BMW X5 Le Mans - apvidnieks ar Ferrari spējām 91

28.februāris 2002 0:00

Zem X5 Le Mans slēpjas eksperiments, kas parāda, ko maksimāli spēj X5. Kā pozitīvs blakus efekts X5 Le Mans radīšanai, darbojas iespēja ar šo BMW piesaistīt cilvēku uzmanību auto izstādēs. Auto āriene lieliski atspoguļo tā spējas. Iespējams, ka BMW gribēja arī atbildēt uz AMG ML 55, ko Mercedes sauca par ātrāko 4WD pasaulē...

Motors X5 Le Mans ir apgādāts ar 6 litru V12 dzinēju, kas savas lieliskās iespējas ir apliecinājis sacensībās. 1995. gadā šis motors svinēja savu pirmo uzvaru 24 stundu Le Mans sacensībās, dzenot uz priekšu McLaren BMW superauto. Sacensībās izmantotajam dzinējam ir samazināta jauda (~580 Zs), uzstādot gaisa pieplūdes ierobežotājus. X5 Le Mans eksperimentālais autombīlis sasniedz 700 Zs jaudu un attīsta 720 Nm lielu griezes momentu pie 5000 apgr./s. Līdz simtam auto ieskrienas 4.7 sekundēs, bet maksimāli spēj traukties ar ātrumu 278 km/h. Ārpuse Visuzkrītošākā izmaiņa automašīnas ārienē ir paaugstinājums motora pārsegā. Tas ir domāts kā vieta, kur papildus uzkrāties gaisam. Izmaiņas ir arī priekšējā (lielāks gaisa tvērējs) un pakaļejā buferī, sānu spogulīšos un, protams, X5 Le Mans tiek montēti īpaši diski ar vēl īpašākām riepām. 315/35 vai 275/40 riepas tiek montētas uz priekšējiem diskiem, savukārt aizmugurējiem atvēlētas vienīgi 315/35. Masas sadalījums starp asīm ir gandrīz ideāls – 51% priekšējai un 49% pakaļējai asij. Klīrenss X5 Le Mans ar 20 collu diskiem ir samazināts par 30 mm. Salons Automobīļa āriene lielos vilcienos daudz neatšķīrās no parastā X5, taču salonā jaušamas lielas izmaiņas. Atverot X5 Le Mans durvis, skaidrs ir viens, tam visam ir augstākās tehnoloģijas pieskāriens. Salonā dominējošais elements ir alumīnijs. Ērtie standarta sēdekļi ir nomainīti ar četriem sporta sēdekļiem. Spoguļu un logu pacēlēju vadība ir pārcelta uz centrālo tuneli. Nobeigumā BMW X5 Le Mans ir tikai vienā eksemplārā, un to pašu nepārdod. Šādu modeli nav plānots ražot ne mazākā, ne lielākā skaitā. Sorry! Vienīgais, uz ko var cerēt, ir iespēja, ka BMW Motorsport izveidos kādu rāmāku X5 modeli, kuru ražos sērijveidā. Cerēsim! Uģis Zarakauskis
 
Visi komentāri
 
13962. viesis 27.februāris 2002 23:54
0 0 Atbildēt

Visu var nopirkt... Jautaajums par cik... Eh...

13964. viesis 28.februāris 2002 3:48
0 0 Atbildēt

Labs auto, bet vai tad tas vairs ir apvidnieks??????

13967. viesis 28.februāris 2002 4:32
0 0 Atbildēt

nee, tas ir kaarteejais pasaakums ar kuru BMW noliek sev visus pie kaajaam :)).

13973. viesis 28.februāris 2002 8:39
0 0 Atbildēt

Malachi! Velreiz pieradija cik parejie ir ....) Bet es domaju, ka driz Opelis ieliks savaa Corsa kadu 2 litrigo dzineju ar 139Zs uz bljaus ka ka shis ir ists sporta auto)

13977. viesis 28.februāris 2002 9:20
0 0 Atbildēt

OK, tā ir māksla, pie tam skaista!

13984. viesis 28.februāris 2002 9:45
0 0 Atbildēt

Le mans 1995. gadā!!!!!! SUPER. Kopš šā gada Bē em vē tur vairs neko nav sasniedzis. Ha ha.

Izmaiņas buferī. Tieši kā Honda C-RV. Baigi labais.

Sax.

13988. viesis 28.februāris 2002 9:50
0 0 Atbildēt

Atmosfēēēriskie dzinēji, jēēēēē!!!!!! Kaut kā tie visi atmosfēriskie aizvakar vakarā varēja garāža atpūsties un gaidīt sausu piķi. Quattro.

13993. viesis 28.februāris 2002 10:19
0 0 Atbildēt

Man ir palaimeejies redzeet video ar shii LeMans X5 darbiibaa - tas ir kaut kas - taa saciikshu auto skanja un aapraatiigaa noturiiba liikumos. Fantastiski!

14011. viesis 28.februāris 2002 10:54
0 0 Atbildēt

To: Dambergs.

Quattro šādu noturību līkumos parādīja jau 83. gadā. Tā lūk.

14014. viesis 28.februāris 2002 11:00
0 0 Atbildēt

mjaaaa.... labpraat ieguutu to savaa iipashumaa .... un nav vsriigi bezceljnieks vai nee ... man patiik jauda un noturiiba... taas ir BMW labaakaas iipashiibas....

14016. viesis 28.februāris 2002 11:04
0 0 Atbildēt

To: Dambergs.

Quattro šādu noturību līkumos parādīja jau 83. gadā. Tā lūk.

PRECIZAK LUDZU

Varbut pateiksi precizak - kadu noturibu, ar kadu atrumu un kadus pagriezienus vareja tas quatro panemt. Cik mm ta noslideja no traektorijas, kadas bija ripas, kadi laika apstakli utt.

14022. viesis 28.februāris 2002 11:08
0 0 Atbildēt

Perf... pie kādām kājām..??? Tādu tak nebūs!!!!!!!!!!!!!!! Lasīji? NEBŪS!!!!

14028. viesis 28.februāris 2002 11:24
0 0 Atbildēt

Ja jau par modeliem, tad kapec neesi pielicis vel ari sadu mazuliti no BMW? www.tvnet.lv/lifestyle/aut....php?id=918947

14031. viesis 28.februāris 2002 11:30
0 0 Atbildēt

Tamlīdzīgs X5 variants bija jau sen, tikai tas bija Alpine, un ja nemaldos arī to sauca par Le Mans.

14033. viesis 28.februāris 2002 11:38
0 0 Atbildēt

Foršs monstriņš, tik es nesaprotu, kāpēc te daudzi tādu vēlētos sev, ko Jūs, mīlīši, iesāktu ar tiem 700Zs? Ātri nosistos un sabojātu šo feino autiņu?

14034. viesis 28.februāris 2002 11:39
0 0 Atbildēt

To: IKS_525

Nezinu ar kādu ātrumu un kādas riepas bija.

Paskaties sacensības šosejā pa apli. Kurš tur ir pirmais?

14045. viesis 28.februāris 2002 12:26
0 0 Atbildēt

Es ar redzēju vienu video testu ar šo monstru, un tur testpilots Joahims Štuks teica ka reāli ar šo auti;nu ir izspiedis 309 KM/H, a par tādu ALPINE X5 variantu gan neko neesmu dzirdējis, vienīgais zinu ka X5 HPi motors ar 347 Zs ir taisīts sadarbībā ar šo firmu.

14053. viesis 28.februāris 2002 12:52
0 0 Atbildēt

Jāāāāā, šitais rullllllēēēēē nežžžžēlīgi.... nokož Ferrari.... nokož Porku.... par tādiem Opeļiem, Fiatiem un Pegijiem tik pasmejas.... Rulzzzzz, rulzzzzz....

14074. viesis 28.februāris 2002 13:48
0 0 Atbildēt

Koncepts AUDI AVUS šito nokož kā sūdu. Un tas ir 1991. gads.

14078. viesis 28.februāris 2002 13:55
0 0 Atbildēt

Eu, viesi, piever @#%@#, šitādi te @%@^@ uzrodas katru dienu, kas izdomā, ka vot tur kaut kāds Audi A2 nokož visus BMW :E

14081. viesis 28.februāris 2002 14:01
0 0 Atbildēt

Visus BMW jau nu nenokož, bet vēl neizdēto 2. sērijas pabērniņu jau tagad "velk pavadiņā".

14083. viesis 28.februāris 2002 14:06
0 0 Atbildēt

BMW visus nokoz tikai Inetaa. Visos pasaakumos kuri ir paredzeeti nokozsanai, BMW tiek nokosts vienos vaatos, pietam nokoz vinu ne tikai audi, bet arii Bimmera nosuktie @$%^&@.

14088. viesis 28.februāris 2002 14:13
0 0 Atbildēt

Vaicāju vēlreiz. Kur tie lielie atmosfēriskie kodēji bija aizvakar vakarā, kad ielas bija pārklājis sniegs? Quattro.

14091. viesis 28.februāris 2002 14:19
0 0 Atbildēt

Vaicaaju pirmo reiz. Kaads sakars atmosfeeriskajiem kodeejiem ar sniegu?

14092. viesis 28.februāris 2002 14:24
0 0 Atbildēt

A tāds, kad nozīme ir piedziņai!!!

14094. viesis 28.februāris 2002 14:28
0 0 Atbildēt

To ka piedzinai ir noziime visiem ir skaidrs! Bet kaads sakar piedzinai ar atmosfeeriskajiem vai neatmosfeeriskajiem?

14097. viesis 28.februāris 2002 14:32
0 0 Atbildēt

Par piedziņu esam vienojušies. Tādā gadījumā gribu jautāt: ar ko turbomotors sliktāks par atmosfērisko, kā to visu laiku apgalvo Bimmer, Prfection un citi?

14118. viesis 28.februāris 2002 15:17
0 0 Atbildēt

Es jau ar varaak pa turbo, kautgan atmosfeeriskajiem arii nau nevainas, kaa saka abi labi, ktram savi +-.

14127. viesis 28.februāris 2002 16:07
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag te sākt kārtējo bazaru TURBO vs. ATMOSFĒRISKAIS, jo tas gandrīz panesas pie katra BMW un Audi raxta :E

Viesis par to 2. sēriju- tāda vēl nemaz nav i ieplānota, tu laikam biji domājis 1. sēriju... Ned|r$, jo tam būs RWD un tas kodīs tavus A2 (vari par to pat nešaubīties) un pārējos Audi, kā arī tos @#%@^@ Hmmm, tev vajadzētu painteresēties par BMW M2 prodžektu, tad tu jau tagad zinātu, kas rulz un kas ne...

14131. viesis 28.februāris 2002 16:11
0 0 Atbildēt

Tur jau taa lieta ka BMW tikai prodzektos ir spēcīgs, kā jārealizē dzīvē tā nekā sakarīga nesanāk.

14137. viesis 28.februāris 2002 16:20
0 0 Atbildēt

Bļe, par BMW Z5 lasīji? Vot redzēji, kas tur par motoru iekšā- mazs, bet nežēlīgi jaudīgs, saprati ?! Cik noprotu, tad tas pats dzinējs būs iekš M2, kas nav nekāds prodžekts, bet tuva nākotne... (laikam 2004. g. vai kas tml.)

14140. viesis 28.februāris 2002 16:25
0 0 Atbildēt

Bimmer, tu vienreiz pasaki trīs sakarīgus argumentus par labu sevis iecienītajam ATMOSFĒRISKAJAM. Es uzskatu, ka turbo ir labāks kaut vai ar to ka ir vieglāks. Quattro.

14141. viesis 28.februāris 2002 16:27
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu, ka bazars katrā BMW un AUDI rakstā ir pilnīgi truls (ieskaitot bmw rulzzzz). Quattro.

14144. viesis 28.februāris 2002 16:30
0 0 Atbildēt

Un par AVUS tev arī nebija ko pateikt, ja? (atkārtošana zināšanu māte - 1991. gads). Quattro.

14145. viesis 28.februāris 2002 16:31
0 0 Atbildēt

Ne vechi. Viss ir skaidrs. Turbo ir tiem autorazotajiem, kas neprot no atmosferiska dzineja izvilkt tos zirgus. Paradiet man AUDI bez turbo un ar tehn. raditajiem, tuviem 3.0=232 Zs, vai 3.5=283Zs, 4.5=333 Zs, vai 3.2=343 Zs (M3) vai ari 3.8=400 Zs(M5). Ieverojiet, tie nav koncepti vai tt-normalas masinas.

Tulit tie AUDIisti bljaus, ka AUDI ir cita kontracepcija, un vinji SPECIALI ekonome zirgus. Ja ja, OPEL, FORD, ZAZ un citi lidzigie ari laikam speciali censhas taisit sukais dzinejus!!!

14148. viesis 28.februāris 2002 16:37
0 0 Atbildēt

Veel padoms AUDIstiem, ko rakstiju citur. PAr A8=A6=A4 dizainu. Blja, taisiet vienu masinu. Un lieciet dazhadus shildikus. Ja vajadzes modificet masinu, uztaisit jauno modeli - mainiet tikai shildiku, piem uz 2mm lielaku, vai 3 mm plataku. Spelejaties ar fontiem, krasam - lielas iespejas dizainieriem.

14150. viesis 28.februāris 2002 16:40
0 0 Atbildēt

To:IKS_525

Šitādi komenti ir katrā rakstā. Truli jūs bembisti esat.

KĀPĒC JĀVELK KAUT KĀDI ZIRGI. IEPŪT AR TURBĪNU.

Quattro.

14151. viesis 28.februāris 2002 16:40
0 0 Atbildēt

Sukainam viesim

Motors no motorollera - ir ljoti viegls. Ieliec to uz saviem pilnpiedzinjas ratinjiem prieksha un stasti visiem ka dzineja massa ir svarigakais!)

14153. viesis 28.februāris 2002 16:43
0 0 Atbildēt

Ja ir tā pati jauda, tad massa ir svarīga!

14154. viesis 28.februāris 2002 16:47
0 0 Atbildēt

IKS_525. Par audi dizainu.

MB atšķiras cits no cita, ko? Volvo atšķiras, ko? Nevajag ******* tur, kur nezini kā. Quattro.

P.S. Arī jaunais piektais bmw būs maziņš septītais.

14157. viesis 28.februāris 2002 16:51
0 0 Atbildēt

Žēl ka bmw Lemānā nevar uzvarēt Audi.

14162. viesis 28.februāris 2002 16:56
0 0 Atbildēt

to: viesis 2002-02-28 16:47:47

Ja tu domā ka BMW inženieri nezin kas ir turbīna, tad tu smagi maldies. BMW var būt lepns ka ir sasniedzis līdzīgus parametrus ar atmosfēriskajiem dzinējiem!!! Nezinu kāpēc tāda koncepcija??? Tas ir jāpieņem kā fakts.

14163. viesis 28.februāris 2002 16:56
0 0 Atbildēt

MB- ljoti slikti ka S=E=C. Iedomajies, tu nopirki S-klassi par 100 000 DEM, bet tavu vagi gandriz nevar atshkirt no C-klasses par 35 000 DEM (sorry, EURO jau) un doma ka shis vecis ir debils!

14165. viesis 28.februāris 2002 16:59
0 0 Atbildēt

P.S. Personīgi man nav nekas pret turbīnām, bija iespēja pabraukt ar SAAB 2.0 turbo, man patika :) Bet navajag apdirst bembus tāpat vien, 'motori BMW ir vieni no labākajiem pasaulē! BMW Vanos uztaisīja jau 91 gadā, audi to nav paveicis pat tagad. (varb't tajā koncept AVUS bija? , bet tas neskaitās, vajag sērijā)

14168. viesis 28.februāris 2002 17:03
0 0 Atbildēt

Par prieku man jau lasiju, ka katrai linijai bus savs dizains. Par to liecina gan X5, gan mazilis CS1.

14169. viesis 28.februāris 2002 17:08
0 0 Atbildēt

Nekad neesmu teicis ka bmw dzinēji būtu slikti. Bet Bimmers uz to uzprasās.

IKS_525. Tas patiešām būs super ja katram bmw modelim būs savs dizains.

Quattro.

14171. viesis 28.februāris 2002 17:13
0 0 Atbildēt

))) Tu pareizi doma, vecais) Par to dizainu)

Labi, lidz ritam...

14172. viesis 28.februāris 2002 17:13
0 0 Atbildēt

Daži mani komenti par komentiem:

to IKS_525:

...Ne vechi. Viss ir skaidrs. Turbo ir tiem autorazotajiem, kas neprot no atmosferiska dzineja izvilkt tos zirgus.

Autoražotāji netaisa mašīnas/motorus lai kaut ko pierādītu - teiksim, mēs mākam uztaisīt to un šo, bet citi nemāk. Nē, autoražotāji izstrādā lietas, lai tās atbilstu konkrētas problēmas risinājumam, katrs izvēlās savus risinājumus - vārstu celšanas/nolaišanas timingu, turbo, kompresors, vārstu skaits. Un joprojām neēsmu dzirdējis loģisku/tehnisku skaidrojumu kāpēc vieglie/kompaktie/ar zemāku nodokli apliekamie turbo motori būtu sliktāki par lielākiem/smagākiem/ar lielāku nodokli apliekamajiem atmosfēriskajiem dzinējiem! Un nevajag sākt pūst pīlītes par turbo mazo resursu - mašīnas pirmajam īpašniekam tie 300000km pilnīgi apmierina! Nākošo īpašnieku domas ir pie kājas gan autoražotājam, gan pirmajam īpašniekam!

...3.0=232 Zs, vai 3.5=283Zs, 4.5=333 Zs, vai 3.2=343 Zs (M3) vai ari 3.8=400 Zs...

Ir taču vēl arī griezes moments + mašīnām ir dažādas masas. Tevis nosauktie tilpuma/Zs attiecības nav nekas sevišķs, piem Honda jau 7 gadus taisa sērijveida dzinējus, kur tiek dabūts vairāk par 100Zs no viena darba litra. Bez turbīnām, bez kompresoriem, ar VTEC, Tie paši risinājumi, tās pašas idejas, kas BMW Valvetronic!

...Ieverojiet, tie nav koncepti vai tt-normalas masinas....

M3 un M5 - normālas mašīnas? Man nu gan liekas, ka tās nu ir ļoti specifiskas mašīnas, nu ne mazāk atraktīvas kā Audi TT.

...Veel padoms AUDIstiem, ko rakstiju citur. PAr A8=A6=A4 dizainu. Blja, taisiet vienu masinu...

Tev neliekas, ka šī problēma piemīt visai autoindustrijai, nu jau kādus gadus 15. Arī BMW! Ne BMW fanam jaunie 3xx un 5xx tas pats kas Tev A4 Avant un Allroad.

to Bimmer:

...Viesis par to 2. sēriju- tāda vēl nemaz nav i ieplānota, tu laikam biji domājis 1. sēriju... Ned|r$, jo tam būs RWD un tas kodīs tavus A2 (vari par to pat nešaubīties) un pārējos ...

Tu domā, ka A2 (un desmiti citu mazauto) tiek taisīts lai ar kādu kostos? Tas A2 ir taisīts, lai bagātais vācietis var nopirkt ģimenē otro/trešo auto nemainot savu iecienīto marku. Un BMW 1xx mērķis būs tieši tāds pats - lai die hard BMW fanāts var iegādāties autiņu ar ko svētdienās jodelēties.

14173. viesis 28.februāris 2002 17:14
0 0 Atbildēt

Beigās kaut kāds bolds panesās... tā nebija paredzēts...

14184. viesis 28.februāris 2002 17:58
0 0 Atbildēt

uh kaa te piekjeepaajushi, slinkums redigjeet :P

14194. viesis 28.februāris 2002 19:38
0 0 Atbildēt

Bimmer! Tu ar savu slimiigo apseestiibu ar BMW paliec smiekliigs.

Es nenoliedzu, ka BMW patieshaam ir loti labs auto. Bet apstiprinas vispaar pienemtais fakts, ka BMW ir iipashi iecieniits aprobezotu un ziimeeties kaaru cilveeku auto. Tu esi izcils BMW iipasnieka paraugs (sliktaakajaa shii jeedziena noziimee).

Jau rakstaa par SEAT Tu savaa aprobezotiibaa nodirsi visas paareejaas markas, iipashi Tavaa nezeelastiibaa krita Audi.

Gribeeju pajautaat, vai Tu ar visaam shiim mashiinaam esi braucis, ka Tev ir tik pilniigs un perfekts viedoklis, ka BMW ir auto, bet viss paareejais suuds.

Vai Tu esi braucis ar Audi S3, Subaru Impreza Turbo, Audi A4 Tdi vvai Turbo quattro, lai vareetu spriest par to vai shie auto ir vai nav drivers car???

Vai Tu esi braucis ar Tiem pashiem jaunajiem BMW - 5, 7, 3, M seeriju???

14206. viesis 28.februāris 2002 22:07
0 0 Atbildēt

To: quattro

Tev laikam briesmiigi gribaas pafleimot par teemu turbiina vs atmosfeeriskais, ielien te un palasi, varbuut buus kas sakaams shajaa sakaraa --> www.iauto.lv/viewtopic.php...rum=6&start=0, laikam treshajaa lapaa...

14227. viesis 1.marts 2002 9:35
0 0 Atbildēt

To: Perfectyon.

Palasījos tajā lapā, un ieraudzīju ka tur ir tieši tāds pats sviests kā šeit. Paldies. Q.

14252. viesis 1.marts 2002 10:35
0 0 Atbildēt

Visiem, kas te nejeegaa bljaustaas:

shis raksts bija par dzhipu X5, kursh ir vienkaarshi uztaisiits nenormaali jaudiigs un noturiigs. Pasaulee NEKAD neav bijis uztaisiits nekas tamliidziigs, saprotat? Veelreiz saku - tas ir DZHIPS jeb, pareizaak, SUV. Un nevajag saliidzinaat dzhipu ar sporta tipa mashiinaam (kaa te viens aazis saliidzinaaja ar Audi Avus vai ko tamliidziigu!).

14264. viesis 1.marts 2002 11:22
0 0 Atbildēt

Jā, Avus piesaukšana ir galīgi nevietā, jo Avus dzinējs bija no koka, Audi toreiz izlēma, ka izgatavot tik dārgu uzparikti tikai reklāmas nolūkos būtu neprātīgi un tāpēc rasējumus iedeva galdniekiem, kuri tad to superdzinēju arī uztaisīja!

14269. viesis 1.marts 2002 11:48
0 0 Atbildēt

Runājot par TURBO: lieta tāda, ka turbo ielas mašīnās palika populārs pēc BMW 2002 ti turbo parādīšanās, tikai pēctam parādijās audi urka, respektīvi: Bembis bija pirmais, hi hi

bez tam turbo motori zema gaisa spiediena apstākļos, tas ir kalnos maigi sakot zudē savu jaudu, atskirībā no atmosfēriskajiem, tātad ja kāds brauc slēpot kalnos, tad lai nebrīnās, ka viņa AUDI TURBO QUATRO nokož teiksim 330 ix

par QUATTRO: šajā sakarā ir tāda lieta, ka 325ix tā laika testo nokoda 90 quattru, arii interesants fakts, ko

14295. viesis 1.marts 2002 13:11
0 0 Atbildēt

Popularitaate 2002 Turbo ir nosaciita, tas nu ir jaatziist... Kopumaa izlaistas 1672 shaada veida mashiinas (72-73).... Iegrieza benziina cenu straujais kaapums 1973. gadaaa....

Labi... uzrakstiishu naakoshreiz par 2002. Gaidiet rakstu naakoshaas nedeeljas beigaas...

14306. viesis 1.marts 2002 14:00
0 0 Atbildēt

es jau gan neteicu ka 2002 ti turbo bija populārs, bet gan ka tas bija viens no tiem autinjiem caur kuru tika pievērsta uzmanība turbo vieglajās automašīnās

14323. viesis 1.marts 2002 14:56
0 0 Atbildēt

to: Audi viesiem

Audi sūkā, sūkās un vienmēr ir sūkājis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14363. viesis 1.marts 2002 19:31
0 0 Atbildēt

To: helis

vareeji arii iztikt bez augsheejaas bljaustiishanaas....

14427. viesis 3.marts 2002 14:43
0 0 Atbildēt

ātrākais 4x4 pasaulē :D:D:D eee ir jau Audi Quattro, kam Bmw x modeļi (330x, X5 utt) netur līdzi....

14435. viesis 3.marts 2002 16:39
0 0 Atbildēt

jaa jaa, saliidzini kautvai Audi A4 Avant 3.0i Quattro ar BMW 330iX Touring vai taadus pashus A6 un piekto... baigi netur liidzi ja? :)

14498. viesis 4.marts 2002 10:12
0 0 Atbildēt

Labais cars!

14529. viesis 4.marts 2002 11:19
0 0 Atbildēt

Ar X5 Le Mans BMW pieraada sava paaraakumu! Forshi!

14579. viesis 4.marts 2002 14:03
0 0 Atbildēt

Eu dižie turbo fani, tad pasakiet, ja jau jūsu motors ir vieglāks par atmosfērisko, tad kāpēc tas nenokož 'smago' BMW dzinēju ar savu vieglumu, ko?

14945. viesis 5.marts 2002 17:48
0 0 Atbildēt

krutais vāģis..... ar tādu varētu paraļļot pa bezceļiem...... Ja es tādu dabūtu, ilgi nedzīvotu

14960. viesis 5.marts 2002 18:18
0 0 Atbildēt

No kaifa nobeigtos? :p

15727. viesis 11.marts 2002 12:39
0 0 Atbildēt

LABA

15733. viesis 11.marts 2002 13:03
0 0 Atbildēt

Necieshu riebiigo turbo motoru skannu, taa pat kaa pieccilindru audi bubinaashanu- OFF.

Shitais autinnsh jaauzstaada kaa piemineklis blakus Mildai.

15934. viesis 12.marts 2002 11:59
0 0 Atbildēt

nu tā mašīna laba, bet ēd daudz benzīna

16657. viesis 15.marts 2002 19:39
0 0 Atbildēt

kam interesee cik vish eed bendzhu :?

17526. viesis 21.marts 2002 15:29
0 0 Atbildēt

shick

17527. viesis 21.marts 2002 15:29
0 0 Atbildēt

podarite mne.u menja skoro dnjuha

17528. viesis 21.marts 2002 15:30
0 0 Atbildēt

gansi urodi polnie

17529. viesis 21.marts 2002 15:31
0 0 Atbildēt

ho4u poznakomitsa s pizdatoj devu6koj

17530. viesis 21.marts 2002 15:31
0 0 Atbildēt

eeeeej pridurki vse sosatj

21125. viesis 22.aprīlis 2002 0:18
0 0 Atbildēt

O.K.,var jau teikt par BMW visu ko,bet laikam jau lai saliidzinaatu ar FERRARI ir jaabuut diezgan panaivam !

25093. viesis 29.maijs 2002 16:39
0 0 Atbildēt

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28427. viesis 21.jūnijs 2002 1:06
0 0 Atbildēt

Laps dampis, bet pretiks???

32618. viesis 29.jūlijs 2002 22:01
0 0 Atbildēt

pizdatijs bmw

32619. viesis 29.jūlijs 2002 22:03
0 0 Atbildēt

Shitas bmw ir totaals suuds. Ejuet

32620. viesis 29.jūlijs 2002 22:04
0 0 Atbildēt

shitas daikts baigi labi ripooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.................................................................................................................

36477. viesis 2.septembris 2002 13:34
0 0 Atbildēt

Baigi cool masina!!! :)

37651. viesis 9.septembris 2002 20:23
0 0 Atbildēt

tas jau ir aciim redzams, ka BMW vienmeer ir paaraaki par ''traktoriem'':) P.S.traktors-Mersedessss

46225. viesis 28.oktobris 2002 22:32
0 0 Atbildēt

Super!!1

56950. viesis 27.decembris 2002 22:57
0 0 Atbildēt

Riigaa ir x5 ar 22 collu diskiem. mono $efins

60332. viesis 21.janvāris 2003 14:23
0 0 Atbildēt

viss ir kūl

86425. viesis 9.jūlijs 2003 2:44
0 0 Atbildēt

lai Dievs stav klat, jo BMW rullllleeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

92879. viesis 15.augusts 2003 10:43
0 0 Atbildēt

Nu tas ir labais BEMBIS! Laikam tagad atrakais dzips pasaulē! Man jau vins dikti patīk! :)

93770. viesis 21.augusts 2003 8:41
0 0 Atbildēt

ko lai saka dod man tādu un es laižu dzīvē!

102378. viesis 25.oktobris 2003 17:05
0 0 Atbildēt

x5 PAR APVIDNIEKU NU NEKĀDI NENOSAUKSI - PROFESIONĀLOS AUTO TESTOS ĀRZEMĒS PIERĀDĪTS, KA x5 NE TUVU NESTĀV,PIEMĒRAM, TOYOTA LANDCRUISER 100

x5 - TAS NAV APVIDNIEKS, BET GAN PARKETA DŽIPS

cTx

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Milzu sadursme FIA GT Pasaules Kausa kvalifikācijas sacensībās (+ foto)

Aizvadītajā sestdienā FIA GT pasaules kausa kvalifikācijas sacensībās Makao, Ķīnā notika iespaidīga sadursme, kurā iesaistīti gandrīz visi sacīkšu dalībnieki. Negadījuma dēļ kvalifikācijas sacensības tika atliktas vairāk par stundu. Lasīt vairāk

 

1,9 sekundes; 400 km/h - Tesla Roadster liks nobālēt visiem (+ video; foto) 17

Reizē ar Tesla Semi kravas auto amerikāņu elektrisko automašīnu ražotājs Tesla Motors prezentējis arī modeļa Roadster jauno paaudzi, kas apveltīta ar iespaidīgiem dinamikas rādītājiem. Lasīt vairāk

 

CSDD pēc uzbrukumiem fotoradariem sola stingrāku apsardzi 17

Uzbrukumi fotoradariem notikuši arī tādās ekonomiski attīstītās valstīs kā Francija un Vācija. Lasīt vairāk

 

Bugatti Veyron tehniskā apkope 20 000 dolāru vērtībā 12

Nav noslēpums, ka franču varenauto uzturēšana izmaksā varen lielu naudas summu. Cik? Viens no krievu blogeriem noskaidrojis, ka plānotā TA izmaksā vismaz 20 000 dolāru (16 500 eiro). Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti