Jaunā Audi SUV tiešsaistes portālu pašlaik izmanto 38 valstīs. Šis ir Audi vēsturē lielākais daudzkanālu marketinga projekts.
Izmēģinājuma braucieni ar nomaskētu Audi Q7 tuksnesī, dizaineri, kas izskaidro nākotnes Audi SUV koncepciju gan vārdos, gan attēlos, Q7 lejuplādējamas fotogrāfijas un filmu fragmenti, kā arī ekskluzīva informācija par jaunākajām tehnoloģijām. Kaut arī Audi Q7 pirmizrāde notiks septembrī Frankfurtes autošovā, Q7 Globe tiešsaistes portāla virtuālā vide jau kopš marta piedāvā ieskatu jaunā Audi modeļa perspektīvās. Visā pasaulē vairāk nekā 110 000 interesenti ir reģistrējušies www.audi.com/q7globe, šo lapu ir apmeklējuši gandrīz pusmiljons viesu.“Atbildes reakcija uz Q7 Globe parādīšanos ir bijusi ļoti iespaidīga. Un galvenā Audi Q7 kampaņa vēl pat nav sākusies. Fakts, ka vairāk nekā 110 000 cilvēki jau ir personīgi reģistrējušies, norāda uz tiešām lielu interesi par Q7. Mums viņi ir potenciālie klienti, kuri ir ieinteresēti Audi Q7 iegādē”, saka Hanss-Kristians Švingens (Hans-Christian Schwingen), Audi AG marketinga komunikāciju direktors.
Audi marketinga komunikāciju un Audi attiecību marketinga struktūras kopīgi ierosināja Q7 Globe izveidošanu. Andrē Lutcs (Andre Lutz), potenciālo klientu pārvaldes vadītājs, skaidro: “Q7 Globe nav vienkārši mājas lapa, bet ir svarīgs rīks esošo Audi klientu lojalitātes veicināšanai un jaunu klientu piesaistīšanai starptautiskā līmenī, ka arī tā ir būtiska jaunā SUV tirgus iekarošanas kampaņas sastāvdaļa. Šis ir Audi lielākais daudzkanālu mārketinga projekts, kas tiek gatavots jauna modeļa ienākšanai tirgū.” Lutcs turpina: “Q7 būs Audi pirmais automobilis SUV segmentā. Šī iemesla dēļ, lai sasniegtu plānotos pārdošanas mērķus, ir svarīgi iepazīt jaunus klientus un atkarot tos citiem zīmoliem.”
Q7 Globe projekts tika uzsākts jau martā, lai pēc iespējas agrāk identificētu mērķa auditoriju. Šajā jomā ir sasniegts labs rezultāts: aptuveni sešdesmit procenti no reģistrētajiem interesentiem patreiz lieto citu marku automobiļus. Audi AG marketinga nodaļa visiem Audi importētājiem ir izveidojusi īpašu centralizētu pieeju Q7 Globe. Šobrīd Q7 Globe online tiek lietots 38 valstīs visā pasaulē un tas ir pārtulkots septiņās valodās. Vācija ir līdere potenciālo klientu reģistrācijā, kam seko ASV, Beļģija, Francija un Itālija.
Reģistrētajiem lapas apmeklētājiem ir pieejama sīki izstrādāta Audi Q7 virtualā pasaule, kas ietver piecas tematiskās sadaļas. Līdz automobiļa pirmizrādei Frankfurtes autošovā tās pakāpeniski viena pēc otras tiks demonstrētas un papildinātas ar jaunu informāciju. Pirmajā fāzē, kas saucas “Attīstība”, skatītājs iepazīstas ar Audi autobūves tradīcijām un sasniegumiem – īpaši tehnoloģiju un autosporta jomās, ar Audi Pikes Peak quattro dizaina studijām līdz pat Q7 modelim ražošanā, ar ekskluzīvām lejuplādējamām filmām un fotogrāfijām.
Otrā fāze “Dizains” satur intervijas ar Audi dizaineriem Deniju Garandu un Satošu Vadu, kas sniedz informāciju par Audi Q7 modeli. Trešā fāze ir “Izpildījums” ietver pieeju trīsdimensiju animācijai, kā arī informāciju par dzinēja iespējām, piedziņu, vadības un brauciena kvalitāti un dažus jaunus Q7 fotoattēlus. Sadaļas “Komforts” un “Vadāmība” būs pieejamas vēl pirms septembra. Bez tam, Q7 Globe reģistrētajiem lietotājiem ir iespēja sacensties par augstas kvalitātes Bang & Olufsen skaļruņu sistēmu, kā arī Frankfurtes autošova VIP ieejas kartēm.
Audi Q7 Globe Latvijā: www.audi.lv/q7globe
bet draugos lv jau 348000. un kas?