Lasītājs: Fotogrāfijās redzamā avārija notika ceturtdien pirms pusdienlaika. Smagais auto nav veicis labo pagriezienu no pašas labās malas, vieglais ielīdis, kur nevajag (viņu tur neredz). Kā jums liekas, kurš būs vainīgs?
Iesūtīja: Ac1d
Lasītājs: Fotogrāfijās redzamā avārija notika ceturtdien pirms pusdienlaika. Smagais auto nav veicis labo pagriezienu no pašas labās malas, vieglais ielīdis, kur nevajag (viņu tur neredz). Kā jums liekas, kurš būs vainīgs?
Vainiigs ir kaarteejais BMW, Kursh podrezal pobibikal un aizlaidaas...
99% ka draaziis pasaatu. Protams ja shamais protokolaa ierakstiis ka redzeeja smago... Ticiet man...
Abpusēja vaina!!!
Smago sodīs par to, ka nepārliecinājās, ka tur kāds ir!
Vieglo sodīs par to, ka neievēroja smagās automašīnas gabarītiem nepieciešamo manevrēšanas zonu!
vieglais! Neparedzeeja situaaciju/neuzmaniiba...
autovilceejs ,pat gribot, nevar uztaisiit manevru no labaas joslas deelj piekabes izneses.
Man gan liekas, ka vainīgs ir vieglais, jo lai smagais vektu pagriezienu tam ir jātaisa lielāks loks nekā vieglam auto un tur nebija divas joslas, kur vieglais varētu apsteikt smago.
tajā vietā vispār tas krusts ir galīgi auzās - ja tas būtu būvēts pēdējo pāris gadu laikā, tad domes attiecīgo departamentu varētu drāzt un drāzt....
tas taču nav normāli, kā tur ir jābrauc - pa krasteni visu laiku močī autiņi, kas grib uzgriezties uz tilta, tajā pašā laikā tie, kas uz tilta grib nogriezties lejā, bet netiek, jo viņiem ir jālaiž tie, kas brauc UZ tilta.
ja tev autiņa uzrāviens no vietas (līdz sotakam) nav zem 10 sekundēm, tad plūsmā iebraukt ir neiespējami, ja nu kāds sēņotājs palaiž
par topiku - izdrāzīs smago ceļarulli, jo tas gāva uz apdzīšanu neparedzētā vietā :):):)
Uz loka smagajam nevajag nekaadu raadiusu taisiit, lai nogrieztos. Muljkjiigi sanaacis... Shkiet sheit visu izshkjirs protokolaa ierakstiitais, jo situaacija ljoti striidiiga.
Vieglais vainīgs bez variantiem. Tur ir tikkai viena josla (tas nekas, ka plata). Sanāk apdzīšana krustojumā, turklāt, visdrīzāk arī pārbraucot nepārtraukto līniju.
Pasaatu stuurmanji ar kepkaam un kodeem nekad nau izceelushies ar augstu intelektu un spratni
es ja udomāju ka Vainīgs Ir Kastas tur ir Opels vai Mazda...
JO smagajiem jau nav tik viegli Spoguļos Orientēties Un ja tas vieglais ir Pilnīgi apakšā Ta vispār viņu nevar redzēt...
Siikais vaagjis ir stulbs vienkaarshi, jo nav ko liist lielajiem pa kaaajaam! :)))
Nu nevajag. Tir parasti ļoti normāli strādā rāvējslēdzēja princips, visi viens otru palaiž, izņemot protams dažus ērgļus, kuri cērt pa labi zem tilta pāri nepārtrauktajai joslai.
Šeit, šķiet, ka vieglais ir cerējis, ka paspēs pasprukt smagajam garām...
ļoti "kompetenti" komentētāji sanākuši.
100 %, ka vainīgs smaigais.
ja vieglais pateiks, ka redzēja, ka smagais griež 1. joslā, tad arī vieglo izdrāzīs.
Ja tiks atz'its, ka pagrieziena rādiuss ir pietiekams, lai konkrētajam smagajam nebūtu nepieciešamība atkāpties no labās pozīcijas nogriežoties, tad vainīgs būs smagais, kas dūris pa labi ne no malējā stāvokļa.
Un par joslām - te jau vienreiz bija, ka, ja joslas nav sazīmētas, tad ir tik joslu, cik mašīnu var braukt blakus. Sanāk, ka smagais griezies no 2.joslas un tas vai vieglais viņu redzēja vai nē neko nenozīmē.
Sc. Priekšroka ir tiem, kas brauc no tilta uz Krasteni un nevis otrādi. Jo tajā vietā visi jau skaitās uz viena ceļa kur darbojas labās rokas likums
166101. viesis 28.04.2005 17:24
ko tu te pūt !!!
pa krasteni braucošie brauc taisni, bet no tilta braucošie
dod ceļu pa krasteni braucošiem. pēc tam visi sadalās pa labi vai pa kreisi.
166101. viesis : A tads sarkans trīsstūris tev neko neizsaka?
Vieglais vainīgs. Gribēja paspēt, bet neizdevās. Un ja arī būtu paspējis, tad būtu salicis ar kādu, kurš brauc uz tiltu.
nezinu kurš vainīgs , bet vieglā vad
ītājs ir idiots
mēģināt līkumā apbraukt smago, pa labo pusi var tikai idiots,
ko viņš domāja, ka smagais uzreiz otrā joslā ielidos Krastenē .
braucot tomēr vajag nedaudz domāt
Nu nezinu, imo bus abpuseja vaina...
Un pareizi ari butu: smagajam tada plata likuma nav vajadzigs izlist uz kreiso pusi, lai izgrieztos, a vieglais droshi vien nodomaja, ka smagais taisas maukt uzreiz ieksh otro rindu, a smagais vienkarshi griezas "s razmahom", vot i abi popalji...
Smagais pajoliski brauca, a vieglais dikti steidzas...
a figvinjzin ... tik pat labi tas vareeja buut vieglais vs ritenjbrauceejs ... moraale taada, ka nevaig atstaat briivu vietu labajaa malaa NEKAD!
Pēc CSN smagais ,bet pa šmauli vajag vieglajam, lai otreiz nedara muļķības.
a kurš teica ka vieglais līdis garām?
viens izsaka pieņēmumu un nu visi cērt pakaļ!
idioti
piebraukt pie krustojuma ar krasteni var DIVĀS rindās, bet uzbraukšana uz krastenes jāveic vienā rindā, t.i. no labējā stāvokļa.
tā kā nav ko ******* uz mazo, ja nav zināms kādā secībā viņi tur piebrauca. varbūt smagais tā arī močīja visā platumā un pēc tam lūrot pa kreisi nepamanīja sīko.
Vieglā vadītāja vietā rakstītu, ka smagais man gāja garām un tad nogrieza. Smagais tad ir točna vainīgs.
man pox kursh vainiigs ,bet vieglais ir kaarteejais P_I_M_P_I_S kuram vajag vairaak kaa citiem :(.
Veel viens idiots ar biezo autinju. Naavi taadiem nedaneesaatiem kunjas beerniem.
aivarish Tu ko gribi teikt ka taa fuure gaaaja garaam vieglajam tanii liikumaa? Tu ar smago esi braucis? vai kautvai blakus seedeejis? es ar taadiem katru dienu braucu jau 13 gadus ... piis.
Iz pieredzes saku. Vainiigs tiks padariits smagais( ja vien vieglajam zhoperis nav idinjsh), kaut gan praktiski vieglaa stuuresbliive ir pilniigi debila...
Pirms pagrieziena tur sastaajas divaas joslaas (dazhi teelo gudraakus).... bet praktiski nogriezties ta var vienaa .... ja smagais griezaas no otraas joslas ta ir tiiri vainiigs .... ja no pirmaas tad vairaak vainiigs vieglai kas meegjinaaja apdziit smago .... bet tas ir no moraalaa viedoklja
Vieglais ir debiils bet smagais ir lohs ... tie kas kaartoja smagaa tiesiibas zin ka lai buutu lohudrosha pagrieshanaas jaanostaajas taa lai nevareetu iespraukties motocikls (ja iespraucas iipashss debiliitikjis ... velosipeedists var iznaakt izlaist luksoforu). Tad ja kaads iespraucies to nevar liimeet pie borta .... shaadaas situaacijaas gandriiz simtprocentiigi vainiigi smagie .... vieniigais mierinaajums ka par debiilismu vieglais cietiis materiaali un buus miiciita mashiina ko gruuti paardot ...
Shajaa gadiijumaa vainiigs ir smagais. Tas loks nav tik ass, lai buutu jaaienjem kreisaaka poziicija un ja tur bija tik daudz vietas ka to vareeja "aizbaazt" ar vieglo- smaigais vainiigs.
jautājums, kurš no šiem abiem pirmais brauca,
1)Ja smagais bija priekšā un vieglais tur ielīda iekšā, tad domāju, ka apvainos smago par labā pagrieziena veikšanu ne no maksimāli iespējamās labās malas (josla pēc ceļa apzīmējumiem tur ir tikai 1).
2) Ja vieglais bija priekšā, tad ir spēle vienos vārtos (smagais iet uz apdzīšanu) par sliktu smagajam, ceļu apzīmējumu neievērošana, jo izbraukšana uz galveno ceļu notiek tikai vienā joslā.
3) Ja tomēr smagajam izdodas pierādīt, ka vieglais mēģinājis šo pa labo pusi apdzīt, tad iespējamais rezultāts- vaina 50/50.
Vieglais kapitāli lohanulsa. Ticamākais ka gribēja izsprukt, bet nepaspēja. Savukārt drāzīs IMHO smago, jo:
1) Joslas tiek atdalītas ar baltajām strīpām vai norādītas ar zīmēm. Ja nav ne zīmju ne strīpu tad joslas dala paši braucēji. Šinī gadījumā brauktuve ir pietiekoši plata lai brauktu 2 joslās.
2) Labo pagriezienu no kreisās joslas var veikt tikai ja ir attiecīga zīme. Šinī gadījumā zīmes nav. Jautājums ko gribēja darīt smagais no kreisās joslas? Nogriezties?
3) Pārkārtojoties citā joslā priekšroka ir tam kurš brauc pa savu joslu taisni (nemainot joslu). Tātad ja smagais negribēja nogriezties no šīs joslas, bet tikai pārkārtoties - viņam bija jāpalaiž vieglais kurš brauca pa savu joslu.
4) Apdzīvotās vietās drīkst apsteigt arī pa labo pusi. Tātad vieglā rīcībā it kā pārkāpumu nav.
Diemžēl CSN nekas nav teikts par draudzēšanos ar galvu. Tā kā vieglā šoferim vienīgais sods ir čakarēšanās ar apdrošinātājiem un servisiem. IMHO pelnīti.
reiz biju identiskā situācijā (sēdēju taksī kā pasažieris ).
juridiski jau smagais bija vainīgs, bet takša vadītājs redzēja , ka smaigais ir ieslēdzis labo pagriezienu un neskatoties uz to brauca pa viņam garām
Jārēķinās ka smagā šoferis šo vietu redz ļoti slikti
Nesen atpakaļ BBC bija raidījums, kur speciāli stāstīja, ka šajā vietā smagajiem nevajag atrasties , jo viņi tur neko neredz !!!!!
Storms nezina ka josla ir min. 3M un taatad tur ir viena josla ja platums 5.9m. Divas joslas buus pie 6 m. Tad smagais vainiiks. Ja 5.9 m tad vieglais vainiiks jo liida.
ko juus te vispar runaajat kautkaadas dumiibas
taa griezoties ir jaaabuut pasaa malaa tb labeejais staavoklis
BET ja auto gabariiti taa neljauj iegriezties tad atljauts parkapt tikai ieprieksh jaaparliecinaas par to ka nevienam netraucee
tb neviena nav (sajaa gadijumaa tas nav izdariits)
un tas ir pilniigi po vai vinsh redz vai neredz
viennoziimiigi smagais vainiigs
turklaat bildee labi var redzet ka smagais tomer vareja mazliet braukt tomer tai labajai malai
vieglais vainiigs - jo piegabee traapija vajadzeeja liidz kabiinei aizvilkt.......
Policijā galvu nelauzīs, ierakstīts abpusēja vaina un viss.
Vieglais tiesam ar galvu nedraudzejas. List saubiga vieta garam smagajam, kas vel ir arzemnieks (latvija jau sen vairs numuru neuzkraso ar lielim burtiem uz pakalas, aa0000z kombinacija izskatas pec krievijas). Baet vispar sitas salinieka no- un uzbrauktuves ir diezgan ekstremas - vismaz man viena no retajam vietam, kur izmantoju sava auto turbojaudu, lai justos drosi, ka kads celu nenogriezis vai nepiespiedis pie apmales.
Nekuj lidot, smagais ir smagais vinu vajadzeja palaist! Vins blins viegla mashina tachu.
Tādas avārijas notiek bieži, diemžēl vainīgs protams ir smagā auto vadītājs, bet vieglā auto vadītājs savā laikā nemācījās satiksmes drošību. Ja viņš to būtu darījis viņš zinātu, ka katram auto ir tā saucamā "aklā zona" (īpaši kravas auto), kad vadītājs neredz kas viņam blakus notiek.
/Ainārs/
haha, man liekas, ka smagajiem, tramvajiem, trolejbusiem utt vienmeer ir taisniiba. tie ir jaapalaiz neatkariigi no taa vai tev ir prieksroka vai nav. ja ieveeros sho likumu, tad var izvairiities no liekiem nepatikamiem briziem ;)
Pisaats vainiigsVinji abi brauca araa un taisniiba ir tam kas brauc pa labo pusi
166124 viesis! Tad uz Chaka ielas var visus dauzit braucot pa labo joslu griez tik sturi pa kreisi un vo labais sans ieskrapets vinsh vainigs jo tur tikai 1 brauksanas josla katra virziena..ari pec apzimejumiem..Nezinu man autoskola macija ja katra virziena ir vismaz 2 joslas tad vinas shkir DUBULT nepartraukta linija... a kas ir uz Chaka?
Bla lieciet pasaatu mieraa... Pasaats brauc garaam avaarijas vietai :D Avaarija ir starp smago, un to iespiesto labajaa malaa pie apmales vieglo (x3 kas tas)
gudrinieki visi, man arī jau desmit gadus ir pieredze braukt ar smago auto, bet šāda avārijas izraisīšana nav attaisnojama no smagā puses.
protams ikdienā vairāk braucu ar vieglo un redzu kā smagie, fūres brauc - vispār pilsētā nerēķinās ar vieglajiem. kur atļauts braukt uz 50km/h tur viņi minuz 70-80km/h un attiecīgi kur vairāk tur vēl ātrāk. braukšanas stils dažiem ir tāds itkā viņi brauktu ar ferrari.
pašam bija gadijums, šmagais ar sānu uzbrauca virsū taisnā gabalā līdzīgi kā šajās bildēs, šoferis attaisnojās ka mani neesot redzējis - kā var neredzēt?!
un vēl ko jūs visi iecirtāties uz vieglo, kurš teica ka viņš ir līdis garām, vai jūs nemēģinātu izvairīties no avārija, ja virsū nāktu tāds monstrs, griežot prom no viņa?!
patiesībā nav ko virināt mutes ar saviem subjektīvajiem viedokļiem, jo varu saderēt ka vainīgs ir un būs smagā šoferis.
lai neapvainotu smago auto šoferus, šis teksts ir tikai par tiem kuri reāli pārkāpj noteikumus nevis par normālajiem džekiem kuri brauc kārtīgi.
to uupis
no kura ūpja pakaļas izzīdi, ka joslas platums ir min. 3m???
to aivarish,nav tev nekādas pieredzes ja tā runa!Līdzīgs gadījums sanāca BCL driverim griežot uz akmens tilta.Sitos aunus kas visur mēgina iespraukties vajadzētu indēt ar nelabu gāzi!!!
Kam vairāk naudas tam taisnība, ja smaigais nodarbojas ar "legālas" preces pārvadājumiem, tad 100% viņam ir "jumts' no tā izriet, ka vieglajam žopinieks, taču ja vieglajam gali mentenē lielāki, tad smagajam kranti, visu izšķir naudas un varas apjoms, man jau patīkās :)
P.S. Es arī kādreiz muļķītis domāju, ka CSN ir jāievēro, bet patiesībā nē :)
Konkrētajā vietā - vainīgam jābūt vieglajam.
Pie Stahanoviešu apļa (kur divas joslas iet iekšā riņķī), tur vainīgs būtu smagais, jo nav izmantojis "savu joslu"
Šeit vainīgs ir vieglais, ja vien nepierādīs, ka smagais apdzinis (gājis pa "otro" joslu) vieglo (kurš gaidīja pie krusta) un to piespiedis...
Ja negriezhas pa kreisi , tad jabrauc maksimaali tuvu labai celja pusei.
Man domāt, ka vainīgo var noteikt tikai pēc aculiecinieku nostāstiem. Vainīgs ir tas, kurš līda (vai vieglais, ja ielīda smagajam labajā pusē, vai smaigais, ja līdz uz apdzīšanu)
ņemot vērā, ka smagajam (laikam) ir krievijas Nr, vieglā šoferis "pa muti" atrausies neatkarīgi no CP lēmuma par vainīgo :)) (jox)
Piekam nu neizskatās, ka smagais bija atstājis brīvu labo joslu. Drīzāk bija ieturējis normālu attālumu ~2.5m, lai varētu droši izgriesties, neuzskrienot apmalei (kas būtībā nav nekas briesmīgi pārspēlēts, ņemot vērā piekabes garumu), a vieglais bija "visgudrākais un visātrākais" ....
(tas tā, mans subjektīvais viedoklis, redzot bildes)
Piekrītu "uupis", vainiigs BMW, bet ja nopietni vainiigs būs smagais bet vieglā vadītju par šito gāienu ir jaasit.
Te ir kaartējā situācija kad pēc noteikumiem vainīgs viens bet īstenībā cic.
A es nesaprotu - kaadas probleemas te daudziem rada uz/nobrauktuves no Salinieka? Vienmeer daru kaa instruktors maaciija un nekad nekaadu probleemu nau bijis. Shamais (instruktors) teica - galvenais ir neapstaaties, uztaisiit akmenjainu gjiimi un braukt.
Tas ir par tieshi konkreeto nobrauktuvi. A uzbraukt vispaar ekaadu probleemu.
Taa arii daru gandriiz katru dienu un viss ir ok!
A par vainu - neko nevar pateikt redzot bildes. Tas buutu taapat kaa redzot fotograafijaa ugunsgreeku, pateikt no kaa vinjsh ir izceelies!
Dugass
Policchi rakstot protokolu arii nevarees attiit atpakalj filmu un redzees tikai sho bildi .... un katrs liecinieks teiks savu .... ko ta :D
Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk
27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk
Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk
Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk
Skaidrs, ka smagais vainiigs! Kulji vish mazaakos apbizho....