GM sasniedz teicamus pārdošanas rādītājus Latvijā 3

7.jūlijs 2005 10:14

Jūnijā tika pārdotas 117 vieglās automašīnas. Līdz ar to Opel bija otra vislabāk pārdotā auto marka, piekāpjoties tikai Toyota. Tas ir ļāvis Opel pakāpties no 6. uz 4. vietu vieglo automašīnu pārdošanas reitingā.

Kopā šī gada pirmajos sešos mēnešos ir pārdotas 422 vieglās Opel automašīnas (par 55% vairāk nekā 2004.gada pirmajos 6 mēnešos), kas veido 5.89% tirgus daļu. Tirgus daļas pieaugums attiecinot pret 5 mēnešu pārdošanu 2005. gadā ir +0.58% un pret 6 mēnešu pārdošanu 2004. gadā +0.68%. Rekorda mēnesis tas ir bijis arī Opel Astra modelim – 59 pārdotas automašīnas, kas ļāva Astrai apsteigt Ford Focus un ierindoties 2. vietā segmentā uzreiz pēc Toyota Corolla, sasniedzot par 1% lielāku segmenta tirgus daļu (kopā Astra ir 11.5% segmenta tirgus daļa).

Chevrolet – stabila izaugsme

Tikai nesen Chevrolet svinēja 1 gada jubileju kopš uzsākta šīs auto markas tirdzniecība Latvijā. Kopā ar jūnijā pārdotajām 40 automašīnām, pirmajos 6 mēnešos ir pārdotas 195 Chevrolet vieglās automašīnas, sasniedzot ievērojamu tirgus daļu – 2.69%. Salīdzinājumam Chevrolet tirgus daļa Rietumeiropā ir 0.94% un Centrāleiropā - 2.12%. Nesen uzlabotais Chevrolet Aveo ir šīs markas pārdošanas līderis, ieņemot 3. vietu mazo auto segmentā un 6.9% segmenta tirgus daļu (kāpums no 5. uz 3. vietu segmentā). Kopā Chevrolet tirgus daļas pieaugums attiecinot pret 6 mēnešu pārdošanu 2004. gadā ir +2.1%.

Saab gandrīz trīskāršo pārdošanas apjomu

Saab, būdama t.s. ’premium’ marka, nevar lepoties ar lielu pārdoto automašīnu skaitu, taču, neskatoties uz to, ir sasniegusi būtisku pārdošanas pieaugumu Latvijā. Ja 2004. gada pirmajos 6 mēnešos tika pārdotas tikai 17 Saab automašīnas, tad šī gada pirmajā pusgadā to ir pārdots 2.7 reizes vairāk – 46 automašīnas. Atzīstami, ka Saab kā marka, kuras piedāvājumā ir tikai 4 modeļi, ir sasniegusi šādu teicamu rezultātu. Jādomā, ka rudens pusē gaidāmais jaunais Saab 9-3 SportCombi modelis vairos Saab cienītāju pulku un veicinās tālāku šīs auto markas izaugsmi Latvijā.

 
Visi komentāri
 
171743. viesis 7.jūlijs 2005 10:56
0 0 Atbildēt

Kurš to ārprātu pērk????!

171776. viesis 7.jūlijs 2005 13:25
0 0 Atbildēt

tie kas noperkot daewoo, doma ka brauc ar amerikanju chevrolet.

171823. viesis 8.jūlijs 2005 9:16
0 0 Atbildēt

Jauns auto par leetu cenu. Masinite ljoti vienkarsa un primitiiva. Kas ar vinjaam buus pec 3 gadu ekspluotacijas, nezinu, bet katraa zinjaa sliktakas par Citroen vai Suzuki tas masinas noteikti nav.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 69 900 eiro - jaunais BMW X5 sasniedz Latviju (+ VIDEO) 20

Jaunās ceturtās paaudzes BMW X5 ieradies Latvijā un jau nopērkams pie BMW dīlera. Cena ir no 69 900 eiro par bāzes versiju. Lasīt vairāk

 

Ar Toyota gēniem - Ķīnas marka Hongqi laiž klajā greznu krosoveru (+ FOTO) 2

Ķīnas marka Hongqi, kas pieder ietekmīgajam koncernam FAW, prezentējusi greznu krosoveru, kas izgatavots uz Toyota Crown bāzes. Lasīt vairāk

 

Testējam atjaunoto "Renault Captur" (+ foto) 4

Lai gan 2016.gadā "Captur" joprojām bija Eiropas tirgus līderis mazo pilsētas krosoveru segmentā, "Renault" izlēma modeli atjaunot. Tagad ar efektīgajiem dienasgaismas lukturiem un apvidnieciskajiem akcentiem auto izskats ieguvis jaunu, agrāk nebijušu prestiža dimensiju. Lasīt vairāk

 

Corolla modeļu klāstu papildina jaunais Corolla Hybrid sedans (+ FOTO) 1

Šogad iepriekš prezentētajam 12. paaudzes Corolla modeļa hečbekam un Touring Sports universālim pievienojas trešais virsbūves veids: sedans. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti