Riepas Kleber Protectis ir apgādātas ar mehānismu aizsardzībai pret pārduršanu; šis mehānisms ļauj izvairīties no bīstamām spiediena zuduma sekām, ja bojājums nodarīts ar priekšmetu, kura diametrs ir mazāks par 4,7 mm*.
_______*apmēram 97% no visiem bojājumiem skar protektora skrejceliņu
Kleber Protectis ir noturīgas pret protektora pārduršanu ar priekšmetu, kura izmēri atbilst lielas naglas izmēriem. Šis apstāklis būtiski uzlabo drošību. 36% gadījumu spiediena zudumi notiek brauciena laikā. Sevišķi bīstami, ja tādā brīdī automašīna pārvietojas lielā ātrumā. Strauja spiediena pazemināšanās riepā var izraisīt slīdēšanu un nelaimes gadījumu. Protectis papildu priekšrocība - vadītājam nav nepieciešams nodarboties ar riteņa nomaiņu, jo riepa nav jālabo.
DARBĪBAS PRINCIPS:
Patentētais mehānisms, kas riepu pasargā no pārduršanas, darbojas ļoti vienkārši. Kleber Protectis ir parasta riepa, kuras iekšienē atrodas pašhermetizējoša, gēla konsistences gumija. Šī gumija vienmērīgā slānī klāj protektora iekšpusi, kur tā termiskā procesā ievietota jau riepas izgatavošanas laikā. Kad riepu piesūknē, gaiss gumiju piespiež pie riepas iekšējām sieniņām. Sistēmas efektivitāti nodrošina riepas iekšpusē esošais gumijas maisījums, kuram piemīt speciālas īpašības un konsistence. Aizsardzībai pret pārduršanu tiek izmantoti divi dabiski efekti, kādi sastopami kurai katrai riepai – augsts gaisa spiediens un centrbēdzes spēks riepas rotēšanas laikā. Kad tiek pārdurts riepas protektors, gēla konsistences gumija hermētiski sakļaujas ap priekšmetu, kas izraisījis bojājumu, un nepieļauj gaisa spiediena zudumu. Ja šis priekšmets izkrīt, tad pašhermetizējošā viela, iekšējā spiediena ietekmē un nepieļaujot gaisa spiediena zudumu, noslēdz caurumu.
Kleber Protectis darbības princips:
LIETOŠANAS VEIDS
Kleber Protectis derīga standarta aplokiem, un riepas uzmontēšanai nav vajadzīgas nekādas īpašas darbības. Riepa garantē maksimāli efektīvu aizsardzību pret pārduršanu. Nav nepieciešams to labot darbnīcā. Pietiks tikai izvilkt iedūrušos naglu. Izņemot priekšmetu, kas izraisījis riepas bojājumu, tiek novērsta bojājuma palielināšanās. Taču arī tad, ja to neizdarīsim, nagla, pati izkrītot no riepas, izraisīs bojājuma vietas piepildīšanos ar pašhermetizējošu gēlu. Tātad vadītājs vispār neuzzinās, ka viņam tikko kā gājušas secen riteņa mainīšanas rūpes.
Gēla konsistences gumijai riepā Kleber Protectis pamatā ir tie paši komponenti, kurus izmanto parastajās riepās. Riepas Kleber Protectis atbilst tādām pašām vides aizsardzības prasībām kā klasiskās riepas – no izstrādāšanas brīža līdz pat ekspluatācijas beigām. Drošības apsvērumu dēļ abiem viena tilta riteņiem jāuzstāda vienādas riepas. Kleber Protectis riepas ieteicams uzstādīt visiem riteņiem.
Riepas Kleber Protectis tiek izlaistas ar trim dažādu veidu protektoriem, atkarībā no lieluma un ātruma indeksa. Vislielākā izmēra riepai ar ātruma indeksu V ir Kleber Dynaxer DR protektors, vidējam lielumam ar ātruma indeksu H - Kleber Dynaxer HP, bet mazākajam, ar ātruma indeksu T - Kleber Viaxer AS .
Riepas Kleber Protectis ir paredzētas Eiropas tirgum.
Kleber z Protectis parametri:
Riepu protektori: Kleber Viaxer AS, Kleber Dynaxer HP, Kleber Dynaxer DR ;
Riepas platums mm: no 205 līdz 175;
Sērijas: no 65 līdz 50;
17 izmēri;
Ātruma indeksi: T(190 km/h); H (210 km/h);
Aploka diametrs: no 14 līdz 16 collām
Labi, labi. Bet cena?