GM sasniedz teicamus pārdošanas rādītājus Latvijā 3

7.jūlijs 2005 10:14

Jūnijā tika pārdotas 117 vieglās automašīnas. Līdz ar to Opel bija otra vislabāk pārdotā auto marka, piekāpjoties tikai Toyota. Tas ir ļāvis Opel pakāpties no 6. uz 4. vietu vieglo automašīnu pārdošanas reitingā.

Kopā šī gada pirmajos sešos mēnešos ir pārdotas 422 vieglās Opel automašīnas (par 55% vairāk nekā 2004.gada pirmajos 6 mēnešos), kas veido 5.89% tirgus daļu. Tirgus daļas pieaugums attiecinot pret 5 mēnešu pārdošanu 2005. gadā ir +0.58% un pret 6 mēnešu pārdošanu 2004. gadā +0.68%. Rekorda mēnesis tas ir bijis arī Opel Astra modelim – 59 pārdotas automašīnas, kas ļāva Astrai apsteigt Ford Focus un ierindoties 2. vietā segmentā uzreiz pēc Toyota Corolla, sasniedzot par 1% lielāku segmenta tirgus daļu (kopā Astra ir 11.5% segmenta tirgus daļa).

Chevrolet – stabila izaugsme

Tikai nesen Chevrolet svinēja 1 gada jubileju kopš uzsākta šīs auto markas tirdzniecība Latvijā. Kopā ar jūnijā pārdotajām 40 automašīnām, pirmajos 6 mēnešos ir pārdotas 195 Chevrolet vieglās automašīnas, sasniedzot ievērojamu tirgus daļu – 2.69%. Salīdzinājumam Chevrolet tirgus daļa Rietumeiropā ir 0.94% un Centrāleiropā - 2.12%. Nesen uzlabotais Chevrolet Aveo ir šīs markas pārdošanas līderis, ieņemot 3. vietu mazo auto segmentā un 6.9% segmenta tirgus daļu (kāpums no 5. uz 3. vietu segmentā). Kopā Chevrolet tirgus daļas pieaugums attiecinot pret 6 mēnešu pārdošanu 2004. gadā ir +2.1%.

Saab gandrīz trīskāršo pārdošanas apjomu

Saab, būdama t.s. ’premium’ marka, nevar lepoties ar lielu pārdoto automašīnu skaitu, taču, neskatoties uz to, ir sasniegusi būtisku pārdošanas pieaugumu Latvijā. Ja 2004. gada pirmajos 6 mēnešos tika pārdotas tikai 17 Saab automašīnas, tad šī gada pirmajā pusgadā to ir pārdots 2.7 reizes vairāk – 46 automašīnas. Atzīstami, ka Saab kā marka, kuras piedāvājumā ir tikai 4 modeļi, ir sasniegusi šādu teicamu rezultātu. Jādomā, ka rudens pusē gaidāmais jaunais Saab 9-3 SportCombi modelis vairos Saab cienītāju pulku un veicinās tālāku šīs auto markas izaugsmi Latvijā.

 
Visi komentāri
 
171743. viesis 7.jūlijs 2005 10:56
0 0 Atbildēt

Kurš to ārprātu pērk????!

171776. viesis 7.jūlijs 2005 13:25
0 0 Atbildēt

tie kas noperkot daewoo, doma ka brauc ar amerikanju chevrolet.

171823. viesis 8.jūlijs 2005 9:16
0 0 Atbildēt

Jauns auto par leetu cenu. Masinite ljoti vienkarsa un primitiiva. Kas ar vinjaam buus pec 3 gadu ekspluotacijas, nezinu, bet katraa zinjaa sliktakas par Citroen vai Suzuki tas masinas noteikti nav.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Porsche 911 GT3 RS" - jaudīgākā 911 sērija ar atmosfērisko motoru (+ FOTO) 4

"Porsche" iepazīstinājis ar modernizēto "911 GT3 RS", kas plašākai publikai tiks parādīts Ženēvas autoizstādē, marta sākumā. Tas ir jaudīgākais 911 sērijas modelis ar atmosfērisko motoru, kas 100 km/h sasniedz 3,2 sekundēs. Lasīt vairāk

 

Nenokaujamais Toyota FJ Cruiser (+ VIDEO) 8

Īpašnieks ir pārliecināts, ka iegādājies pasaulē izturīgāko automašīnu. Lasīt vairāk

 

"AvtoVAZ" testē krosoveru ar paaugstinātu klīrensu (+ FOTO) 4

Toljati tuvumā nofotografēts "Lada Xray" krosovers, kas drīzumā papildinās Krievijas autobūves kompānijas modeļu piedāvājumu. Attēli izvietoti sociālo mediju vietnē “VKontakte” Lasīt vairāk

 

"De Tomaso Pantera" atdzims uz "Lamborghini Huracan" bāzes (+ FOTO) 1

Pateicoties itāļu kompānijas "Ares Design" centieniem, leģendārais 70.gadu sporta auto "De Tomaso Pantera" varēs svinēt savu atgriešanos jau 2018.gada vasarā. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti