6. sērija – rokenrols visam mūžam 63

 
22.februāris 2002 17:21

6. sērija (ar virsbūves kodu E24) bija E9 3.0 CS/CSi kupejas aizstājēja. Leģendāro E24 ražoja no 1975. gada oktobra līdz 1989. gada 6. aprīlim. Šajā ilgajā ražošanas periodā tika veiktas visai nelielas izmaiņas automašīnas izskatā. Gluži vienkārši BMW dizaineriem bija grūti pilnveidot jau tā perfekto E24 ārieni.

BMW 635csi Haizivs tipa priekšgals pat mūsdienās izskatās ļoti iespaidīgi. Saistībā ar šo līdzību E24 ir ieguvis iesauku “haizivs”. Kopumā tika saražoti 86 216 šādi autombīļi. 1989. gadā E24 nomainīja 8. sērija (E31). E31 bija daudz dārgāka, līdz ar to pieejama daudz mazākam cilvēku skaitam. Tas bija galvenais iemesls 8. sērijas ievērojami mazākajai popularitātei. Nākošajā gadā ir plānots izlaist īstenu E24 sekotāju. Laiks rādīs, vai jaunā 6. sērija būs tik pat populāra, kā vecākais brālis. Daudzreiz ir nācies dzirdēt cilvēkus sakām, ka 6. sērija ir 7. sērijas (E23) sporta versija, bet tā tas nav. Patiesībā E24 ir būvēts uz 5. sērijas bāzes. Daudzas detaļas un tehniskie mezgli no 5. sērijas tiek montēti arī E24 modelī. Modeļi Pirmie modeļi bija 630 CS, kuram tika uzstādīts tāds pats karburatora motors kā 3.0 CS, un 633 CSi (ar L-Jetronic iešprici). 630 CS var atšķirt pēc ļoti mazā pakaļējā bampera. 1978. gadā sāka ražot 635 CSi. Šis modelis attīstīja 218Zs, un maksimālais ātrums sasniedza 230km/h robežu. 635CSi atšķirībā no citiem modeļiem tika uzstādīti sporta sēdekļi, īpaši vieglmetāla diski un aizmugurējais spoilers. 1979.gadā 630 CS nomaina 628 CSi. 1982. gads ir nozīmīgs gads 6 sērijas ražošanā, jo tiek izdarītas dažādas izmaiņas modelī. Tika veikti virsbūves un šasijas uzlabojumi, kas sākās jau dažus gadus atpakaļ, taču debitēja šajā gadā. Modifikācijas padarīja automašīnu ne tikai daudz vieglāku, bet arī daudz izturīgāku. Diezgan nozīmīgas izmaiņas bija E24 salonā – jauna tipa stūre, un panelis tika aprīkots ar dažādām papildus funkcijām. Šajā pašā gadā 635 CSi sāk montēt motoru, kuram tika par pamatu ņemts motors no 633 CSi. Jauda un griezes moments nemainījās, bet samazinājās degvielas patēriņš par 15%. 1982. gadā pārtrauc arī 633 CSi ražošanu. 628CSi izņem no ražošanas 1987. gadā. Šajā pašā gadā 6. sērijai tiek izdarītas dažas izmaiņas ārējā izskatā. E24 sāka uzstādīt elipsveida priekšējos lukturus, kas nodrošināja labāku redzamību un neapžilbināja pretīm braucošos. Savukārt buferus sāk krāsot virsbūves krāsā, un tajos tiek integrēti triecinu absorbētāji. Pēdējos ražošanas gados nekādas izmaiņas netika izdarītas. 1989. gada 6. aprīlī no konveijera noripo pēdējais 6. sērijas modelis – 635 CSi. BMW M635csi sešu cilindru dzinējs ASV modeļu galvenās atšķirības Amerikāņu versijas cieta no gaisa piesārņojuma noteikumiem, kā rezultātā tika samazināta motora jauda. Šīs versijas nebija tik izskatīgas, pateicoties lielajiem bamperiem, kā arī masa ASV versijām bija lielāka. Rezultātā Eiropas E24 bija daudz labāks izpildījuma ziņā par ASV modeļiem. Lielais “M” Bijību iedvesošais 6. sērijas modelis ar lielo “M” tika prezentēts 1983. gada septembrī. M635 tika montēts M88/3 sešcilindru motors ar 24 vārstiem, kas attīstīja 286 Zs lielu jaudu. M635 spēja ieskrieties līdz “simtiņam” 6,4 sekundēs un sasniegt 255 km/h. ASV tirgot šo modeli zem nosaukuma M6 sāka 1987. gada jūlijā. M6 bija pieejams tikai ar katalizatoru, un tas nedaudz ārēji atšķīrās no M635. BMW M635csi Pārbagātība zem nosaukuma “L6” 1987. gadā ASV tirgū tika piedāvāta īpaša 635 CSi versija zem nosaukuma “L6”. Burtu “L” attiecina uz vārdu “luksus”. Šī modeļa salons bija viscaur tapsēts ar ādu (izņemot grīdu) un aprīkots ar maksimālu aprīkojumu, kas nebija sastopams nevienā citā modelī. Šis modelis tika transportēts no Vācijas rūpnīcas kā 635 CSi un pārtaisīts ASV. Pārtaisīšanu veica BMW of North America Inc. Vienīgais L6 mīnuss bija salīdzinoši niecīgā jauda – 182 Zs. Lielbritānijā šis modelis tika piedāvāts (ļoti nelielā skaitā) zem nosaukuma 635 CSi Highline. Atšķirībā no L6 angļu versijai uzstādīja manuālo kārbu. BMW L6 Haizivs ar nezvēra dvēseli 1977. gada maijā BMW tuning firma Alpina izlaida pirmo E24 pārveidoto modeli ar nosaukumu 630 CS B2 (230 Zs). Pēc gada šim modelim piepulcināja B7 Turbo, kas attīstīja 300 Zs. 1984. gadā E24 B7 ieguva jaunu motoru ar 330 Zs jaudu no E28 B7 Turbo. 1982. gadā 630 CS B2 tikai aizstāts ar B9 (245 Zs), bet 1985. gadā ar B10 (261 Zs), kuru ražoja līdz 1987. gadam. Ātrākais no Alpinas haizivīm bija B7S Turbo Coupe (5,4 s no 0-100km/h, griezes moments - 500Nm, maksimālais ātrums pāri par 260 km/h). Alpina B7 Nobeigumā E24 ir kļuvis gandrīz par katra patiesa BMW fana sapni, un tas nav bez iemesla, jo diezin vai pat vislielākie BMW nīdēji atļausies apgalvot, ka šajā automašīnā neslēpjas kas īpašs. Šim modelim piemīt neatvairāma pievilcība, kura parasti aizrauj E24 īpašniekus neatgriezeniski. Daudzi no viņiem negrib šķirties no šī auto, jo vēlas izbaudīt rokenrolu visa mūža garumā. E24 galerija ir šeit Uģis Zarakauskis
 
Visi komentāri
 
13166. viesis 22.februāris 2002 18:01
0 0 Atbildēt

mjā... tas ir arī mans sapnis :)

...varbūt, varbūt... pēc pāris gadiem kādu tādu, vecu nopirkšu un sākšu pamtīgi restaurēt...

ar smaidu pa dzīvi,

Melvins :)

13168. viesis 22.februāris 2002 18:08
0 0 Atbildēt

Personīgi piederējis nav šāds aparāts, bet ir sanācis pavizināties. Nav ko piebilst - perfekts auto. Un ekstras šajā auto bija tādas - kādas vēl dažiem labiem jauniem auto nav vēl šodien.

13169. viesis 22.februāris 2002 18:11
0 0 Atbildēt

Tas bija 85.g. 633 vai 635, vairs neatceros, ar sporta kārbu. Autiņš tika gandrīz norakstīts, jo ātrumu pārslēgšana pavisam cita - kas arī tika saujaukta.

13172. viesis 22.februāris 2002 18:21
0 0 Atbildēt

laps auto! man patiik taa jaunaa dizains kura bildes te klejo pa Inetu... ar E24 esmu pac braucis, bet par to nefanoju... vairaak tiik 5 vai 7 modelis...

13174. viesis 22.februāris 2002 18:26
0 0 Atbildēt

kompete... njammmmm :)

13180. viesis 22.februāris 2002 18:46
0 0 Atbildēt

B)

Vislabāk man patika par to pretīmbraucošo apžilbināšanu. :)

13183. viesis 22.februāris 2002 20:06
0 0 Atbildēt

atliek vien nostaljgjiski nopuusties... :)

suminaajums ugjim par ljoti labo raxtu, un ideaalo virsraxtu.

13184. viesis 22.februāris 2002 20:44
0 0 Atbildēt

Paldies Perfection....

13185. viesis 22.februāris 2002 20:49
0 0 Atbildēt

priekaa. taa tureet... vaitik kaads no jums nebija tas kursh redaktoram 'piebiidiija' ideju par BMW zonu :) ?

Redaktors 22.februāris 2002 21:09
0 0 Atbildēt

BMW zona ir © iAuto, bet sarunas mums bija un te ir rezultats.

13196. viesis 22.februāris 2002 21:30
0 0 Atbildēt

kad buus suksistu zona :D ?

Redaktors 22.februāris 2002 21:36
0 0 Atbildēt

gan jau, labs nāk ar gaidīšanu...

13205. viesis 22.februāris 2002 22:05
0 0 Atbildēt

labs raksts, tieshaam. Pareizi teiks - katra bembista sapnis. :)

13207. viesis 22.februāris 2002 22:16
0 0 Atbildēt

Tādu rakstu vēl būs daudz,bet diez par kuru modeli vēl tā varētu uzrakstīt...?Varbūt E32..perf

13209. viesis 22.februāris 2002 22:36
0 0 Atbildēt

KO piebilst?!? neko.. rulz,.., Ugijs sveicam ar pirmo raxtinju... ACID|BURNz

ps: WTR

aa balodis uz kaapa uz jumta...

13210. viesis 22.februāris 2002 22:37
0 0 Atbildēt

aa un veel Esiet uzmaniigi, nenobraciet ar shitiem zveeriem gaajeejus..

acid|burn

13211. viesis 22.februāris 2002 22:52
0 0 Atbildēt

Runājot par ekstrām.Tas tiesa,ka viņam ekstru vairāk kā daudziem jauniem autiņiem. Man te iedeva vienu 635 pastūrēt. Nu ko,neteikšu to vārdu kurš sākas ar burtu "R" .Viena no lielākajām ekstrām ir sēdekļi. Nu vini ir nenormāli polsterēti un ērti un ja vēl no gaisas ādas.

77' gada sestos, kuriem ir 25 gadi var vest iekšā bez nodokļa,jo viniem ir klasikas,vai kā tur skaitās status. Nu ko,izmantojiet šo iespēju kamēr tie sestie vēl maksā, tik cik viņi maksā!

13215. viesis 22.februāris 2002 23:41
0 0 Atbildēt

jaa, un cik tad vinji maxaa? redzeeju vienu shitaadu, tieshi ja nemaldos 77' gada, tas gan bija nedaudz uzchipots, bet nu cena kaa jau cena - kaukaadi padsmit tuuxtoshi USD.

13221. viesis 23.februāris 2002 0:21
0 0 Atbildēt

Izbeidz.Esi reāls.Apsties mobile.de. Doors savu 77 paneema par mazaak kaa 2000$.Kas vainas!?

13223. viesis 23.februāris 2002 0:53
0 0 Atbildēt

Ugij tu i kings :)!

Edzuli jaa es vinju panjeemu par 1.700$, bet pashas nepiecieshamaakaas lietas man izmaksaaja veel 1000$, taa kaa 3000$ veertu E24 jau var droshi braukt, nedomaajot par to, ka kaut kas vareetu nojukt.

Es te saaku domaat un nez kaa ir - vai labaak ir njemt 1.700 taisaamu vai pa 5000 daudz maz perfektu exemplaaru!?! HVZ kaa tur iisti ir, bet es neesmu viilies savaa izveelee, jo man ir taa iespeeja auto veidot atbilstoshu savam sapnim un ideaaliem, nevis nopirkt jau gatavu kaada cita izsapnjotu ideju!!

13232. viesis 23.februāris 2002 20:47
0 0 Atbildēt

muljkjiibas, labaak nopirkt perfekto, to es saku tochna. vinjam jau nav jaabuut apkarinaatam ar visaadu drazu, vienkaarhsi ideaalaa kaartiibaa.

edzulim. ielien te - lalacars.com/bmw84~633.html, iecheko autinju un cenu arii.

13259. viesis 24.februāris 2002 14:32
0 0 Atbildēt

$3000 par 18" ripučiem :o, protams, kurš tad gribēs braukt ar tiem 14" :p

Nesen SM reklāmā arī bija viens nežēlīgi rulzīgs, spilgti dzeltens 77. gada 633 [hvz kādi tur burti] pēc restaurācijas spilgti dzeltenā krāsā par $10'000...

13264. viesis 24.februāris 2002 15:10
0 0 Atbildēt

Aizejiet uz mobile.de un uzmetiet aci tam 635csi kurs ir dzeltenaa kraasaa un maksaa 30,000 eur. Vins tur ir pats peedeejais. Īpašu uzmanību pievēršiet nummuram ;)

13301. viesis 25.februāris 2002 10:06
0 0 Atbildēt

tas ir tas monstrinjsh, kuru dzheki tepat taisija. diskus esot no diviem shauraakiem kopaa metinaajushi.

13312. viesis 25.februāris 2002 10:27
0 0 Atbildēt

raxtc laps, bet kaa atrast to dzelteno BMW... mosh kaadc var iedot tioeshu linku... man vinju neraada :(

13370. viesis 25.februāris 2002 12:20
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos arī kaut kas līdzīgs cabrio tika uzstaisīts. Intersanta konstrukcija kā dažiem 3 pārejniekiem kad ir nolaižams jumts bet logu rāmji gan paliek.

13407. viesis 25.februāris 2002 14:46
0 0 Atbildēt

Te ir info par E24 Cabrio hem1.passagen.se/bmw635/specials_cab.html

Edzhulis zin tiesho linku uz to dzelteno E24... Gan jau veelaak iedos...

13427. viesis 25.februāris 2002 16:16
0 0 Atbildēt

Ideaals auto, pats jau divus gadus braucu ar 635 csi.

13433. viesis 25.februāris 2002 16:42
0 0 Atbildēt

2 Ugjis

palc par adresi... paarsmeejos... shitaadu porno sen nebiju redzeejis ... :) viss birojs saskreeja skatiities.. :P

13474. viesis 25.februāris 2002 19:06
0 0 Atbildēt

Autoram - apraksts forshs. Shii ir mashiina, no kuras patieshaam negribas shkjirties!

Interesentiem - mandomaat, ka praatiigi ir njemt peec '82 eksemplaarus (kas ir baazeeti uz e28), nevis vecaakus (kas ir baazeeti uz e12, jeb pavisam veco 5xx, attieciigi figu Tu Latvijaa vinjam piekares daljas shrotaa samekleesi). Ja kljuudos par 5niekiem, labojiet.

Man pasham peec '82 salona dizains patiik daudz labaak nekaa vecajaa variantaa. Domaats - pr. panelis, paareejais jau neko daudz nemainiijaas, ja neskaita M635 un L6.

Seedeklji esot megapolstereeti, kaads rakstiija - nu nez, cik esmu redzeejis, 6xx seedeklji (recaro) ir taadi kaa e24 galerijas 3. bildee, es tos nesauktu par megapolstereetiem, driizaak tieshi otraadi :)), ljaudiim, kas pirmoreiz seezh manaa auto, tie shkjiet shausmiigi cieti :) Par gaisho aadu - jaa, ja taa ir daudzmaz jauna, tad izskataas super! Ja saliidzinoshi veca, tad labaak melns salons - neizskataas tik nodilis, kaa taada pasha vecuma gaishais.

Aada vai dreebe - gaumes lieta, man patiik aadas salons, imho, vairaak plusu nekaa miinusu. It iipashi izturiiba pret nodilshanu. Galvenais miinuss - sakarshans, ja vasaraa atstaaj tieshaa saulee. Pret to liidz tumshie stikli, pr. stikla aizsargs un kondicionieris :)

Attieciigi, ja gribaas aadas salonu, tad 628 nesanaaks, paliek tikai 635 - cik man zinaams, 628tajam (kaa jau "budzheta versijai") aadas benjkjus nelika. bet varu kljuudiities.

Par cenaam - es teiktu, ka kaada '84 - '86 gada labam eksemplaaram (tb., labaa tehniskaa un vizuaalaa staavoklii, bez iipashiem defektiem, bet arii ne ideaalam, un bez visaadiem super-duper-mega-turbo-tuuningiem) buutu jaamaksaa kaadi 3-5kUSD ... ja atradiisi kaadu, kas saveejo paardos ...

JanisPuu

BMW 635 CSi, shad un tad paraadaas doma paardot ... bet tad izbraucu kaadu liikumu, izkaapju no auto un apeju tam apkaart ... un saprotu, ka veel ne! :)

Lai veicas!

13485. viesis 25.februāris 2002 21:49
0 0 Atbildēt

To Viesis - Jaani Puu

Paldies par labiem vaardiem....

Ko tu domaa ar veel vecaakiem par E12????

E12 tieshaam ir dimbaa ar daljaam.... Jo kur tad vinjas var rasties... ja jau tad, kad saaka ievest Latvijaa autinjus no Vaacijas, E12 bija pietiekami vecs modelis... Ja kaads nezin E12 (72-81)

Izlasi veelreiz par M635 un L6... 1982. gadaa vispaar tos veel nerazhoja..

Man ir arii plashaaka informaacija par shiem IIPASHAJIEM modeljiem.. Kaut kad driiz arii publiceeshu to...

Par 628 CSi un aadu pareizi... Vispaar 628 CSi ir saliidzinoshi ar 635 CSi shvaki apriikots standartaa...

PS.

Es labpraat apskatiitu tavu E24... Varbuut atsuuti man meilu (ugis@algs.lv)... Uzraksti kaut ko siikaak par saveejo rulzu... Ja ir foto, ieliec arii to...

13486. viesis 25.februāris 2002 21:55
0 0 Atbildēt

Jā, super! BMW 6. sērija ir tā, kas liek padomāt, ka arī dibenpiedziņa var būt mašīna...

90-to sākumā tie likās vispār neaptverami monstri. Tādu gan katram BMW cienītājam vajadzētu vasaras dienā izdzīt no garāžas, papulēt, izmest līkumiņu... Skaisti.

Un akmenītis Perf un Bimm dārziņā, kam patīk apkāst turbomašīnas

Pēc gada šim modelim piepulcināja B7 Turbo, kas attīstīja 300 Zs. 1984. gadā E24 B7 ieguva jaunu motoru ar 330 Zs jaudu no E28 B7 Turbo.

Ha-ha-ha

13535. viesis 26.februāris 2002 10:49
0 0 Atbildēt

To Ugijs:

"Ko tu domaa ar veel vecaakiem par E12????" Vecaakus par e12 nebiju domaajis. Mana doma bija, ka pirms '82 razhotie 6xx ir baazeeti uz pavisam veco 5xx (e12), attieciigi buus baigi shvaki ar daljaam. Par shrotiem nerunaasim, bet arii veikalaa nopirkt buus gruuti. Naakosho 5xx (e28) detaljas pagaidaam ir pieejamas. Kaa jau Tu rakstiiji, 6xx ir baazeets uz 5xx, taapeec faktiski visas piekares daljas (ar dazhiem iznjeemumiem) ir 1:1. Savukaart motortelpaa mekleejam daljas no attieciigaa BMW motora (piem. 3,5L)

To, ka 1982. gadaa nerazhoja M6 un L6, arii zinu :)

JanisPuu

13538. viesis 26.februāris 2002 11:01
0 0 Atbildēt

Veel par diskiem te bija runa.

Origjinaali daudziem 6xx naaca t.s. TRX diski, izmeers cm, nevis collaas, un collaas sanaak kaukas, piem., 15.5", 16.5" utt. Attieciigi riepas ljoti maz izplatiitas un daargas (gan pie mums, gan aarzemees). taapeec ljoti daudzi 6xx iipashnieki ir nomainiijushi uz "parasta izmeera" diskiem.

Es teiktu, ka optimaali 6niekam ir 16" diski. Origjinaali gan maneejam pat ir paredzeeti 14nieki (185/70 riepa, rezervene taada arii ir), bet nu laiks ir gaajis uz priekshu un node mainiijusies :)

15nieki izskataas ok, ziemai buutu ideaals variants.

16nieki taatad, imho, ir labaakais variants price/performance zinjaa, vieniigais, ka lietotu riepu izveele pie mums mazaaka nekaa 15" vai 17"

17" diski arii ok, bet jaareekjinaas, ka uzmaniigaak jaabrauc, lai nesabrauktu uz apmaleem, nepaarsistu riepu (un disku) uz bedreem, utt.

Var uzlikt arii 18", mosh arii 19". Gan jau ir fanaati, kas taa arii izdariis ...

JanisPuu

13553. viesis 26.februāris 2002 12:32
0 0 Atbildēt

Labaakaa mashiina pasaulee.

Peec taadas uz Mazdaam un Oplejiem gribas tikai nosplauties !

Bet luuzeriem labaak taadu nepirkt, jo prestizhs maxaa bargu naudu un detaljas no shota neiebaaziisi !

Tapat arii visaadi katu servisi tam nedriikst tikt pielaisti, jo paarsvaraa gadijumu "meistari"neko taadu nav redzeejushi :)

Shii mashiina ir jaamil vairaak par sievieti un tad jau viss buus OK !

635 CSI Owner

13560. viesis 26.februāris 2002 13:49
0 0 Atbildēt

To: audimans

a ko tu gribi, ALPINA parasti tak baazh bembjos turbiinas. vieniigais BMW benziina turbiinniex bija 745i E23 ar 3.5 litriem un to tur suudiigo padariishanu iekshaa :)).

To: jaanispuu

ee, Tu esi tas no listes, ar kjirshu kraasas E24 ja... jaa, biezhi redzu Tevi pa riigu kruiizeejam ;). negribi pieregjistreeties?

13601. viesis 26.februāris 2002 15:58
0 0 Atbildēt

To: Perfectyon

Esmu "tas no listes" :)

Palasot Tavus tekstus, man kaukaa rodas aizdoma, ka Tevi arii listee esu maniijis ... :)

pieregjistreeties - a prieksh kam? :))

JanisPuu

13611. viesis 26.februāris 2002 16:36
0 0 Atbildēt

esmu bijis listee tikai kaa 'noveerotaajs' ;), un arii uz iisu briidi. noteikti ka jauc kaadu ar maniim, jums tak tur bembistu netruukst... :)

regjistreeties tak ir paaris minuutes, un tad ir BAIGI KRUTA ;)))).

13649. viesis 26.februāris 2002 17:36
0 0 Atbildēt

13651. viesis 26.februāris 2002 17:38
0 0 Atbildēt

2 viesis 2002-02-26 12:32:00

jebkura mashiina jaamiil vairaak par sievieti... :) a BMW vairaak par visaam zemes sievieteem :P

13654. viesis 26.februāris 2002 17:44
0 0 Atbildēt

JAA :D

he he :)

13655. viesis 26.februāris 2002 17:46
0 0 Atbildēt

Diezgan saturiigs raksts!

Kaa bijusjais sjaada auto iipasnieks varu piebilst, ka tomeer stipri labaaks no lietosjanas viedoklja ir tas kursjs ir peec 1982 gada (tipa paarejnieks). Tam kaa jau te tika teikts nav probleemu arii ar ritosjaas un motora daljaam.

Tagad braucu ar e34 un liekas, ka mans vecais 635 nodrosjinaaja krietni lielaaku brauksjanas prieku (un diemzjeel arii krietni augstaakas brauksjanas izmaksas).

UldisK

13719. viesis 27.februāris 2002 1:37
0 0 Atbildēt

protams... atceries jenjkju teicienu - YOU GOTTA' PAY TO PLAY :)...

14067. viesis 28.februāris 2002 13:34
0 0 Atbildēt

Es par sho auto neko nezinu, bet ieraugot bildes ... mmmm ... beidzot es ieraudziju to, ko mekleju visos autinjos !!! Cik tads maksaa, cik daudz rij bendzas (saprotu, par tadu autinju shis jautajums ir ljoti nepiklajigs, bet gribas zinat) utt. Shitadu auto es panjamtu ka otro autinju fun izbraucieniem ka citi njem moci :) Jaaa ....

14119. viesis 28.februāris 2002 15:19
0 0 Atbildēt

Tuliit Edhulis oponees.. Bet es noliktu kaadus 6000 $ shaada auto iegaadei... Tas atkariigs no taa kaadu modeli veelies, ja M, tad visus 10 000 $... Latvijaa buus gruuti atrast kaut ko labu... Labaak pamekleet Vaacijaa..

Starpcitu viens paardod 633CSi.. par 2200$ .. Paskaties diskusijaas.... Diez vai tur buus kas ideaals, bet varbuut, ka var kaut ko saglaabt, ieguldot $...

14195. viesis 28.februāris 2002 19:43
0 0 Atbildēt

Chingishanam - cik taads maksaa, skaties Ugija txt un manu komentaaru augstaak. Ja njem pirms '82 razhotu auto, peec sludinaajumiem taads maksaa kaadi 1500$ liidz kaadi 3000$. Baigo kosmisko cenu uzliceejus neskaitaam, var jau buut, ka vinju auto arii ir taa veerti, hvz. Ja njem kaadu 84-86.g. auto, nu kaadi 3-5000 $, mosh 6000 par tieshaam labu. Tikai - atrodi nuto labo, labus jau reti kaads tirgo (zinot, ka vispaar kopaa Latvijaa ir regjistreeti kaadi 50 visu modelju 6xx, cik no vinjiem reaali ir braucami, hvz.)

Cik eed - maneejs 635 shobriiid pa pilseetu kaadi 16-17.

JanisPuu

14201. viesis 28.februāris 2002 21:09
0 0 Atbildēt

jaa, 17 pilseetas ciklaa ar E24 un M30B34 motoru vareetu buut.... bet jaalieto labas smeervielas.

chingishan :) - klausi augsheejiem, ar 5000 USD apmeeram vajadzeetu reekjinaaties....

14209. viesis 1.marts 2002 1:36
0 0 Atbildēt

Nē nu jā. 6000$ tur sanā riktīgs eksemplārs. ES pa tādu naudu mēģinātu izrautu M-ku vai Alpinu. Ja man kaut 2500$ būtu es toch ko sakarīgu sameklētu. Labi....

14369. viesis 1.marts 2002 20:24
0 0 Atbildēt

Jaani Puu uzzvani man pa tel. 9447478 - sarunaasim kaut ko konkreetaaku par plaanoto pasaakumu!!!

19447. viesis 6.aprīlis 2002 15:20
0 0 Atbildēt

Es ar gribu lai man sencis taaduy nopeerk, tas tomeer ir veel shodien perfekts auto par sapraatiigu cenu. Protams es veel meeginaashu pierunaat

23652. viesis 18.maijs 2002 23:19
0 0 Atbildēt

Mne nuzhna BMW 330 1999-2000 goda ... so vsemi navorotami "kondicioner,kozhannij salon,steklopojdemniki eto samo soboi,kabrialet,sportivnaja podveska,sportivnaja transmissija,sportivnie omartizatory i 100% tjuning! Kuplju za nn-oe koli4estvo deneg. kidajte e-mail na :Greyka@one.lv or Dev1ce@inbox.lv Ta4ka nuzhna v opredelennij srok :2 mesjaca!

23653. viesis 18.maijs 2002 23:19
0 0 Atbildēt

Mne nuzhna BMW 330 1999-2000 goda ... so vsemi navorotami "kondicioner,kozhannij salon,steklopojdemniki eto samo soboi,kabrialet,sportivnaja podveska,sportivnaja transmissija,sportivnie omartizatory i 100% tjuning! Kuplju za nn-oe koli4estvo deneg. kidajte e-mail na :Greyka@one.lv or Dev1ce@inbox.lv Ta4ka nuzhna v opredelennij srok :2 mesjaca! Zhelatel'no fotografii otoslat' na mail.

25316. viesis 30.maijs 2002 12:38
0 0 Atbildēt

Piedodiet BMW miiljotaaji, bet vai taadu "gotinu" var piegaazt ar bendžu??

27808. viesis 17.jūnijs 2002 18:26
0 0 Atbildēt

aizraujoshi. Super! Zheel, ka nav cenu.

28131. viesis 19.jūnijs 2002 16:15
0 0 Atbildēt

Es uz tāda groba nebraukšu.( Ainārs)

28546. viesis 21.jūnijs 2002 15:05
0 0 Atbildēt

E24 tas ir super,bet man paslaik tikai maza haizivs-E21.

29367. viesis 3.jūlijs 2002 0:19
0 0 Atbildēt

Rokenrols visam muuzham, tachu diemzheel Latvijaa BMW cieniitaaju inteligjence taalaak par tuc-tuc nav tikusi... :(

31454. viesis 19.jūlijs 2002 15:47
0 0 Atbildēt

apskaužu visus 6-to īpašniekus.visus. nevaru sev piedot ,ka pagājušo gadu pie svīres motora pa 1300 $ aizgāja 83.gada sudrabotais smukucis, kuru es nožāvēju un nopirku E34-to.

ja būtu sakarīgs sestais- esmu ar mieru mainīt vai pirkt.

36513. viesis 2.septembris 2002 14:49
0 0 Atbildēt

ja labi kopta un soliidi izsktaas un arii ripo es ar taadu rullleetu ilgi

46434. viesis 29.oktobris 2002 15:24
0 0 Atbildēt

loti laba lapa!

86965. viesis 10.jūlijs 2003 21:40
0 0 Atbildēt

lūdzu uzstaisiet modeli 678tdi.Paldies par atsaucību

112583. viesis 27.janvāris 2004 1:11
0 0 Atbildēt

Es reiz tiku pavizinaats ar E24 tas bija M633.mani vizinaaja BMW dzimtenee tas bija neaizmirstami paari pa 200 km/h taadaa konfortaa.tagad mans sapnis ir M6.kaa jau mums visiem!

284348. viesis 16.novembris 2011 13:10
0 0 Atbildēt

BMW 628 CSIA (1980 gada) vai kaut kuram interese

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti