Pērn «Mazda» guvusi rekordlielu peļņu 4

 
10.maijs 2005 0:06

2004. gadā Mazda Motor Korporācija ir guvusi visu laiku labāko pamatražošanas peļņu. Peļņas pieaugums sasniegts, pateicoties pieaugošajam automašīnu pārdošanas apjomam Eiropā, kā arī pateicoties ražošanas izmaksu samazināšanai.

Mazda Motor paredz, ka arī 2005.gadā automašīnu vairumtirdzniecības apjoms turpinās palielināties.

Salīdzinot ar 2003. gada finansu rādītājiem, 2004. gadā pamatražošanas peļņa palielinājusies par 18 procentiem, sasniedzot 597,5 miljonus Eiro. Apgrozījums pieauga par pieciem procentiem līdz pat 19,4 Eiro, savukārt tīrā peļņa pieauga par 35 procentiem līdz 330 miljoniem Eiro.

Rezultāts ir īpaši iepriecinošs, ņemot vērā 2004.gada decembra ugunsgrēka lielos postījumus Mazda Ujinas (Ujina) rūpnīcā Japānā. Šī gada aprīļa beigās pēc četru mēnešu pārtraukuma Mazda ir atsākusi darbu šajā rūpnīcā.

Peļņas palielinājumu izdevies sasniegt, pateicoties Eiropā pārdoto automašīnu skaita pieaugumam un uzņēmuma nepārtrauktajiem pūliņiem samazināt ražošanas izmaksas. Piemēram, šobrīd Mazda ir sasniegusi trīs gadus iepriekš noteikto mērķi samazināt labiekārtojuma izmaksas par 25 procentiem.

Mazda arī šogad paredz vairumtirdzniecības pieaugumu par aptuveni septiņiem procentiem, kas tiks panākts galvenokārt ar Mazda3, Mazda6, visu jauno Mazda5 un MX-5 palīdzību. 2005. gadā Mazda plāno pārdot gandrīz 1,2 miljonus automašīnu.

"Esam gandarīti par Mazda panākumiem un esam pārliecināti, ka arī šogad finansiālie rādītāji turpinās pieaugt,” norādīja Inchcape Motors Latvia direktors Juris Bogdanovičs.

 
Visi komentāri
 
167189. viesis 11.maijs 2005 13:56
0 0 Atbildēt

" Peļņas palielinājumu izdevies sasniegt, pateicoties... uzņēmuma nepārtrauktajiem pūliņiem samazināt ražošanas izmaksas" - braucot ar M6, tas ir ļoti labi redzams. Forma bez satura - tā filozofiski varēto nosaukt šo auto. Nesen biju M6 vienkāršākās modifikācijas M6 paņēmis no paziņas testēšanai. Visvairāk negatīvā nozīmē mani satrieca salīdzinoši skaļais troksnis auto salonā, braucot visōs ātruma režīmos. Arī ergonomika vadītāja sēdvietā, atvainojos, moskvičā 2140 bija veiksmīgāka. Varbūt, ja to auto no visām pusēm piepūstu ar hidroizolācijas putām, rezultāts varētu būt labāks. Pozitīvas emocijas atstāja tikai auto ārējais izskats. Bet dienas noskaņojums gan man uzlabojās tikai tajā brīdī, kad iekāpu savā 1990.gada BMW - e34.

SAPRATU, ko pa īstam nozīmē : BRAUKT IR PRIEKS.

167199. viesis 11.maijs 2005 15:51
0 0 Atbildēt

2 IkdienasViesis:

Nu Tev baisā trauma no tās M6. Visur to vien kladzini, ka nevar ne salīdzināt ar e34. Netaisos salīdzināt ar e34 (ticu, ka tas ir ļoti labs auto), bet man pēc 84kkm ar M6 (tiesa ne pliku, bet gandrīz vai top versiju) vēl joporojām ir gandarījums par šo iegādē un ikdienas uzturēšanā (ieskaitot patēriņu, bet izņemot 17" riepas) lēto, ietilpīgo, uzticamo, dinamisko (protams, ne pār mēru) un komfortablo auto, kuram tomēr piemīt arī objektīvi trūkumi (tajā skaitā pavājā skaņas izolācija).

167222. viesis 11.maijs 2005 19:07
0 0 Atbildēt

kaunējušie būtu lielīties ar peļņu

mašīnas ta ir dārgākas palikušas

167289. viesis 12.maijs 2005 12:22
0 0 Atbildēt

Skaljsh salons taa vispar ir mazdas raksturiiga iipashiiba...

Klusi ir Mershi, BMW un AUDI...

Un arii tad ne visi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti