Pasaulē jaudīgākais auto ar dīzeļdzinēju - Audi A8 16

 
9.jūnijs 2005 11:21

326 ZS: ar šādu ārkārtīgi iespaidīgu jaudu jaunais Audi A8 4.2 TDI quattro kļūst par līderi visiem citiem ar dīzeļdzinējiem darbināmiem automobiļiem starptautiskajā tirgū.

Pilnībā pārveidots 4,2-litru astoņu cilindru biturbo dīzeļdzinējs limuzīnam ar vieglo alumīnija virsbūvi ļauj sasniegt paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h nieka 5,9 (!) sekundēs. Maksimālais ātrums, protams, elektroniski ierobežots līdz 250 km/h.



Papildus šīm dinamiskajām īpašībām jaunais dzinējs demonstrē sava veida izsmalcinātību, kas diktē augstus standartus motoru pasaules attiecīgajā segmentā, un padara A8 4.2 TDI quattro par nevainojamu limuzīnu gariem braucieniem.

Jaunais dzinējs ir ekonomiskas braukšanas paraugs. A8 4.2 TDI quattro tiek aprīkots ar pastāvīgu četru riteņu piedziņu un 6-pakāpju tiptronic automātisko pārnesumkārbu, tas vidēji patērē 9,4 litrus dīzeļdegvielas uz 100 km. Tas nozīmē, ka ar vienu uzpildīšanos A8 4.2 TDI quattro spēj veikt 950 km.

Audi A8 4.2 TDI quattro standartaprīkojumā ir cieto daļiņu filtrs, kas bez apkopes darbojas visu automobiļa darba mūžu.
A8 4.2 quattro piekare ir ar pneimatisko balstiekārtu un adaptīvo amortizācijas sistēmu - Audi adaptīvā pneimatiskā piekare. Tas ļauj automašīnai pārvietoties izteikti sportiskā stilā vai ar īpaši komfortablu gaitu, pēc autovadītāja izvēles.

Līdzīgi citiem A8 modeļiem, arī jaunā Audi A8 4.2 TDI quattro seju veido vienlaidus radiatora režģis. Grezno limuzīnu Latvijā varēs pasūtīt augusta beigās versijās ar standarta vai pagarināto virsbūvi, kas ir par 130 mm garāka nekā standarta modelim. A8 4.2 TDI quattro bāzes cena Latvijā būs līdzīga cenai Vācijā, kas ir 81 000 eiro.



Jaunā dzinēja tehniskie parametri vēlreiz pierāda, ka Audi A8 ir sportiskākais limuzīns luksus automobiļu klasē. Pateicoties savam augstākā līmeņa TDI, Audi atkal demonstrē kompetenci un vadošo lomu šādu jaudīgu, izsmalcinātu un, kas nav mazāk svarīgi, ekonomisku dīzeļdzinēju ražošanā.

Pilnībā no jauna konstruēts dzinējs

Jau jaunā A8 4.2 TDI priekšgājējs saņēma augstākās atzīmes luksus klases limuzīnu vidū, pateicoties savam 4 litru astoņu cilindru dīzeļdzinējam. Pateicoties saviem 275 ZS un 650 Nm griezes momentam, tas, kopš savas debijas 2003.gada vasarā, ilgu laiku bija visjaudīgākais automobilis ar V8 dīzeļdzinēju savā klasē. Arī degvielas patēriņš- tikai 9,6 litri uz 100 km palīdzēja tam ierindoties vadošajās pozīcijās starp konkurentiem. Ar šādām īpašībām A8 4.0 TDI kļuva par Eiropas labāko auto V8 dīzeļdzinēja luksus klases limuzīnu vidū, iekarojot 71 % attiecīgā Eiropas tirgus.

Šādas statistikas gaismā jaunā TDI izveidošana bija zināms izaicinājums:

• visjaudīgākais automobilis ar dīzeļdzinēju tirgū,
• vispārākie skaitļi attiecībā uz brauciena dinamiku ar zemu degvielas patēriņu,
• optimāls dzinēja trokšņa līmenis,
• mazs svars,
• kompakts.

Lai īstenotu šos parametrus, Audi TDI projekta grupa konstruēja pilnīgi jaunu dzinēju. Tieši tāpat kā iepriekšējie 3.0 un 2.7 TDI modeļi, 4,2 litru V8 TDI ir jaunais Audi V-veida dzinējs, un tam ir sadales vārpstu un palīgmezglu ķēdes piedziņa.

Attālums starp cilindriem jaunajā dzinēja blokā ir 90 mm. Tas ļauj izveidot kompaktu dzinēju ar kopējo garumu tikai 520 mm. Nesen būvēts konkurentu V8 ar tādu pašu dzinēja jaudu ir par 140 mm garāks.

Dzinēja cilindru bloka svaram, kas ir tikai 62 kg, tas ir veidots no vermikulīta- grafīta- čuguna (GGV), ir liela nozīme, iegūstot vieglu dzinēju, kura kopējais svars ir tikai 255 kilogrami. Tas ir par 15 kilogramiem mazāk salīdzinot ar tā priekšgājēju 4.0 TDI.

4.2 TDI tādējādi ir viens no visu laiku vieglākajiem V8 dīzeļdzinējiem. Tas lielā mērā uzlabo jaudas - svara attiecību un svara sadalījumu pa asīm, tie ir divi raksturlielumi, kas nosaka jaunā A8 4.2 TDI quattro brauciena dinamiku.

Ar dzinēja darba tilpumu 4134 cm3 jaunā dzinēja degkamera ir gandrīz 0,2 litrus lielāka nekā 4.0 TDI modelim. Cilindra diametrs ir palielināts par 2 mm salīdzinot ar priekšgājēja 83 mm un virzuļa gājiens 95,5 mm ir tāds pats kā 4.0 TDI. Kompresijas pakāpe ir 16,5 : 1.

Cilindru virsmas ir apstrādātas, izmantojot UV lāzeru. Šāds honēšanas process nodrošina ievērojamu eļļas ekonomiju TDI dzinējā, un tas ievērojami samazina cieto daļiņu veidošanos sadegšanas procesā.

No hroma molibdēna tērauda kalta kloķvārpsta ir izveidota tā, ka ir novērsti pirmās un otrās pakāpes spēki un momenti, kas ir izšķiroši, panākot sevišķi mazu vibrāciju.

Sadales vārpstu un palīgmezglu ķēdes piedziņa

Cilindru galvas ir izveidota no alumīnija un, lai darbinātu vārstus, tiek lietotas divas sadales vārpstas katrai cilindru galvai. Tās tiek darbinātas ar ķēdes piedziņu, kurai nav nepieciešama apkope. Vienlaicīgi tiek darbināti palīgmezgli, kuri nodrošina eļļošanas, dzeses un stūres pastiprinātāja sistēmu darbību.

Katrā cilindrā ir četri vārsti, kas optimāli uzlabo pildījumu degkamerā. Jaunā V8 vārstus darbina rullīšu izciļņu sviras ar hidraulisko vārstu atstarpes kompensāciju. Šādas tehnoloģijas izmantošanai ir noteicošā loma gan degvielas patēriņa samazināšanā, gan kaitīgo izplūdes gāzu samazināšanā.

Rullīšu izciļņu sviru izmantošana samazina dzinēja trokšņu līmeni. Savienojumā ar īpašas presēšanas tehnoloģijas palīdzību izgatavotajām dobajām sadales vārpstām šo rullīšu izciļņu sviru lietošana būtiski samazina vārstu mehānisma darbības troksni un nodrošina sevišķi klusu darbību.

Dzinēja bloka stingrā konstrukcija un efektīvā skaņas izolācija palīdz samazināt astoņu cilindru dīzedzinēja radīto troksni līdz minimumam.

Biturbo dzinējs ar diviem dzesētājiem

Ideja, kas jau ir sevi pierādījusi 4.0 TDI dzinējā. Divas turbīnas ar maināmu turbīnu ģeometriju jau pie zemiem dzinēja apgriezieniem nodrošina augstu griezes momentu savienojumā ar lielu dzinēja jaudu.

Maināma turbīnas ģeometrija nozīmē iespēju optimizēt izplūdes gāzu plūsmu uz turbīnas rotoru atkarībā no slodzes un dzinēja apgriezienu skaita. Dzinēja vadības bloks ar caurplūstošās gaisa masas mērītāju palīdzību nodrošina vienādu abu turbokompresoru darbības ātrumu un rezultātā sasniedz arī vienādu ieplūdes daudzumu. Maksimālais saspiestā gaisa spiediens ir 2,5 bāri, turbokompresoru turbīnas griežas līdz pat 226 000 apgriezieniem minūtē.

Mainīgā turbīnu ģeometrijas sistēma jaunajam 4.2 TDI tiek regulēta ar elektropārvada palīdzību. Šī piedziņa regulē lāpstiņu mehānismus ātrāk un precīzāk: īpaši pie zemiem motora apgriezieniem tas nozīmē ātrāku saspiestā gaisa spiediena nodrošināšanu, tādējādi panākot izcilu reakciju.

4.2 TDI ir divi dzesētāji, kas ir izvietoti dzinēja priekšā, attiecīgi labajā un kreisajā pusē. Tie ir ideāli novietoti gaisa plūsmā zem priekšējiem lukturiem, kas nodrošina to īpaši efektīvu darbību.

Katrs no diviem turbokompresoriem piegādā gaisu vienai cilindru rindai. Abu cilindru rindu ieplūdes kolektori ir savstarpēji savienoti, lai izlīdzinātu spiedienu. Tas uzlabo cilindru pildījumu un attiecīgi palielina dzinēja jaudu.

Ieplūdes kolektorā ir iebūvēti pastāvīgi mainīgi gaisa plūsmas savirpuļošanas vārsti. Tas ļauj regulēt gaisa plūsmu, pielāgojoties dzinēja ātrumam un slodzei vienlaikus. Liels ieplūstošā gaisa savirpuļojums pie mazas dzinēja slodzes noved pie optimālas degšanas, tāpat kā mazs savirpuļojums pie lielas dzinēja slodzes.
Praksē tas nozīmē, ka noslēgts kanāls pie mazas slodzes palielina savirpuļošanu, bet atvērts kanāls pie lielas slodzes uzlabo cilindra piepildījumu.

Dīzeļdegvielas iesmidzināšanas tehnoloģija (Common Rail) ar pjezo sprauslām
Bosch EDC16 CP V8 TDI dzinēja vadības sistēma kontrolē degvielas daudzumu, iesmidzināšanas sākumu, turbo spiedienu un izplūdes gāzu recirkulāciju. Elektroniskā sistēma tagad atļauj iedarbināt dzinēju automātiskajā iedarbināšanas režīmā – pietiek tikai uz īsu brīdi nospiest iedarbināšanas pogu vai pagriezt aizdedzes atslēgu, pārējo paveiks elektronika, analoģiski kā tas ir ar A8 benzīna dzinēju.

Degmaisījums tiek sagatavots ar jaunākās paaudzes kopējās iesmidzināšanas “sliežu” sistēmas (Common Rail) palīdzību. Tai ir augstspiediena sūknis, kas novietots dzinēja V telpā un viena augstspiediena caurule vai "sliede" katrai cilindru rindai. Maksimālais iesmidzināšanas spiediens tagad ir 1 600 bāri, par 250 bāriem vairāk nekā iepriekšējām kopējās “sliedes” iesmidzināšanas (Common Rail) sistēmām, šāds dīzeļdegvielas iesmidzināšanas spiediens ir salīdzināms ar vidēja limuzīna svaru uz pirksta naga virsmas laukumu.

Šis augstais iesmidzināšanas spiediens uzlabo degmaisījuma sagatavošanu, kas savukārt, ļauj efektīvāk to sadedzināt. Tas nozīmē ne tikai palielinātu jaudu un griezes momentu, bet arī samazinātu degvielas patēriņu un izplūdes gāzu daudzumu.

Pjezo sprauslas, bez šaubām, ir vissvarīgākais jaunās kopējās iesmidzināšanas sistēmas jauninājums. Elektriski jūtīgi pjezo kristāli reaģē uz srieguma parādīšanos, kā rezultātā tie izliecas un ar hidrauliskā elementa palīdzību mehāniski izraisa sprauslas adatas vārsta atvēršanos.

Pjezo sprauslas sniedz daudzas priekšrocības salīdzinot ar tradicionālo elektromagnētisko vārstu. Sprauslu adatu kustīgo masu var samazināt vismaz par 75 % - attiecīgi no sešpadsmit līdz četriem gramiem.

Tas nodrošina ievērojami mazāku un precīzāk noteiktu daudzumu iesmidzināšanu. Tajā pašā laikā pjezo tehnoloģija ļauj paaugstināt sprauslas adatas vārsta darbības ātrumu. Ar ātrumu 1,3 metri sekundē pjezo sistēma reaģē divreiz ātrāk nekā citu iesmidzināšanas sistēmas sprauslas.

Tādējādi iesmidzināšanas reižu skaits vienā sadedzināšanas ciklā var tikt mainīts pēc vajadzības. 4.2 V8 gadījumā Audi TDI projekta grupa izlēma lietot līdz četrām iesmidzināšanas reizēm. Pie maziem dzinēja apgriezieniem papildus galvenajai iesmidzināšanai ir divas papildus priekšiesmidzināšanas reizes un viena priekšiesmidzināšanas reize pie vidējiem dzinēja apgriezieniem.

Šāda stratēģija nodrošina "mīkstāku" sadegšanas procesu, kā rezultātā tūlīt uzlabojas dzinēja trokšņa līmenis. 4.2 TDI dzinējs ir kļuvis ievērojami klusāks un vienmērīgāks darbā, pat, salīdzinot ar tā izsmalcināto priekšgājēju, un tas nešaubīgi nosaka jaunus standartus šai klasei.

Degviela tiek iesmidzināta degkamerā pa astoņu urbumu sprauslām. Tās galvenokārt nodrošina sadegšanas procesa īpašu efektivitāti un uzlabo izplūdes gāzu kvalitāti, vienmērīgāk sadalot degvielu degkamerā.

Efektīva izplūdes gāzu kontrole

4.2 TDI standarta aprīkojumā ir divu izpūtēju sistēma ar cieto daļiņu filtru katrā izpūtēja caurulē un dzinēja tuvumā izvietotiem izplūdes gāzu oksidācijas katalizatoriem, kuros notiek izplūdes gāzu attīrīšana.

Katalītiskie konvertori pie dzinēja nodrošina izplūdes gāzu atbilstību ES 4 normām.
Cieto daļiņu filtrs, kas ir izveidots no silīcija karbīda ar porainu plānsieniņu tehnoloģiju, ir novietots zem grīdas. Filtrs attīra dīzeļdzinēja izplūdes gāzes no cietajām daļiņām (sodrējiem). Poraino plānsieniņu tehnoloģijas un katalītisko pārklājumu kombinācija nodrošina vadāmu reģenerāciju no apmēram 580 C temperatūras ar vienlaicīgu zemu izplūdes gāzu pretspiedienu. Tas atspoguļojas vienīgajā nelielajā degvielas patēriņa pieaugumā un palielinātajā reģenerācijas efektivitātē.

Audi A8 4.2 TDI var veikt līdz 2 000 km, pirms filtrs ir pilns ar cietajām daļiņām. Filtra stāvoklis tiek visu laiku kontrolēts ar izplūdes sistēmas spiedienu differences devēju un vienlaicīgu simulācijas moduļa aprēķinu dzinēja vadības blokā.

Kad reģenerācija ir nepieciešama, dzinēja vadības sistēma veic iesmidzināšanas sākuma, daudzuma un skaita korekcijas, kā rezultātā tiek paaugstināta izplūdes gāzu temperatūra cieto daļiņu filtrā un notiek cieto daļiņu filtra reģenerācija. Audi izmantotā kopējas iesmidzināšanas sistēma pieļauj līdz 5 iesmidzināšanas reizēm.

Izcili jaudas rādītāji un iespaidīga degvielas ekonomija

4.2 TDI dzinējs ir visjaudīgākais šobrīd sastopamais dīzeļdzinējs visu ražotāju limuzīnu vidū. 240 kW (326 ZS) pie 3 750 apgriezieniem ir jaunais etalons, tas nozīmē pieaugumu vismaz par 51 ZS, salīdzinot ar priekšgājēja 275 ZS.

Audi A8 4.2 TDI limuzīns ar vieglo alumīnija virsbūvi var sasniegt 100 km/h ātrumu 5,9 sekundēs, tas ir ātrāk nekā jebkurš cits limuzīns ar dīzeļdzinēju starptautiskajā tirgū. Maksimālais ātrums automobilim ir ierobežots līdz 250 km/h.

Griezes moments vadītājam sniedz automašīnas vilcējspēka sajūtu katrā no pārnesumu diapazoniem, ko parasti iespējams panākt tikai sporta automobiļos. 650 Nm starp 1 600 un 3 500 apgriezieniem minūtē - šis skaitlis padara A8 4.2 TDI quattro par Audi ar vislielāko griezes momentu.

Neskatoties uz dzinēja jaudas pieaugumu par 51 ZS, jaunais Audi A8 4.2 TDI quattro nepatērē vairāk degvielas kā viņa priekšgājējs, patiesībā ir pilnīgi pretēji: vidējais degvielas patēriņš ir tikai 9,4 litri uz 100 km, tas nozīmē degvielas patēriņa samazinājumu par 0,2 litriem - šis skaitlis tiešām ir iespaidīgs!

Audi A8 4.2 TDI quattro ir izcili sportisks automobilis

Visi Audi A8 V8 modeļi ir aprīkoti ar 6 pakāpju tiptronic pārnesumkārbu ar DSP - dinamisko pārnesumu pārslēgšanas programmu un papildus sporta programmu. Dzinēja jauda un griezes moments vienmēr ir pieejami ar tādu precizitāti, ka viegli tiek apmierinātas pēkšņas jaudas pieauguma, izcila snieguma un izsmalcinātas gaitas konfliktējošās prasības.

quattro pastāvīgā četru riteņu piedziņa ļauj pārveidot dzinēja jaudu nepārspējami efektīvā kustībā, sniedz stabilitāti pagriezienos, dod iespēju milzīgo griezes momentu viegli un droši pārvaldīt kustībā uz ceļa. Vieglā alumīnija ASF (Audi Space Frame) tipa virsbūve ir ļoti stipra, pieļauj dinamisku kustību un izcili vieglu aprūpi.

Audi A8 ir alumīnija četru sviru priekšējā piekare un trapecveida sviru aizmugures piekare. Adaptīvā pneimatiskā balstiekārta - pneimatiska balstiekārta ar pastāvīgu amortizatoru cietības kontroli nodrošina iespēju pārvietoties ar katrai braukšanas situācijai vispiemērotāko piekares regulējumu. Vienlaikus tas samazina virsbūves kustības, un tādējādi optimizē stabilitāti uz ceļa un komfortu.

Kombinācijā ar jaudīgo TDI, izcili vieglo virsbūvi un piekares dinamiskajām kvalitātēm Audi A8 4.2 TDI ir luksus klases limuzīns, kas piedāvā jaunas, pārākas klases sportisku brauciena dinamiku.

 
Visi komentāri
 
169779. viesis 9.jūnijs 2005 11:45
0 0 Atbildēt

Atsaucoties uz pirmo rindkopu un virsrakstu!

Esmu redzējis Scania ar 420 zs dīzeļdzinēju

169780. viesis 9.jūnijs 2005 11:49
0 0 Atbildēt

atkal Audi pīars nostrādā vēlāk par visiem citiem informācijas avotiem... kas grūti iztulkot no vācu vai angļu mēles?> tad neliec vispār!

169782. viesis 9.jūnijs 2005 11:49
0 0 Atbildēt

ui blja ku gars,slinkusm lasit:)

169783. viesis 9.jūnijs 2005 11:55
0 0 Atbildēt

Uhh, shis nu gan ir gaiaras raxts - apnika lasiit peedeejo 3 dalju. Pie kam visu laiku tiek daudz piemineets ekonomiskums un kas tik veel nekas un maaskliigi pagarinaats raxts. Interesanti cik cilveeki izlasiis shio liidz beigaam.

Starp citu ir arii biku stulbiibas ieraxtiitas, nu ka var buut ka katra turbiina apkalpo savu cilindru bloka pusi, ja iepluudes "kolektori" ir savienoti spiediena izliidzinaashanai ????

169786. viesis 9.jūnijs 2005 12:04
0 0 Atbildēt

nu WALA tas taksh ir audi paaraakums tehnologija. paskaties uz legendaro radiatora resti un tev viss taps skaidrs.

169787. viesis 9.jūnijs 2005 12:34
0 0 Atbildēt

nee nu bliezhamais jau labs... veel tik chipinju virsuu un buus labi! :)

169805. viesis 9.jūnijs 2005 14:52
0 0 Atbildēt

apskatamies VOLVO vilceejus-

Volvo FH16

16 litru dzineejs ar 510 un 650 zs jaudu :)

te nu bija jaudiigaakais :)

169810. viesis 9.jūnijs 2005 15:35
0 0 Atbildēt

Par ekonomiskumu varēja paklusēt. 950 km var ar 40L 95' nobraukt.

169830. viesis 9.jūnijs 2005 23:30
0 0 Atbildēt

super diizels, super raksts. ibio, tik sen nebiju lasiijis tik detalizetu aprakstu. nu super. un kaa man patiik tas diizles, gadriiz gaisaa paceelos lasot. :) enivej, diizelji ieliek benziinam pamatiigi. Nu ko, benziina pekriteejiem un citiem Getz un Picanto driveriem, kaa arii lexus, tagad sadeg zilaas skaudiibas liesmaas.

P.S. shovakar ar 1.9TDi 105zs 290nm izeedu Toyota RAV4 kaa seemushkas, neskatoties uz to, ka jamam bija 2.0 vvt-i.

diesel 4ever :)

169833. viesis 9.jūnijs 2005 23:52
0 0 Atbildēt

Dizeli nerule un nekad nerules

169836. viesis 10.jūnijs 2005 0:03
0 0 Atbildēt

ja ja rulle 1.0 monokarburator power getz un picanto, vai arii 88 gada 2.9 chia uzseedinats uz gaazes, ar nopuvushu nipeli.

luuzeri, kas ar labaaku diizeli, kaa Golf2 vai opel nav braukushi un nebrauks :)

169847. viesis 10.jūnijs 2005 9:53
0 0 Atbildēt

Modricimus: Vai kāds, izņemot tevi, ir lietas kursā, ka notiek sacenšanās? Kodējs atradies. 0-100 pa 11,5s nav nekāds megarulzs. Vecam kadetam ir labāks cēliens.

169860. viesis 10.jūnijs 2005 10:45
0 0 Atbildēt

Nu - ir jau kruc haitex. Smidzina vairākas reizes ciklā, pāc izsvilina piesērējušu filtru, divas turbas ar maināmu ģeometriju... Uh, pankūka... ! :-)

Viena lieta, kas man ar šo progresu nepatīk: uz globālā resursu pārteriņa fona šitāds brīnums, kurš pēc 5iem gadiem vairs nav remontējams, bet ir jāpārstrādā rezerves daļās, ir tikai kārtējais piliens vides piesārņošanā.

Vs. vecās, vienkāršās, bez-elektronikas tehnoloģijas, kad dīzelis mierīgi gāja >500 000km.

169861. viesis 10.jūnijs 2005 10:53
0 0 Atbildēt

Modricimus paskrienamies?????????????

Man tikai 1.8 benzīns, tev 1.9 TDi

169864. viesis 10.jūnijs 2005 11:07
0 0 Atbildēt

"dzinēja degkamera ir gandrīz 0,2 litrus lielāka nekā 4.0 TDI modelim." ;-)... tad sanāk, ka tikai degkameras vien = 8 * 0.2l=1.6l tilpuma MIN tikai degkamerās...?khe-khe... tulkošanas vai raxtīšanas kļūda...?

Shadow

169904. viesis 10.jūnijs 2005 21:56
0 0 Atbildēt

to 169864. viesim

tavai zināšanai, dzinēja darba tilpumu mēra cilindra darba gājiena tilpumā, un tajā NEieskaita degkameras tilpumu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti