2004. gadā Mazda Motor Korporācija ir guvusi visu laiku labāko pamatražošanas peļņu. Peļņas pieaugums sasniegts, pateicoties pieaugošajam automašīnu pārdošanas apjomam Eiropā, kā arī pateicoties ražošanas izmaksu samazināšanai.
Mazda Motor paredz, ka arī 2005.gadā automašīnu vairumtirdzniecības apjoms turpinās palielināties.Salīdzinot ar 2003. gada finansu rādītājiem, 2004. gadā pamatražošanas peļņa palielinājusies par 18 procentiem, sasniedzot 597,5 miljonus Eiro. Apgrozījums pieauga par pieciem procentiem līdz pat 19,4 Eiro, savukārt tīrā peļņa pieauga par 35 procentiem līdz 330 miljoniem Eiro.
Rezultāts ir īpaši iepriecinošs, ņemot vērā 2004.gada decembra ugunsgrēka lielos postījumus Mazda Ujinas (Ujina) rūpnīcā Japānā. Šī gada aprīļa beigās pēc četru mēnešu pārtraukuma Mazda ir atsākusi darbu šajā rūpnīcā.
Peļņas palielinājumu izdevies sasniegt, pateicoties Eiropā pārdoto automašīnu skaita pieaugumam un uzņēmuma nepārtrauktajiem pūliņiem samazināt ražošanas izmaksas. Piemēram, šobrīd Mazda ir sasniegusi trīs gadus iepriekš noteikto mērķi samazināt labiekārtojuma izmaksas par 25 procentiem.
Mazda arī šogad paredz vairumtirdzniecības pieaugumu par aptuveni septiņiem procentiem, kas tiks panākts galvenokārt ar Mazda3, Mazda6, visu jauno Mazda5 un MX-5 palīdzību. 2005. gadā Mazda plāno pārdot gandrīz 1,2 miljonus automašīnu.
"Esam gandarīti par Mazda panākumiem un esam pārliecināti, ka arī šogad finansiālie rādītāji turpinās pieaugt,” norādīja Inchcape Motors Latvia direktors Juris Bogdanovičs.
" Peļņas palielinājumu izdevies sasniegt, pateicoties... uzņēmuma nepārtrauktajiem pūliņiem samazināt ražošanas izmaksas" - braucot ar M6, tas ir ļoti labi redzams. Forma bez satura - tā filozofiski varēto nosaukt šo auto. Nesen biju M6 vienkāršākās modifikācijas M6 paņēmis no paziņas testēšanai. Visvairāk negatīvā nozīmē mani satrieca salīdzinoši skaļais troksnis auto salonā, braucot visōs ātruma režīmos. Arī ergonomika vadītāja sēdvietā, atvainojos, moskvičā 2140 bija veiksmīgāka. Varbūt, ja to auto no visām pusēm piepūstu ar hidroizolācijas putām, rezultāts varētu būt labāks. Pozitīvas emocijas atstāja tikai auto ārējais izskats. Bet dienas noskaņojums gan man uzlabojās tikai tajā brīdī, kad iekāpu savā 1990.gada BMW - e34.
SAPRATU, ko pa īstam nozīmē : BRAUKT IR PRIEKS.