Lasītāja pārdomas par Vienības gatvi 34

 
3.maijs 2005 9:13

Es vēlējos vienai lietai pievērst uzmanību - Vienības gatvei! Sākšu ar to, ka Šlesera k-gs vēlas Jelgava-Rīga ceļu par "autobāni" pārvērst. Tas, protams, ir labi,bet varbūt vajadzētu sākt ar gatvi Rīgas pusē.

Ja braucam no Jelgavas puses Rīgā, tad sākas ...
1. četras joslas pāriet divās un no Ozolciema ielas izbraucot atrodas ieskrējiena josla uz kuras ir autobusa pietura - "jautri"!
2. Nez kāpēc ir tikai divas joslas, ja vietas izbūvēt pietiek četrām
3. Ir kreisais pagrieziens uz Graudu ielu un uzreiz aiz krustojuma autobusa pietura, tiem kas brauc pa pirmo joslu, nākas strauji pārkārtoties!
4. Tālāk ir kreisie pagriezieni uz birojiem "parkā"!
5. Un tad seko visjautrākais - krustojums ar Ģimnastikas ielu! Tas ir murgs! Šīs divas joslas pāriet arī it kā divās, kur otrā josla neļauj braukt. Katru dienu tur ir sastrēgums tikai tāpēc, ka visi spraucās vienā joslā, totāls bardaks, plus vēl, ka tur "ļoti" līdzens bruģis.

Mana doma - visai Vienības gatvei jābūt četrām joslām, jāpārskata sabiedriskā transporta pieturas, jāveido kabatas tām un no Ģimnastikas ielas jābūt piecām joslām, vietas tur pietiek un daudz līdzekļus tas neprasītu un nebūtu tur sastrēgumu!

Paldies. Varbūt šo varētu ŠLESERA kungam pārsūtīt!
Ar cieņu: G.Briedis

 
Visi komentāri
 
166438. viesis 3.maijs 2005 9:18
0 0 Atbildēt

saakt vajadzeeja ar to ka to maximu nah, ar visu to nevienam nevajadziigo luksoforu, kas totaali besii aaraa, un 8.trol. galapunktā gājēju tunelis/tilts buutu vnk fantastic!

166439. viesis 3.maijs 2005 9:19
0 0 Atbildēt

turklaat gar malu, kur visaa posmā - Ozolciema iela - Graudu iela ir tas gājēju ceļš, uztaisiit vienvirziena mazo ielinju, kur no viena gala var iebraukt, pa otru aaraa, lai neliizh tur dziivojoshie uz Vienības gatves virsuu pa vidu. aarzemees parasti taa notiek, ka ir papildus paralēli mazie celiņi...

166444. viesis 3.maijs 2005 9:34
0 0 Atbildēt

Suuti....... shlesers@briinumzeme.com

166447. viesis 3.maijs 2005 9:36
0 0 Atbildēt

Gribētu atzīmēt ,ka Šlesera k-gam par Rīgas ielām nav teikšanas.Pilsētā absolūti visu izlemj Rīgas Dome.

166450. viesis 3.maijs 2005 9:41
0 0 Atbildēt

Kāpēc visus šos 10 gadus kopš parādījās problēmas ar Vienības gatvi un graudu ielas krustojumu, kreisais pagrieziens netika izveidots uz papildus sekcijas? Uzcēla Maximu un uzreiz izveidoja luksafora kreiso pagriezienu uz papildus sekcijas. Vai iebraukt veikala teritorijaa ir svarīgaak?

Atvainojos, bet satiksmes departamentā sēž nespeejiigi patstaaviigi spriest ljautinji , Vinji nespeej atrisinaat elementāras satiksmes probleemas.

166455. viesis 3.maijs 2005 9:50
0 0 Atbildēt

Satiksmes departamentu ziepēs !!!! :)

Ja nopietni, tad piekrītu raksta autoram. Situācija daudzkur ir pilnīgā podā. Līdzīgi būs arī ar Dienvidu tiltu. Ceru, ka kļūdos, bet nav jau problēmas tikt pāri Daugavai. Problēmas ir ar to, ka pēc tam nav kur palikt. Nu uzbūvēs to Dienvidu tiltu, a stahanoviešu aplis ta paliks (vismaz pāris gadus vēl). Tāpat arī autobānim Rīga-Jelgava jēga maza, ja Vienības gatve paliek tāda, kāda tā ir.

Tas pats ar Vanšu tiltu - viss ir OK, bet pie nac.teātra tramvaju pārplānot (vai vismaz luksaforu pārregulēt) arī neviens nespēj ...

Moš mums te visiem jāsamētās kādam kukulim, lai kautkas notiktu, ja jau ar nodokļiem nepietiek... ?

166460. viesis 3.maijs 2005 9:56
0 0 Atbildēt

Aha ... man ar kretinaa aaraa taa satiksmes organizaacija uz vienibas gatves !

1.kaart - demonteet luksoforu pie maksimas ! (taapat shodien ignoreeju sarkano gaismu)

2.kaart - kas tas par bezpriģelu, ka braucot virzienaa aaraa no riigas aiz taa troljlja glapunkts peeksnji 2 joslas paariet vienaa!

3.kaart - tur vietas pietiek, lai kvalitatiivi uzceptu veel pa vienai joslai katraa virzienaa

4.kaart - troljlja pieturu uzreiz aiz graudenes ielas (virzienaa uz centru) vajag iebaazt kabataa!

5.kaart - uzreiz aiz gjimnastikas ielas esosho autobusa pieturu ar iebaazt kabataa

6.kaart - aiz gjimnastikas ielas esosho brugjeeto posmu:

a) vai nu paartaisiit par asfalteetu

b) vai salabot brugji, lai nav jaabrauc 45 graadu sliipumaa uz saaniem

... vienlaiciigi uztaisot taa, lai no vieniibas gatves pa kreisi uz ulmanja gatvi grieztos atsevishkja josla, viena atsevishkja brauktu taisni un veel viena atsevishkja brauktu taisni + veel griztos pa labi.

Atgaadinaashu, ka platumu tur var palielinaat - nav jau nekaada valdemaariela, kur nav kur izplesties ...

166462. viesis 3.maijs 2005 10:02
0 0 Atbildēt

Kamēr RD satiksmes departamentu vadīs vecs pensionārs Zarumba ,tikmēr uzlabojumus nav ko gaidīt.

166473. viesis 3.maijs 2005 10:19
0 0 Atbildēt

pilnībā piekrītu raksta autora izteiktajai kritikai

166475. viesis 3.maijs 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Cik esmu dzirdējis, tad padomā bija pārtaisīt posmu no Ģimnastikas līdz Ulmaņa gatvei jau šogad, bet kā parasti finansējuma trūkuma dēļ, projekts tika pārcelts par vienu gadu. Domāju, ka arī nākamgad tas varētu tā paša iemesla dēļ tikt pārcelts.

166476. viesis 3.maijs 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Ja realizējot piedāvāto projektu "Atslēdznieks" varēs dabūt uz ķepas kādus 2-3 miljonus, tad tas viss notiksies, ja mazāk, tad varēsi kratīties pa "ļoti" līdzeno bruģi līdz.......pats vari nojaust cik ilgi :)

166477. viesis 3.maijs 2005 10:25
0 0 Atbildēt

Šlesera kungs ir gudrs tips un aprēķinājis, ka uz autobāņa celtniecību var uzvārīties 10x vairāk nekā uz Vienības gatvi, tā ka brauciet mīļie vēlētāji vien pa bruģi:)

166481. viesis 3.maijs 2005 10:36
0 0 Atbildēt

Visu šito tikai īsāk iecep www.satdep.lv

166485. viesis 3.maijs 2005 10:50
0 0 Atbildēt

iecept www.satdep.lv=nolaist podā.Ir jau mēģināts.Labākajā gadījumā dabūsi formālu atbildi.

166488. viesis 3.maijs 2005 10:59
0 0 Atbildēt

Nu bet varbuut tad ir veerts saakt veidot atovadiitaaju akcijas par teemu salbojiet vienriez ielu/gatvi/prospektu "X" ar attieciigiem miitinjiem pie RD vai kur nu tur tie (bez)atbildiigie ljautinji seezj. IMO ja ir labas idejas tad ar LAMB iAuto vai tamliidziigu SO paliidziibu vajadzetu vareet dabuut pashu velnu gatavu.

166490. viesis 3.maijs 2005 11:11
0 0 Atbildēt

viedi vārdi..

piekrītu visiem.

166491. viesis 3.maijs 2005 11:13
0 0 Atbildēt

To WALA [?] 03.05.2005 10:59

Gribētu redzēt kā Tu ietu mītiņā un pēc tam Tevi valkātu pa policijām un šūtu kriminālu klāt, viss taču ir sen jau izdomāts - mēs zogam, jūs muļķīši strādājiet un pelniet naudiņu, kuru mēs tā pat nozagsim :)

166494. viesis 3.maijs 2005 11:51
0 0 Atbildēt

WALA domu papildinot - Moš kāds degvielas tirgonis (kompānijā ar LAMB, vai kādu apdrošinātāju, vai vēl kādu) varētu saorganizēt akciju - tipa santīms no katra degvielas litra kāda konkrēta ceļa uzlabošanai. Domāju, ka tauta "pavilktos", ja būtu konkrēti rezultāti.

166501. viesis 3.maijs 2005 12:27
0 0 Atbildēt

ar santiimu no litra buutu par maz :)

166503. viesis 3.maijs 2005 12:33
0 0 Atbildēt

es atkal nesaprotu, kapec virziena no centra uz vienibas gatves jau vairak ka menesi nav nomainitas zimes brauksanai joslas taja vieta, kur pirms maksimas ielas vidu ir izbuveta mulkiga gajeju salina. Zimes liecina, ka jabrauc taisni.

Piemeram tu brauc pirmo reizi pa so celu aiz fures kreisa josla, un seko zimei taisni, tad peksni abas joslas aizit slipi pa labi un tava prieksa iznirst drosibas salina. Vai sads maldinoss zimju izvietojums nav bistams?

166523. viesis 3.maijs 2005 13:26
0 0 Atbildēt

ja man buutu teikshana, es to luksoforu pie tupaas maksimas nonestu ar visu droshiibas salinju !

nu nah liist pakaljaa katram uznjeemeejam un taisiit luksoforeetu krustojumu tur kur tas nav vajadziigs !!!!

166529. viesis 3.maijs 2005 13:40
0 0 Atbildēt

NU par maksimas svetaforu man domas nesaskan ar vairākumu. Domāju, ka tur tas luksafors ir vajadzīgs. Cita lieta ir tā darbības režīmi.

166534. viesis 3.maijs 2005 13:52
0 0 Atbildēt

2 Wampirius [?] 03.05.2005 13:40

tu zini cik maksaa taadi luksofori ?

pa to pilji var daudz svariigaakus celja darbus izdariit !

166535. viesis 3.maijs 2005 13:52
0 0 Atbildēt

taa maximas luksofora vietaa pietiktu ar pareizi uztaisiitu krustojumu ! jo pluusma uz to smirdiigo maximu nemaz nav tik milziiga !

166536. viesis 3.maijs 2005 13:53
0 0 Atbildēt

2 Subaru,

Cik zinu, tad šādi nepieciešamie ceļu izbūves darbi (stāvvietas, piebraukšanas, luskafori, gājēju pārejas u.t.t.) ir jāapmaksā uzņēmējam, kura dēļ tas tiek darīts. (neesmu 100% pārliecināts, bet tā esmu dzirdējis)

166571. viesis 3.maijs 2005 14:56
0 0 Atbildēt

Subaru - es kā Ziepniekkalna vietējais varu piezīmēt, ka labāk luksofors kreisajam no Maximas, nekā visi ībļi un īblenes, kuri mauc ārā no Maximas, laiž līdz Sērenes ielai, kurā es dzīvoju, lai apgrieztos. Ne reizi vien nācies mest pa mēmajiem ārā braucot, jo viens cērt pretim tieši pa ieliņas vidu neskatoties. Un tad blisina acis "o, tipa te arī brauc". Tiesa uztaisīts tas viss tika maksimāli anāli. Nezinu kāpēc neviens nezin, ka no maximas var iebraukt LN zapravkā, no kuras pilnīgi legāli ir atļauts kreisais.

Piezīme: Sērenes iela ir tāda maza ieliņa, kreisajā pusē aiz 8. trolejbusa galapunkta gājēju pārejas.

166582. viesis 3.maijs 2005 15:12
0 0 Atbildēt

es piekrīt autoram par visiem 100%

166615. viesis 3.maijs 2005 16:57
0 0 Atbildēt

Projekts par Vienības gatvi rekonstrukciju posmā no Ģimnastikas ielas līdz K. Ulmaņa gatvei šobrīd tiek izstrādāts.... un līdz mēneša beigam arī tiks nodots. Bruģis tiks nomainīts uz asfaltu, būs četras joslas. Autobusa pietura tiks izveidota pilnprofila ar kabatu ( virzienā no Jelgavas aiz Ģimnastikas ielas ). Virzienā uz centru aptuveni no posma vidus parādīsies 3 josla nogriezšanai uz Salu tiltu. :) Krustojumā ar K. Ulmaņa gatvi parādisies kopnes uz kuram tiks izvietoti luksofori un ceļa zīmes kuras norāda kustību pa joslam.

Šobrīd esošiem lukisoforiem nav īstas sinhronizācijas.. tadēļ projektā ir paredzēts sinhronizēt abu krustojumu luksoforu darbību. Mazas ieliņa kura iet gar Vienības gatves labo pusi tiks slēgta galos ar bortiem - ta kā vairs nebūs sastrēgumu apbraukšana zem ķieģeļa.... ;-)

Starp citu kopnes paradīsies arī uz K. Ulmaņa gatves....

Iespējams kā varētu šovasar veikt darbus... taču dēļ Bauskas ielas pārvada remonta dēļ domāju ka visticamāk kā taisīs nakošgad... :-(

166623. viesis 3.maijs 2005 17:44
0 0 Atbildēt

bljin wot pietiek busham braukt un Freiberga auro par nekraasotaajaam fasaadeem, ka tuuliinj viss tiek nopindzeleets...

laikam jaasuuta labaak freibergai... mosh paklaigaas par sho un uzceps aatri baani vecriiga-jelgava

166625. viesis 3.maijs 2005 17:46
0 0 Atbildēt

Ha, prieks, ka vismaz kaut kas notiksies...

Jo variants, ka braucot no Jelgavas reāli 2 joslas saiet vienā un kā īsti tur jābrauc, zin maz cilvēku. Žēl...

166651. viesis 3.maijs 2005 20:49
0 0 Atbildēt

1.iesaku izveidot fondu "KUKULIS ceļu uzlabošanai" kur katrs no mums varētu ziedot nabadzīgajai Rīgas domei pa pāris santīmiem

2. vai tas ir normāli ka tu brauc pa taisnu ielu kurai it kā ir 2as joslas katrā braukšanas virzienā (protams ielu marķējums ir zudis tālēs nezināmajās) un pēkšņi tu atrodies blakus braukšanas joslā.....?

166839. viesis 6.maijs 2005 0:17
0 0 Atbildēt

Man personiigi 3ais punkts ljoti iet pie sirds :) it iipashi ja pieturaa staav divi autobusi/trolejbusi :) vismaz kaads adrenaliins peec garas/vienmuljas shosejas.

168528. viesis 28.maijs 2005 17:41
0 0 Atbildēt

Uz Vienības gatves no Ģimnastikas ielas puses līdz Ūlmaņa gatvei būtu labi izveidot vēl vienu joslu ar nogriešanos pa labi uz Ūlmaņa gatvi. Pēc manām domām vietas tur pietiekoši.

172232. viesis 12.jūlijs 2005 17:53
0 0 Atbildēt

Vienības un Ulmaņa gatves krustojumā varēja jau nu pagudrot, kā tikt vaļā no kreisajiem pagriezieniem, izmantojot kaut Ģimnastikas, Dīķa un Robežu ielas, kas jāsaved kārtībā. Virzienā no Centra pa Ulmaņa gatvi vispār kreiso varēja aizliegt - tur ir Telts iela blakus. No Jūrmalas - nu tur sanāktu nedaudz garāk - ar manis jau pieminētajām ielām. Pie labas gribas varētu izdomāt arī risinājumu braucējiem pa Vienības gatvi.

Bet posms no Ulmaņa gatves līdz Rīgas robežai ir murgs!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti