Pagājušajā nedēļā oficiālais Ducati motociklu pārstāvis Baltijas valstīs Ducati Rīga salons pirmo reizi Latvijā Biķernieku sporta kompleksa kartinga trasē organizēja firmas motociklu testa braucienus, sniedzot ekskluzīvu iespēju visiem interesentiem ne tikai klātienē uzzināt par motociklu tehniskajiem parametriem, bet arī pašiem sēsties pie motocikla stūres un izjust braukšanas garšu.
Ducati Rīga salons pagaidām ir vienīgais motociklu dīleris Baltijā, kurš rīkojis šāda veida testa braucienus. Testa braucieni ar motocikliem tika organizēti, pamatojoties uz pastāvīgo firmas klientu un citu motobraucēju lielo interesi par jaunajiem Ducati modeļiem. Izmēģinājuma braucieni notika ar Monster S2R, Multistrada 1000 un Superbike 999S motocikliem.Visi Ducati motocikli ir izgatavoti, izmantojot īpašu tehnisko risinājumu – Brembo bremžu sistēma ar uzlabotu dzesēšanu, radiālu priekšējo bremžu un satveršanas sviru, kas piemērota labākai ergonomikai. Motocikli ir aprīkoti ar Termignoni izplūdes sistēmu, kas ir uzlabota ar augstu trokšņu slāpētāju, un Euro 2 standartu.
Ducati Monster S2R ietilpst Monster klasē, kā viens no ielas spēkrata ģimenes,- tam piemīt izturīga tērauda sakausējuma rāmis un motors bez ārējās apdares. Motocikls ir ļoti viegli vadāms un manevrētspējīgs pilsētas sastrēgumos, kā arī ļoti dinamisks un ar ērtu sēdekļa augstumu un vertikālu sēdēšanas pozīciju. Monster S2R ir aprīkots ar 803 cm3 darba tilpuma dzinēju, nodrošinot 56,7 kW pie 8250 apgr./min. un griezes momentu 72,6 Nm pie 6500 apgr./min. Modeļa pilnais svars, ieskaitot pilnu bāku degvielas, akumulatoru un eļļas, ir 170 kg.
Savukārt Multistrada 1000 ir komplektēts no sporta motocikla moto entuziastiem, kuri katru ceļa veidu uztver kā izaicinājumu jaunam piedzīvojumam. Abi Multistrada modeļi aprīkoti ar divcilidru gaisa dzeses motoru - attiecīgi ar 618 cm3 un 992 cm3 darba tilpumiem. Modeļa pilnais svars, ieskaitot pilnu bāku degvielas, akumulatoru un eļļas, atiecīgi ir 183 kg un 195 kg.
Superbike 999S modelis aprīkots ar L veida divcilindru motoru, ar 4 vārstiem uz Desmodromic cilindru ar šķidruma dzesēšanu, attiecīgi ar 998cm3 darba tilpuma dzinēju, nodrošinot 105.2 kW pie 9750 apgr./min un griezes momentu 8000 apgriez./min. Modeļa pilnais svars, ieskaitot pilnu bāku degvielas, akumulatoru un eļļas, ir 186 kg.
Biķernieku sporta kompleksā uz izmēģinājuma braucieniem bija ieradušies apmēram trīsdesmit cilvēki, tostarp esošie un potenciālie motociklu īpašnieki. Šādos testu braucienos moto entuziastiem ir iespēja iegūt vairāk informācijas par pašu motociklu, kā arī, braucot, praksē iepazīt konkrēto motocikla modeli.
Egīls Dancis, motobraucējs: „Šādu izmēģinājumu braucienu rīkošana ir pietiekoši liels risks konkrētajam motociklu tirgotājam, jo nekad nav iespējams būt pilnīgi pārliecinātam par to, vai interesenti, kuri piedalīsies motociklu testos spēs profesionāli vadīt motociklu. Tāpēc Ducati Rīga salona uzdrīkstēšanās rīkot šādu pasākumu ir apsveicama, jo tikai pašam braucot ar interesējošo motocikla modeli var rasties nepieciešamais priekšstats par motocikla iespējām un atbilstību braucēja vēlmēm.”
"Savukārt Multistrada 1000 ir komplektēts no sporta motocikla moto entuziastiem" - taa diezgan kriminaali izklausaas...