraksts ar pārbaudāmām lietām (stūre, bremzes, utt) un pie katra tev jāiesniedz atbilstošas laboratorijas atdzinums. Precīzi zinu - bremžu tests Vācija maksā 18'-22'000,-EUR. Tādu ciparu man nosauca, kad sazinājos ar attiecīgo srtificēšanas iestādi. Ja kādu interesē - varu iedot pilnu sarakstu ar šādai pārbaudei pakļautiem mezgliem.

166015. viesis 28.aprīlis 2005 2:57
0 0 Atbildēt

Bet, ja Latvijā uzbūvēto auto aizved uz Eiropu, piereģistrē tur, un pēc tam noņem no uzskaites, teiksim, Vācijā, un tad, kā jebkuru lirtotu auto, piereģistrē Latvija? Jeb es esmu naivs.... :)

166016. viesis 28.aprīlis 2005 2:57
0 0 Atbildēt

lirtotu = lietotu

166017. viesis 28.aprīlis 2005 2:59
0 0 Atbildēt

Un vispār jau ļoti interesētu tā informācija par "individuālo tipu" Latvijas CSDD... Varbūt vari atsūtīt visu informāciju, kā tas tiek prasīts uz mailu: martins@keizari.apollo.lv

Liels paldies!

166036. viesis 28.aprīlis 2005 10:59
0 0 Atbildēt

Kopš 2002.g. situācija nedaudz mainījusies, līdz ar to mans info ir daļēji novecojis, bet tomēr - aizvien lielos vilcienos patiess. Tuvāku aktuālo info sk. www.csdd.lv/?pageID=1087892288. Tātad varam iet RX-7 minēto ceļu, bet...

1. Kā izvest no LV priekšmetu, kas izkatās pēc automašīnas, tomēr nav nedz uzbūves/izcelsmes dokumenti, nedz šasijas/valsts Nr., tehniskās pases, utt. Vai robežsargi un muita to sapratīs?

2. Ievedot to DE būs jāmaxsā viņu PVN un akcīze... domāju ka arī dabas resursu nodoklis, utt. Jo diez vai valstī neievestu transportlīdzekli vācu institūcijas likst uzskaitē...

3. Tiksim atpakaļ uz LV un vēlreiz maxāsim PVN, utt? Vai arī 1.p. minēto darbību laikā mēģināsim noformēt exportu? Tad to ir jāformē uz juridisko personu... Tikai tad varētu ietaupīt nodokļos... Mēģināt uztaisīt pagaidu izvešanu...? A kā tad sanāks ar 2.p.?

Laikam vienīgais saprātīgais ceļš ir nopikt gatavu kādā no ES vastīm... pieļaujamo valstu saraxts - sk. uz minētā CSDD linka.

Shadow

166049. viesis 28.aprīlis 2005 11:56
0 0 Atbildēt

Vai tad tagad uz ES valstīm nav brīva preču kustība? Teiksim, izvedam nesaskrūvētu (virsbūves paneļi vienā čupā, motors atsevišķi, rāmis atsevišķi, piekare atsevišķi) - ir precedents - vedu sava RX-7 motoru cauri visai Eiropai uz Angliju un neviens robežsargs, pat bargie UK un Francijas varasvīri, neuzdeva pat jautājumu, kas tas par motoru, kas man bagāžniekā. Pajautāja tikai, kas ir mucās, kas arī man bija līdzi. Kad pateicu: eļļa, šie likās mierā (jo benzīnu u.c. gaistošas vielas nedrīkst ievest Lamanša tunelī).

Tātad - izvedam uz UK, samontējam kopā, piereģistrējam kā tur uz vietas izgatavotu auto uz mūsu Latvijas firmas vārda (tagad ES ir vienota PVN sistēma, tāpēc PVN, ko samaksā vienā ES valstī, skaitās kā samaksāts arī pārējās)... Un tad noņemam no uzskaites Anglijā un braucam uz Latviju :) Teiksim, pārdodam privātpersonai vai citai firmai Latvijā...

Būtu interesanti uzzināt vienīgi, kā notiek PVN aprēķins (no kādas summas - paša deklarētas, expertu noteiktas vai kā citādi), tātad, kā noteikt auto vērtību?

166075. viesis 28.aprīlis 2005 14:54
0 0 Atbildēt

Vienkāršākais - nopirkt UK samontētu un reģistrētu auto un samaksāt par to arī attiecīgos nodokļus...un tad braukt uz LV; (sk. CSDD.LV ) savādāk:

Nopērkam no UK un vedam uz LV lai samontētu. UK pārdevējs lai varētu neiekasēt savu 17,5% PVN prasīs pircēja/ES rezidenta PVN Nr. Ja tāda nav - tad pārdevēja PIENĀKUMS ir iekasēt PVN un to samaksāt savai valstij. Ja uzrādam teixim Latvijas rezidenta PVN nr - nodoklis netiek kasēts, bet par darījumu pārdevējam ir attiecigi jāatskaitās savam State Revenue Service (latviski VID) un arī pircējam šo darījumu jāuzrāda PVN deklarācijas pielikumā PVN1 otrajā daļā. (Paturam prātā CMR un Invoice nepieciešamību).

Tad samontētu vedam uz UK un... tad es lāga nesaprotu kas būs ar nodokļiem, lai veiktu reģistrāciju, utt....

Vismaz agrāk PVN muitā tika rēķinats:

1. Pēc Invoice, ja tā SUM neatšķiras no muitas katalogā norādītās cenas vairāk kā par 10%. Ja Invoice SUM ir 10%+ mazāka par katalogu - tad pēc katalogā norādītās SUM.

2. Ja konkrēts modelis NAV katalogā - tad TIKAI pēc Invoice...

No UK uzņēmumiem dabūt samazinātu Invoice.... var mēģināt - arī viņi ir cilvēki ;-)

Shadow

166341. viesis 2.maijs 2005 10:28
0 0 Atbildēt

Hmmm... Man īstenībā nebija doma pirkt no UK kitkāru, bet pašam šeit Latvijā uzbūvēt no nulles savu unikālu auto, tad to piereģistrēt UK (jo tur tas ir vienkāršāk), un tad vest uz Latviju un pārreģistrēt šeit, lai vārētu lietot :)

275473. viesis 14.marts 2010 13:04
0 0 Atbildēt

Konfekte ne masinite.....sudzas tikai tie,kuri tiek apdziti:):)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 10

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Ko zog Vācijā? – 20 pieprasītāko auto modeļu un 10 marku saraksts 10

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis 2016.gada auto zādzību statistiku un publicējis 20 garnadžu iecienītāko auto modeļu un 10 marku sarakstu. Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti