Sāk Via Baltica posma Ķekava–Iecava rekonstrukciju 13

15.jūnijs 2005 9:27

Šomēnes sākta autoceļa E67 Via Baltica ceļa posma Ķekava – Iecava rekonstrukcija. Darbus veiks ceļu būves uzņēmums "A.C.B.", kas 3. jūnijā noslēdza līgumu ar akciju sabiedrību "Latvijas Valsts ceļi". Šobrīd uz minētās šosejas jau strādā ģeodēzisti. Projekta realizācija izmaksās 19,5 miljonu latu, un darbi tiks veikti 18 mēnešus – no 2005. gada jūnija līdz 2006. gada decembrim.

"Via Baltica ir viens no valsts nozīmīgākajiem un stratēģiski svarīgākajiem autoceļiem, kam jāatbilst Eiropas Savienības standartiem, kas nosaka kvalitātes un satiksmes dalībnieku drošības standartus tik nozīmīgām starptautiskām maģistrālēm. Iepriekšējās būvdarbu sezonās esam rekonstruējuši vairākus Via Baltica posmus Lilaste – Gaujas tilts, Ādaži – Baltezers, Iecava – Bauska," informē Ķekavas – Iecavas ceļa posma rekonstrukcijas projekta vadītājs un SIA "A.C.B." Ceļu departamenta projektu vadītājs Edmunds Zonbergs.

Šā projekta ietvaros tiks veikta Via Baltica posma Ķekava – Iecava rekonstrukcija no 25. līdz 42,9. kilometram. Rekonstrukcijas laikā tiks paplašināts brauktuves asfaltbetona segums, tajā skaitā palielināts ceļa segas nestspējas potenciāls. Rekonstruējot ceļu, SIA "A.C.B." uzlabos arī satiksmes drošību pieslēgumos un krustojumos, kā arī uzbūvēs tiltu pāri Ķekaviņas upei un šķērsojumu ar dzelzceļu Jelgavas – Krustpils posmā.

Pagaidām uz ceļa Ķekava – Iecava norit sagatavošanās darbi, bet jau pēc Līgo svētkiem sāksies būvdarbi – tiks rekonstruēti apvedceļi, savukārt no jūlija vidus pa posmiem tiks demontēts esošais, savu laiku nokalpojušais ceļa segums un izbūvēts jaunais. Rekonstrukcijas laikā ceļa posmā būs satiksmes ierobežojumi. SIA "A.C.B." aicina autovadītājus ar izpratni uztvert satiksmes ierobežojumus šosejas pārbūves laikā.
 
Visi komentāri
 
170199. viesis 15.jūnijs 2005 12:08
0 0 Atbildēt

Bedzot.

170215. viesis 15.jūnijs 2005 13:36
0 0 Atbildēt

Ko beidzot? Beidzot panjirgaasies pa 1,1 milj latu uz 1 km rekonstrukcijas? No marmora buus tas celjsh ?

170218. viesis 15.jūnijs 2005 14:00
0 0 Atbildēt

170215. viesis 15.06.2005 13:36 - ja nezini par ko muldi - tad labāk pakluse... 1 km izmaksas ir ap 500 000 Ls - pārēja summa aiziet taja tiltā un pārvadā.

PS. Starp citu tas ceļš būs no zviedru granīta ;-)

170226. viesis 15.jūnijs 2005 14:35
0 0 Atbildēt

Mana roka a buus pielikta

170228. viesis 15.jūnijs 2005 14:56
0 0 Atbildēt

Da lohi juus ibio. Jauna celja izveide normaali maxaa 500 000 nevis rekonstrukcija kur buutibaa tikai filtreejoshais slaanis jaapalielina un asvaltinjsh jaauzliek. Tilts ar tur - sasvied divus deeljus paari un tilts gatavs. 40 milj maksaa tilts paari daugavai (ar norunu ja to nepasuuta RD )

Runajat ar meeru - essmu straadaajoshais shajaa biznesaa

170235. viesis 15.jūnijs 2005 16:18
0 0 Atbildēt

-> 170228, suudiigs darbinieks esi :)

170246. viesis 15.jūnijs 2005 17:21
0 0 Atbildēt

Mjaa diez kas tur tagad dariisies....:((((

Bet tas ir apsveicami, jo tas celjsh ir vienkaarshi kriminaals....

170258. viesis 15.jūnijs 2005 20:26
0 0 Atbildēt

Forshi, bet zjeel ka Riiga - Kjekava netiks rekonstureets. Tapeec ka peec gadiem 10 buus apvedelsh Kjekavai, kursh saaksies pie Reda ;) Titurgaa un iznaaks kaa reiz 25. kilometraa.

170286. viesis 16.jūnijs 2005 7:59
0 0 Atbildēt

Khe, he, kaadi te gudriishi

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-S55/91 UP.Browser/6.1.0.5.c.6 (GUI) MMP/1.0

170328. viesis 16.jūnijs 2005 11:13
0 0 Atbildēt

Mjāa.... kādā 2001.gadā apmēram mav Vācijas partneris, kas darbojās celu būves biznesā, stāstīja, ka VIENS kilometrs autobāna (pa divām joslām katrā virzienā+ lietus kanalizācija, utt) maksā ~ 1mlj DEM, kas ir aptuveni 340 t Ls.... tagad sanāk, ka LV viens kilometrs pusotjoslu šosejas (bez sadalošās joslas, utt) maksās ~ 1 mil Ls.....! Vai nu mums darbaspēks un smiltis ir 3reiz dārgāki kā ES, vai arī ierēdņi nozog krietni vairāk ;-)))

A par to Misas tiltiņu nevajad d@#$st - ta garums ir mazāks par 25 metriem, līdz ar to - nu 1 mlj MAX - i tad vēl varēs pāris kunģi no Iepirkumu Uzraudzības uzcelt sev pa savrupmājai...

Manuprāt valsts izzagšana... un pie tādām darbu cenām nebūs nekādas nozīmes CIK no degvielas akcīzes nonāls autoceļu fondā - nav tādas naudas ko nevar nozagt ;-(((( ja tagad 1 km= 1 mlj Ls, tad palielinoties Autoceļu Fonda līdzekļiem būs 1 km = 1,5 mlj Ls ;-)))

No drošiem avotiem saņemts info, ka ģeodēzijas darbi uz tā ceļa izmaksāja ~ 10-15 t Ls par km (total ~200-300 t Ls)!!!! jEbio-mio! Es pa to ceļu braukāju 2 reiz dienā - tie divi vīri a nivelieri viena mēneša garumā tiešām ir tādas naudas vērti? Neviens cits nav manīts.. vai ģeodēzijas izpēte notika slepenībā un naktī, vai arī tie no manis slēpjas...? ;-))))

Atslābstiet, Tautieši.... ceļš kaut kad būs, iespējams, ka arī kvalitatīvs.... un varēsim lepoties ar faktu, ka braucam pa vienu no ES vērtīgākiem ceļiem (izmaksas/km)

Shadow

170345. viesis 16.jūnijs 2005 12:19
0 0 Atbildēt

Idioti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikdienā tur braucu. Ceļš jūtami dalās divās daļās - ar sabrukušu segumu un nepārtaukts melnais punkts (melnā svītra) ar milzīgu avāriju un līķu skaitu no Ķekavas riņķa līdz 25 kilometram.

Tālāk ir normāls ceļš ar apmierinošu seguma kvalitāti un mazu avāriju daudzumu. Un ko tie idioti domā rekonstruēt - protams no 25km uz priekšu, jo tur tak viss jau gatavs, var tik naudiņu kabatās sabāzt. A no 20-25 kilometram lai cilvēki turpina lauzt mašīnas un sisties nost...

*******!

170414. viesis 17.jūnijs 2005 7:48
0 0 Atbildēt

Buutu juus pie taas naudinjas daliishanas tikushi, gan jau ka taa nerietu :)

170467. viesis 17.jūnijs 2005 16:45
0 0 Atbildēt

Tieshi ta - talaja 2001. gada... Cenas nekam nemaz nav celushas, ne degvielai, ne materialiem, prasibas tiesi tadas pashas... Un ari vacija tada pati gultne ka mums. Yeah... Un geodezistiem tik tas darbs, ka latinjas saspraust! Domajiet lidzi,ko runajat. Baigie gudrinieki atradushies! Par visam temam var elementari spriest, pashi neko nerubi!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Slepkavības mēģinājums? - nepatikšanas ar kravinieku šoferiem (+ video) 3

Video autors avarē pēc tam, kad nobīstas no negaidītā kravas auto šofera manevra. Vēl ļaunāk - arī kompensāciju par sadauzīto auto viņš nesaņem, jo apdrošinātājam vajadzīgs, lai ar kravinieku būtu bijis kontakts (Uzmanību - lamu vārdi krievu valodā!) Lasīt vairāk

 

Latvijas autovadītāji ir neapdomīgi un agresīvi, autovadītājas tēls uzlabojies 4

Latvijas autovadītāji tiek vērtēti kā neapdomīgi un arī agresīvi, savukārt stereotips par sievietēm kā sliktākām autovadītājām mazinās, noskaidrots lielākā pašmāju degvielas tirgotāja AS “VIRŠI-A” veiktajā interneta aptaujā. Lasīt vairāk

 

Video ieskats "Latvijas Gada auto 2018" jaunāko auto testa braucienā (+ video) 1

Tradicionāli septembra un oktobra mijā notiek konkursa “Latvijas Gada auto” Rudens testa brauciens, kura ietvaros žūrija un mediju pārstāvji vienlaicīgi izmēģina jaunākos konkursam pieteiktos automobiļus. Lasīt vairāk

 

Motormuzejā ir K.Ulmaņa "Cadillac" dvīņubrālis, ko mēs par to zinām (+ video) 5

iAuto.lv pirms viena gada ir klāt brīdī, kad Motormuzeja darbinieki atklāj vienu no vērtīgākajiem eksponātiem - "Cadillac Fleetwood V8" kabrioletu, ko Ministru prezidents un Valsts prezidents no 1935. līdz 1940. gadam izmantoja saviem reprezentācijas braucieniem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti