Debitē jaunākais rallija pilots Jānis Kārkliņš 10

23.maijs 2005 9:02

Rallijā "Talsi 2005", kurš ir rallija komandas "Bensons Honda Racing" jubilejas rallijs, gan rallijā, gan rallija komandā "Bensons Honda Racing" ar Honda Civic Type-R sporta automašīnu debitēja Latvijas jaunākais rallija pilots Jānis Kārkliņš.

Īsu brīdi pirms rallija "Talsi 2005" rallija komanda "Bensons Honda Racing" publiski paziņoja par to, ka četrpadsmit gadīgais Jānis Kārkliņš ar savu tēvu Andri Kārkliņu stūrmaņa krēslā debitēs rallijā "Bensons Honda Racing" sastāvā. Jānis Kārkliņš savu braukt prasmi līdz šim bija apliecinājis standarta automobiļu rallijā un ziemas daudzcīņā, bet "lielajā" rallijā viņš startēja pirmo reizi. Lai arī no Jāņa netika prasīts konkurētspējīgs rezultāts un uzdevums bija tikai sasniegt finišu, viņš izturēja ļoti grūto ralliju, kurš 30 ekipāžām laupīja prieku finišēt, un finišēja 3. vietā AN2000 klasē, nopelnot komandai pirmos punktus.

Jāņa Kārkliņa tēva un rallija vecmeistara Andra Kārkliņa panākumus jauna rallija talanta audzināšanā novērtēja arī Siemens Rallija Zvaigznes žūrija, kas pēc rallija finiša Andrim pasniedza Siemens Rallija Zvaigzni un naudas balvu.

"Bensons Honda Racing" pilots Krišjānis Caune stūrmaņa Dainara Damberga vadībā turpināja rallijā "Sarma 2005" aizsākto sacensību tempa un braukšanas tehnikas attīstīšanu, kas vainagojas ar panākumiem. Šajā rallijā Krišjānis nepieļāva lielas kļūdas un sasniedza finišu uz goda pjedestāla 2. pakāpiena, AN2000 klasē piekāpjoties tikai Andim Neikšānam.

Rallijs "Talsi 2005" izrādījās ļoti grūts un sarežģīts pat pieredzējušiem braucējiem, kā arī prasīja ļoti lielu tehnikas izturību. No 58 rallijā startējušajām ekipāžām finišu sasniedza tikai puse – 29 ekipāžas. Diemžēl viena no pirmajām ekipāžām, kura bija spiesta izstāties bija "Bensons Honda Racing" ekipāža Kaspars Šimkus / Armands Šimkus, kura rallija pirmajā ātrumposmā "CVS 1" sabojāja savas automašīnas priekšējo piekari. Sasniedzot servisa zonu, ekipāža pieņēma lēmumu no rallija izstāties.

Komandu vērtējumā rallijā "Talsi 2005" uzvarēja "Falck Rally Team", bet otro un trešo vietu ar vienādu punktu skaitu dalīja "Bensons Honda Racing" un "R-Evolution". Rallija komanda "Bensons Honda Racing" Latvijas čempionāta komandu vērtējumā pēc 3. posma atrodas 4. vietā.

Nākamais Latvijas Čempionāta posms, rallijs "Cēsis 2005" notiks 11. un 12. jūnijā. 
 
Visi komentāri
 
167987. viesis 23.maijs 2005 9:06
0 0 Atbildēt

jau nedeelju www.rally.lv: "Vēl atlikušas tikai dažas dienas un rallijs.lv portāls sāks pilnvērtīgu darbu.Šeit paredzēts apkopot visu aktuālo informāciju par rallija dzīvi galvenokārt Latvijā."

reeciigi :) :) :)

167988. viesis 23.maijs 2005 9:09
0 0 Atbildēt

"viņš izturēja ļoti grūto ralliju, kurš 30 ekipāžām laupīja prieku finišēt, un finišēja 3. vietā AN2000 klasē"

tas nekas, ka vairaak AN2000 grupaa mashiinu nebija (finishaa)

btw - tehnikas izturiibai ir mazs sakars ar pilotu :)

bet anyway - cepuri nost - brauc vinjsh labi ! :)

Redaktors 23.maijs 2005 9:15
0 0 Atbildēt

subaru! Tevi kāds šorīt ir abižojis?

167995. viesis 23.maijs 2005 10:06
0 0 Atbildēt

nee - man ir reecamais gariigais :)

168010. viesis 23.maijs 2005 11:13
0 0 Atbildēt

Man tikai nav saprotams, kādēļ rallijā atļauj braukt personām, kurām nav autovadītāja apliecības.

168014. viesis 23.maijs 2005 11:27
0 0 Atbildēt

vinjiem ir speciaalaas sporta koras ...

pa ielu jamais nedriikst braukt :)

168027. viesis 23.maijs 2005 13:44
0 0 Atbildēt

subaru, lai butu pirmais, vispirms ir jaasasniedz finishs, ko daudzi profi taa arii neizdariija. Tehnikas izturiibai ir liels sakars - salauzt var jebko. Ir jaabrauc taa, lai buutu pietiekami liels aatrums un tehnika iztur.

Mazais brauca tikai dopus, tad mainiijaas ar faateri

168029. viesis 23.maijs 2005 14:22
0 0 Atbildēt

Tas, ka "mazais" finisheja klase 3ais, kura finisheja tikai 3 mashinas, nozime to, ka vinjsh brauca ar galvu un veiksmi, bet pietiekoshi atri. Shimkusam esot akmens sturi no rokam izsitis, tapec ielika borgjura - ta gadas, bet vienalga ta ir pilniga pilota kljuda un neveiksme, vecvagars ievikla gravi kadus 4 km aiz Strazdes trampalina inetresanta likuma - velkot ara nolauza pusasi, par Leshchu skaidri nezinu, bet tauta runaja, ka esot trapijis gravi, tapec ari salauzis piekari. Visi shie piloti nefinisheja delj lidojosha shkjivisha, bet gan dazhadu neveiksmju un kljudu rezultata - Karklinjsh nekljudijas un nobrauca stabili, ipashi, njemot vera, ka tas vinjam bija 1ais lielais rallijs un pirmo reizi vinjsh brauca tik garus dopus - tapec vinjsh ir uz pjedestala, bet citi laiza bruces.

Ta ka - cienisim vienu no musu lielakajam rallija ceribam ( mazo Neikshanu neesmu norakstijis, bet busim godigi - Karklinjam ir daudz lielakas iespejas ) un nekritizesim.

Protams, Janitim jau pirms shiem machiem bija sakapis galva, ka maz neliekas, jacer, ka pec Talsiem nebakstis makonjus ar degunu.:)

168040. viesis 23.maijs 2005 17:07
0 0 Atbildēt

a kas brauca parbraucienus :? uz koplietoshanas celjiem jamais tak nedrikst radities :?

168047. viesis 23.maijs 2005 18:28
0 0 Atbildēt

to: SteelRat, ieskaties 168027. viesis komentaaraa!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 9

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 

Policija: Jaunu fotoradaru un netrafarēto auto iegāde palīdzējusi mazināt avārijās bojā gājušo skaitu 21

Šogad samazinājies ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo cilvēku skaits, ko var skaidrot arī ar papildus fotoradaru un netrafarēto automašīnu iegādi, žurnālistiem pastāstīja Valsts policijas (VP) pārstāvis Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti