BMW 735i (E32) tests, kad tas vēl bija jauns 45

25.februāris 2002 0:00

1991. gada izlaiduma BMW 735i ir perfekta, 40000 USD automašīna. Nenoliedzami. Bet – diemžēl tā maksā, sākot ar 51,500 USD… Šobrīd Toyota ar savu flagmani LS400 ir uzstādījis jaunos standartus šajā klasē – luksuss, ietilpība, komforts par apmēram 40,000 USD. Protams, rodas jautājums – kas īpašs ir šim 735i, kas nav Lexus par 11,500 USD mazāku summu? Jā. Tā ir BMW zīmīte uz haubes.

Mēs veicām testa braucienus ar šo 735i, un nolēmām, ka tas vairāk vai mazāk ir bāžams vienā maisā ar Lexus. Lieliskais 3.5 litru inline-six motors ar 211 zs ir atsaucīgs un četrpakāpju automāts kluss. Standarta gāzes amortizatori, stabilizatori, kā arī kompjūtera kontrolēta amortizatoru darbība (padarot tos “mīkstākus” vai “stingrākus”) un no ātruma atkarīgā stūres pastiprinātāja precīzā darbība sekmē autoražotāja stingro E32 padarīšanu par Driver’s Car arī ar sešcilindru motoru. Pretislīdes kontrole ir papildaprīkojums (1,290 USD), kas noteikti būtu noderīga lieta ziemeļu reģionos dzīvojošiem pircējiem, lai atturētu piecpadsmit collīgo 225/60 riteņu izslīdēšanu līkumos vai uzsākot gaitu pie sliktākas saķeres. Labumi standartaprīkojumā ietver ABS, gaisa spilvenu vadītājam, kā arī īpašu ar želeju pildītu atpakaļskata spogulīti, kurš automātiski samazina iespēju tikt apžilbinātam no aizmugurē braucošo automobiļu starmešiem, bez vajadzības vadītājam to regulēt. Jāatzīst – cenas atšķirība no Lexus daudzos gadījumos būs noteicošā, liekot potenciālajiem klientiem izvēlēties ar mazāku prestižu un mazāku lepno Lexus ar V8 dzinēju. Liela daļa no automašīnas aplūkotājiem kā pirmo jautājumu uzdeva: “Par cik dārgāks tas ir nekā Lexus?” Vēl kas negatīvs. Sešcilindru dzinējs un automātiskā kārba (pēc milzīgā pieprasījuma, manuālā priekš štatu tirgus vispār netiek piedāvāta arī par papildu samaksu) patērē apmēram 18 litrus degvielas pilsētas ciklā un tādējādi par to ir jāmaksā 1,300 USD federālais “gaz-guzzler” nodoklis. Chicago Tribune September 1, 1991 Perfectyon
 
Visi komentāri
 
13285. viesis 24.februāris 2002 19:58
0 0 Atbildēt

Jā, piebilde par to nodokli gan skan tā šerpi :(

Njā, 40'000 USD par jaunu septiņsimto ar 3,5i motoru nav nemaz tik traki ;), nez cik tas varētu maxāt pēc vērtības pārnešanas uz mūsdienām?

13286. viesis 24.februāris 2002 20:08
0 0 Atbildēt

izlasi veelreiz. vish nemaxaa vis 40k USD, bet gan 51.5k USD :).

E38 maxaaja apmeeram taapat kaa E32, bet E65 gan tagat ir daargaaks ar normaali apkrautu versiju par apmeeram 60k USD un uz augshu.

13287. viesis 24.februāris 2002 20:10
0 0 Atbildēt

...ir gatavs otrs 735i 91' tests....

13315. viesis 25.februāris 2002 10:36
0 0 Atbildēt

A man tads ir nopirku pa 2500 $ :))))) ne automats un 730 :)))

13316. viesis 25.februāris 2002 10:39
0 0 Atbildēt

hmmm, Perfs gandriiz kautko labu par lexusu pateica ??? :)

13318. viesis 25.februāris 2002 10:41
0 0 Atbildēt

mjaaaaa.... perfekts auto... kad sadomaashu mainiit savu E28 M noteikti njemshu shito ... :P tikai ar manuaalo kaarbu!...

13355. viesis 25.februāris 2002 11:44
0 0 Atbildēt

Bishkji neiebraucu teksta saakumaa - kaut kaa neesmu maniijis, ka 91.gada E32 maksaatu 40K$ vai veel jo vairaak >50K$...

13357. viesis 25.februāris 2002 11:45
0 0 Atbildēt

Aaa, soore - pieleca - tulkots no 91.gada izdevuma...

13372. viesis 25.februāris 2002 12:26
0 0 Atbildēt

Tā turpināt Perf!

13414. viesis 25.februāris 2002 15:04
0 0 Atbildēt

alx - jaa, shite buus sadalja speciaali raxtiem par nu jau ne peedeejiem BMW modeljiem kad tie veel bija jauni - manupraat ljoti interesanti palasiit ko domaaja par tautaa populaarajiem autinjiem experti pirms desmit gadiem ;).

Naakamais tests - 325i pirms astonjiem gadiem :).

13454. viesis 25.februāris 2002 18:07
0 0 Atbildēt

oo perfekcionists maak arii rakstiit - driizaak gan tulkot, jo pats pie shaadiem auto netiek, atradies bmw fans

13457. viesis 25.februāris 2002 18:16
0 0 Atbildēt

Eu, viesi, ibio #$^#, iztulko pats kaut vienu teikumu, idiņ, un tad runā #@%@#%. Pats laikam lasīt nemāki! Lasies reska turp, no kurienes atnāci, jā, jā, uz klīniku!

Patiesībā, ja esi pamanījis, tad šī sadaļa ir domāta to testu publicēšanai, kurus presē publicēja, kad šie auto tikko parādījās un bija jauni...

13459. viesis 25.februāris 2002 18:21
0 0 Atbildēt

To Viesis...

Pieregjistreejies pirms murgo... Pats esi kaut vienu teikumu iztulkojis????

Bimmer... Shitaa sadalja nav domaata tikai 10 g. veciem BMW ... Te buus jebkaadi testi... Arii jauno bembu....

13460. viesis 25.februāris 2002 18:24
0 0 Atbildēt

Labi, Ugij, tad man būs jāvelk laukā savi vecie autožurnāli :)

13464. viesis 25.februāris 2002 18:36
0 0 Atbildēt

eu jaunieshi nepleeshamies! a no personiigaas pieredzes testus juus pienjemat?

13467. viesis 25.februāris 2002 18:44
0 0 Atbildēt

Nezinu, vai pieņem, bet, ja- "jā", tad būtu kruta, ja ar visām bildēm...

13469. viesis 25.februāris 2002 18:46
0 0 Atbildēt

wo Bimmer mees te vareetu sacept taadus deeku staastu no dziives... :) ne, ko ?

13471. viesis 25.februāris 2002 18:49
0 0 Atbildēt

Ja tev ir kas piedaavaajams atsuuti man uz meilu... ugis@algs.lv

Varbuut veelaak uztaisiisim arii humora sadalju...

13473. viesis 25.februāris 2002 18:52
0 0 Atbildēt

2 Ugijs

lapi - buus suutiishu... :) vispaar man patieshaam priexs par sho sadalju un lapraat piedaliishos ar savu pieredzi (ja kaadu tas interesees) taas veidoshanaa...

13476. viesis 25.februāris 2002 19:13
0 0 Atbildēt

Perf: *******ovijs tulkojums :| seedies 2 :| shitaa nu toch nedriixt tulkot. Tad jau bimmeram no russkij labaak sanaak.

13480. viesis 25.februāris 2002 19:18
0 0 Atbildēt

augsheejam

ar prieku pienjemu kritiku, bet nu veciit, ne jau tik 'inteligjentaa' veidaa... :(

13481. viesis 25.februāris 2002 19:22
0 0 Atbildēt

piestraadaat pie tulkojuma drusku vajag, nevis tikai paartulkot vaards vaardaa.

13484. viesis 25.februāris 2002 21:30
0 0 Atbildēt

OK ... Gaidu tavu tulkojumu gudriniek Shearer... Tad jau vareesim saliidzinaat......

13492. viesis 25.februāris 2002 23:57
0 0 Atbildēt

Jā, jā, Perfectyon 325i pirms astoņiem gadiem!!!

Lasītāji gaida.

13493. viesis 26.februāris 2002 0:28
0 0 Atbildēt

Kapēc ne? Tiesi 10 gadus veci (jauni) BMW brauc pa Rīgas ielām.

Piem., e32,e34,e36. Manuprāt, par tādiem būtu interesanti lasīt

13496. viesis 26.februāris 2002 2:48
0 0 Atbildēt

Gribat dzirdeet manu viedokli???

13497. viesis 26.februāris 2002 2:49
0 0 Atbildēt

Jautaajumus luudzu suutiit uz chilli@one.lv

13514. viesis 26.februāris 2002 9:26
0 0 Atbildēt

Nu, gluži kā mans auto. Tas BMW, protams. Paldies dievam, ka pie mums nav jāmaksā papildus nodoklis par degvielas patēriņu. TYad es būtu pavisam trubā.

13519. viesis 26.februāris 2002 9:39
0 0 Atbildēt

bet tomēr patīk un vēl noprojām brauc ;) Man te vienam ir žigulis. Viņš saka,:"vot maita.Ēd tik pat cik BMW (10 pa šoseju)" un nopūšās.:D

13561. viesis 26.februāris 2002 13:52
0 0 Atbildēt

edzuli, shovakar aizsuutiishu Tev par to E36, nebija laix ieprieksh njemties...

shiiri, es tieshi meegjinaaju taa lai arii latviski ir ok :)

13664. viesis 26.februāris 2002 18:19
0 0 Atbildēt

shiirim ir taisniiba pa tulkojumu. vareeja buuuut labaaks, jo sevishkji saakums.

p.s. tiem kas uzdirsa shiirim, tad lieciet aiz auss. vinsh maacaa VeA par tulku. Vinsh zin ko saka.

13667. viesis 26.februāris 2002 18:25
0 0 Atbildēt

Bet vaita viņš nav vācu tulx?

13684. viesis 26.februāris 2002 19:03
0 0 Atbildēt

kaada tam noziime - kaads tulks. Vinsh vienkaarshi spreizh peec tulkojuma. peec taa cik viegli tas ir saprotams un cik pareizi izveeleeti vaardi

13720. viesis 27.februāris 2002 1:38
0 0 Atbildēt

labi labi naakamreiz tulkoshu bez promileem. :P

13842. viesis 27.februāris 2002 13:15
0 0 Atbildēt

Nenoliedzami, ļoti labs,ērts,skaists un spēcīgs auto. Virsbūves dizains gan 500 E34 ir nedaudz modernāks, bet salons diemžēl 500 ir krietni šaurāks. To es ar savu 1,90m augumu izjūtu. Gaita un vadība būtiski neatšķiras no 500 E34. Loģiski, ka daudz ko nosaka piekares elementi. Gan 500,gan 700 ir pasmagi auto. Piem., manam 500 E34 pašmasa ir 1475 kg, pilna masa ir 1980kg. Ja vēl platās t.s 415 riepas un automāts - tad degvielas patēriņš "padsmitos" litru uz 100km mani nepārsteidz. Bet es nesūdzos, jo zinu, ar ko braucu. Nākošā mašīna,kuru pirkšu, varētu būt tieši aprakstītais 700 bembja modelis...griesti viņam tomēr ir augstāki nekā manam 525, un tas ir būtiski.

Iesaku, mazdu, toijotu,mazo volviķu,renušku un 80 auģiku īpašniekiem veikt kādu testa braucienu ar šo 700 vai 500 bembi, un tikai tad atļauties skaļi iAuto slejās kritizēt šos braucamos un to vadītājus. Ar cieņu - ikdienas viesis.

13847. viesis 27.februāris 2002 13:55
0 0 Atbildēt

tieši tā.A kas tās par riepaam 415?

13858. viesis 27.februāris 2002 14:54
0 0 Atbildēt

Atbilde edzulim no ikdienas viesa.

T.s 415 riepas ir ar izmēriem 240/45/15,5. Dēļ izmēra 15,5 - šobrīd jau kļūst par deficītu riepu tirgū, jo šāda izmēra riepas jaunas vairs neražojot. Arī lietoto riepu tirgū tās nopirkt ir problēma. Man nupat paveicās pāŗiti nopirkt ,caur sludinājumu. Bet 80 to beigās ,līdz 90 -to vidum ar šī izmēra riepām komplektēja 500 un 700 bembjus. Vienkārši par "415" tās nosaukuši riepu tirgotāji. Braukšana - kā ar jebkurām platajām riepām. Stabilas ātrumā,pagriezienos ,virāžās, bet peldošas ceļu negludumos un dziļās peļķēs. Protams, piedod dzinējam arī labāku apetīti benzīna patēriņā, kas nebūt nav labākais teh.rādītājs.

16451. viesis 14.marts 2002 17:47
0 0 Atbildēt

Nezinu, no kurienes radies mīts par attiecīgās markas benzīna augsto patēriņu. Esmu braucis ar visādiem, ar 520, ar 525, ar 535, visiem rēķināju "vidēji 10", un tā arī bija. Ar dīzeli tikai patēriņš stipri mazāks. Bet, ar to "vidēji 10", tad arī performance attiecīga. Gribētu, lai kāds lielībnieks ar mazlitrāžas taupīgumu pabliež man līdzi kādu gabalu, un tad salīdzināt, cik kurš norijis, man jau šķiet, ka būtu līdzīgi.

Varbūt, ka 7xx automāts ir rijīgāks par 5xx manuāli, jebkurā variantā, bet 525tds ar automātu ēd uz pusi mazāk gandrīz, tas gan. Pa diviem gadiem neko sliktu nevaru par bmw dīzeļa versiju pateikt.

20825. viesis 17.aprīlis 2002 15:14
0 0 Atbildēt

20827. viesis 17.aprīlis 2002 15:29
0 0 Atbildēt

Ikdienā esmu rūdīts žigulists ar stāžu 2.gadi. Nesen mēnesi pabraukāju ar BMW-535. Cepuri nost. Grūti pabraukt pa centru uz 50 km/h, pa šoseju uz 90km/h. Oij, oij cik grūti. Liidz 200km/h uzcelt bez problēmām. Galvenais, ka uz ceļa arī baigais respekts uzreiz. It kā mans žigulēns arī nav zemē metams. Uzrāviens samērā labs, var pat kādam nojātam bemberistam arī ielikt :). Ā un vel runājot par to degvielas patēriņu ...pa centru bija ap 15 litriem, šoseja ap 12 litriem. Diezgan padaudz, iespējams, ja veiktu motora diagnostiku varbūt, ka dabūtu arī pa šoseju 10 litrus. Nu nezinu. Reiz sanāca no krusta kosties ar porsche....zjēl, bet ielika bezmaz vai kā stāvošam. Bet tik un tā....Bembers 535i tas ir labais.

topošais bemberists :)

24178. viesis 23.maijs 2002 14:44
0 0 Atbildēt

Piedaavaaju sskkiltavas SUDA-MUDA firmas. Cena ir diezgan sakariiga 2200$. Iespeejama tehniska konsultaaciija, par papildus samaksu ir iespeejams iegaadaaties radio, kompasu utt.

SSauraam piereem 10% uzcenojums.

Labi iederas BMW535i cenaa buus iespeeja paziimeeties draugu lokaa. Zvaniet 92123444555

25313. viesis 30.maijs 2002 12:35
0 0 Atbildēt

TO: mellais

Kas tas bija par porshiiti! Kaads spicais?

53150. viesis 3.decembris 2002 18:56
0 0 Atbildēt

jūs vispār reāli rubijat, kādu sviestu te gvelžat. šitimējais ******* nav pat mana QUATTRO izpūtēja vērts. kas par cipariem, kāds lexus, apsurds!?

Coyotte

65929. viesis 22.februāris 2003 17:40
0 0 Atbildēt

Man tieshi shitaads ira. Super autinjsh par pieejamu cenu, panjeemu Vaacijaa, viens iipashnieks, un cilveeks, limuziinu '91 par taadu pikji pircis, bija arii attieciigi uztureejis. TA Riigaa nevienas (!) atziimes. Visas labaas iipashiibas uzskaitiit ilgi aiznjemtu, bet kas man vislabaak patiik- komforts, klusums, miikstaa gaita un- jauda. Es braucu maigi, neeizraadoties, bet- kritiskaa situaacijaa, ieminot griidaa, nostraadaa kikdowns, rezultaatu ir gruuti aprakstiit. Piem., braucot kalnos pret pastaavu kalnu, saaku apdziit autobusu, izraadaas aiz taa, v pritjirku, ir veel viens, pretii no serpantiina liikuma paraadaas smagais, es veel sekundes dalju pazaudeeju, nevarot izskjirties gaazeet vai bremzeet, beigaas ieminu griidaa. Viens ruuciens, aatrums 150, apdzinu un veel pamatiiga rezerve palika...

Par apetiiti- Riigaa ir 15-17, bet izbraukaaju vasaraa Eiropu, kalnus, pilseetas- maajaas sareekjinaaju- videejais 9,8.

102379. viesis 25.oktobris 2003 17:08
0 0 Atbildēt

7 SĒRIJA NOTEIKTI NAV TĀ LABĀKĀ NO BMW SĒRIJĀM, TO PIERĀDA EKSPLUATĀCIJA ...

cTx

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

300 km/h un 3,7 sekundes līdz simtam – atklāti Lamborghini Urus tehniskie dati 5

Britu žurnālistiem izdevies uzzināt jaunu informāciju par Lamborghini krosoveru Urus vēl pirms tā oficiālās debijas, kas gaidāma 4.decembrī. Lasīt vairāk

 

Rekords - 58 indieši uz viena motocikla (+ video)

Indijas armijas apakšvienības "Tornado" karavīri uzstādījuši jaunu Ginesa rekordu pēc cilvēku skaita, kas brauc uz viena motocikla. Lasīt vairāk

 

Taivānas super-elektroauto ar vēl mežonīgāku dinamiku nekā Tesla Roadster (+ foto; video) 4

Taivānas kompānija XING Mobility iepazīstinājudsi ar 1360 Zs jaudīgo super-elektroauto, kas ir vēl ātrāks nekā tikko prezentētais Tesla Roadster (400 km/h; 1,9 sek.100 km/h). Lasīt vairāk

 

280 km/h ar “BMW” - vācu policija aptur 18-gadīgu karstgalvi no Šveices 11

Vācijas ceļu policija apturējusi kādu 18 gadus vecu šveicieti, kurš ar savu “BMW” markas spēkratu traucies 280 km/h šosejas posmā, kur atļautais ātrums ir 120 km/h. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti