Subaru gatavojas iekarot tirgu ar jaunās paaudzes Impreza. Faktiski jaunā paaudze ir līdzšinējā Impreza ar nedaudz atsvaidzinātu izskatu. Dizains konceptu B11S un B9 stilā ievērojami nācis japāņu sedanam par labu. Auto stila pārmaiņu autors ir bijušais Alfa Romeo dizainers Andreass Cippatinass, kuram šis ir pirmais izlolotais Subaru.
Līdztekus izmainītajai ārienei auto ticis arī pie jaudīgāka dzinēja. Gaidāms, ka Impreza ierindas versija tiks prezentēta šoruden Frankfurtē, bet ekstremālais Impreza STi debitēs gada beigās Tokijā. Jaunās versijas radīšana ir saistīta ar augošo pieprasījumu pēc Mitsubishi Lancer Evo VIII, kas pakāpeniski atņem Subaru rallija un jaudīgo sedanu tirgu. Zem atjauninātā Subaru Impreza STi motora pārsega atradīsies 2 l 320 Zs jaudas turbodzinējs.
Tas ir teju par 85 Zs mazāk nekā Lancer Evo VIII FQ-400, tomēr britu Prodrive jau strādā pie Impreza versijas, kuras jauda būšot "ne mazāk par 400 Zs". Turklāt auto būs arī atjaunināta piekare, modernizēta centrālā diferenciāļa vadības sistēma the Driver's Control Centre Differential (DCCD) un, pats par sevi saprotams - jauna aerodinamiskā pakete.
seata purns un honda legend dir.sa :)