Unikālais «Maybach Exelero» 20

12.maijs 2005 13:22

Pazīstamajā Berlīnes koncertzālē "Tempodrom", kas ietilpst ierastajos tūrisma maršrutos pa pilsētu, šajās dienās publikai pirmo reizi tikusi prezentēta unikāla sporta kupeja Maybach Exelero.



Šim satriecošajam divvietīgajam šova auto uzstādīts milzīgs 6-litru V12 Biturbo dzinējs ar 700 Zs jaudu pie 5000 apgriezieniem minūtē. Sporta kupeja Maybach Exelero tikusi izgatavota vienā eksemplārā pēc pazīstamās vācu kompānijas Fulda Reifenwerke pasūtījuma. Kompānija jau vairāk kā simts gadu nodarbojas ar riepu ražošanu visu tipu auto.



Ekskluzīvais šova auto izstrādāts speciāli Fulda jaunās paaudzes riepu, kā arī citu perspektīvu kompānijas izstrādājumu testiem šajā jomā.



Kompānijas Maybach (DaimlerChrysler) inženieri radījuši Exelero ne tikai kā vienkārši retu prototipu. Automobilis kļuvis par trīsdesmito gadu leģendārā sporta auto Maybach SW38 mūsdienīgu interpretāciju. Pirmie testi, kas veikti Nardo trasē iItālijā, uzrādījuši satriecošus rezultātus.



Sporta auto Maybach Exelero spēj attīstīt maksimālo ātrumu 351,45 km/h. 700 Zs spēka agregāts attīsta maksimālo griezes momentu 1020 Nm pie 2500 apgriezieniem minūtē.



Milzīgās sporta kupejas masa ir 2 660 kg, garums 5,89 m, platums 2,14 m un augstums 1,39 m. Riteņu bāze - 3,39 m. Auto izgatavots Turīnā, vienā no vecākajām itāļu virsbūves darbnīcām Stola. Vēl zināms, ka unikālā sporta kupeja Maybach Exelero netiks izgatavota sērijveidā. Netiek afišēta arī šī retā modeļa cena.
 
Visi komentāri
 
167295. viesis 12.maijs 2005 13:33
0 0 Atbildēt

No coments- perfekts!

167296. viesis 12.maijs 2005 13:36
0 0 Atbildēt

vecais smukaaks :-))))

167299. viesis 12.maijs 2005 13:42
0 0 Atbildēt

imho kargins var apdir$t kuli,iekeelaat visu savu galimaju banku un taapat pie taa aparaata netix.

167300. viesis 12.maijs 2005 13:47
0 0 Atbildēt

Drīz būs Rīgā.

167304. viesis 12.maijs 2005 15:01
0 0 Atbildēt

psec. vnk psec.

167305. viesis 12.maijs 2005 15:03
0 0 Atbildēt

Man gan aizdomas ka Kargins ja gribeetu mieriigi taadu nopirktu, ir tikai jautajums vai vinsh to uzskatiitu par pienjemamu "ieguldiijumu". Driizaak ka ne.

167306. viesis 12.maijs 2005 15:32
0 0 Atbildēt

Viss jau forši, bet purns līdzīgs Kia Opirus. Maybach zog dizainu? ;)

167308. viesis 12.maijs 2005 15:43
0 0 Atbildēt

No priekšas tā auto reste izskatās pēc sieviešu apakšbiksēm.

Raiciks.

167309. viesis 12.maijs 2005 15:51
0 0 Atbildēt

Ejiet D.... !! Vienkarsi perfekts!!

167310. viesis 12.maijs 2005 16:21
0 0 Atbildēt
167311. viesis 12.maijs 2005 16:22
0 0 Atbildēt

nu TIK traki jau nav :)

167312. viesis 12.maijs 2005 16:33
0 0 Atbildēt

Piekrītu abi auto ir smuki (personīgi varbūt Wiesman nepatīk vidū ieliektā haube) taču .. nu okej ir jau kaut kādas dizaina tendences utt bet nu ja principā sakrīt gandrīz 1:1 auto siluets un izmaiņas ir tikai dažās niansēs / optikā tas jau paliek garlaicīgi (no skatītāja viedokļa).

167313. viesis 12.maijs 2005 16:36
0 0 Atbildēt

njā, bet starp sērijveida auto un prototipu vienā eksemplārā tomēr ir atšķirība :)

167314. viesis 12.maijs 2005 16:40
0 0 Atbildēt

Nu kā to ņem. Ir jau kam (japāņiem piem izteikti), ka prototips ir vienkārši pēdējā atradīšana pirms sērijveida ražošanas (marketinga vai pr nolūkos, vai vienkārši tagad tāda mode) :)

167315. viesis 12.maijs 2005 16:41
0 0 Atbildēt

prototips lielākoties pilda šādu funkciju. bet edz to vienu tak nemaz netaisās"pavairot"

167326. viesis 12.maijs 2005 20:37
0 0 Atbildēt

Pati pilniiba... Tikai es taa iisti neiebraucu par to sakaru ar Fulda riepaam, kautkaads bezsakars.

167332. viesis 12.maijs 2005 22:26
0 0 Atbildēt

Sakars tāds, ka 1938.gadā Maybachs izgatavoja vienu kupeju, kas bija speciaali paredzēta Fuldai, lai tā varētu testēt riepas. Nu tad uz šīs kupejas parauga aŗi veidots šitais...

Vari iechekot shito:

www.germancarfans.com/news/2050512....001.Mini6L.jpg

167356. viesis 13.maijs 2005 10:35
0 0 Atbildēt

kaapeec man nav Maybach Exelero un pulkstenis no kaut kā kruta!

Superīgs mākslas darbs! Zheel, ka būs pieejams tikai izredžetajiem auto kolekcionāriem!

167357. viesis 13.maijs 2005 10:39
0 0 Atbildēt

Ja nebūtu tā radiatora reste, kas ir šibrīža standarts (visiem vienāds) auto būtu oho-ho, tagad tikai ho...

167474. viesis 15.maijs 2005 13:34
0 0 Atbildēt

nu a kam taads ir vajadziigs?!?!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Nomales skrējējs" saņem bargu mācību (+ VIDEO) 11

"Nissan Micra" vadītājs brauc agresīvi un cenšoties apsteigt pa nomali, piedzīvo smagu avāriju. Lasīt vairāk

 

Kas ir zirgspēki un, kas ir griezes moments? (+ VIDEO) 6

Video vienkāršotā veidā izskaidro atšķirību starp zirgspēkiem un griezes momentu, diviem jēdzieniem, kas ir katra motora tehniskās specifikācijas neatņemama sastāvdaļa. Lasīt vairāk

 

Jauno "Ford Focus" nobildē fotosesijas laikā 3

Internetā nonākuši jaunās paaudzes "Ford Focus" attēli, kuros tas redzams bez maskējošās līmplēves. Attēli uzņemti oficiālās fotosesijas laikā, kas tika sarīkota Portugāles pilsētā Kaškaišā. Lasīt vairāk

 

Provinciālā izpratne par luksuss automobili 12

Šodienas Dienas Biznesa numurā izlasījām rakstu tā saukto “luksusa” auto tirgu pagājušajā gadā. Pateikt, ka par raksta autoriem un pašu rakstu palika nožēlojams iespaids, ir nepateikt gandrīz neko. Lasīt vairāk