Ecolines vadītājs Krievijas CSNg nebija vainīgs 4

 
20.jūlijs 2005 10:57

Kompānija Norma-A, kas sniedz starptautiskos autobusu pasažieru pārvadājumu pakalpojumus ar tirdzniecības zīmi „ECOLINES”, saņēmusi Krievijas Federācijas ceļu satiksmes drošības valsts inspekcijas (CSDVI) slēdzienu, kurā teikts: autobusa, kurš veica regulāro reisu līnijā Rīga-Maskava un iekļuva ceļu satiksmes negadījumā šī gada 23.jūnijā, šofera Nikolaja Ploticas darbībās nav konstatēti nekādi Krievijas Federācijas Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumi.

Saskaņā ar saņemto dokumentu, avārijas vaininieks, kura notika autoceļa „Baltija” 342.kilometrā Tveras apgabala Neļidovas rajonā, ir kravas automašīnas „ZIL-130” vadītājs Sergejs Vasiļjevs.

"Mēs, protams, esam apmierināti ar saņemtā dokumenta saturu. Neslēpšu, ka kompānijā tika veikta iekšējā izmeklēšana par jūnija CSN, kas parādīja, ka mūsu šoferis avārijas situāciju nav radījis. Mēs nesteidzāmies izteikt publiskus komentārus un vēlējāmies saņemt oficiālu Krievijas CSDVI slēdzienu. Prieks, ka šis dokuments apstiprināja mūsu pieņēmumus par mūsu darbinieka nevainību un likvidēja iespējamās spekulācijas par šo CSN,” uzsvēra Norma-A valdes priekšsēdētājs un līdzīpašnieks Andris Podgornijs. (Nikolajs Plotica (dz. 1958.g.) strādā Norma-A kopš pagājušā gada aprīļa. Viņa kopējais šofera stāžs – 27 gadi. Profesionāla pasažieru autobusu vadītāja stāžs līdz pieņemšanai darbā Norma-A bija septiņi gadi - Norma-A piezīme.)

Saskaņā ar saņemtā slēdziena tekstu, bez avārijas izraisītāja – kravas automašīnas vadītāja – CSN cieta trīs autobusa pasažieri (visi viņi ir no Latvijas), kurus pēc negadījuma Krievijā apskatīja ārsts un pēc pārbaužu rezultātiem tika sastādīti attiecīgi tiesu medicīnas apsekošanas akti. Pēc kompensācijām kompānijā Norma-A līdz šim vērsies viens no cietušajiem pasažieriem un tā viņam tika izmaksāta. „Vēl divi pasažieri ar prasību izmaksāt kompensāciju pie mums nav vērsušies. Iespējams, viņi vērsušies tieši apdrošināšanas kompānijā,” paskaidroja Podgornija kungs, piebilzdams, ka visos „ECOLINES” reisos pasažieri, apkalpojošais personāls un šoferi ir apdrošināti kā trešās personas obligātās autoīpašnieku atbildības apdrošināšanas ietvaros, kas ir spēkā konkrētās valstīs, tajā skaitā Krievijā.

No 43 pasažieriem, kas bija autobusā minētā jūnija reisa laikā, 13 vērsās Norma-A pēc kompensācijas sakarā ar vēlāku ierašanos galapunktā. Viņiem tika izmaksāta kompensācija pilnas biļetes cenas vērtībā. Kompānija Norma-A ir gatava izskatīt citu tā reisa pasažieru prasības un pretenziju pamatotības gadījumā tiks izmaksātas viņiem pienākošās kompensācijas.

„Kas attiecas uz traģisko decembra avāriju, tad pašlaik mēs atturamies no jebkādiem komentāriem, jo, kā mums zināms, izmeklēšana vēl nav pabeigta. Uzskatu, ka, kamēr lieta nav nodota tiesai un tā nav izdarījusi savu spriedumu, jebkādas publiskas debates, izteiktās versijas par notikušā CSN apstākļiem, nemaz nerunājot par faktu sagrozīšanu, ir nekorekti un nevietā,” paziņoja Podgornija kungs. Viņš piebilda: „Vienīgais, ko mēs tagad varam teikt, ir tas, ka no savas puses mēs esam snieguši materiālu palīdzību, pēc kuras pie mums vērsās cietušie un bojāgājušo tuvinieki. Runa ir par neizmantotā brauciena vērtību, vilciena biļešu apmaksu, papildus laiku viesnīcās, cietušo radinieku nogādāšanu Rīgā un apmešanos, kā arī par palīdzību apdrošināšanas atlīdzības saņemšanas procesā. Zinu, ka savas saistības precīzi pilda arī apdrošinātājs.”

Sakarā ar Latvijas Ceļu policijas vadītāja Edmunda Zivtiņa komentāriem par kompāniju Norma-A, kas pastāvīgi izskan masu medijos, Podgornija kungs pavēstīja, ka negribētu iesaistīties diskusijā ar masu mediju palīdzību. Norma-A valdes priekšsēdētājs ir gatavs tuvākajā laikā tikties ar Zivtiņa kungu, lai personīgi konstruktīvas sarunas ietvaros apmainītos viedokļiem par tiem kompānijas darbības aspektiem, kuri interesē Ceļu policijas vadītāju. „Ceru, ka Zivtiņa kungs neiebildīs pret tādu tikšanos,” noslēdz Podgornija kungs.

Par kompāniju Norma-A
Norma-A dibināta 1993.gadā un pieder Latvijas privātpersonām. Kompānija ir vadošais spēlētājs starptautisko autobusu pasažieru pārvadājumu tirgū, kas sniedz pakalpojumus ar tirdzniecības zīmi „ECOLINES”. Kompānija no Rīgas veic reisus uz 16 valstīm (Austrija, Beļģija, Lielbritānija, Vācija, Īrija, Itālija, Lietuva, Nīderlande, Norvēģija, Krievija, Polija, Ukraina, Francija, Šveice, Zviedrija un Igaunija), ar saviem maršrutiem aptverot vairāk nekā 100 pilsētu. Autoparkā ietilpst 52 pusotra un divstāvīgie autobusi „Neoplan”. Kompānijas štatā strādā 206 cilvēki. „Norma-A ir meitas uzņēmumi Vācijā un Beļģijā, filiāles Igaunijā un Lietuvā, pārstāvniecība Polijā. Sadarbības līgumi par biļešu pārdošanu autobusu līnijās „ECOLINES” noslēgti ar vairāk nekā 270 kompānijām Baltijas valstīs, Eiropā un Krievijā.
2004.gadā kompānija pārvadāja 160 920 pasažieru, kas ir par 22% vairāk, nekā 2003.gadā.

 
Visi komentāri
 
173219. viesis 20.jūlijs 2005 12:23
0 0 Atbildēt

c`mon.... taas tak jau veecas ziinjas!!!!

173231. viesis 20.jūlijs 2005 13:02
0 0 Atbildēt

Tavs auto jau ar nava jauns :D

ps

sadaļa "Komerctransports"

173245. viesis 20.jūlijs 2005 13:20
0 0 Atbildēt

"Tavs auto jau ar nava jauns : D

ps

sadaļa "Komerctransports"

wtf ?

173320. viesis 20.jūlijs 2005 15:30
0 0 Atbildēt

wtf - wireless tank fuel ???

PPS

Šajā sadaļā var izvietot komercrakstus, kā to praktizēja arīdzan "Scania" ;D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 5

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti