Apīlis kļuvis par britu fotogrāfu veiksmes mēnesi. Pēc Jaguar XK kupejas pieķeršanas veicam testus bez kamuflāžas ticis manīts arī šī modeļa kabriolets. Trīs lietas labas lietas - uz britu ceļiem nekavējoties parādījās vēl viens kaķu ģimenītes loceklis - Jaguar XKR, kupejas XK ekstremālāka versija.
Ārēji no bāzes modeļa auto atšķiras ar četrām izplūdes sistēmas caurulēm divu vietā un nedaudz izmainītu motora pārsega formu, zem kura inženieriem nācās ietilpināt 4,2 litru V8 turbodzinēju. Kompānija rūpīgi sargā jaunuli no svešām acīm, tādēļ ne par dizainu, ne tehnoloģijām pagaidām vairāk nekas nav zināms. Tomēr speciālisti prognozē, ka aptuvenā XKR jauda varētu būt ap 400 Zs, bet transmisija tāda pati kā XK8 - sešpakāpju automātiskā. Piedevām vēl klīst baumas, ka britu ražotājs strādā pie 450 Zs XKR-R un ka tas gaidāms jau 2007. gadā - tūlīt pēc XKR ražošanas sākuma.
Kas attiecas uz kupejas XK bāzes modeli - tas ir līdzīgs sedana XJ virsbūvei no alumīnija, kas padara auto vieglāku un izturīgāku. Zem kupejas motora pārsega atrodas 4,4 litru V8 dzinējs (tādu pašu izanto atjauninātajamRange Rover), kas ļauj auto sasniegt maksimālo ātrumu 280 km/h, bet 100 km/h - mazāk kā 5 sekundēs. Ārēji Jaguar XK ir ļoti līdzīgs konceptam Advanced Lightweight Coupe, ko prezentēja Detroitā, un Aston Martin DB9.
man vairāk atgādina Celicu vairāk nekā AM DB9 :)