Liepājas standartauto rallijā uzvaru svin brāļi Vuguļi 1

17.maijs 2005 11:22

Liepājas apkaimē aizvadīts Latvijas čempionāta standartauto rallijā otrais posms – rallijs „Liepāja 2005”. Absolūtajā ieskaitē par sacensību uzvarētājiem kļuva Roberts un Normunds Vuguļi, kuri brauc ar pilnpiedziņas turbo „Audi S2”.

Citās ieskaites grupās pirmās vietas izcīnīja Aivars Maļavkins/Aivars Šilabrits („Audi 80 Quattro”), Jānis Kārkliņš/Andris Kārkliņš („Honda Civic”) un Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”). Komandu vērtējumā labākā bija „Verners V4 Motors”.

Visspraigākā cīņa par uzvaru rallijā „Liepāja 2005” izvērtās ātrākajā, pilnpiedziņas automašīnu ar turbo dzinējiem klasē. Pēc sešiem no deviņiem ātrumposmiem rallija vadībā negaidīti bija izvirzījušies Mārtiņš un Andris Skakauski („Mitsubishi EVO 6”), par 11,26 sekundēm apsteidzot Robertu un Normundu Vuguļus („Audi S2”). Tomēr atlikušajos trīs „dopos” krietni pieredzējušākie brāļi Vuguļi spēja likvidēt šo laika deficītu un finišā izrādījās 3,73 sekundes ātrāki par brāļiem Skakauskiem. Sīva spēkošanās risinājās arī par trešo vietu. Pēc pieciem ātrumposmiem Andis Neļķe/Jānis Keterliņš („Audi Coupe”) bija iekrājuši 1,94 sekundes pārsvaru pār Jāni Dūci/Aivaru Anevicu („Audi Coupe”). Četros pēdējos „dopos” ātrāka bija Dūča ekipāža, tomēr ar to pietika tikai tam, lai atpalikšanu sadeldētu līdz 0,73 sekundēm!

Labāko sešnieku noslēdza rallisti Artūrs Priednieks/Jānis Kirkovalds („Subaru Impreza”). Septītajā vietā ierindojās Elviss Hermanis/Guntis Dīriņš („Audi 90”), kuri parūpējās par pārsteigumu, uzrādot absolūti labāko rezultātu pirmajā ātrumposmā. Pagalam neveiksmīgs šis rallijs izvērtās valdošajiem čempioniem Jānim Meieram/Jānim Krastiņam („Subaru Impreza”), kuri motora
defekta dēļ bija spiesti izstāties jau pēc pirmā ātrumposma Nīcas krosa trasē.

Turpat cerības uz uzvaru zaudēja vietējās publikas mīluļi Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītols („Ford Escort Cosworth”) – tehniska defekta dēļ viņi neveica pilnu distanci, par ko saņēma sliktāko rezultātu plus piecas minūtes. Izmisīgā cīņa atlikušajā rallija daļā, uzrādot labāko rezultātu piecos „dopos”, neļāva kurzemniekiem pacelties augstāk par 16. vietu – pēdējo no visiem finišējušajiem.

Pilnpiedziņas automašīnu klasē ar atmosfēriskajiem dzinējiem atkal pārliecinošu sniegumu demonstrēja atraktīvā ekipāža Aivars Maļavkins/Aivars Šilabrits („Audi 80 Quattro”). Aivari bija ātrākie pirmajos trīs ātrumposmos un arī sacensības turpinājumā droši kontrolēja situāciju, finišā otrās vietas ieguvējus Mareku Švarcu-Švampānu/Gundaru Rubeni („Audi 80 Quattro”) apsteidzot par 20,57 sekundēm. Trešo pozīciju izcīnīja Arvis Arums/Gatis Balgalvis („Audi Coupe”). Šo klasi varētu dēvēt par nacionālo „Audi Quattro” čempionātu, jo no 19 startējušajām ekipāžām 17 brauca ar četriem apļiem rotātajiem spēkratiem.

Vienas ass piedziņas klasē virs 1620 kub.cm. līdz pat sacensību vidusdaļai par vadību sīvi spēkojās Jānis Kārkliņš/Andris Kārkliņš („Honda Civic”) ar Andri Berķi/Vilni Vitkovski („Citroen Xsara VTS”) – pēc pieciem „dopiem” šīs ekipāžas šķīra tikai 3,17 sekundes. Tomēr rallija turpinājumā krietni ātrāks bija 14 gadus vecais Jānis Kārkliņš, kurš šoreiz startēja ar jaunu „Honda Civic Type-R” automašīnu. Finišā tēva un dēla ekipāžas pārsvars pār Berķi/Vitkovski sasniedza 49,70 sekundes. Jāpiezīmē, ka Kārkliņu duets sasniedza piekto rezultātu absolūtajā vērtējumā, piekāpjoties tikai ātrākajām pilnpiedziņas turbo klases ekipāžām. Trešajā vietā ierindojās rallists Krišjānis Caune („Honda Civic”) kopā ar stūrmani Juri Kalveli.

Mazajā klasē līdz 1620 kub.cm. sacensības sākās ar Edgara Trūpa/Jāņa Čaunes („Rover 216”) uzvaru pirnajā ātrumposmā, tomēr tas izrādījās vienīgais šīs ekipāžas veiktais „dops”, jo turpinājumā diemžēl sekoja izstāšanās. Par rallija uzvarētājiem pārliecinoši kļuva Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”), kuri līdz šim savu labāko sniegumu bija demonstrējuši ziemas rallijos. Otro pozīciju izcīnīja Ronalds Mūsiņš/Jānis Liepiņš („VW Golf”), uzvarētājiem piekāpjoties 33,20 sekundes. Uz goda pjedestāla zemākā pakāpiena kāpa Imants Šķērstens/Arnis Zagorskis, sasniedzot lielisku rezultātu priekš aizmugures piedziņas „Toyota Corolla” automašīnas.

Komandu vērtējumā labākā izrādījās „Verners V4 Motors” (Roberts un Normunds Vuguļi, Māris Freibergs/Itars Siliņš, Jānis Meiers/Jānis Krastiņš), aiz sevis atstājot pirmā posma uzvarētāju „444” un „Kurzeme – Nord/LB”.

Nākamais Latvijas čempionāta standartauto rallijā posms risināsies 18. un 19. jūnijā Ķekavā.

Latvijas standartauto rallija čempionāts
2. posms, rallijs “Liepāja 2005”
Pilnpiedziņas automašīnas ar turbo dzinējiem
R. Vuguls/N. Vuguls („Audi S2”) 23:05,1, M. Skakauskis/A. Skakauskis („Mitsubishi EVO 6”) +3,73 sekundes, A. Neļķe/J. Keterliņš („Audi Coupe”) +30,66, J. Dūcis/A. Anevics („Audi Coupe”) +31,39, Ģ. Augustovskis/M. Vītols („Audi 90”) +51,04, A. Priednieks/J. Kirkovalds („Subaru Impreza”) +53,53.

Pilnpiedziņas automašīnas ar atmosfēriskajiem dzinējiem
A. Šilabrits/A. Maļavkins („Audi 80 Quattro”) 23:51,61, M. Švarcs - Švampāns/Z. Nurža („Audi 80 Quattro”) +20,57, A. Arums/G. Balgalvis („Audi Coupe”) +27,90, R. Dūcis/E. Rezevskis („Audi 90 Quattro”) +47,79, D. Blūms/A. Rencis („Mitsubishi Galant”) +49,03, G. Bebrišs/A. Palmbaha („Audi 80”) +1:12,58.

Virs 1620 kub.cm.
J. Kārkliņš/A. Kārkliņš („Honda Civic”) 23:51,20, A. Berķis/V. Vitkovskis („Citroen XSARA VTS”) +49,70, K. Caune/J. Kalvelis („Honda Civic”) +53,69, R. Pikke/A. Pikke („VW Golf”) +1:29,58, M. Freibergs/I. Siliņš („Opel Kadett”) +1:42,75, J. Junkers/M. Renskumbergs („Ford Escort”) +1:46,35.

Līdz 1620 kub.cm.
Z. Kalniņš/Ģ. Dombrovskis („VAZ 2108”) 24:28,51, R. Mūsiņš/J. Liepiņš („VW Golf II”) +33,20, I. Šķērstens/A. Zagorskis („Toyota Corolla”) +1:05,21, O. Ošāns/Ē. Siliņš („Toyota Corolla”) +1:36,30, U. Briedis/I. Palma („VW Golf”) 1:38,82, A. Bērze/J. Jurevics („VW Golf”) +2:07,17.

Komandas
„Verners V4 Motors”, „444”, „Kurzeme – Nord/LB”.

Kopvērtējums pēc 2. posma
Pilnpiedziņas automašīnas ar turbo dzinējiem
R. Vuguls/N. Vuguls („Subaru Impreza”) 25, A. Neļķe/J. Keterliņš („Audi Coupe”) 22, J. Meiers/J. Krastiņš („Subaru Impreza WRX”) 15, J. Dūcis/A. Anevics („Audi Coupe”) 15. Pilnpiedziņas automašīnas ar atmosfēriskajiem dzinējiem M. Švarcs - Švampāns/Z. Nurža („Audi 80 Quattro”) 27, A. Šilabrits/A. Maļavkins („Audi 80 Quattro”) 25, R. Dūcis/E. Rezevskis („Audi 90 Quattro”) 18.

Virs 1620 kub.cm.
J. Kārkliņš/A. Kārkliņš („Honda Integra”) 30, Berķis/V. Vitkovskis („Citroen XSARA VTS”) 12, A. Masaļskis/P. Leitāns 12. M. Freibergs/I. Siliņš („Opel Kadett”)12.

Līdz 1620 kub.cm.
O. Ošāns/Ē. Siliņš („Toyota Corolla”) 24, R. Mūsiņš/J. Liepiņš („VW Golf II”) 22, I. Šķērstens/A. Zagorskis („Toyota Corolla 18.

Komandas
„444” 49 , „Verners V4 Motors” 49 punkti, „Kurzeme – Nord/LB” 41.

Normunds Orlovs,
LAF Standartauto komisijas preses sekretārs
 
Visi komentāri
 
Redaktors 17.maijs 2005 12:02
0 0 Atbildēt

Fotogalerija atrodama www.rallijs.lv

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto.lv iepazīstas ar jauno "Subaru XV" (+ foto)

Japānas autobūves kompānija "Subaru" prezentē krosovera "XV" otrās paaudzes modeli. Tirdzniecībā tas nonāks tuvāk gada beigām un, piemēram, Vācijas tirgū maksās, sākot no 22 980 eiro. Lasīt vairāk

 

Avārija Krasta ielā - kravas furgons ietriecas mikroautobusā (+ foto) 6

Šodien Krasta ielā notikusi avārija - kravas furgons uz apgriešanās joslas ietriecies pasažieru busiņa aizmugurē. Lasīt vairāk

 

"Land Rover" drīzumā ar trīscilindru dzinējiem 9

"Land Rover" automobiļos tuvākajā nākotnē varēsim sastapt arī trīscilindru dzinējus, vēsta britu mediji. Lasīt vairāk

 

Elektriskais “Porsche” maksās 90 000 eiro 7

“Porsche” pirmais elektromobilis maksās aptuveni tikpat daudz, cik četrduvju kupeja “Panamera”, intervijā žurnālistiem atklājis vācu kompānijas izpilddirektors Olivers Blūms. Tas nozīmē, ka Vācijas tirgū cena varētu sākties no atzīmes 90 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti