«VW Passat» - ir Varianti 13

 
6.jūnijs 2005 10:17

Beidzot eiropieši to ir sagaidījuši. Universālu VW Passat Variant tagad var pasūtīt pie kompānijas dīleriem. Universāls, kura bagāžas nodalījuma tilpums var sasniegt līdz pat 1 731 litriem, kļuvis dārgāks par 150 eiro salīdzinājumā ar līdzšinējo modeli un vidēji dārāks par sedanu par 1 100 eiro.



Ārēji līdz vidējiem statņiem sedans un universāls izskatās kā dvīņi, bet tālāk Passat Variant ir absolūti individuāls. Pateicoties durvju un aizmugures logu līnijai, kā arī jumtam, diezgan augstais universāls izskatās sportiskāks. Oriģinālā aizmugures daļa un gaismas diožu lukturi sedana Jetta stilā piedod auto vieglumu.


Salīdzinājumā ar līdzšinējo modeli, universālam ievērojami pieaudzis tilpums. Bagāžas nodalījuma tilpums palielinājies no 495 līdiz 603 litriem, bet, ja saloka aizmugures sēdekļus (iegūstot absolūti līdzenu grīdu), apjoms ir jau 1 731 litrs, ieskaitot 90 litrus, kas paredzēti rezerves ritenim. Līdzšinējā modeļa bagāžas nodalījuma tilpums bija "tikai" 1 600 litri. Paaugusies arī degviela tvertne un vairāk vietas kļuvis arī aizmugurējiem pasažieriem.


Tāpat kā sedans, arī universāls būs pieejams četrās komplektācijās. Turklāt bāzes aprīkojumā ietilpst ESP, kondicionieris, 6 drošības spilveni, 16 collu riteņu diski, elektriski paceļami priekšējie stikli, centrālā atslēga ar distances vadību, elektroniska rokas bremze, hidraulisks stūres pastiprinātājs, jumta reliņi un asimetriskis salokāmi aizmugures sēdekļi.


Zem universāla motora pārsega atradīsies kāds no tiem pašiem astoņiem dzinējiem, ar ko aprīkots sedans.
 
Visi komentāri
 
169404. viesis 6.jūnijs 2005 10:33
0 0 Atbildēt

Elektroniska stāvbremze (ar podziņu) - pilnīgs sviests, nemaz vairs nevarēs normāli pabraukt ar roceni. Dēļ tā vien es šo auto negribētu.

169406. viesis 6.jūnijs 2005 10:41
0 0 Atbildēt

bet dizains ir ok :)

169407. viesis 6.jūnijs 2005 10:43
0 0 Atbildēt

gara govs

169415. viesis 6.jūnijs 2005 11:33
0 0 Atbildēt

1,9 metri augsts???

169417. viesis 6.jūnijs 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Vai tieshaam 1,9 metru augsts ???? Ta jau gandriiz augstaaks kaa Toureg un tikpat augsts kaa Toyo Landcruiser ?!?!?!?

169419. viesis 6.jūnijs 2005 11:43
0 0 Atbildēt

no sāniem ACCORDu atsit !

169420. viesis 6.jūnijs 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Hmm, tomeer autoram ir kljuuda Pasat nav tik augsts (max. pieljaujamaa masa gan ir ap 1,9 tonnam). Reku peec www.volkswagen.de izmeeri:

Länge 4682

Breite 1746

Höhe 1498 ( nu un te nu ir tas augstums prieksh tiem kas ne no auto ne no sveshvalodaam ne buu ne mee)

Radstand, mm 2703

Spurweite vorn, mm 1515

Spurweite hinten, mm 1515

Rädergröße 6 J x 15

Reifengröße 195/65 R 15 bei Basis, Comfortline

205/60 R 15 bei Trendline

169443. viesis 6.jūnijs 2005 13:21
0 0 Atbildēt

Nav īpaši pat ko piebilst - manuprāt, visi VW passati-varianti līdz šim bijuši labi un interesanti auto. Vecais 80-to gadu vidus passatiņš daudziem mājbūvniekiem paliks pozitīvā atmiņā ar varen plašo kravas nodalījumu, savukārt jau nākamās paaudzes modelis - ar acij tīkamu universāla virsbūves dizainrisinājumu. Diemžēl, abbu šo passat -variantu īpašnieku sirdīs būs palikušas drūmas atmiņas par virsbūves rūsēšanas procesiem. 90-to gadu variants gan kaut ko labu virbūves dizainā pazaudēja, bet toties bija drošāks un rūsas izturīgs. Nu, pašreizējais modelis piesātināts ar hroma "garšu" , arī noteikti baudīs lietotāju slavu. Bet, diemžēl, dizaina risinājums ir līdzīgs daudziem japaniešu un eiropas modeļiem, kādēl krietni zudusi kādreizējā individualitāte un atpazīstamība, kas bija pirmo divu variantu izteikta pazīme.

169498. viesis 6.jūnijs 2005 17:09
0 0 Atbildēt

To Ikdienas viesis:

Nu individualitate nevienam VW (iznemot Beetle) nu nekad nav piemitusi. Garlaicigs un neizteiksmigs dizains gan. Sis ir izteiksmigaks, tomer acimredzams Honda Accord pakaldarinajums. Kautka tie VW dizaineri ta nevisai.

169499. viesis 6.jūnijs 2005 17:21
0 0 Atbildēt

RXE:

Accord & Outback hibriids... :-)

Biju taa kaa saziepeejies mainiit uz sho savu Mondeo vagonu, bet: 15" diski, elektriskaa 'rocene',... nu laikam tomeer ne.

Un - ja salasa civilizeetas extras - 16" diski, bixenona lukturi, V6, syncro - cennjix kljuust pasakains! (t.i., pa-sakains... :-/ )

170720. viesis 21.jūnijs 2005 15:09
0 0 Atbildēt

sitas ir skaists tik baazes versija jaunu peec nekaa neizkatiisies taa bildee maksaa ap 20000lati

177416. viesis 1.septembris 2005 13:29
0 0 Atbildēt

vaardu sakot- tik un taa VW paliek tautas mashiina un paziimeeties ar to nekad reaali nevarees :P

187183. viesis 1.decembris 2005 11:22
0 0 Atbildēt

Passaats ir labs vienmeer vietas buss, ka saka var aizbraukt ar meiteni zalumos :)

Nu par BMW toch labaaks!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti