Par satiksmes organizāciju uz Lielupes tilta 15

15.jūlijs 2005 10:12

Jūrmalas domes Drošības un kārtības lietu komisija šodien, 14.jūlijā, pārrunāja jautājumu par satiksmes organizēšanu uz Lielupes tilta, jo aizvadītajās brīvdienās ceļu satiksmes negadījumu dēļ pirms tilta veidojās liels sastrēgums.

Komisija nolēma, ka situācija risināma divējādi – gan ar īstermiņa, gan ilgtermiņa pasākumu kopumu. Komisija nolēma lūgt pārskatīt ceļazīmju izvietojumu pilsētā, lai sekmētu autotransporta kustību. Nolemts arī izskatīt luksoforu darbības laika iespējamās izmaiņas, kā arī pēc iespējas ātrāk uzstādīt naudas maiņas aparātu caurlaižu punktā. Dome turklāt vērsīsies pēc palīdzības pie ceļu policijas, lūdzot pastiprināti regulēt satiksmi Jūrmalā vasaras mēnešos. Nolemts arī vērsties pie apdrošināšanas kompānijām, lai īstenotu saskaņoto paziņojumu noformēšanu pēc satiksmes negadījumiem, kas būtiski samazinātu gan šķēršļus satiksmei, gan atvieglotu ceļu policijas darbu.

Kā ilgtermiņa pasākumus komisija minēja darbu pie autostāvvietu koncepcijas pilsētā, autotransporta organizēšanu un novērošanu, braucamās daļas paplašināšanu pēc Lielupes tilta, kā arī jauna tilta celtniecību pāri Lielupei.

Jūrmalas ceļu policijas nodaļas priekšnieks Normunds Krapsis sēdē uzsvēra, ka aizvadītajā nedēļas nogalē sastrēgumi uz tilta veidojušies ceļu satiksmes negadījumu dēļ. Sēdē pieaicinātais ceļu policijas biroja priekšnieks Edmunds Zivtiņš sacīja, ka viena satiksmes negadījuma noformēšana aizņem laiku no 45 minūtēm līdz pat 2 stundām, un aicināja domi mudināt apdrošinātājus īstenot dzīvē saskaņoto paziņojumu par avārijām. Viņš arī informēja, ka no ceļu policijas speciālās rotas norīkotas 2 ekipāžas ikdienas darbam Jūrmalā.

Domes priekšsēdētāja Inese Aizstrauta ieteica paplašināt braukšanas joslu pēc tilta, kā arī projektēt jaunu tiltu pār Lielupi no Jūrmalas apvedceļa līdz Dubultiem.

Komisijas vadītājs Raimonds Munkevics uzsvēra, ka iebraukšanas maksa Jūrmalā ieviesta, lai saudzētu ekoloģisko situāciju, un, to atceļot, netiks sekmēta pilsētas attīstība, jo iekasētie līdzekļi tiek izlietoti pludmales, kāpu un pilsētas sakārtošanai. R.Munkevics arī informēja, ka Satiksmes ministrija vērsusies pie pašvaldības ar priekšlikumu dotēt dzelzceļa transportu ik gadu Ls 1 miljona apmērā. "Tas nav nopietni," secināja R.Munkevics.

Deputāts Dainis Urbanovičs piebilda, ka Lielupes tiltu ir projektējuši labākie speciālisti un darbi īstenoti Satiksmes ministrijas uzraudzībā.

Patlaban Jūrmalas pilsētas dome nav saņēmusi oficiālus priekšlikumus par iebraukšanas maksas atcelšanu.
 
Visi komentāri
 
172839. viesis 15.jūlijs 2005 10:34
0 0 Atbildēt

A tad jau Riigai arii vajag iebraukshanas maxu... Lai maxaa, ja grib iebraukt Riigaa - bet vispaar jau taa iebraukshanas maxa juurmalaa ir pilniga patvalja un visatljautiiba - ATCELT buutu tikai un vieniigi sapraatiigi un godiigi

172840. viesis 15.jūlijs 2005 10:36
0 0 Atbildēt

nu blee, kases aparatus saliek 10 rindaas, bet izbrauktuve uz tiltu tapat tikai pa vienu joslu.

172842. viesis 15.jūlijs 2005 10:38
0 0 Atbildēt

Ja tie idioti, kas projekteeja Lielupes caurlaizu punktu, buutu aizbraukushi paskatiities, kaa shis jautaajums tiek risinaats citur Eiropaa (Spaanija, Portugaalee, Vaacijaa, Austrijaa, Itaalijaa u.c. valstiis), tad viss buutu kaartiibaa. Visaas mineetajaas valstiis maksas punkti uz autobaanjiem un shosejaam ir konstrueeti vienaadi. Tur pie daudzkaart lielaakas satiksmes pluusmas neveidojas sastreegumi! Interesanti, kapeec Latvijaa tas jaadara citaadi?!

172845. viesis 15.jūlijs 2005 10:43
0 0 Atbildēt

Nav skaidrs, kā varēja konkursā uzvarēt projektētāji ar šādu piedāvājumu. Tāpat nav skaidrs, kāpēc šo muļķību saskaņoja CSDD. Tas tak ir acīmredzams sviests - daudzi automāti un tikai viena izbraukšanas josla...

172848. viesis 15.jūlijs 2005 10:54
0 0 Atbildēt

aautomaati ir daudz par augstu lai no vieglaas am iemestu moneetu, to normaali var izdariit tikai ar dzipu, vai businju.

Ja nonjemtu to maksu buutu korkjis taa pat. jo visu dienu lielupee bija korkjis uz vieniibas prospekta.

172854. viesis 15.jūlijs 2005 11:19
0 0 Atbildēt

Jāsakārto sabiedriskais transports, kuram jābūt krietni intensīvākam. Tad nebūs jādzenas uz Jūrmalu ar auto, to varētu atstāt lielos stāvlaukumos starp Rīgu un Jūrmalu.

172870. viesis 15.jūlijs 2005 11:52
0 0 Atbildēt

da ls10 vajag jautaat par iebraukshanu :)tad arii korkju nebuus :)

172871. viesis 15.jūlijs 2005 11:53
0 0 Atbildēt

A man pie vienas vietas nebraucu es uz to sakaino juurmalu. Ja nejeedz sakaartot eertu piebrauksahanu un staaveeshanu, tad neesmu gatavs maksaat pat 1 santiiimu par sho izpriecu.

Un veel njemot veeraa tautas barus kas tur spiezjas - nee paldies es turp nedoshos, ir daudz citu skaistu un jauku vietu ieksh LV kur sauljoties peldeeties un biichu uzspeeleet.

172878. viesis 15.jūlijs 2005 12:11
0 0 Atbildēt

Wala - bet garaam jau arii netiek, kad tur shitie pashcepinaataaju bari visu shoseju noblokjeejushi... Uzreiz jau braukt apkaart pa Liepaajas shoseju taads diezgan pamatiigs liikums sanaak

172907. viesis 15.jūlijs 2005 13:20
0 0 Atbildēt

volvo 850...

nedaudz pastaipot rokas mieriigi neizkapjot no am vareju iemest i naudu i pogas saspaidit :)

172911. viesis 15.jūlijs 2005 13:37
0 0 Atbildēt

IR TIKAI VIENS CELS, KA VEICINAT JURMALAS VADIBAS NEPAMATOTO VELMI SAGLABAT PADOMJU LAIKA IEVIESTO IEBRAUKSANAS NODEVU UN TAS IR IEVIEST TADU PASU IEBRAUKSANAS MAKSU JURMALNIEKIEM IZBRAUCOT NO SAVAS EKOLOGISKI APDRAUDETAS PILSETAS!

uZSKATIET TO PAR AICINAJUMU RIGAS NOVADAM APSPRIEST SADU IESPEJU!

172920. viesis 15.jūlijs 2005 14:05
0 0 Atbildēt

Es uzskatu zem sava goda maķsāt to latu, iekārtojos kādam džipam astē un ar max 2 m distanci no šama un dur tik iekšā. Kad braucu ar moci tad, protams, vispār nekāda runa. Vienīgais ka citreiz aiz tilta menti tur stādina, bet to varētu izskaust, ja ārā braucošie pamestu ar uguņiem

172932. viesis 15.jūlijs 2005 15:15
0 0 Atbildēt

Es pabriinos cik kuutra un tizla ir latvieshu tauta. Muus slauc, bet mees tik pogaajam un kluseesjam. Juurmalas Dome motivee 1Ls iebraukshanu ar pilseetas sakopshanu, bet...

Juurmalaa ir viss lielaakie zemes nodoklji Latvijaa!! Juurmalaa nav neviena publiska stadionaa vai sportam izveidoti velo celinji. Ielas ir dramatiskaa staavoklii, bet Jomas iela paarvereetusies par Latvijas Arbatu, kuraa tikai krievu zaglju muuziku var dzirdeet. Tik nesakopta pilseeta, kura reaali nodarbojas ar reketu ir klajsh cinisms pret Latvijas pilsonjiem. Laiks ir to idiotismu gaazt un kretiinus saukt pie likuma panta- lai seezh.

172951. viesis 15.jūlijs 2005 17:08
0 0 Atbildēt

172911. viesis 15.07.2005 13:37

IR TIKAI VIENS CELS, KA VEICINAT JURMALAS VADIBAS NEPAMATOTO VELMI SAGLABAT PADOMJU LAIKA IEVIESTO IEBRAUKSANAS NODEVU UN TAS IR IEVIEST TADU PASU IEBRAUKSANAS MAKSU JURMALNIEKIEM IZBRAUCOT NO SAVAS EKOLOGISKI APDRAUDETAS PILSETAS!

uZSKATIET TO PAR AICINAJUMU RIGAS NOVADAM APSPRIEST SADU IESPEJU

es par, ar abaam rokaam , tikai tad arii Riigaa luudzu likvideejiet visas pashnevaldiibas maxas staavvietas :)

172983. viesis 16.jūlijs 2005 16:25
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu TDI,starp citu lai gudrinieki paši vispirms iemācās tiltus celt bez plaisām un organizēt satiksmi pašā Rīga pirms nāk šeit vicināt pirkstus un tēlot gudrīšus.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Slepkavības mēģinājums? - nepatikšanas ar kravinieku šoferiem (+ video) 3

Video autors avarē pēc tam, kad nobīstas no negaidītā kravas auto šofera manevra. Vēl ļaunāk - arī kompensāciju par sadauzīto auto viņš nesaņem, jo apdrošinātājam vajadzīgs, lai ar kravinieku būtu bijis kontakts (Uzmanību - lamu vārdi krievu valodā!) Lasīt vairāk

 

Latvijas autovadītāji ir neapdomīgi un agresīvi, autovadītājas tēls uzlabojies 4

Latvijas autovadītāji tiek vērtēti kā neapdomīgi un arī agresīvi, savukārt stereotips par sievietēm kā sliktākām autovadītājām mazinās, noskaidrots lielākā pašmāju degvielas tirgotāja AS “VIRŠI-A” veiktajā interneta aptaujā. Lasīt vairāk

 

Video ieskats "Latvijas Gada auto 2018" jaunāko auto testa braucienā (+ video) 1

Tradicionāli septembra un oktobra mijā notiek konkursa “Latvijas Gada auto” Rudens testa brauciens, kura ietvaros žūrija un mediju pārstāvji vienlaicīgi izmēģina jaunākos konkursam pieteiktos automobiļus. Lasīt vairāk

 

Motormuzejā ir K.Ulmaņa "Cadillac" dvīņubrālis, ko mēs par to zinām (+ video) 5

iAuto.lv pirms viena gada ir klāt brīdī, kad Motormuzeja darbinieki atklāj vienu no vērtīgākajiem eksponātiem - "Cadillac Fleetwood V8" kabrioletu, ko Ministru prezidents un Valsts prezidents no 1935. līdz 1940. gadam izmantoja saviem reprezentācijas braucieniem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti