Mégane Coupé-Cabriolet dzīvespriecīgam vīrietim 9

 
13.jūnijs 2005 9:42

Tuvojas vasara un siltais laiks, kad tā vien rodas vēlme kaut kur doties ar automašīnu. Kāpēc to nedarīt ar gana sportisku un izskatīgu auto?

Renault Mégane Coupé-Cabriolet ir auto, kas vienlaikus spēj nodrošināt trīs autobraukšanas baudas. Tam ir sportisks temperaments elegantas kupejas veidolā, bet absolūtu baudu iespējams iegūt, piespiežot tikai vienu pogu un pagaidot 22 sekundes – saulainā un siltā vasaras dienā nekas nevar būt labāks par ceļošanu ar kabrioletu.



Auto eksterjers ir veidots tā, lai labi izskatītos gan ar jumtu, gan bez tā. 4,35 metrus garā mašīna nav pārlieku apaļīga un apveltīta ar modernām pludlīnijām. Īpašais priekšējo spārnu dizains akcentē tās slaidumu. Parastā kabrioletu problēma ar vietu bagāžai šim auto ir tikpat kā sveša. Tā bagāžnieks ir lielākais šajā auto klasē – 490 litru, bet, nolaižot jumtu, vieta bagāžai samazinās līdz 190 litriem. Protams, elektronika neļauj nolaist jumtu, ja bagāžnieks ir pilns.

Kaut arī dizains nav kliedzošs, tā harmoniskās proporcijas atgādina daudz augstākas klases automašīnas un liek atskatīties ne vienam vien. Vienīgi automašīnas priekšpuse un salona priekšējais panelis atgādina par patieso piederību Renault Mégane saimei.



Mégane Coupé-Cabriolet ērtais un eiropeiski atturīgais četrvietīgais salons ir ļoti gaišs pat tad, ja jumts ir virs galvas, jo kompānijas Karmann izstrādātais saliekamais jumts ir veidots no tērauda un stikla, padarot šo auto par vienīgo, kam stiklots jumts ietilpst standarta aprīkojumā. Tādējādi braucot nezūd saikne ar apkārtni un rodas nepārprotama plašuma izjūta.

Mégane Coupé-Cabriolet ir sportiskāks par savu senci Mégane II, jo tā virsbūve ir īpaši pastiprināta, neaizmirstot padarīt sportiskāku arī balstiekārtu. Auto iespējams aprīkot ar vienu no trim benzīna motoriem – 1,6 litru ar 115Zs; 2 litru ar 136Zs vai arī pašu jaudīgāko 2 litru turbopūtes motoru, kas spēj attīstīt 165Zs lielu jaudu. Sportiskākas braukšanas baudai sēdekļi novietoti par 24mm zemāk salīdzinājumā ar Mégane II.



Automašīnas sportiskās gaitas īpašības un vadāmība komplektā ar divlitru motora dinamiku nepārtraukti mēģina provocēt vadītāju aizmirst par ātruma ierobežojumiem un liek traukties pretim patīkamām emocijām. Vadītāja vietas izvietojums nodrošina ērtu braukšanu un ļoti labu ceļa pārredzamību. Drošiem manevriem pilsētā palīdz gan auto stiklotie sāni bez jumta balsta, gan lielais aizmugurējais stikls, kuru arī neaizsedz aizmugurējie galvas balsti, kas patiesībā ir drošības stīpas automašīnas apgāšanās gadījumā.

Runājot par drošību, jāatzīmē, ka Mégane Coupé-Cabriolet ir drošākais auto savā klasē, ko apstiprina Euro NCAP piecas zvaigznes.

Renault Mégane Coupé-Cabriolet pieejams ar trim dažādām aprīkojuma paketēm, no kurām pieticīgākā Comfort Authentique ir tikai ar 1,6 litru motoru un piecpakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu, bet smalkākās paketes Luxe Dynamique un Luxe Privilege pieejamas ar 2 litu atmosfērisko vai 2 litru turbodzinējiem un automātisko, piecpakāpju vai sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Renault Mégane Coupé-Cabriolet bāzes modeļa cena ir 17800 eiro.

Raksts no žurnāla:


 
Visi komentāri
 
169963. viesis 13.jūnijs 2005 13:27
0 0 Atbildēt

Vai uz pakaļēja beņķa ir pietiekami daudz vietas, lai Tu kļūtu par dzīvespriecīgu vīrieti ar dzīvespriecīgu "Beibi"

P.S. Vispār virsraxtc izkalausās pēc "buģ uverennim mužčinoj, un trāpi podā taisni"

Slēptā "Prostamola" reklāma.(ja kas)

169968. viesis 13.jūnijs 2005 13:35
0 0 Atbildēt

normāli vīrieši cenšas izvēlēties RWD vai vismaz AWD :)

169972. viesis 13.jūnijs 2005 13:39
0 0 Atbildēt

Dzīvespriecīgs šitais auto ir, bet vai vīrietim???

169991. viesis 13.jūnijs 2005 14:13
0 0 Atbildēt

rakstiņš gan svaigs :):):)

pati mašīna radīta senāk (pārdot to sāka 2003 gada rudenī, arī sedanu un gradtūru)

oficiālā infa parādījās jau 2003 vasarā...

principā tika likts arī lielais megāņu dīzelis 1.9 dCi ne tikai benzīni...

bet laikam raksts radies pēc tam, kad viņā sāka likt 2litru turbobenzīnu.

šitām megānēm 2.0 16v turbo benzīnnieku (turbīna uz tā paša F4R divlitru motora) sāka likt no pagājušā gada agra pavasara :) (oficiāli 2004 gada 2 marts)

interesanti vai latvijā kā tipiskā kabrioletu valstī (jo pie mums taču visu laiku ir nejēgā karsts) ir kāda pārtota?

169994. viesis 13.jūnijs 2005 14:42
0 0 Atbildēt

Nu čalim ir tā jāpriecājas par dzīvi,ka pat ar tādu auto var braukt

169996. viesis 13.jūnijs 2005 14:47
0 0 Atbildēt

smuks autins

170024. viesis 13.jūnijs 2005 19:21
0 0 Atbildēt

protams [?] 13.06.2005 14:42

izskatās, ka tu viņu pat dabā redzējis neesi, kur nu vēl pabraucis...

vēl starp citu, tas skaitās drošākais kabriolets ko latvijas tirgū var dabūt :)

jaunais e64 bēmēvē gan vēl nav sists, tas tikai varbūt varētu pārspēt šito megāni.

170045. viesis 14.jūnijs 2005 8:32
0 0 Atbildēt

dziivesprieciigam = uzpiipeejusham zaali :D :D :D

170844. viesis 26.jūnijs 2005 0:39
0 0 Atbildēt

Normala masina esmu satad izbraucis man patik,gan tikai augstaka komplektacija,vai virietim ,vai tikai sievietei te ari manas domas svarstas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti