Pirms trim gadiem izpildījuši efektīvo Bolero projektu, SEAT firmas dizaineri turpina "dejas"- un radījuši ļoti stilīgu mini-spaideri Tango, kurš vienprātīgi atzīts par mīlīgāko automobīli visā 2001. gada Frankfurtes autoizstādē.
Divvietīgais Seat Tango būvēts uz stingra alumīnija rāmja, kura tehnoloģija aizgūta no WRC bolīdiem. Priekšējā piekare- McPherson tipa, aizmugurējā- daudzsviru neatkarīgā ar elastokinemātiku. 1,8 litru turbomotors attīsta 180 zirgspēku jaudu, kura tiek novadīta uz priekšējiem riteņiem. Automašīnas garums- 3695mm, augstums- tikai 1181mm. Maksimālais ātrums- 235 km/h. Lai nodrošinātu virsbūves stingrību, inženieri sēdekļu rāmi izveidojuši kā daļu no nesošās virsbūves. Bet, lai vadītājs varētu ieņemt ērtu pozīciju, pedāļi ir regulējami pēc garuma. Stūre ir regulējama gan teleskopiski (t.i, pēc attāluma), gan pēc augstuma. Starp daudzajiem netipiskajiem risinājumiem ir arī tas, ka reizē ar riteņu pagriešanos pa labi vai pa kreisi, līdzi griežas arī priekšējie lukturi, vēl netipiski ir tas, ka radiatora režģī iemontētas pretmiglas gaismas diodes un aizmugurējie lukturi ir no šķiedru optikas, kas gaismas spilgtumu variē atkarībā no laika apstākļiem. Runā, ka šādā stilā tiks izstrādāti arī nākamās paaudzes sērijveida Seat automobīļi Ibiza un Cordoba. Tango ieviešanai ražošanā nav nopietnu grūtību. Ja tiks pieņemts tāds lēmums, tad Tango nonāks uz konveijera jau pēc diviem gadiem un tiks pārdots par aptuveni $16'000 (jeb Ls10'000). Pats varu piebilst vienīgi to, ka ir cilvēki, kuri kaut kāda pilnīgi jauna "plebeju" Peugeot 307 vietā labāk izvēlētos mazlietotu prestiža brenda automobīli, piemēram, BMW par to pašu naudu. Bet Seat Tango ir tiešām par pārsteidzoši zemu cenu, par kuru tiek iegūts maksimāls labums, bet to varētu izskaidrot ar vēl nepietiekami labi atpazīstamu brendu. Analogi BMW Z3 un Audi TT (starp citu, tieši ar to pašu motoru, kas iekš Seat Tango) rodsteri maksā gandrīz divreiz vairāk. Pats būdams iepriekšminētās ideoloģijas pārstāvis un fanātisks BMW pielūdzējs no šāda kārdinājuma atturēties nespētu... Sagatavots pēc AvtoRevju Iesūtījis Bimmer- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jauns auto ar 235km/h un 7 sec. rivoku par ~10'000Ls... Ko vēl var gribēt?