2008. gadā tirgū jāparādās jaunajam, dārgajam BMW rodsteram, kam pagaidām dots darba indekss Z9. Ar šo auto BMW gatavojas atdzīvināt mazsērijas modeļu, kas maksā virs 100 000 eiro, tradīciju. Pēdējais šāds modelis bija BMW Z8, ko no ražošanas noņēma 2003. gadā.
Tiesa, šis modelis būtiski atšķirsies no Z8. Vispirms jau, auto būs vidēja izmēra dzinējs V8 (400 Zs) no M3 vai V10 (550 Zs) no M5. Nekādu citu sīkāku ziņu par projektu nav izņemot to, ka BMW Z9 nemaksās vairāk par 120 000 eiro.BMW Z8 ražošanu pārtrauca 2003. gada jūlijā. "Sākotnēji Z8 nebija paredzēts masveida ražošanai. Mēs labi pastrādājām un pārdošanas rezultāti mūs ļoti iepriecināja. Protams, bijām nedaudz izbrīnīti par šo auto lielo pieprasījumu, bet atgādināsim vēlreiz, ka tas nav paredzēts ikdienas lietošanai un mēs negatavojamies partiju palielināt", - toreiz paziņoja kompānijas pārstāvis Deivs Bučko.
BMW Z8
Pirmie Z8 publikai parādījās kā Z07 koncepts 1997. gadā Tokijas autosalonā. Pēc tam sekoja spilgta debija kārtējā Džeimsa Bonda sērijā "Ar pasauli ir par maz" (The world is not enough) 1999. gada novembrī. Šī sportiskā skaistuļa pārdošana sākās tikai 2000. gada augustā.
Tomēr, auto cienītāji nesteidzās izpirkt Z8 un pirmo 11 mēnešu laikā ASV (kuras tirgum Z8 bija domāts) tika pārdoti tikai 495 auto, kas bija par 40% mazāk salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Z8 īsais mūžs beidzās 2003. gadā. Auto noturējās tikai 3 gadus, kas ir divreiz mazāk par BMW modeļu vidējo tirgus mūžu.
A kaada z8 vaina? Ljoti smuks itaalisks dizains :)