Pats pēdējais jaunums, ko Toyota sagatavojusi Eiropas tirgum, ir sporta kupejas Celica ekstremālā versija. Tās priekštecis - pazīstamais Le Mans sacensību dalībnieks, GT-One, kas 1998. gadā šo 24 h sacensību arī vinnēja.
Celica GT ir ļoti zema piekare, pilna aerodinamiskā pakete, 17 collu lietie diski, sportiska salona apdare, kur izmantota Alcantara āda, un lieliska audiosistēma ar CD mainītāju sešiem diskiem. Iespējams, Celica GT sērijveida versijai arī nebūs tie 545 Zs, kas dzen uz priekšu tā sacīkšu līdzinieku ar V8 bi-turbo dzinēju, turpretī tai ticis 1,8 litru VVTL-i dzinējs ar 173 Zs un 6-pakāpju mehāniskā transmisija.
100 km/h auto sasniedz 7,2 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 225 km/h.
Tāds pats dzinējs ir arī versijai Celica T Sport, bet T Sport aprīkojuma saraksts kalpojis par pamatu GT bāzes komplektācijai. Tādējādi auto tiek pie stabilizācijas sistēmas Vehicle Stability Control (VSC), Traction Control (TRC) un Brake Assist (BA), kā arī pie klimata kontroles, sportiskiem alumīnija pedāļiem, stiklu elektropacēlājiem, spoguļu sildīšanas un signalizācijas. Pārdošanā Celica GT parādīsies, sākot ar 1. jūliju, un maksās auto aptuveni 33 000 eiro.
Spoilers galiigi garaam.