«Divdesmit pirmā» jubileja 64

 
25.februāris 2002 9:56

Tieši 45 gadus atpakaļ no GAZ konveijera pirmo reizi nonāca automobīlis GAZ-21 Volga, kura dizains tika izstrādāts L. Jevemejeva vadībā. 1958. gada starptautiskajā Briseles autoizstādē "divdesmit pirmā" saņēma Grand Prix.

Volga uz konveijera atradās 14 gadus un tika pakļauta modifikācijām 53 reizes! Starp visinteresantākajām modifikācijām - GAZ-21 AJU priekš ekspluatācijas tropiskā klimatā un GAZ-23 ar V-veida "astoņnieku" priekš specdienestiem. Pēdējā sērijveida Volga no konveijera nonāca 1970. gada 15. jūlijā. Pa visu laiku tika saražotas 638'875 automašīnas. Interese pēc "divdesmit pirmās" Volgas nav zudusi vēl tagad. Dažādās valstīs ir šo automašīnu fanu klubi. Arī jaunajā Volgā GAZ-3111 ir izmantoti GAZ-21 dizaina elementi. Sagatavots pēc AvtoRevju Iesūtījis Bimmer
 
Visi komentāri
 
13304. viesis 25.februāris 2002 10:08
0 0 Atbildēt

Labprāt izmestu līkumiņu ar to specdienesta GAZ-21 ar V-veida 8-cilindru motoru...

13311. viesis 25.februāris 2002 10:26
0 0 Atbildēt

V8??? jaa, tas vareetu buut labais...

13314. viesis 25.februāris 2002 10:33
0 0 Atbildēt

Tropiskais GAZ-21 variants arī nebūtu sūdīgs :p

13322. viesis 25.februāris 2002 10:46
0 0 Atbildēt

Biju kautkur dzirdējis, ka GAZ-21 ir nokopēts no kautkāda ASV auto.

Lai nu kā, bet arī tagad neatteiktos no šāda auto "ar odziņu"

Tropiskais ir kabrio, vai ar kondicionieri ? :)

13332. viesis 25.februāris 2002 10:57
0 0 Atbildēt

Ja gribat redzēt, kādas pārmaiņas ir notikušas ar GAZ-21, kad tā virsbūve ir 'izstaipīta' un 'uzmaukta' uz BMW 850, iegūstot jaunu nosaukumu Volga V12 Coupe 5,6i, tad lieniet te-

www.autoreview.ru/new_site/year...olga/volga.htm

Impressive! B)

13353. viesis 25.februāris 2002 11:41
0 0 Atbildēt

Klasisks auto, esmu braucis sajūta, kā tankā, ja vēl orģinālā ātrumkārba ar 3 pārnesumiem un pārslēgu pie stūres - labais. Esmu lasijis, ka 21 volgām arī esot bijusi uzkonstruēta automātiskā ātrumkārba.

13360. viesis 25.februāris 2002 11:48
0 0 Atbildēt

Jā, kā amerikāņiem- pie stūres! :o

13404. viesis 25.februāris 2002 14:39
0 0 Atbildēt

Jaa un 24ajaam valdiibas volgaam, baaza iekshaa GAZ-53 V8 taakaa 20l uz sotaku bet rivoks...

13408. viesis 25.februāris 2002 14:54
0 0 Atbildēt

sūds tā Wolga, krievu klasika :D :P ir jau tiešām klasiski un novērtējami auto....

13420. viesis 25.februāris 2002 15:50
0 0 Atbildēt

Manam bračkam joprojām tāda ir 100 % oriģināla un atrestaurēta, ar visu briedi un 3 ātrumu pārslēgu pie stūres. :D

Baigi rullē vasarā braukt zaļumos, jo sēdeklis nolaižas tā ka sanāk baigais dīvāns-seksodroms. What tā ir funkcionalitāte! :D

13438. viesis 25.februāris 2002 17:01
0 0 Atbildēt

a man a man.... :) man teetis brauc veel shodien ar taadu briinumu... 67 gada izl. - apskates iziet ar 1 reizi... uz celja ir naacies saskarties ar CP inspektoru izbriinu par auto ideaalo tehnisko staavokli un dzirdeet komplimentus ka shii veel kust tikk aatri... esmu licis pilnu spidometru pa Juurmalas shosi... baigi labaa sajuuta kad ar to kugji ej garaam kaadam sagrabeejusham opeliitim un redzi kaa mainaas shofera sejas izteiksme.. :P

13443. viesis 25.februāris 2002 17:19
0 0 Atbildēt

Mjā, 21-ā Volga ir labs auto. Vasara, rokenrols, ātrums .....9cik jau var). Fantastiskas izjūtas. Lūk tas ir dzīves stils :))

13451. viesis 25.februāris 2002 17:52
0 0 Atbildēt

Vienreiz raidījumā "BEZ TABU" rādīja onkulīti, kuram ir paša pirmā izlaides gada GAZ-21 ar oriģinālo rādio, kurš arī darbojas :o, labākais jau tas, ka tai Volgai nobraukums bija kaut kādi 50'000km :o

Iečekojiet to saitu, kur ir par Volga V12 Coupe

13456. viesis 25.februāris 2002 18:12
0 0 Atbildēt

SandisK, taas Volgas briedis nebija redzams arii TV , kaada speelju kluba reklaamaa??? :))

13468. viesis 25.februāris 2002 18:45
0 0 Atbildēt

shitaadu radio es jums varu uzdaavinaat... darbojoshos un ar visu straavas paarveidotaaju komplektaa... vinjam naaca paarveidotaajs no 12V un 220V :) faateriits to Gazu ir bishku patjuuneejis (aatrunkaste, pakalj.tilts no GAZ-2410, motors pasha paarlasiits un forseets) koroche lejam E95 vai E98 un iet tas auto lopaa ar visu to ka pateerinjsh tie pashi 10l videeji kas parastai Volgai...

13491. viesis 25.februāris 2002 23:38
0 0 Atbildēt

Slinkums to visu krieviski lasiit, bet kaadu laiku atpakalj bija Klubaa raksts par shito pashu Volga V12 Coupe 5,6i, beigaas shiem prasiiju cenjiku - onka iisti nemaaceeja atbildeet, itkaa nepaardodoties, bet apmeeram 500'000$ - varbuut kads veelas ;)

13527. viesis 26.februāris 2002 10:09
0 0 Atbildēt

Cleera

Bija gan....

:)

13544. viesis 26.februāris 2002 11:36
0 0 Atbildēt

labs puishos braucamais auto - nevar nepamaniit :))

13555. viesis 26.februāris 2002 13:40
0 0 Atbildēt

:) mana muteriite diendienaa rulz ar sho uz darbu un apukljam... :) shii smej ka daudz atskatoties un pie krustojuma baigi peetot... a kad shii iedo griida ta daudziem vispaar zhoklis atkaroties... :P

13589. viesis 26.februāris 2002 15:13
0 0 Atbildēt

:)) velk tas autiņš labi. Un kā blakussēdētājam un vispār kā pasažierim - īstā bauda. Vēl mūziku attiecīgo un auto pārņem pilnīgi savā varā :))

13605. viesis 26.februāris 2002 16:26
0 0 Atbildēt

Runājot par to Volga V12 Coupe 5,6i... Konkrētu cenu neviens nezin. Par tiem $500'000 īpašniekam bija nopietns piedāvājums, bet viņš atteicās par šādu summu pārdot savu lolojumu, starp citu, tam rulzim teh. pasē raxtīts "BMW 850i ar virsbūves pārmaiņām".... :D

13606. viesis 26.februāris 2002 16:28
0 0 Atbildēt

Bimmer, ar to arī vajadzēja sākt, kādēļ vispār šis raksts parādījās....nobojāji visu tēmu

13607. viesis 26.februāris 2002 16:31
0 0 Atbildēt

Šis raxts parādījās, jo iAuto nebija neviena tēma par RUS auto, ar kādiem lielākā daļa iAuto lietoāju pirms 12 gadiem rulzoja... Turpmāk būs vēl, jo skatos, ka te daži labi gremdējas atmiņās... ;)

13610. viesis 26.februāris 2002 16:35
0 0 Atbildēt

Bimmer, nu bet protams - arī padomju tehnikas sasniegumos ir atrodamas nezūdošas vērtības :)

13614. viesis 26.februāris 2002 16:40
0 0 Atbildēt

Labi, pameklēšu kaut ko par Moskvičiem un Žiguļiem, nesen te pirmajam Žigulim bija 30 gadu jubileja :D

13617. viesis 26.februāris 2002 16:43
0 0 Atbildēt

Bimmer, labāk par krievu džipiem bobikiem pameklē..interesantāk varētu būt :)

13620. viesis 26.februāris 2002 16:45
0 0 Atbildēt

Kādas tev ir atmiņas par krievu 'džipiem', ja jau gribi te tādu raxtiņu kā pa Volgu? :p

13621. viesis 26.februāris 2002 16:47
0 0 Atbildēt

Bimmer, visas tās labākas. Es braukt mācījos ar GAZ-69 , un uz krogu ar braucu ar to autiņu. Turklāt nemaz ne tik senā pagātnē :))

13627. viesis 26.februāris 2002 16:55
0 0 Atbildēt

:D Labs i', skatīšos, kā varu izlīdzēt ;)

13633. viesis 26.februāris 2002 17:06
0 0 Atbildēt

Bimmer, nu manis dēļ īpaši necenties Varu jau arī pati nepaslinkot un paskatīties info. Nevar jau zināt, cik interesanti tas būs pārējiem lietotājiem :)

13637. viesis 26.februāris 2002 17:09
0 0 Atbildēt

Būs, būs, kā jau minēju, tad te lielākā daļa savā mūžā ir braukuši ar CCCP auto...

13647. viesis 26.februāris 2002 17:31
0 0 Atbildēt

buus, buus..... es jau a maaciijos braukaat ar vecajiem padomijas razhojumiem... :P pasha 1 machiina bij ZAZ 968 naakamaa POBEDA GAZ M-20 tad Moskvich 412 un tikai tad paarsviedos uz niikuliigu vecu Kadett.... :) a straadaat saaku uz UAZ 469 taa ka incanti palasiities buus... it iipashi par paartaisiitaam machiinaam, jo pasha sapnis i naakotnee paarbuuveet teeva Volgu... :)

13657. viesis 26.februāris 2002 17:54
0 0 Atbildēt

Dzhipo, darbietilpīgs process...bet rezultāts atsevr pūliņus :))

13658. viesis 26.februāris 2002 17:56
0 0 Atbildēt

nu jas.... zato kaa peectam rulzzzzzz..... :P (nu naudietilpiigs jau a tas i)

13660. viesis 26.februāris 2002 18:01
0 0 Atbildēt

Dzhipo, naudietilpīgumu pat neminēju :)) Sākumā liekās, kas tad tur īpašs, atrestaurēt padomju tehnikas sasniegumu, rezerves daļas taču maksā tīro nieku. Bet sasummējot.......Taču galvenais ir un paliek jau pieminētais REZULTĀTS :)

13662. viesis 26.februāris 2002 18:08
0 0 Atbildēt

Nākošais raxts būs par to Volga V12 Coupe, ja jau jums to RUS auto pārbūve tā interesē...;)

13665. viesis 26.februāris 2002 18:22
0 0 Atbildēt

ko ta tu veel vienu esi atradis taadu pashu? mosh i kaac citc auto a?

13671. viesis 26.februāris 2002 18:39
0 0 Atbildēt

Nē, es visu laiku runāju par vienu un to pašu Volga V12 Coupe....

Varu uzraxtīt par jaunajiem RUS auto, jo par tiem iekš AutoReview ir dafiga infas, bet par vecajiem tā paretāk..:(

13673. viesis 26.februāris 2002 18:43
0 0 Atbildēt

jaunie ne taa incee.... vecie butu cool.... par jauniem es esmu lasiijis pietiekoshi daudz... tad jau lapaak par ko netradicionaalu muusu izpratnee... kaadu BMW uz GAZ 66 raamja... :)

13675. viesis 26.februāris 2002 18:48
0 0 Atbildēt

Bimmer, mosh par savu megaruulllzu uztaisi rakstu :))

13678. viesis 26.februāris 2002 18:52
0 0 Atbildēt

Cleera, pēc tusa arī uzraxtīšu raxtu par savu 'megarulz', kur būs arī crash-test (labāk nebūtu redzējis to raxtu, jo ar tādu auto avarējot izredzes, kaut vai ratiņos braukt, ir visai zemas...)

Ā, mēģināšu atrast to ZAZ-655A (vabole), kura pārbūvēta kā Porka...

13681. viesis 26.februāris 2002 19:00
0 0 Atbildēt

wo bimmer tu esi uz pareizaa celja..... :P

13687. viesis 26.februāris 2002 19:08
0 0 Atbildēt

:))) tautas metodes līdzēja vai tomēr kāds?

13688. viesis 26.februāris 2002 19:08
0 0 Atbildēt

atvainojiet, bet visas vecaas krievu mashiinas nezheeliigi suukaa, tur nekaa forsha nav. neiestaastiisiet. vientiigais ar ko normaali vareeja braukt bija zhigulis. un arii... pashi zineit... pilniigi piekriitu audiman.

13689. viesis 26.februāris 2002 19:13
0 0 Atbildēt

te nu tev siir naf taisniiba.... zhigulis bij gana shkjidra mashiina... no krievu auto VOLGA pa muusu celjiem bij krutaakaa, taapeec jau arii CCCP vinja maksaaja tik daargi un bij pieejama tikkai augstiem chiniem... :)

13690. viesis 26.februāris 2002 19:13
0 0 Atbildēt

shearer, par vēlu tu piedzimi, tāpēc nepaveicās tev reāli izvērtēt krievu auto labumus :)

13692. viesis 26.februāris 2002 19:13
0 0 Atbildēt

Shearer, vot redzēju pie viena veiča stāvam Čaiku pilnīgi restaurētu, saules stari hromā tā atspīd, ka visas acis iztecēs ne vien no krutā skata... Tāda hromēta redele nevienam BMW nav... salons... audums..:( bet arī kruc... viss kruc... pienāk onka, iekāpj un aizbrauc... Tik ilgi es pat uz nevienu BMW 750iAL neesmu lūrējis ;) Ir, ir arī krievu auto kruti, man ir vesela grāmata par krievu auto (arī valdības limuzīniem), kruta.... Jā, krievu dzinēji *******, bet ne paši auto :) Saku no pieredzes :D

13693. viesis 26.februāris 2002 19:18
0 0 Atbildēt

bimm uzraksti kauko visiem sirc mieram...... :) man gribeetos veco ZIMU panjemt un atjaunot... manaa uztveree tas i cools culta auto... ja tev atrodaas kas par to vari man uz e-mail nomest dzhipo@inbox.lv

13700. viesis 26.februāris 2002 21:40
0 0 Atbildēt

labilabi, taads nolaiziits un nopuleets, nokraasots ar 200Ls kraasinju utt. jau kaut kas ir. bet ja padomaa, tad standarta viss ir fck.

ps. un ka pasham jaakniedee virsuu bremzhu uzlikas uz lokiem, tas ir vispaar "gudriibas kalnagals"...

cleera:

tici man, esmu izbaudiijis krievu auto priekus ka tik turies. kaut kad 80to beigaas manam krustteevam bija 2 moskvichi, teevabralim volga, teevam zaporozhec, veel tur kaut kaadiem radiem zhigulis... nu motorizeetaa famiilija :) bet toch... zhigulis man toreiz patika vislabaak, jo likaas, ka Letinji ar neko jeedziigaaku nebraux.

Volga... fui. pasarg dievs. vienreiz braucaam no Ceesiim uz KLjegumu, gandriiz nomiru. smird, kalnaa nebelk, karsts, no p-akaljeejaa tilta izteceeja elja :), kaut kaa iemociijaam atpakalj, karoche labaakaas atminjas man par to hlamu nav. sorry.

13701. viesis 26.februāris 2002 21:42
0 0 Atbildēt

pps. bimmer. man te ir taada graamatinja, saucaas "vieglais automibiilis". iznaakusi kaut kad senajaa 73'. tur ir shis tas par volgu mosiiti un zhiguli. vispaar laba graamata elementaaro tehnikas pamatu apguushanai.

13756. viesis 27.februāris 2002 9:40
0 0 Atbildēt

shiirer

jaateic tava rada Volga ir bijusi beediigaa staavoklii... ja tu buutu redzeejis taadu pashu zhiguli tad nez vai tavas domas nemainiitos... jebkura mashiina novesta liidz klinjkjim izskataas un uzvedaas shaadi kaa arii smird, nevelk utt. negribu kaadu padomju marku iipashi izcelt, bet volgas ritoshaa dalja bija vairaak piemeerota muusu celju liimenim... maza statistika... teevs ljoti kopa savu zhiguliiti VAZ 2106 1,6l 76g. tas noziimee vinjsh mainiija kardaana krustinjus katrus 25000km smeereeja 2x meenesii prieksheejos atbalstus (oporas), kurus vinjsh pac bija iztaisiijis smeereejamus , jo standartaa taadas nenaaca ... sekoja lai mashiina netiktu paarkrauta, paarslogota mainiija pakaljeejos amartizaatorus un atsperes pret stipraakiem... rezultaataa mees ar to nobraucaam 250000km bez nekaadiem motora remontiem (shai laikaa tika nomainiita tikai sadales vaarpsta un kjeede, normaala paraadiiba jebkuram zhigulim)

13758. viesis 27.februāris 2002 9:45
0 0 Atbildēt

Es ar savulaik izvizinājos ar Volgām, jo tajā laikā tēvs bija kolhoza prieksēža šoferis. Nevienā citā tā laika padomju tehnikas sasniegumā nebija tāds komforts kā Volgā. Auto tika protams uzturēts ideālā kārtībā.

13769. viesis 27.februāris 2002 9:57
0 0 Atbildēt

laikam es iekaapu nepareizajaa volgaa :(

13785. viesis 27.februāris 2002 10:26
0 0 Atbildēt

viss atkariigs tikai no auto saimnieka... jebkuru , arii jaunu auto var iisaa laikaa nodziit liidz klinjkjim.....

13789. viesis 27.februāris 2002 10:31
0 0 Atbildēt

mjā, un vecu var uztirēt tādā stāvoklī, ka pārējiem acis ieplešās :)

13794. viesis 27.februāris 2002 10:40
0 0 Atbildēt

ahaa, gremdeejamies nostaljgjiskaas atminjaas :)

mana 'dizhaa' pieredze ar krievu autinjiem aprobezhojas ar 412 moskvichrulzi (oranzhsh, spoileri, antenas, luuka.... :P) un piekto zhiguli ;)...

14371. viesis 1.marts 2002 23:04
0 0 Atbildēt

SSii massiina manupraat ir labaakajs Krievu dizaineru sasniegums, bet tehniskajs izpildijums ir taads kaa visaj krievu tehnikaj.

18058. viesis 25.marts 2002 19:10
0 0 Atbildēt

Par žiguli runājot. Manam tēvam un pēcāk man bija VAZ 2103 1978 gada. Motoram tik vien bija darīts kā viens vārsts nomainīts(sadega) un sadales vārpsta pie 240000 km. Tā lūk. Amīši vēl jo projām orģinālie. Virsbūve kap remonts gan bija kaut kad 1989 gadā. Taču autiņš gāja tā, ka krustā varēja no vietas jebkuru paņemt(motor ideāli noregulēts). Un nekādas mocīšnās ap piekari, tur ir tikai atsperes, bukses un āboli mainīti.

Tācu nav vairs mūsu ģimenē bēšā drauga, tagad ripinam ar citiem autiņiem.

20527. viesis 15.aprīlis 2002 15:07
0 0 Atbildēt

laba

20550. viesis 15.aprīlis 2002 16:29
0 0 Atbildēt

pievienojos Girtczam.. :) manam sencim piorms volgas bija VAZ 2106 ar 1,6l dzineeju.... ar to mashiinu pac saaku braukt... lapi gaaja un motoram arii nekas netika mainiic iznjemot to pashu sadaleni un kjeedi kura izstiepaas... :) bet volga rulz veel shodien... krietni vecaaka par mani 1967 gada... :))

43153. viesis 11.oktobris 2002 10:52
0 0 Atbildēt

cik maksaa sada automasiina

88556. viesis 22.jūlijs 2003 18:16
0 0 Atbildēt

shitaads auto maksaa no 25Ls liidz 5000 EUR. Tas atkariigs kur peerc un kaadaa staavoklii taa ir. Es diezgan labu, 59. gada nopirku pa 25 Ls! :))) Tikai bishku jaapataisa veel un jaaliek Mercedes dzineejs, jo tas origjinaalais baigais suuds, netur slodzi. 100 km nogaseeju un vaarsta ligzda araa. Rij arii kaa lops..

112449. viesis 26.janvāris 2004 2:07
0 0 Atbildēt

Vilks.cik maksaatda atjaunota volga gaz21

253379. viesis 1.marts 2008 17:02
0 0 Atbildēt

sveiki, cik vareetu maksaat Volgas Briedis???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti