Atkal uzmanības centrā «Q7» 7

 
28.jūnijs 2005 10:55

Divu gadu gaidīšanas laiks kopš koncepta Pikes Peak parādīšanās tuvojas beigām. Frankfurtes starptautiskajā autosalonā Audi oficiāli prezentēs savu pirmo īsto apvidus auto – Q7. Prasmīgi kāpinot interesi par auto, ingoldštatieši ilgi turējuši publiku sasprindzinājumā. Beidzot kompānija publicējusi auto oficiālās fotogrāfijas.



Audi Q7 koncepcija ir vienkārša - pilnvērtīgs premium segmenta apvidus auto, kas apveltīts ar vieglā auto dinamiku un vadāmību. Pagaidām kompānija publicējusi tikai auto eksterjera fotogrāfijas, pēc kurām var spriest, ka auto radīts Audi korporatīvajā stilā un nekādu revolucionāru izmaiņu salīdzinājumā ar spiegu foto nebūs. Pateicoties jumta formai, diezgan apjomīgais Audi Q7 (garums – 5 metri, platums – 2 metri, augstums – 1,75 metri) patiesi izskatās visai dinamisks.



Auto priekšpusē dominē jau heraldiskā radiatora reste Singleframe, kuras malās izvietoti lukturi. Zemāk - masīvs buferis ar milzīgām gaisa savācējlūkām un intergrētiem miglas lukturiem. Ja priekšpusē salīdzinājumā ar konceptu Pikes Peak izmaiņas praktiski nav pamanāmas, tad auto aizmugure gan ir piedzīvojusi dažu labu pārmaiņu. Šaurie lukturi atdevuši savu vietu pietiekami lieliem bloklukturiem, kuru dizains līdzinās pēdējiem Audi, tādiem kā A6 un A4. Turklāt, ja Pikes Peak aizmugures durvju rokturis ir ieslēpts virsbūvē, tad Q7 tas ir "klasiskajā" variantā.



Audi Q7 konstruēts uz par 13 cm pagarinātas VW Touareg platformas. Tirgū auto nonāks 2006. gada sākumā. Sākotnēji auto būs aprīkots ar V8 dīzeļdzinēju un jaudīgu benzīna agregātu. Vēlāk parādīsies versija ar 12 cilindru benzīna dzinēju un arī ar hibrīddzinēju. Pneimopiekare un quattro pilnpiedziņa, loģiski, ir jau bāzes aprīkojumā. Eiropas tirgū Audi Q7 cena būs, sākot no 50 000 eiro.


 
Visi komentāri
 
170923. viesis 28.jūnijs 2005 11:29
0 0 Atbildēt

tāpat kā jaunais s-klases mersis, šitam nokopēts no vecā Ford Focus kādreiz kritizētās sānu līnijas ap riteņiem. tātad vecā Ford Focus dizains ir bijis patiesi revolucionārs savulaik.

170927. viesis 28.jūnijs 2005 12:04
0 0 Atbildēt

ljoti izcils suv...ir sevishkji no purna...

zheel ka vinju neuztaisija 1 pret 1 kaa pikes peak jo nu no taa man siekala pa zemi vilkaas...

170928. viesis 28.jūnijs 2005 12:10
0 0 Atbildēt

liiidz Toureg apjomiem uzpuusts Allroad :D

170942. viesis 28.jūnijs 2005 13:55
0 0 Atbildēt

Vecā Ford Focus dizains ir saskatāms jaunā LexusXR aizmugurē (lampas, sānu stikls)

Šitas 0000 atgādina Infiniti QX

170957. viesis 28.jūnijs 2005 14:56
0 0 Atbildēt

buus talantiigajaam sekretaareem atkal ko nopelniit.

171029. viesis 29.jūnijs 2005 13:29
0 0 Atbildēt

Nu nāzin' gan. Priekš SUV 175cm augstums gan ir smieklīgs. Jādomā, ka kļūda, jo Tuareg & Cayenne ir ~190cm.

Pēc būtības tāds palielāx allroad vien ir - dies nedod no ceļa nobraukt kur citur, kā piemājas zālienā... :-) Lai gan modernajai Eiropai & štatiem reālas bezceļu iespējas tiešām nav aktuālas.

Pieņemot, ka tix būvēts ar oooo parasto pamatīgumu - varētu būt laps pepelacs lietošanai 3-4 gadus... :-)

171159. viesis 1.jūlijs 2005 4:55
0 0 Atbildēt

esta muy orrible

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti