Kad beidzas sabiedriskais darbs un sākas visatļautība 82

 
20.jūlijs 2005 13:04

Nav pirmā diena, kad sēžu pie auto stūres. Aktīvo autovadītāju lokā esmu jau daudzus gadus.

Meistarība aug kopā ar pieredzi, esmu spējīgs ātri un ar vēsu prātu uztvert ekstrēmas situācijas uz ceļa, bet tomēr vismaz pāris reizes nedēļā kāds no sabiedriskā transporta vadītājiem mēģina mani nogalināt! Ar ko esmu izpelnijies šādu uzmanību?

Es neesmu agresīvs braucējs, par to liecina mans soda punktu skaits - nulle!!! Un pilnībā pieļauju, ka tikpat soda punkti ir arī trolejbusu un autobusu vadītājiem! Tikai atšķirībā no viņiem es vienmēr apstājos pie sarkanās gaismas, es parādu pagriezienus pirms manevirem, un es cienu pārējos satiksmes dalībniekus! Uzskaitīt visus iespējamos ceļu satiksmes negadījumus būtu neiespējami, bet pārsvarā tie ir sekojoši pārkāpumi:

Braukšana pie sarkanās gaismas - tas ir absolūts līderis - dienā redzu vismaz vienu šāda tipa pārkāpumu. Ja notiktu CSN (ceļu satiksmes negadījums), tad pieļauju ka Ceļu policija (CP) pirmkārt par vainīgo uzskatītu privātpersonu, nevis autobusa vai trolejbusa vadītāju. Pretējo nāktos pierādīt tikai ar lieciniekiem (ja tādi ir)!

Nākamais noteikti būs "spiešana apmalē" - tas izpaužas vienkārši - Jūs braucat pa labo malējo joslu, kuru pēkšņi izdomājis ieņemt blakus braucošais autobuss! Tad tas, izmatodams svara un izmēra pārsvaru, brutāli sāk spiest Jūs apmlē, līdz brīdim, kad Jūs "nometat pa mēmajiem" un viņu palaidīsiet! Pagriezienu rādītāju un atpakaļskata spoguļu izmantošana viņiem (sabiedriskā transporta vadītājiem) šķiet ir stingri aizliegta - tikai tā es to spēju izkaidrot!

Citu satiksmes dalībnieku necienīšana! Situācija vienkārša - divas joslas katrā virzienā.. Jūs braucat pa labo, bet priekšā tikai Jūsu joslā ir notikusi avārija... Jūs rādat pagriezienu un gribat avāriju apbraukt! Pa otro joslu brauc trolejbuss, un ... jā jā jā viņš Jūs nepalaiž, jo Jūsu auto ir apmēram 16 reizes mazāks, tādēļ neesat viņu (cēlo sabiedriskā transporta vadītāju) ievērības cienīgs!

Protams, mans mīļākais, viņu izpildītais pārkāpums, ir spiešana apmalē! Reiz atceros, ka biju pat spiests, braucot 50km/h ar darba auto, uzraut uz paprāva trotuāra (par laimi bez sekām) tikai tādēļ, ka trolejbusam sagribējās nomainīt joslas un es biju viņam blakus! Savukārt, vakar gandrīz cieta velosipēdists, jo autobuss uz tilta uzspieda mana kolēģa automašīnu viņam virsū. Tikai pateicoties dažādiem augstākiem spēkiem, viss biedzās bez asinīm! Vēl pieminēšu, ka pirms šī manevra, tas pats autobusa vadītājs "izpildījās" mierīgā gaitā šķērojot krustojumu pie "vēlas" dzeltenās gaismas (policists, visticamāk, to definētu kā sarkano). Pēc tam nogriezās pa kreisi no labās joslas, šķērsojot vēl divas braukšanas joslas, komplektā paķerot arī pāris nepārtrauktās līnijas. Tas viss notika satiksmes ziņā mierīgā vakara stundā. Nesaprotu, vai tiešām sabiedriskais transports tik ļoti kavē kustības grafiku pie normālas, sastrēgumu nekavētas satiksmes vai arī galapunktā vadītājus sagaida kādas izpriecas?

Par mazajiem mikroautobusiem nemaz nav vērts runāt.. ak Die's .. tādi ir vai nu jāapdzen, vai jābrauc kādi 100 m aiz viņiem. Mazie busiņi ir krietni vien manevrētspējīgāki par lielajiem 19 tonnu brāļiem, un līdz ar to ir krietni vien bīstamāki! Viņi apdzen braucējus pa pretējo kustības joslu, apstājas krustojumos, nepārredzamos līkumos un vēl kur vien sirds kāro! Protams viņiem piemīt ariī visi "lielajiem brāļiem" raksturīgie netikumi. Pie tam apmēram 1x mēnesī mēs dzirdam, ka kāds no vinjiem atkal ir bijis kārtīgā "pālī".

Protams nenoliezami viņi ir "sabiedrības kalpi", bet vai par to ir jācieš pārējai sabiedrības daļai, kas viņu pakalpojumus izmanto reti? Vai tiešām ceļu policija skatās tikai uz privātpersonām un nevar/nedrīkst sodīt sabiedriskā transporta vadītājus? Vai ceļu satiksmes noteikumi ir rakstīti tikai daļai sabiedrības? Viens likums, viena taisnība - visiem - tāds taču bija teiciens!

Vēl protams gribu minēt, ka ir manīti atsevišķi, reti sastopami indivīdi uz kuriem šis niknais teksts neatticas, un To priekšā es noceļu cepuri.

Ar nelielu un naivu cerību, ka kaut kas tomēr mainīsies,

Viesturs Kundziņš, Andris Vanags.

 
Visi komentāri
 
173238. viesis 20.jūlijs 2005 13:12
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu!

173241. viesis 20.jūlijs 2005 13:14
0 0 Atbildēt

Nu veciit!

Prieks ka tu mums esi tas pareizaakais no pareizaakajiem!

Kaut taadu kroplju kaa tu buutu mazaak,taadi pareizie kroplji,kaa tu,arii ir galvenie avaariju izraisiitaaji,jo ar savu superpareizumu un PRINCIPIEM besii aaraa normaalus brauceejus!!!

173244. viesis 20.jūlijs 2005 13:20
0 0 Atbildēt

Aizmirsu troljuka numuru, bet vinjsh brauc no centra uz Purchika pusi pa chakeni. Viens blond baabietis pie stuures. Esmu vairaakas reizes ieveerojis vinju darbiibaa. Karoche vinja nostaajas pie luksafora sarkanaa signaala taa ka ne labajaa ne kreisajaa pusee neviens nenostaasies. Lai arii peec idejas tur skaitaas viena josla, bet joslas platums atljauj briivi paarvietotes blakus 2 autinjiem. Tad kad iedegas zaljais signaals, tad nu vinja saak paarvietoshanos. Bet kaadu?!?!?! Nu gluzji kaa F1 kad iesilda riepas. Pa labi pa kreisi. Aatrums 20-30km/h. Ne vinjai garaam tikt ne ko. Vienreiz neiztureeju un pa labo malu tiku liidz troljuka vidum kad vinja ash saaka mani spiest. Taureedams tomeer spiedos garaam. Kad piebraucu pie vadiitaaja durviit uz mani skatijaas blonda blozga, kas ar taadu tizlu smaidu meegjinaaja man likt saprast ka vinja izklaideejas. Shito pashu blozgu esmu piefikseejis shitaa daroties jau 3 reizes. Vot izklaide baabai.

173246. viesis 20.jūlijs 2005 13:20
0 0 Atbildēt

Vajag paskaidrot SAB.T. vadītājiem, ka viņi rīkojas nepareizi, un ka mēs arī tā mākam.

Piebrauc priekšā, apstājies. Ieslēdz avārijas signālu, izkāp no autiņa, pārbaudi vai riepām spiediens kārtībā utt.

Labākais Troļiku meistarstiķis ir braukšana pa čakeni 2 joslās.

Pa priekšējo labējo brauc viens, tad otrs ieņem kreiso stavokli.

Un netiec garām ne pa vienu pusi!

173247. viesis 20.jūlijs 2005 13:24
0 0 Atbildēt

Autors ir "pareizais" vai nē, tas ir atsevišķs jautājums, bet par sabiedrisko transportu es viņam piekrītu. Es saprotu, ka sab. tr. pārvadā uzreiz daudz cilvēku, atšķirībā no parastā transporta, un tāpēc tam pilnīgi pamatoti ir dažādas priekšrocības, tomēr nevajag palikt nekaunīgiem. Ir gadījies būt līdzīgās situācijās kā šajā rakstā, goda vārds, gribējās izkāpt un iedot pa galvu... vai vismaz iespert pa aizmugurējiem lukturiem :) bet nu savaldījos :)

173251. viesis 20.jūlijs 2005 13:27
0 0 Atbildēt

Sarkanaas gaismas braukshanas liideros tomeer ir tramvaji, uz baronenes regulaari mauc paari sarkanajam :)

173256. viesis 20.jūlijs 2005 13:32
0 0 Atbildēt

1."Meistarība aug kopā ar pieredzi, esmu spējīgs ātri un ar vēsu prātu uztvert ekstrēmas situācijas uz ceļa, " pie šāda ievada šķita, ka tālāk var arī nelasīt, jo autovadītājs ar galvu draudzējas,.... bet reti.

2.sabiedriskais transports pārvadā 50-100x vairāk ļaužu vienā braucienā, nekā privātais auto, līdz ar to būtu jābūt iecietīgākam un manuprāt tomēr būtu jādod "atlaides" sab.tr. Ja visi brauktu ar privātajiem auto, Rīga būtu necaurbraucama!

3.braucu katru dienu 11 gadus (gadā 30-40k km) un man šādas situācijas nav gadījušās, ja neskaita mirkoautobusu bezpriģelu. Mēs dzīvojam dažādās LV galvaspilsētās jeb autoram (-iem?) tomēr būtu nopietni jāizvērtē savs autovadīšanas stils?

173259. viesis 20.jūlijs 2005 13:37
0 0 Atbildēt

Kretiiniskaakais un izplatiitaakais manevrs ir spieshanaas aaraa no pieturas, neskatoties uz to ka man aiz muguras nav neviena cita auto, bet redz shim vajag man noteikti priekshaa ieliist un tad marineet uz 20 km/h pa priekshu :|

173260. viesis 20.jūlijs 2005 13:37
0 0 Atbildēt

Bišķi tomēr ir pārspīlēts. Katru dienu braucu pa Rīgu un baigi reti ir tā, ka kāds sabiedriskais spiež malā vai taml. Ja respektē sabiedrisko, tad šis arī virsū nebāžas.

Par sarkanajām gaismām gan tiesa. Bet pieļauju, ka sab.tr. vadītāji labi pazīst krustojumus un zina, kur tādus jokus var atļauties. Protams, netiek apšaubīts, ka tas ir pret noteikumiem.

173263. viesis 20.jūlijs 2005 13:43
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu raksta autoram, tas nenotiek visur, bet ir atsevišķas vietas Rīgā, kur tas ir redzams ik pēc 10 minūtēm...

173264. viesis 20.jūlijs 2005 13:43
0 0 Atbildēt

Nezinu par to sab. tr. spēlēšanos pa ielām, taču apmalē spiešanas problēma nav apspriežama - tu kā vadītājs taču zini, ka sab. tr. pieturas ir ik pēc pāris kvartāliem - nelien labajā pusē:))

P.S. Pārsvarā situācijas uz ceļa ir paredzamas - pat ja sab.tr. nerāda pagriezienu - viņš tāpat sāk lēnām virzītis uz vienu vai otru pusi.

173267. viesis 20.jūlijs 2005 13:45
0 0 Atbildēt

hmm... reti spiezh malaa, brauc pie sarkanaa vai nogriezhaas pofigaa? lai arii pa riigu braucu uz/no darba tikai, katru dienu ir vismaz paaris avaarijas situaacijas, kuras izraisa sabtranss... biezhi liekas, ka vinji malku ved, nevis cilveekus.

173269. viesis 20.jūlijs 2005 13:46
0 0 Atbildēt

Ja mani spiež malā, es to lūzerīgo busu notaurēju un kādu gabalu pavelkos viņam pakaļā, un saspīdinu tālos viņam spogulī, lai patecina acis.

Bet ja nopietni tad ir bijuši gan normāli busi, gan sukinātori, nevar teikt par visiem pēc kāda konkrēta gadījuma. Citreiz palaižot busus, šie pat "paldies" pasaka. Dažreiz palaiž arī mani.

173270. viesis 20.jūlijs 2005 13:49
0 0 Atbildēt

173241. viesis 20.07.2005 13:14

Lai gan nevar noliegt ka autora pareizums spiezas ara pa texta rakstito, bet tavs infantilisms nav mazak redzams - jo ja tevi nekad nav piegriezis neviens sab. transportlidzeklis tad nevajag meginat apgalvot ka ta tas daba nenotiek.

Asa ri nepiederu pie pareizajiem braucejiem, bet ir bijusas situacijas kur gribas reali noskaldit sab. tr. vaditaju....un pelniti pie kam.

Pareizas vai nepareizas ko neteiksi....dir*** visi mak jo ipasi seit.

173272. viesis 20.jūlijs 2005 13:50
0 0 Atbildēt

Geex

autobusa vadītājam tik augstu, cik jams sēž, tavi tālie lukturi bijuši nebijuši...

173274. viesis 20.jūlijs 2005 13:54
0 0 Atbildēt

Nu ja, es arī pilnīgi piekrītu, tikai cienijamie autori aizmirsa par vēl vienu sab.transporta kategoriju, jeb tramvaju, kas ir tik pat nekaunīgi un pārkāpj visu un visur...protams, var teikt, ka viņi brauc pa sliedēm, bet tomēr, luksofora signālus viņi reizēm vispār neievēro....un vēl paņem un tev trellina ar saviem zvaniem, it kā es pie tā būtu vainīgs, ka viņš neievēro luksofora signālu.....

173279. viesis 20.jūlijs 2005 14:01
0 0 Atbildēt

Ar nelielu un naivu cerību, ka kaut kas tomēr mainīsies

nekas nemainiisies .(punkc):)

173281. viesis 20.jūlijs 2005 14:04
0 0 Atbildēt

Nu par tiem luksoforiem ir pilnīga taisnība, tas ir topa 1. vietā. Labi redz, ka nepārbrauks to krustu, bet vienalga ielien un nosprosto perpendikulāro ielu. Baigi besi tie sattransi ar mikriem priekšgalā.

173282. viesis 20.jūlijs 2005 14:07
0 0 Atbildēt

dīvains pārmetumu savienojums - nelaiž un spiežas

ja tev spiežas virsū , tātad tu nelaid, tu dari tīeši to, ko pārmet citiem

173283. viesis 20.jūlijs 2005 14:07
0 0 Atbildēt

Par tramvajiem neraxtiju .. jo to paarvietoshanaas trajektorija ir paredzma.. aka sliedes..

pats neesmu nekaads baltais engelis - bet nu "seene" jau toch neesmu, tomeer ja 95% no mana brauciena sanaak pa pilseetu .. tad mani shiis situaacijas saak kaitinaat... un ja arii paarkapju noteikumus, tad skatos lai tas neradiitu avaarijas situaacijas citiem autovadiitaajiem!

Kaa jau mineeju .. visus paarkaapumus un situaacijas uzskaitiit ir neiepeejami.. bet sab.tan. manupraat paarsniedz videejo agresivitaates liimeni riigas ielaas!

Viesturs Kundzins

173285. viesis 20.jūlijs 2005 14:12
0 0 Atbildēt

Trolejbusa pietura Pulkveža Brieža ielā pirms krustojuma ar Hanzas ielu. Pusstundu pastāvot saskaitīsi vismaz 10 gadījumus, kad šajā pieturā stāvošais sab.transports visu zaļās gaismas laiku stāv ar atvērtām durvīm pat ja pasažieru nekāpj ne ārā ne iekšā. Un , kad iedegas dzeltenais, tie aiztaisa durvias un nesteidzīgi sāk braukt pāri krustojumam. Krustā viņi iebrauc pie tīra sarkanā. Un bieži esmu redzējis aiz krusta stāvam poličus un uz to visu mierīgi noskatoties.

173286. viesis 20.jūlijs 2005 14:17
0 0 Atbildēt

cik atminos, tad mikrinjiem ar likumu aizliedza staaties aarpus pieturaam, gribeetu zinaat, cik sodi uzlikti mikrinjiem kas nestaajas pieturaas? laikam neviens nepaarkaapj?

173289. viesis 20.jūlijs 2005 14:21
0 0 Atbildēt

Nu cik es esmu braucis (ar mašīnu un sab. transportā), tad man vairāk ir nācies redzēt tieši to, ka auto vadītāji ir lielāki pipuki un neparko negrib palaist sab transportu, tādējādi lielākā daļā gadījumu sab. transporta pārkāpumu ir sekas auto šoferu *******skumam.

Tipisks piemērs ir 15. trolejbuss uz Raiņa bulvāra, braucot uz tirgus pusi. Sastrēgumstundās josla, pa kuru jābrauc taisni ir aizņemta gandrīz līdz Kr. Barona ielai. Trolejbusam jātiek uz tās joslas no 1. joslas, kur ir pietura pretī LU MII. Praktiski neviens labprātīgi negrib ielaist trolejbusu 2. joslā. Situācija parasti atrisinās vienā no diviem veidiem - trolejbuss uz masu paņem un iespiežas 2. joslā vai pa 1. joslu aizbrauc līdz luksoforam un brauc taisni, nevis griežas pa labi.

Sen neesmu pats tur bijis, bet cik atceros, tad Lāčplēša un Kr.Valdemāra krustā sastrēgumstundās vienīgā iespēja trolejbusam uzgriezt uz Kr.Valdemāra ielas ir pie sarkanās gaismas, parasti nobloķējot kustība arī pretējā joslā (no centra). Un kāpēc? Tikai tāpēc, ka ībļi autovadītāji sabrauc aizņemtā krustojumā (uz centra pusi) un no Lāčplēša ielas neviens pie zaļās nevar izgriezt.

Jautājums speciāli autoram. No vienas puses Tu gribi, lai trolejbuss pārkārtojoties no 2. joslas uz 1. (piemēram, lai apstātos pieturā) dotu Tev (brauc pa 1. joslu) priekšroku. No otras puses Tu gribi, lai trolejbuss braucot pa 2. joslu laistu Tevi no 1. joslas (lai apbrauktu kādu šķērsli). Tu neesi pārāk augstās domās par sevi un savu nozīmīgumu, ka Tev vienmēr jābūt priekšrokai?

Es nenoliedzu, ka gadās tiešām arī cūcīgi sab. transporta vadītāji. Mani gan vairāk kretinē mikriņi.

173294. viesis 20.jūlijs 2005 14:26
0 0 Atbildēt

---->>>173289. viesis

es labraat palaizhu troleibusu vai atuobusu , ja vinji laiciigi iesleedz pagriezienu, riikojas peec noteikumiem, nevis tad kad esmu blakus (NEVIS AIZ) sabiedriskajam transportam un vinji uzsaak manevru!

V.Kundzins

173295. viesis 20.jūlijs 2005 14:27
0 0 Atbildēt

.... gluži kā ar sexu :) ar to vajag nodarboties, nevis par to runāt :) ... tamdēļ labāk izrādi vairāk cieņas sab.transportam un biežāk palaid to ( nekomentēju mazos kretīnisko busiņus ), vadītāji, kas tur sēž pie stūres ir lielāko tiesu diezgan prasmīgi, un veidot sastrēgumus nav viņu interesēs, jo iet pa noteiktu marshrutu un grafiku. Pie viena arī padōmā, kādi sastrēgumi izveidosies, ja pēkšņi, kaut vai 50% pasažieru pārkāps privātauto un mēģinās iebraukt Rīgas centrā...

p.s. diezgan bieži nākas jau sastapt gan autobusu, gan trolejbusu vadītājus, kuri pasak paldies ( pamirkšķinot )

173296. viesis 20.jūlijs 2005 14:32
0 0 Atbildēt

173289 --->>> 173294

Blakus sab. transportam ir garš jēdziens :) Ja Tu esi blakus tā vidum, tad Tev ir vieglāk palaists to, nevis gribēt, lai sab. transports sagaidīs, kamēr Tu pabrauksi garām. Tad atkal nākošais aiz Tevis būs aizbraucis tik tālu, ka negribēs laist sab. transportu. Starp citu manis aprakstītajos gadījumos, auto šoferiem (es neattiecinu konkrēti uz Tevi) parasti ir pilnīgi vienalga, ir vai nav ieslēgts pagrieziena rādītājs.

173297. viesis 20.jūlijs 2005 14:34
0 0 Atbildēt

Kompleki te kaadu maac pamatiigi :D Braucu ikdienaa, bet mani taan neviens neapbizjo, un autobusi, gan trolejbusi pasaka paldies, ja shamos palaizj. Nemiiz, buus labi, tas autoram :D

173305. viesis 20.jūlijs 2005 14:59
0 0 Atbildēt

Nesen braucu ar mikrobusu un paludzu pilotam lai aptur kad vares. Mani nesaprata jo vinji apstajas kur vajag klientam. Jebkur..

127.0.0.1 212.93.97.204

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

173306. viesis 20.jūlijs 2005 15:15
0 0 Atbildēt

Bīstamākā tomēr škiet Kr.Valdemāra iela it seviški 3 trolejb. + vēl maršrutnieki 200,224, 267

173307. viesis 20.jūlijs 2005 15:15
0 0 Atbildēt

tipiski ir tā, ka T(A)buss apstājas un ieslēdz kreiso pagriezienu, kamēr pasažieri izkāp un iekāp. Kam tas ir domāts?

173308. viesis 20.jūlijs 2005 15:15
0 0 Atbildēt

nu nezinu neesu es varbuut no pareizaakajiem shoferiem bet censhos palaist i sabiedrisko i ja nekur nedeg arii mikrinju un ko teiksi arii mani neapbizho ne mikrinji ne sab. taaka lielaakaa probleema visiem shiem kliedzieniem par sab. tran. ir attiecinaami arii uz paareejiem transporta liidzekliem. ja buus ciena un respekts no visu ouses tad nebuus taadu glupu rakstu un komentu. bet laikam jau taas tikai manas naivaas domas :P

173310. viesis 20.jūlijs 2005 15:17
0 0 Atbildēt

nezinu, kur jūs šitos ļaundarus izrokat. Man nekad tādi šausmustāsti negadās, ja nu vienīgi reizēm izbesī mikriņi, kas apstājas tieši pirms pārejām, lai izlaistu cilvēkus. Bieži nevar saprast vai apstājās tāpat vai gājēju laiž.

Par mikriņu straujo bremzēšanu vieglajiem vispār nebūtu ko pīkstēt. Ja nevar normāli sabremzēties aiz mikriķa, kam masa vismaz divreiz lielāka, tad jāpārsēžas uz divriteni.

173312. viesis 20.jūlijs 2005 15:21
0 0 Atbildēt

Ideoloģiskā aspektā autoram ir tasnība, bet reālajā dzīvē situācija tomēr ir krasi atšķirīga. Jau tīri vēsturiski, kopš pastāv sabiedriskais transports, tā vadītāji ir baudījuši likumos nereglamentētas priekšrocības un citas prioritātes. Piem., tramvajs vēl līdz šai dienai ir oficiāli nomantojis ne vienu vien kustības privileģiju, kura nebūt nav kontekstā ar šodienas satiksmes tradīcijām. Arī ASV transporta vēsturē minēti daudzi gadījumi, kad zirgu tramvaja vadītāji ignorējuši omibusu vadītāju intereses...Līdzīga situācija bija vērojama arī padomjlaikos, zināmas tendences šobrīd vērojamas ar ES pilsētās. Nesen Briselē braucu ar īrētu golfiņu, buss no otrās joslas bez jekāda brīdinājuma mētās iekšā pieturā pa labi, mani bez maz "uzmetot" uz ietves. Tomēr ir jāatdzīst fakts, ka jebkurš sab.transporta draiveris sevi pilsētas robežu ietvaros tomēr uzskata sevi par ceļu"karali" ar zināmām nekur nerakstītām prioritātēm attiecībā pret pārējo satiksmes plūsmu. Ne velti CP dienesti 98% gadījumu nesoda sab.transporta vadītājus par vispārzināmiem regulāriem pārkāpumiem, ja LIETA nenonāk līdz cracham. Ja tā godīgi, es arī NEUZSKATU, ka biezā džipa īpašnieka intereses sastrēguma situācijā būtu aktuālākas nekā turpat blakus stāvošā pārbildītā trolejbusa 200 pasažieru tā mirkļa problēmas. Tomēr cienīsim sabiedrisko transportu.

173313. viesis 20.jūlijs 2005 15:23
0 0 Atbildēt

Varbūt jau viss ir tā kā Tu saki, es arī redzu kā sabiedriskais nepārtraukti pārkāpj.

Man nekad tā nav gadījies kā Jums abiem, tas laikam tāpēc ka es protu labāk braukt, es spēju prognozēt ka mikriņš var strauji aizgriezt priekšā, ka trolejbus arī pie sarkanā brauks pār krustojumu, ka lielais autobuss spiedīs mani pie malas. Es to zinu un man nav ikdienā avārijas situācijas kā Jums abiem. Domājiet soli uz priekšu un būs vieglāk pārvietoties, jeb arī nestreso publiski ka Tev ikdienā ir jāskrien virsū velosipēdistiem un ietvēm.

173314. viesis 20.jūlijs 2005 15:23
0 0 Atbildēt

troljika spieshanu uz apmales esu piedzivojis vairakas reizes. nepatikami... bet janjem vera, ka troljiks tomer ir piesiets pie tam trosem augsha, varbut vinjam nav citas iespejas...

173316. viesis 20.jūlijs 2005 15:26
0 0 Atbildēt

piekrītu raksta autoram. man ar dažas reizes ir gadījies ka troleijbusi mēģina iespiest.

bet ir viens liels iemesls, pārsvarā pie sabiedriskā transporta stūres sēž sieviete.......un ir reta kura brauc labi.

Tie kuri nav paspējuši ciest no šo transportu agresivitātes, vienkārši brauc pa neīstajām ielām.

Un es domāju ka sab.tr. ir jāciena tikai CSDD paredzētajos likumos ;)

173318. viesis 20.jūlijs 2005 15:28
0 0 Atbildēt

173316. viesis 20.07.2005 15:26

Tie kuri nav paspējuši ciest no šo transportu agresivitātes, vienkārši brauc pa neīstajām ielām

ha a varbuut tieshi pa iistajaam.

173319. viesis 20.jūlijs 2005 15:30
0 0 Atbildēt

jaa varbuut visiem kam ir bijushas probleemas izklaastiet kuras ielas lai tiem kuriem veel nav bijushas taas probleemas arii turpmaak taadaas neiekultos=)

173323. viesis 20.jūlijs 2005 15:35
0 0 Atbildēt

Da nevajag viņuss attaisnot. Ko viņi vispār lien otrajā joslā? Piem. uz VAnšu tilta. Vai nezin, ka pietura ir ceļa malā un pēc kvartāla būs atkal jāspiežas atpakaļ pirmajā. Arī šā manevra laikā tiks traucēta satiksme gan 1. gan 2. joslā.

173331. viesis 20.jūlijs 2005 16:21
0 0 Atbildēt

173241. viesis 20.07.2005 13:14

losis :D

173336. viesis 20.jūlijs 2005 16:42
0 0 Atbildēt

173323. Satiksme tiek traucēta tikai tad, ja kādam no autovadītājiem krāniņš ir par garu, lai palaistu sab. transportu.

173337. viesis 20.jūlijs 2005 16:42
0 0 Atbildēt

Es personiigi daru taa. Ja situaacija ir tieshaam nepiedodama, tad naakoshajaa krustojumaa meeginu tikt vinjam prieksaa, kad naakoshaa reizee iedegas sarkanaa gaisma izkaapu no mashiinas paluudzu, lai shoferis atver durvis un `draudziigi parunaajos`. Vienaa reizee shoferiitim tas beidzaas ar asinjainu degunu. Manupraat ar tiem lohiem ciiniities ir bezsakars. Un pagriezienus neraada it iipashi vecie shoferi, tiem kam ir virss 40.. Tas laikam ir viss.. :)

P.S Vinji drausmiigi biistas no beisboli nuujaam.. LOTI :)

173342. viesis 20.jūlijs 2005 17:00
0 0 Atbildēt

Perfekts troleibusa vadītājs, nebīšos šā vārda, kārtīgs žīds pēc sejas tā ap 60, apkalpo 8. maršruta troleibusu! Tur no rītiem ir ko redzēt, pa Vienības gatvi tikkai un vienīgi pa otro joslu, pieturās turpat otrajā arī paliek, pasažieri lien gar autiņiem, perfekti. Sanāca man 1,5 mēn. ar sab. tr. pabraukāties, vairāk negribas, nav brīnumi, ka tantuki tajos kājas lauž un dažu labu vel durvīs iespiež.

Redzēju kā vienreiz skūtie uz akmens tilta troleibusa vadītāju pārmācīja, izskatījās jauki!

173345. viesis 20.jūlijs 2005 17:08
0 0 Atbildēt

Tad kāpēc viens sētniekssavu teritoriju uztur perfektā kārtībā, otrs par 30 %, lapas saslauka krūmos, sniegu šķūrē kad jau līdz potītēm un tt!?

173347. viesis 20.jūlijs 2005 17:16
0 0 Atbildēt

neiet runa tikai par situaacijaam kaa taadaam.. arii vieglo auto shoferi dara visaadas mulkiibas.. arii pasham gadaas kluudiities un saqdariit mulkiibas, tikai kapeec mums IR jaamaksaa un jaatbild par saviem paarkapumiem , bet sabiedriskaa transporta vadiitaajiem NAV ??

v.kundzins

173349. viesis 20.jūlijs 2005 17:22
0 0 Atbildēt

jaaa..... interesanti palasiit tik dazhaados komentaarus. BET par ko man liels prieks - TIK ljoti daudz komentetaaju ir tik ideaali pieklaajiigi un prasmiigi autovadiitaaji!!! Tieshaam priecaajos un priecaajos! :) Un visi taa laizh sabtrans`u un respektee, un analizee situaacijas braucot, un paredz ko dariis mikroautobusa vadiitaajs!! Nu mute smaida lasot!!! Es ikdienaa braucu daudz, un jau ilgi, bet tikai zheel, ka shie ideaalie, prasmiigie, pieklaajiigie autovadiitaaji nav sastopami ielaas (vismaz ljoti reti)! Uzsveershu, ka es sevi neuzskatu par vispareizaako vadiitaaju un vispaar apnikushi jau shitie: "autori pashi laikam nemaak braukt". Nav ko te meeriities ar kraaniem, biedri komenteetaaji/as!!!!

Andris Vanags.

173351. viesis 20.jūlijs 2005 17:25
0 0 Atbildēt

Raksta autoram ir taisnība. Gan par sabtrans pilnīgāko "čita-margarita", gan par to ka raksta autori ir naivi. Vispirms ir vērts atcerēties Dieva bausli "Sargi pats sevi un Dievs tevi sargās" un otrkārt šī tēma jau ir apžņembāta ka pērnā košļene un mainījies nav pilnīgi nekas. Un treškārt - tas ka nav soda punktu nebūt nenozīmē ka esi priekšzīmīgs autovadītājs. Tas drīzāk norāda uz to ka neesi trāpījis īstajā brīdī uz policijas patruļu, kas pie mums galīgi nav problēmu.

A pārkāpj VISI, PILNĪGI VISI autovadītāji. Pat tie ūberpareizie kas velkas uz 45 km/h pa tukšu ielu. Cik nav redzēti šitādi gnīdas kas sevi uzskata par paklausīgu likuma kalpu un nākošajā krustojumā nogriežas pa kreisi no pirmās joslas bez pagriezieniem. Gribas noķert un ievilkt starp acīm par liekulību. 8E

173355. viesis 20.jūlijs 2005 18:38
0 0 Atbildēt

Cik es esmu ievērojis, sab. transports pagriezienus ieslēdz. Tikai gadās paakli un pakurli autovadītāji, kas to vien redz kā meiteņu kājas un nenormālā skaļumā uzgriezto rādžiņu. katram var gadīties ķibele, ka kaut kas nedeg. Izņēmumi ir visur. Pie kārtīga korķa, pat ja esi sabiedriskajam līdzās tomēr ir jāprotas piebremzēt un izveidot logu, kur tam lempītim iespraukties. Varbūt mūsu Reinis un Matīss Kaudzītes varētu labākai situācijas izpratnei pabeigt attiecīgus kursus, iegūt nepieciešamo kvalifikāciju un nodemonstrēt visai Rīgai kā korķos pareizi ar trolejbusu jābrauc? Manuprāt sanāktu izcils Reality show:)

173356. viesis 20.jūlijs 2005 18:42
0 0 Atbildēt

nju man piemeeram liekas ska esmu daudz maz kaartiigs un citus respekteejosh shoferis :)

vismaz censhos taac buut. nesaku ka nav taisniiba pa tiem sab. bet cik es braucu man labaak patiik ka jamie lido nepajokam un es nekaveeju dzrbu :P a ja nebraucu nemaisos jamiem pa kaajaam.

kautkur bij koments ka ja cieniisim sevi un citus nebuus probleemu. man jau liekas ka tieshi autovadiishans kultuura latvijaa nav taa labaakaa bet peedeejaa gada laikaa braukaajpot pa riigu liekas ka uzlabojas jo i BMW i mikrinji ljauj ieliist un palaidz uyn pasaka paldies. taaka taa turpinaat un vis buus kaartiibaa.

173357. viesis 20.jūlijs 2005 18:50
0 0 Atbildēt

Ja es stradatu par LIELO SAB.AUTOBUSU vadītāju, es tieši tā arī darītu kā aprakstīts! Galu galā SAb.transportam Riga jābūt priekšrokai, bet nafig neviens to neievēro!

Un tie kas iid, ka spiezh pie apmales - tie lielakie nelaideeji!

p.s.Autors savos cik tur padsmit gados pie stuures joprojam neko nechirii!!! Rulzu - uz shrotu, pashu - uz labas uzvediibas kursiem!

173358. viesis 20.jūlijs 2005 18:51
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka, raxts tik garš ka apnika lasīt, piedod Vanag!

Piekriitu ka sab.trans ir probleema, tachu domaaju ka forumaa taa nerisinaasies, savus piedziivojumus ar nestaastiishu, nekas nemainiisies no taa :(

Vienkaarsi vajadzeetu varbuut kaut kaadu speciaalu sabiedriskaa transporta policiju? jo cik nu zinaams tad vinjus (trolejbusus) neviens nekontrolee, brauc paalii vai kaa citaadaak.

Bijushais Policijas shefs Puķītis pateica zelta vārdus reiz kādā intervijā:Kad sāks sodīt trolejbusu vadītājus?

Lai veicas ar kaartiibas ievieshanu :)

173359. viesis 20.jūlijs 2005 18:54
0 0 Atbildēt

to Jonkee...

Es tā bieži daru, īpaši Vanša tilta galā kādreiz, kad tur lien no 1aas joslas 2jaa...:D

Sist, .ist un badā mērdēt vinjus :D:D:D

173360. viesis 20.jūlijs 2005 19:00
0 0 Atbildēt

Nav jau tik traki Ja spiež malā- nepadodies;)

173362. viesis 20.jūlijs 2005 19:01
0 0 Atbildēt

jaapiekriit vien ir autoram, sabiedriskais transports brauc pec citiem noteikumie!

173364. viesis 20.jūlijs 2005 19:06
0 0 Atbildēt

Raksts ir laps par sabiedriskajiem uzraxtiic.. tiesham laps (runajot par parak pareizajiem braucejiem--> vinji ljoti daudz izprovice citus vaditajus braukt agresivak!)

Iz dziwes: braucu pa dienu no stockmana puses virziena uz 11 novembra krastmalu... rinda pie luksofora nebija gara.. ~10 mašinas stāvēja 1. un 2. joslā. Piebrauc 2. joslā garais armoņiskais autobuss un apstājas, līdz brīdim kad šim apnīk un iemauc trešajā joslā lai varētu apsteigt DIVAS!!! mašīnas. Protams auto braucēji šamo nelaiž iekšā, bet nu kas tad autobusam, vienārši paņēma un iebrauca it kā mašīnu tur vienkārši nebūtu.... tas ir normāli?

173366. viesis 20.jūlijs 2005 19:30
0 0 Atbildēt

jap jap tiesi taa

173373. viesis 20.jūlijs 2005 20:47
0 0 Atbildēt

es ar iz dziives, kopsh draugam savulaik no artileerijas? ielas atpakaljgaitaa trollis ljoti leenaam un neatlaidiigi, nedzirdot taureeshanu un nemanot manu izmisiigo skreejienu vicinot rokas pie shaa durviim taraneeja autinju, kas brauca pa teerbatas ielu, iluuziju par trollistu sapraatu vairs nav..:)

173376. viesis 20.jūlijs 2005 21:58
0 0 Atbildēt

Kopš nopirku Nafigātoru visas problēmas ar TRM un TROM atrisinājās pašas no sevis :)

173377. viesis 20.jūlijs 2005 22:35
0 0 Atbildēt

veelreiz apstiprinaas, ka tipiskais iAuto portaala lasiitaajs ir ar muti braucejs! uz ielas - tas pats lenais, kas izraisa citos agresiju, ko te jau mineeja viens no komenteetaajiem. Atkaartoshos velreiz - nu kur tad juus visi kaartiigie, pieklaajiigie braukt maaceetaaji - komenteetaaji esat? Kapeec Juusu nav uz ielaam?

P.S. Maybe tomeer izlasiet visu raxtu, pirms komenteet? Varbuut tad buus skaidrs, ka runa nav par autoru braukt prasmi un pieklaajiibu, bet gan par to, ka netiek sodiiti sabtrans vadiitaaju RUPJIE CSN paarkaapumi.

P.P.S. Tam komenteetaajam, kursh piedavaaja autoriem paraadit kaa ar autobusu jaabrauc - Tu organize autobusu, es nodemonstreeshu ka var arii nepaarkaapt CSN, vadot sabtrans.

Andris Vanags.

173378. viesis 20.jūlijs 2005 22:49
0 0 Atbildēt

Tie kas te rok tramvajiem, lai vispirms novācās no sliedēm. Klasiskais skats uz Baronenes un pie Slokas ielas... Redz asprāšiem jau laika nav, tāpēc jāsaraušas uz sliedēm, tad brīnās, ka tramvajs zvana pei auss, tad aŗi nekas cits neatliek,kā šos gudriniekus spiest uz masu! Tā ka drusku respect derētu no pašu "pareizo" puses pirms citam rokam virsū!

173379. viesis 20.jūlijs 2005 22:49
0 0 Atbildēt

shovakara pirms kaadas stundas braucu aaraa no Juurmalas un vel aiz taa peedeejaa Juurmalas krustojuma pirms Lielupes tilta bija iemaniijies aiznesties mikroautobuss un izlaist pasazhierus, kur tas nav atljauts... protams vinsh neiedomaajaas kaa pie sarkanaas gaismas tieshi tajaa briidii staav biedri no CP... tad nu shie luuk sazinaajaas ar draugiem no Caurlaizhu punkta un tie savukaart tilta otraa pusee sho nokjeera... tad luuk tomeer... kaut kas atsevishkjos gadiijumos arii tiek dariits.... paldies par to...

173380. viesis 20.jūlijs 2005 23:55
0 0 Atbildēt

nu nezinu, itkā braucu katru dienu cauri visam centram, bet nu nav bijushas īpašas problēmas... varbūt autora problēma ir tā, ka cenšas braukt blakus sab tramsam :) nu es nez. es parasti, kā ieraugu kādu trolejbusu - tā uzreiz esmu tam garām... :)

173381. viesis 21.jūlijs 2005 0:12
0 0 Atbildēt

man pilnigs *******s uz tramvajiem,braucu pa sliedem,kad uzskatu to par atrako variantu un pie *******s vai vinji taure vai ne :)

ar troljukiem sadzivoju normali... ja mikrins uztaisa *******nju,tad tiek piebraukts prieksa un nolikts pa bremzem...

173389. viesis 21.jūlijs 2005 9:13
0 0 Atbildēt

Saksim ar to ka raksta autori ir vieni no labakajiem braucejiem ko pazistu, un vinju braukshanas meistariba parspej kadus 90 procentus no jums.

Es pats biju klat minetajos sab.trans. parkapumos un gandriz ar sirdi aizgaju. TAs velosepedista vaditajs ko gandriz saspidam , laikam parbijas ne pa jokam. Un viss del ta ka 3 marshuta autobusam jabrauc slaloma pari akmens tiltam.

Stulbums kautkads.

173392. viesis 21.jūlijs 2005 9:34
0 0 Atbildēt

ja brauc peec CSN, tad taa biezhi gadaas. nereti droshaak pasham braukt agresiivi :).

173403. viesis 21.jūlijs 2005 10:31
0 0 Atbildēt

Es kā autoram tuvu stāvoša persona... atļaušos abgalvot ka viņš nav ne "pareizais" ne "mierīgais" ne ar kādu citu epitetu apveltītais "kroplis", kas būtu jāierindo galveno avāriju izraisītāju sarakstā... ne pavisam ne...

Ne reizi vien mati cēlušies stāvus par autoru "nemierīgo" braukšanu...

Tikai atšķirība tā, ka vajag domāt līdzi... kurā brīdī patrakošana pa ielām robežojas ar citu ceļu satiksmes dalībnieku drošības apdraudēšanu!!!

173413. viesis 21.jūlijs 2005 10:43
0 0 Atbildēt

Es esmu trolejbusa vadītājs un kādu dienu es kādu nostumšu Daugaviņā!

/atskan psihopātiski smiekli/

173420. viesis 21.jūlijs 2005 11:39
0 0 Atbildēt

Ir jau arī POZITĪVI trolejbusa vadītāji, kuri paši ārpus vadītāja pienāku izpildes ir autovadītāji. Pazīstu vienu trolejbusa vadītāju, kura ikdienā pati rullē ar bmw e-34, bet darbā - ar jauno ungāru Neoplan trolejbusu. Šī vadītāja vienmēr respektē visas apkārtējo autovadītāju intereses. Samazinot ātrumu pirms pārmijām - viņa parasti ieslēdz labo pagrieziena rādītāju, tādejādi informējot citus autovadītājus par pēkšņu ātruma samazināsanu uz taisnas štrāses. Lielākā daļa vadītāju,diemžēl, tml. reveransu uzskata par lieku, un parasti 3 metrus pirms pārmijas, met pa mēmajiem. Cik nav bijuši gadījumi, kad neuzmanīgi autobraucēji tādās situācijās ievelk trolim pa pēcpusi. Juridiski, troļa vadītāju tml.situācijā par vainīgu atzīt nevar. Netrūkst arī tādu vadītāju, kuri paši pie vieglā auto stures nav sēdējuši, un pie troļļuka stūres jūtas kā pasaules valdnieki...

173434. viesis 21.jūlijs 2005 13:53
0 0 Atbildēt

AR TROLEJBUSIEM TIKT GALA IR LOTI VIENKARSI-PIEBRAUC KLAT AIZMUGURE UN NORAUJ STANGAS.PEC TAM ATLIEK VIEN GAIDIT-TAS STUURES MUDAKS VAI MUDACIENE PATI IZNAKS ARA-TALAK KO AR VINIEM DARIT-TA JAU IR JUSU IZVELE.ES VIENAM TADAM IESAVU STARP ACIM.UN LAI TIK PAMEGINA KO MULDET PRETI-DABUS VEL.

173449. viesis 21.jūlijs 2005 15:25
0 0 Atbildēt

Zems IQ

Man ari ir bail no mikriņiem. :)

173518. viesis 22.jūlijs 2005 12:17
0 0 Atbildēt

visas mikrinju firmas, cik man zinaams, nu vismaz 80% no taam ir CP ietekmiigu amatpersonu privaatbizness, kas tikai ir regjistreets uz sievas, maates , vai cita tuvu staavosha radinieka vaarda, taa kaa , shiem nekas nedraudees arii turpmaak, un shie shoferiishi zin , ka var vai driikst visu

173524. viesis 22.jūlijs 2005 12:51
0 0 Atbildēt

Varētu būt, ka viesim 173518 iz zināma taisnība par CP ietekmi maršruta mikrobusu biznesā. Par to atklāti ir runājuši manājā zolitudes maršruta mikrobu šoferi, sakot, kā visi "štrāfi" viņiem esot tikai simboliski - "bez papīriem"....Arī Jūrmalā ,vadošā ATU /kura rīcībā ir visi Jūrmalas maršruta mikriņi/ šefs ir no bij. Jūrmalas CP komandieru sastāva cilvēkiem. No Slokas uz Lielupes akvaparku vienmēr braucu ar mikriņu, kurš visu ceļu brauc ne lēnāk kā uz 80km/h. Bet ne reizi neviens vietējais "zaļais " draudziņš no krūmiem arā nav līdis, lai apturētu mikriņu par ātrumu. Arī Rīgas dzeltenos mikriņus parasti neaiztiek. Vienīgi, pašlaik , vairākas reizes esmu manījis, ka Jūrmalai piekomandētā specrotnieku brigāde ar passatu, ir apturējuši maršruta mikriņus.

173533. viesis 22.jūlijs 2005 15:50
0 0 Atbildēt

Tad raksta autors ir Viesturs Kundziņš vai Andris Vanags? Vai arī tā ir viena un tā pati persona?

Lai nu kā, sab.transp.vadīšana nav nekāds sabiedriskais darbs (kā teikts virsrakstā) - tas ir ALGOTS darbs. Bet tas nu tā. Rakstā minētās situācijas protams ir tipiskas, un attaisnojums tām skan: mēs taču pārvadājam n-tos cilvēkus, kamēr jūs, cūkas, autovadītāji, braukājat pa 1-2...Tāpēc pārbraukt pie sarkanā ir tīrais nieks bezmaz visas cilvēces vārdā.

173544. viesis 23.jūlijs 2005 2:35
0 0 Atbildēt

iesaku izveidot kretīnu topu, kurā varētu ļautiņi atzīmēt tos autiņus ar pilniem nummuriem kuri nezolīdi izturas pret citiem, jo lielākoties tie nav viendienīši bet patstāvīgie un tad mēs jau laikus varētu paredzēt viņu darbību ieraugot tālumā uz ceļa (ielas)

173551. viesis 23.jūlijs 2005 14:42
0 0 Atbildēt

Vajag sabiedriskos transus nokrasot oranzus un aprgkot ar mergalkam. Un aizmugure piekabinat celju tirishanas rulljus

127.0.0.1 212.93.97.204

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

173557. viesis 24.jūlijs 2005 12:25
0 0 Atbildēt

Sabiedriskaa transporta darbinieki ir krutaaki par jums debiili-smirdiigajiem vieglo mashiinu vadiitaajiem.

173561. viesis 24.jūlijs 2005 20:30
0 0 Atbildēt

Peeci saki ludzu man kada skolaa esi maacijies. Arii gribu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

173562. viesis 24.jūlijs 2005 22:33
0 0 Atbildēt

22. jūlijā plkst. 17.50 no Kurzemes prospekta pagrieziens pa kreisi uz slokas ielu. Pagriezienā stāv jau divas mašīnas aiz manis kādas trīs. Es lēnām paskatoties, ka no slokas ielas neviens krustojumā nebrauks, iebraucu krustojumā te pēkšņi sānu spogulī redzu dzeltenu mikriņu (SIA 'VAS SV' 238. maršruts v/n ET2334), kas no aizmugures apbraucot visus pārējos gaidošos uz kreiso pagriezienu, iebrauc kaut kā šķībi man pie labiem sāniem un jūtas lieliski. rezultātā biju spiests palaist mikriņu, mašīnu skrāpēt žēl, nodomāju žēl ka nav vecāka un noskrambāta mašīna būtu lāvis lai brauc virsū. Tas bija pirmais gadījums ar tādu nekaunību, līdz šim biju labākās domās par mikriņiem.

173580. viesis 25.jūlijs 2005 13:37
0 0 Atbildēt

Taa kaa speeju paredzeet, ka sabiedriskais meeginaas pietureet pieturaa, probleemu nav bijis... cita lieta ir trolejbusi, kur pie stuures ir sievietes...

173920. viesis 29.jūlijs 2005 10:30
0 0 Atbildēt

nu zini- "173241. viesis 20.07.2005 13:14

Nu veciit!

Prieks ka tu mums esi tas pareizaakais no pareizaakajiem!

Kaut taadu kroplju kaa tu buutu mazaak, taadi pareizie kroplji, kaa tu, arii ir galvenie avaariju izraisiitaaji, jo ar savu superpareizumu un PRINCIPIEM besii aaraa normaalus brauceejus! !!"

- man liekas ka tu esi viens no tiem IDIOTIEM Bembistiem, kas brauc pa Riigas ielaam kaa iegribas un uzskata ka noteikumi nav domaati TEV un ka viss ir kedaa.... gribeetos redzeet kaa tu vareetu atkaartoti nolikt CSDD exshus... brauxshanaa jau notiekti peec paaris metriem dabuutu 10 punktus un vareetu braukt bekot... :) :P

MAN arii BESII aaraa kaa brauc SAB.TRANSP. kaadaa rakaa vinjiem jaaliem otrajaa joslaa ja vinji zina ka peec paaris metriem shiem buus kaarteejaa pietura, tad buutu labaak vilkushies pa labo maleejo joslu un basta!!!

UN veel man riktiigi besii aaraa kaa brauc TAXSIsti un BEBIsti- nu taa kaa taadi peedeejie "cuukas" .. :( vinji vispaar nereekjinaas ar citiem brauceejiem, un tad kad es taadus ieraugu- i nedomaaju vinjiem dit celju (ja protams man ir priexshroka)..

Atceros- reiz es braucu "pa apli" -kas savieno pljavniekus un Kjengaragu un viens BEBIs iedomaajaas ka vinjam priexshroka un bez jebkaadiem notiekumiem duj aplii, es PROTAMS nedevu vinjam celju (lai neiedomaajs ka vinjsh ir VISSS) un teju teju sanaaca LIELS bliikshkjis, un tad vinjsh taa sapulojaas, ka peectam kaadu gabalu mani izsekooja un kanteeja.... Nu ko lai peec shitaadas uzvediibas domaa par BEMBIStiem??????????????....(cuukas UN es VINJUS NECIENU kaa normaalus brauceejus!!!!)

173959. viesis 29.jūlijs 2005 12:11
0 0 Atbildēt

Bieži trolejbusus kā arī tramvajus vada sievietes un, liekas, viņām pat nevajag autovadītāja apliecību.

224654. viesis 31.janvāris 2007 16:56
0 0 Atbildēt

Pirmkaart tu esi kaarteejais idiots,kurs neko nezin par sabiedriskaa transporta darbu.Otrkaart es esmu arii pieredzeejis soferis un piedevaam trolejbusa vadiitaajs.A spiez tevi nost no joslas tapeec,ka sab.transporta vadiitaaji jau sen zin un ir paarliecinaati,ka neviens vinjus tur nelaidiis,ir vai nav iesleegts pagrieziena raadiitaajs.Kad tu brauksi pie samo transportliidzeklju stuures,tik gudri nerunaasi.Man ir 18gadu staazs un vieniigais ar ko neesmu braucis,laikam buus BELAZ.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti