Elektromobilis uz «Mitsubishi Colt» bāzes 15

 
13.maijs 2005 11:05

Kompānija Mitsubishi Motors prezentējusi savu jauno eksperimentālo izstrādājumu - elektromobili, kas konstruēts uz modeļa Mitsubishi Colt bāzes. Šis jaunulis, kas nosaukts par Colt EV, ievērojami atšķiras no ierastās elektromobiļu konstrukcijas. Tas aprīkots ar četriem kompaktiem elektrodzinējiem, kas izvietoti riteņu rumbās.



Šāds risinājums ļauj uzbūvēt labāku pilnpiedziņas sistēmu - griezes moments, kas jānodod katram ritenim, šinī gadījumā ir viegli kontrolējams ar elektronikas palīdzību un bez sarežģītas pilnpiedziņas transmisijas izmantošanas.

Vēl viena jaunā auto īpatnība ir jaunu litija-jonu bateriju ar palielinātu kalpošanas ilgumu un ātru uzlādi izmantošana. Jaunais Colt EV ar šīm baterijām var veikt 150 km bez uzlādes.

Pēc Mutsibishi Motors pārstāvju domām, galveno uzsvaru ekoloģiski tīru auto ražošanā šī marka liks tieši uz elektromobiļiem, kas ir ievērojami vienkāršāki un lētāki par hibrīdagregātiem, vai tādiem, kas darbojas ar degvielas šūnām. Gaidāms, ka elektromobiļa masveida ražošana sāksies 2010. gadā.
 
Visi komentāri
 
167366. viesis 13.maijs 2005 11:10
0 0 Atbildēt

viss jau buutu labi, tikai 150km ir gauzjaam maz :( ok, pa pilseetu veel buutu pienjemami visaadiem kurjerdienestiem un tamliidziigajiem

167368. viesis 13.maijs 2005 11:14
0 0 Atbildēt

Laps , vakaraa atbrauc pieliec pie stepselja un gatavs a Banjutai piga :)

167371. viesis 13.maijs 2005 11:17
0 0 Atbildēt

nez tikai cik izmaksaas 100km ar taadu elektrokoltu :) da i arii vaig to rozetiiti, kur pieshtepseleet, domaajams, ka ar parastajiem 220 nebuus liidzeets? bet nu vienalga, iedomaajos skatu no riita - guljamrajons, no namu peedeejiem staaviem (nju tur 7-16 staavs)izkaarti aaraa vadi liidz elektrokoltiem un vechi laadee savus pepelacus :)

167387. viesis 13.maijs 2005 11:58
0 0 Atbildēt

Kad varēs nobraukt 600-800 km,tad kļūs interesants....

167409. viesis 13.maijs 2005 12:59
0 0 Atbildēt

salonaa jaaiemontee pedaalji kas piesleegti pie gjeneratora visiem brauceejiem. tad vareetu veel kaadus 50km izspiest :)

167410. viesis 13.maijs 2005 13:08
0 0 Atbildēt

Vēl tik jāpiemontē kāda gara antena, lai pilsētā var pieslēgties trolejbusa vadiem.

167418. viesis 13.maijs 2005 13:22
0 0 Atbildēt

Kārtējais eko-bullshit... Elektrību ražojot tāpat kaut kas jākurina (pārsvarā), un viennozīmīgi efektīvāk (mazāk šmuces) ir izmantot sakurināto enerģiju pa taisno, nevis papriekšu pārvērst elektrībā, tad pa vadiem, tad akumulatorā, un tad tikai par mehānisko enerģiju. Bez tam - ja atmiņa neviļ, tad patreiz ~80% (!!!) no visas patērētās enerģijas tiek saražota tieši automobīļu iekšdedzes dzinējos. Ko liksim vietā ja no motoriem atteiksimies??!!

Un vēl - litija bateriju ražošana un pēc tam utilizācija jau nu gan ir tiiik tīīīrs process...

167425. viesis 13.maijs 2005 14:25
0 0 Atbildēt

Bet pašu elektroenerģiju toties var iegūt no atjaunojamiem resursiem (HESi, vējš, paisumi bēgumi utt.). Līdz ar to, ja izdodas paša auto izbūvē maksimāli minimizēt neatjaunojamu resursu izmantošanu, tad ideja rullz. Jo cilvim ar nobraukumu zem 150km ikdienā (tādu ir daudz) pilnīgi pietiek - uz nakti pierubī pie vada.

Garākiem izbraukumiem gan neder.

167434. viesis 13.maijs 2005 15:14
0 0 Atbildēt

piesārņojumu var iznest ārpus pisētas....ok, ražo tik un tā TECos visādos , bet pisētā vismas būs svaigāks gaiss...

incanti tā piedziņa un viesim riteņiem...toch...elementārs elektrovadības bloks varēs aizstāt visas daudzas advancētas hadenes iekāras...

167435. viesis 13.maijs 2005 15:16
0 0 Atbildēt

Nu tad kad shie auto spees tikt ~ 250 km attaalumaa, tad es saakshu apsveert to lietderiibu.

Starp citu ieguvums ekologjijai ir, tikai taads siikums ka ta ir nevis valsts vai zemeslodes kopeeja ekologjija, bet kaads konkreetas pilseetas ekologjija. Jo parasti gan hidroelektro stacijas gan Termo elektro stacijas ir zievietotas pilseetu nomaalees, liidz ar ko teiksim taada probleemaatiksaam pilseetam ka Londona, LosAndzelosa utml, buutu pilniigi pienjemami "aizstiept" izpluudes gaazes aarpus pilseetas. Pie kam Tvaika turbiniaam bija lielaaks lietderiibas koeficients nekaa iekshdedzes dzineejiem. Bet nu protams liels miinus ir turpretim shis energjijas transporteeshana pa vadiem utt. utjpr.

Velns vinju zin kas beigas izraadas ekonomiskaak un kas ekologjiskaak.

167438. viesis 13.maijs 2005 15:48
0 0 Atbildēt

Tiem, kas tankā:))

1) 80% no KOPĒJĀ cilvēku patērējamā enerģijas daudzuma ražo automobīļu iekšdedzes dzinēji.

2) totāla pāreja uz elektrību autiņos attiecīgi radīs globālu pipec enerģētikā - elektrības ražošana jāpalielina vismaz 5 reizes!!!

3) tas pats attiecas uz fuel cell, vismaz tik ilgi, kamēr H2 tiek iegūts ar elektrības palīdzību

4) kopējā HES bilance enerģētikā ir - nezinu cik, bet ne daudz.

5) vēja propelleri ir vēl bēdīgāki

6) kopējais cikla derīgais izrakteni->auto dzīšana uz priekšu nešaubīgi ir jo lielāks, jo mazāk dažādu enerģijas pārvadu un pārveidojumu, tātad arī ekoloģiskāks

OK. piekrītu, ka elmobīlis ir LOKĀLI noderīgs tur, kur nedrīks smirdēt, tajā skaitā may be pilsētā. BET! uz globāla piesārņojuma palielinājuma rēķina

167439. viesis 13.maijs 2005 15:51
0 0 Atbildēt

kstaķi - nafig tīri pilsētau autiņam pielnpiedziņa (pieņemotk aceļi tiek tīrīti/kaisīti ziemā) ? :)

167452. viesis 13.maijs 2005 21:03
0 0 Atbildēt

Lempis [?] 13.05.2005 15:48

Ka tu doma bendzina razhosanai el. neizmanto ?

167480. viesis 16.maijs 2005 0:09
0 0 Atbildēt

Hallo dumjais lempi attopies! :)

Naftai pavisam driiz-kirdik :(

167482. viesis 16.maijs 2005 9:21
0 0 Atbildēt

Lempim, izskataas tev ar logjiku ir diezgan pagruuti, ja tu uzskati, ka automobiilja izlietotaa energjija ir ar augstaaku lietderiibas koeficientu, nekaa tas ir elektromobiilim.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti