Šis nelielās vācu kompānijas Wiesman sportiskais modelis sevī iemieso harmonisku klaiska dizaina un mūsdienīgu tehnoloģiju apvienojumu, un kļūs par konkurentu tādām markām kā TVR un Morgan.
Superkupejas GT optika līdzinās tās pašas markas rodstera optikai, bet tehniskā ziņā atšķirības ir nenoliedzamas. Par jaunā modeļa bāzi kalpojis prototips Wiesmann Renn-GT, kas izturējis 24 stundu testa maratonu Nirburgringas trasē.Atšķirībā no sešcilindru rodstera, GT ir BMW 4,8 litru dzinējs ar 333 Zs jaudu un maksimālo griezes momentu 490 Nm. 100 km/h auto spēj sasniegt 4,6 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 280 km/h.
Auto ir arī pārsteidzoši ietilpīgs. Salīdzinājumā ar rodsteru tas ir par 3 cm augstāks un par 11 cm platāks, garumā ir veseli 37 cm vairāk. Pieaugušajam degvielas patēriņam - vidēji 11,7 litru uz 100 km, atbilst par 10l (līdz 80l) palielināts benzīnbākas tilpums.
Zem izturīgās stiklašķiedras kompozīta virsbūves atrodas alumīnija karkass, kā dēļ GT svars salīdzinājumā ar rodsteru palielinājies tikai par 70 kg un ir 1 250 kg. Auto aprīkots ar ksenona lukturiem, sānu pagriezena gaismas diodēm un mehānisko sešpakāpju transmisiju, bet no oktobra būs pieejama arī versija ar sekvenciālo kārbu.
Wiesmann GT var lepoties ar greznu interjeru. Salons pilnībā apdarināts ar ādu, visas mērinstrumentu skalas izvietotas instrumentu paneļa centrā. Papildu ērtības nodrošina elektriskie stiklu pacēlāji, radio, navigācijas sistēma un kondicionieris. Drošības spilveni tiks iekļauti bāzes komplektācijā tikai nākošgad.
Wiesmann GT uzstādītas disku bemzes: priekšējās 348/30 mm un aizmugurējās 345/24 mm. GT aprīkots ar ABS, elektronisko kustības stabilizācijas sistēmu, 18 collu lietajiem diskiem un 225/50 izmēra riepām.
Bagāžas nodalījums ir standarta - 250 litri. Prognozējamā Wiesmann GT cena ir 107 000 eiro.
he he, par negliitu nenosauksi vis.... it sevišķi no aimugures :)