Beidzot eiropieši to ir sagaidījuši. Universālu VW Passat Variant tagad var pasūtīt pie kompānijas dīleriem. Universāls, kura bagāžas nodalījuma tilpums var sasniegt līdz pat 1 731 litriem, kļuvis dārgāks par 150 eiro salīdzinājumā ar līdzšinējo modeli un vidēji dārāks par sedanu par 1 100 eiro.
Ārēji līdz vidējiem statņiem sedans un universāls izskatās kā dvīņi, bet tālāk Passat Variant ir absolūti individuāls. Pateicoties durvju un aizmugures logu līnijai, kā arī jumtam, diezgan augstais universāls izskatās sportiskāks. Oriģinālā aizmugures daļa un gaismas diožu lukturi sedana Jetta stilā piedod auto vieglumu.
Salīdzinājumā ar līdzšinējo modeli, universālam ievērojami pieaudzis tilpums. Bagāžas nodalījuma tilpums palielinājies no 495 līdiz 603 litriem, bet, ja saloka aizmugures sēdekļus (iegūstot absolūti līdzenu grīdu), apjoms ir jau 1 731 litrs, ieskaitot 90 litrus, kas paredzēti rezerves ritenim. Līdzšinējā modeļa bagāžas nodalījuma tilpums bija "tikai" 1 600 litri. Paaugusies arī degviela tvertne un vairāk vietas kļuvis arī aizmugurējiem pasažieriem.
Tāpat kā sedans, arī universāls būs pieejams četrās komplektācijās. Turklāt bāzes aprīkojumā ietilpst ESP, kondicionieris, 6 drošības spilveni, 16 collu riteņu diski, elektriski paceļami priekšējie stikli, centrālā atslēga ar distances vadību, elektroniska rokas bremze, hidraulisks stūres pastiprinātājs, jumta reliņi un asimetriskis salokāmi aizmugures sēdekļi.
Zem universāla motora pārsega atradīsies kāds no tiem pašiem astoņiem dzinējiem, ar ko aprīkots sedans.
Elektroniska stāvbremze (ar podziņu) - pilnīgs sviests, nemaz vairs nevarēs normāli pabraukt ar roceni. Dēļ tā vien es šo auto negribētu.