«Volkswagen Jetta» pirmie oficiālie foto 18

 
26.maijs 2005 10:25

Volkswagen publicējis pirmās jaunā Jetta fotogrāfijas;. Auto pārdošanā Vācijā nonāks 3. jūnijā. Jaunulis aizstās modeli Bora un iemieso sevī Jetta vārda atdzimšanu Eiropā - agrāk to izmantoja tikai ASV. Pats pamanāmākais jaunā Jetta dizaina atradums ir radiatora reste. Tādu pat varam pamanīt arī Golf GTI un jaunajam Passat. Kas attiecas uz aizmugures daļu - jāpiemin diožu lukturi.



Jetta būs lielāks par Bora, un tā salons būs plašāks. Garumā auto paaudzies par par 18,2 cm - līdz 4,56 m, bet platumā par 2,5 cm - līdz 1,76 m. Augstums palielinājies par 1,5 cm un ir 1,46 m, bet riteņu bāze kļuvusi par 6,5 cm garāka - 2,58 m.

Protams, bagāžas nodalījums arī kļuvis ietilpīgāks - tagad tas ir veseli 527 litri - par 72 vairāk, nekā bija Bora. Ja bagāžas ir ļoti daudz, iespējams nolocīt aizmugurējos krēslus un paplašināt bagāžas nodalījumu pat līdz priekšējiem krēsliem.



Jetta būs iespēja izvēlēties starp veseliem pieciem dzinējiem - trīs benzīna un diviem dīzeļiem. Pašam vājākajam būs 95 Zs, bet pašam jaudīgākajam - 181 Zs. Pa vidu ierindojušies 104 Zs, 127 Zs un 136 Zs spēka agregāti. Abiem dīzeļiem būs DSG (Direct Shift Gearbox) sistēma. Papildus visam pārējam, kā arī citiem modeļiem, Jetta būs daudzsviru piekare.

Zināms, ka Vācija auto maksās, sākot no 18 950 eiro.



Pavisam pasaulē pārdots vairāk kā 6,5 miljonu Jetta priekšgājēju, un kompānija ļoti cer uz jaunuļa rēķina palielināt pārdošanas apjomus.

Atgādināsim, ka šajās dienās marka VW atzīmēja ievērojamu notikumu - simtmiljonā auto ražošanu. Līdz šim ar šādu ciparu var lepoties tikai Ford, Toyota un Chevrolet.
 
Visi komentāri
 
168365. viesis 26.maijs 2005 10:33
0 0 Atbildēt

pēc izmēriem iznāk gandrīz kā pasāts. kur ideja ?

168366. viesis 26.maijs 2005 10:37
0 0 Atbildēt

Uz bildēm izskatās skaisti, ir vērts padomāt par tāda iegādi.

168367. viesis 26.maijs 2005 10:39
0 0 Atbildēt

VW visi modeļi saak liidzinaaties Passātam ... tas i pilniigi garaam ...

168368. viesis 26.maijs 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Ideāls veids kā nisist jebkuru individualitāti.

German Cars Rulzzzz.

Galvenais AUDI Style ģeniāla radiatora reste.

P.S. Vāciešiem vajadzētu visiem apvienoties un sākt ražot "normālas" pelēko cilvēku mašinas – vienādas(lētāk sanāks), var pamainīt tikai dzinēja tilpumu un pāris extras.

Nav taču vērts tagad lielīties ar autodizainu, jo tāda šiem vidusmēra autiņiem NAV! AUDI Reste "Reāli Laiza"

168369. viesis 26.maijs 2005 10:47
0 0 Atbildēt

Oppss, NOSIST nevis nisist.

168370. viesis 26.maijs 2005 10:57
0 0 Atbildēt

Ups, preciiza audi kopija un preciizi nostraadaats taa lai auto ne ar ko neizceltos no kopeejaas peleekaas plakanapaljplaacenju masas. Nez, vai tiem izskata buuveetaajiem speciaali piemaksaa lai shie neuztaisa kautko kas izceltos un atshkjirtos..?

168374. viesis 26.maijs 2005 11:17
0 0 Atbildēt

Jaunais Passat jau ir ļoooti līdzīgs jaunajiem Audi. Tagad arī šitas (līdzības ar Audi gan ir mazāk, bet tomēr). Kaut gan no otras puses - izskatās labāk par pēdējo Bora. Pēc izmēriem Bora/Jetta ir pa vidu starp Passat un Golf. Pēc cenas aptuveni tas pats kas Golf.

Bet līdzības starp viena ražotāja dažādiem modeļiem bija jau agrāk. Arī vienīgās atšķirības bija izmērs un nosaukums, tālāk protams komplektācija, kas ne vienmēr garāmgājējam ir pamanāms. Pēdējā laikā līdzības ir parādījušās arī dažādu ražotāju autiņiem un VW/Audi nav pirmie kas to uzsāka.

Acīmredzot dizaineriem ir beigušās idejas aiz kam viens dizains visiem tiek pataisīts par modes kliedzienu (reāls gadījums kad problēma tiek pārvērsta par navarotu).

168379. viesis 26.maijs 2005 11:29
0 0 Atbildēt

nu cik zinu tad bora un golf IV ir buuveeti uz vienas baazes un pat saloni var teikt ka ir vienaadi!!! kaa tad bora var buut starp passaatu un golfu???

168380. viesis 26.maijs 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Taa luk notiek kad auto dizainu regulee duriki zilos kreklos ar dzeltenaam kaklasaiteem :( - Ja cipari saka tad taa tam buus buut - visi vienaadi kaa Hitlerjugendaa! Nu nav tai tautinjai viss kaartiibaa.

Ja vinji butu iedomajushies ka sport cupejai var buut vairaakas krasas nevis tikai dzeltena, melna, peleeka, peleeka, peleeka un vel peleekaaka tad varbuut vinjus arii kads pirktu :)

168388. viesis 26.maijs 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Vai tiešām pietrūka izdomas radīt ko pilnīgi jaunu ? Šitas tiešām izskatās kā "sakrustots" passats er veco boru...nu, kaut kāds bastarts galu galā. Labi, ka vismaz no audi reste vēl nav klāt paņemta. Bet hromējuma piedeva no pēdējās passat paaudzes, gan nav piemirsta. Piebildīšu, ka 80-tajos gados visi VW un citi auto, bija vairāk individuāli, un vismaz pēc ārējā veidola viens no otra atšķīrās. Šobrīd autoražotāju idejas ir samērā dīvainas un neizprotamas - tādas domas rodas apskatot vienlaikus kaut vai visus šobrīd ražotos audi un volvo modeļus. Atšķirības vērojamas tikai modeļu garuma,platuma un augstuma u.c. mazsvarīgu elementu atšķirībās. Skumīgi, ka šim tendencēm tuvojas arī BMW un Mercedes ražotāji.

168392. viesis 26.maijs 2005 12:37
0 0 Atbildēt

168379. viesis - ieej iekš www.vw.com , zem modeļiem izvēlies Jetta un tur ir "compare" iespēja. Vari pats salīdzināt to ar Golf un Passat. ;)

168396. viesis 26.maijs 2005 12:46
0 0 Atbildēt

es jau sito pasen Autobild zurnala lasiju

168407. viesis 26.maijs 2005 14:11
0 0 Atbildēt

starp boru Boru un golfu ir tādas pašas atšķirības, kā starp any ražotāja sedanu un hačbaku.

168411. viesis 26.maijs 2005 15:14
0 0 Atbildēt

nu TOYOTA kas TOYOTA

168413. viesis 26.maijs 2005 15:49
0 0 Atbildēt

Neesmu speciālists, bet vai gadījumā šis jaunais burbuļ-"dizains" nav saistīts ar 1) metāla taupīšanu, - tāpēc ir vienkārši nepieciešamas apaļas formas, jo kantainas, pie pašreizējās metāla plānības, no vēja vienkārši ieliektos; 2) nepieciešamību ar, pēc būtības, vieniem un tiem pašiem motoriem uzrādīt aizvien labākus dinamikas/uzrāviena rādītājus, - tāpēc pusplakana slīpa un noapaļota forma, jo ieguvumu var dabūt tikai ar papildus "aptekamību"; 3) pastiprinātu konkurences cīņu, kas neļauj riskēt un pieprasa izmantot jau pārbaudītas idejas (daudz vinnēt nevar, taču šāds mašīnas modelis arī nevar galīgi izgāzties). Kā domājat?

168431. viesis 26.maijs 2005 20:52
0 0 Atbildēt

bus jamaina BORA??? a man tik smuka........ar 4 motion :)

169374. viesis 4.jūnijs 2005 20:19
0 0 Atbildēt

Jaa, es labpraat savu veco Jettu iemainiitu pret shamo skaistuli!!!!!!!!!!

177418. viesis 1.septembris 2005 13:32
0 0 Atbildēt

smukaaks nekaa Passat, bet tik un taa- tas ir VW

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti