Tuvojas vasara un siltais laiks, kad tā vien rodas vēlme kaut kur doties ar automašīnu. Kāpēc to nedarīt ar gana sportisku un izskatīgu auto?
Renault Mégane Coupé-Cabriolet ir auto, kas vienlaikus spēj nodrošināt trīs autobraukšanas baudas. Tam ir sportisks temperaments elegantas kupejas veidolā, bet absolūtu baudu iespējams iegūt, piespiežot tikai vienu pogu un pagaidot 22 sekundes – saulainā un siltā vasaras dienā nekas nevar būt labāks par ceļošanu ar kabrioletu.Auto eksterjers ir veidots tā, lai labi izskatītos gan ar jumtu, gan bez tā. 4,35 metrus garā mašīna nav pārlieku apaļīga un apveltīta ar modernām pludlīnijām. Īpašais priekšējo spārnu dizains akcentē tās slaidumu. Parastā kabrioletu problēma ar vietu bagāžai šim auto ir tikpat kā sveša. Tā bagāžnieks ir lielākais šajā auto klasē – 490 litru, bet, nolaižot jumtu, vieta bagāžai samazinās līdz 190 litriem. Protams, elektronika neļauj nolaist jumtu, ja bagāžnieks ir pilns.
Kaut arī dizains nav kliedzošs, tā harmoniskās proporcijas atgādina daudz augstākas klases automašīnas un liek atskatīties ne vienam vien. Vienīgi automašīnas priekšpuse un salona priekšējais panelis atgādina par patieso piederību Renault Mégane saimei.
Mégane Coupé-Cabriolet ērtais un eiropeiski atturīgais četrvietīgais salons ir ļoti gaišs pat tad, ja jumts ir virs galvas, jo kompānijas Karmann izstrādātais saliekamais jumts ir veidots no tērauda un stikla, padarot šo auto par vienīgo, kam stiklots jumts ietilpst standarta aprīkojumā. Tādējādi braucot nezūd saikne ar apkārtni un rodas nepārprotama plašuma izjūta.
Mégane Coupé-Cabriolet ir sportiskāks par savu senci Mégane II, jo tā virsbūve ir īpaši pastiprināta, neaizmirstot padarīt sportiskāku arī balstiekārtu. Auto iespējams aprīkot ar vienu no trim benzīna motoriem – 1,6 litru ar 115Zs; 2 litru ar 136Zs vai arī pašu jaudīgāko 2 litru turbopūtes motoru, kas spēj attīstīt 165Zs lielu jaudu. Sportiskākas braukšanas baudai sēdekļi novietoti par 24mm zemāk salīdzinājumā ar Mégane II.
Automašīnas sportiskās gaitas īpašības un vadāmība komplektā ar divlitru motora dinamiku nepārtraukti mēģina provocēt vadītāju aizmirst par ātruma ierobežojumiem un liek traukties pretim patīkamām emocijām. Vadītāja vietas izvietojums nodrošina ērtu braukšanu un ļoti labu ceļa pārredzamību. Drošiem manevriem pilsētā palīdz gan auto stiklotie sāni bez jumta balsta, gan lielais aizmugurējais stikls, kuru arī neaizsedz aizmugurējie galvas balsti, kas patiesībā ir drošības stīpas automašīnas apgāšanās gadījumā.
Runājot par drošību, jāatzīmē, ka Mégane Coupé-Cabriolet ir drošākais auto savā klasē, ko apstiprina Euro NCAP piecas zvaigznes.
Renault Mégane Coupé-Cabriolet pieejams ar trim dažādām aprīkojuma paketēm, no kurām pieticīgākā Comfort Authentique ir tikai ar 1,6 litru motoru un piecpakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu, bet smalkākās paketes Luxe Dynamique un Luxe Privilege pieejamas ar 2 litu atmosfērisko vai 2 litru turbodzinējiem un automātisko, piecpakāpju vai sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Renault Mégane Coupé-Cabriolet bāzes modeļa cena ir 17800 eiro.
Vai uz pakaļēja beņķa ir pietiekami daudz vietas, lai Tu kļūtu par dzīvespriecīgu vīrieti ar dzīvespriecīgu "Beibi"
P.S. Vispār virsraxtc izkalausās pēc "buģ uverennim mužčinoj, un trāpi podā taisni"
Slēptā "Prostamola" reklāma.(ja kas)